A közelgő atomháború
Publikálva 2016.jan.02. | Tibor bá' blogja | 33 hozzászólásVIP.101.
Aki nem kapta meg, pedig kellett volna, kérem jelezze.
A korábbi hidegháború alatt a Szovjet Uniónak több oka is volt arra, hogy ne nyúljon a hidrogénbombákhoz. Az amerikai külpolitika miatt ezek az okok mára elfogytak.
Tatzhit Mihalovics gondolatainak az összefoglaló fordítása
Előjáróban: Az orosz ember, az orosz kormány jóval kevésbé fél egy atomháborútól, mint ahogy azt az amerikaiak gondolják. Erre nagyon jó bizonyíték a közelmúltban észlelt meteor, amely az Ural térségében csapódott be. A meglehetősen rémisztő (és ismeretlen) jelenséget számtalan gépkocsi fedélzeti kamerája rögzítette, amelyek az igen fényes jelenség felé haladtak. Egyetlen egy gépkocsi se állt le, valamennyi a korábbi menetsebességével száguldott a jelenség felé, ami bármi lehetett volna.
Nézzük a tartalmat!
- A hidegháború egy régi veszély, de a mai körülmények kevésbé kiegyensúlyozottak.
- Ha Putyint leváltanák, minden valószínűség szerint háború párti kerülne a helyébe.
- Víz alól indított rakéták, űrből indított rakéták, számítógéppel indított rakéták: egy új hidegháború veszélyei.
- Mi félünk a MAD-től (kölcsönösen bebiztosított pusztítás), tehát az oroszok is félnek tőle, ezért el kell fogadniuk Észak Korea helyzetét a nukleáris bombákhoz nyúlás helyett. Ne bízz abban, hogy egy másik emberi kultúrában éppen úgy okoskodik, ahogy te.
- Fogalmad sincs, hogy a másik oldalon meg merik-e nyomni a piros gombot…amíg el nem találnak. Egy gondolkodásmód nem bizonyítható, de mindenképpen figyelembe kell venni.
- Házibulikon az oroszok még mindig éneklik a II. vh. nótáit, egy világháború történetét.
- Egy totális háború, ami nukleárisba megy át……..
A folytatást a VIP előfizetőknek E-mailben küldöm át.
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
2016.január.2nd. at 12:04
Bizony, bizony a Muszka lélek…!
És azt se felejtsük, hogy az állami média lassan 2 éve azt az agitpropot nyomatja, hogy a nyugat (az USA) el akarja tőlük venni azt, ami Oroszország Anyácskáé, így egy újabb nagy Honvédő Háborúra kell felkészülniük.
Azért ez is egyfajta “programozása” a tömegeknek, és ugye itt az új katonai és nemzetbiztonsági stratégiájuk január 1 -től…, azaz az atomarzenáljukat teljes készültségben tartják, és bármikor bevethetőnek tekintik az elmúlt időszakban az őket (Oroszországot) érintő krízishelyzetekre válaszul.
Írjuk le 8bites módon is: Lehet bennünket oroszokat csesztetni, szankciózni, stb.; elviseljük. Baszogatni is lehet egy darabig, csak akkor egy idő után odab…unk, nem kicsit, nagyon, akár atomfegyverrel is.
Jó reggelt kívánok! Alakulnak itt a dolgok kérem szépen.
2016.január.2nd. at 12:08
Jövőnk kedvéért: Még HEMP is van benne…, eléggé reális történet elmesélés, még ha csak fikció is.
2016.január.2nd. at 15:37
2,Piton
Jól eltalálták a videót
2016.január.2nd. at 16:57
Az oroszoknak azért van atombombája, mert az amerikaiak adtak nekik. Innentől a fenti fejtegetés téves, ez volt a cél, hogy legyen idővel atomháború.
2016.január.2nd. at 17:59
4:
Gondolom ezért kapott Észak Korea is, a kínaiak is, Pakisztán, India, Dél Afrika, de ők visszadobták. Irán miért nem kapott? 😀 Abból lett volna csak klassz kis háború.
2016.január.2nd. at 18:53
5: Igen, mind az USA valódi vezetői, tulajai tudtával kapott. Irán körül kell a cirkusz, hogy fentartsák a látszatot, mintha ők akadályozni próbálnák a terjedést.
2016.január.2nd. at 20:03
4: “hogy legyen idővel atomháború”
Te fordítva ülsz a lovon. Ha az atomháború lenne a cél, sokkal hatékonyabb lett volna addig “megvívni”, amíg csak az USA-nak volt atomfegyvere. Kezükben volt a célba juttatáshoz szükséges technika kifejlesztésének lehetősége Wernher von Braun személyében - akit ehelyett inkább parkolópályára tettek.
2016.január.2nd. at 20:15
1.
„az állami média lassan 2 éve azt az agitpropot nyomatja, hogy a nyugat (az USA) el akarja tőlük venni azt, ami Oroszország Anyácskáé, így egy újabb nagy Honvédő Háborúra kell felkészülniük.
Azért ez is egyfajta “programozása” a tömegeknek”
Neked elment az eszed. Nézz a térképre: a volt VSZ-országok mindegyikébe támadó haderőt telepít a NATO. (Támadó fegyvernem az is, ami megakadályozza az ellenséges támadás elleni védekezést, pl. lefogja az orosz icbm-eket, vagy a taktikai csapásmérő eszközöket.)
Ha az ún. ‘nyugat’ a végtelen orosz földekre, a csernozjomra vagy az ásványkincsekre pályázik, akár erőszakkal, akár ideológiai hadviseléssel, akkor azt miért kellene Putyinéknak ölbe tett kézzel nézniük?
2016.január.2nd. at 20:42
7: te meg a hokedlin ülsz és sarkantyúzod!
Nem azért akarnak atomháborút, hogy az USA megnyerje. A cél a pusztulás. Az amerikaiaké is.
2016.január.2nd. at 20:52
9:
Ez így van, csak Putyin erre a tervre beintett.
Hamarabb lesz sikeres, megsemmisítő orosz első csapás, mint MAD.
Ezért nyomulnak most biológiai vonalon az amcsik.
Ők mindenképp depopulálni akarnak.
Putyin meg csak a hazát védi.
2016.január.2nd. at 21:42
10: a Putyint hatalomra juttatók kimondottan USA támogatással csináltak mindent. Bolsevik forradalmat, KGB-t, szovjet önmegbuktatást, privatizációt, aztán visszaállamosítást. Ez egy globális oligarchikus banda.
2016.január.2nd. at 21:54
9: A hidegháború idején garantált volt a totális kihalás egy atomháború esetén. Akkor vajon mire vártak? Ha én hokedlin lovagolok, akkor te varjúháton…
2016.január.2nd. at 22:20
12: sündisznón!
2016.január.2nd. at 22:21
12: botcsinálta színházi rendező lennél, nálad az első felvonás végén meghalnak a tragikus főhősök???
2016.január.2nd. at 22:24
11:
Láttunk már ilyet, hogy utána a kreálmány ellenük fordult:
-Bin Laden és az Al- Kaida
-Carlos Noriega
-ISIS
12:
Akkor sem, most sem könnyű döntés.
De most sokkal szarabb a globális helyzet.
A szárazföldi Biomassza 97%-a ember és háziállatai- 3% meg vadállat.
És azt a 3%- ot is éppen irtjuk a nagy “növekedés gyorsításban”.
Nyilvánvaló, hogy az emberi ipari- technológiai- pinanyalóretikülpincsis- holsteinszarvasmarhás mű- környezet nem fenntartható.
A 3%- ot növelni kicsit nehezebb, mint a 97%- ot levinni
2016.január.3rd. at 00:06
11. Arma
“Putyint hatalomra juttatók kimondottan USA támogatással csináltak mindent.”
Akkor azt magyarázd el, hogy minek kellett Putyint hatalomra juttatni, amikor a részeges Jelcin már ezüst tálcán nyújtotta Oroszországot az USA-nak, már benn ült az orosz olajbizniszben az összes amerikai-zsidó helytartó, már csak gálaműsor hiányzott a nagy összeboruláshoz?
Az összeesküvés elméleteid túlnyomó részével egyetértek, de itt van egy logikai bukfenc.
Ha már Putyin is az ő muzsikájukra táncol, akkor ki az a megveszekedett huncut ellenség, akinek a kedvéért el kell játszani ezt a költséges színjátékot ?
Ha így van akkor ez még jó hír is lehet, mert ha ekkora meg ilyen drága hazugságokat kell kiagyalni, akkor VALAKIKTŐL nagyon retteghet az a háttérhatalom…
De hogy ez a “VALAKIK” még előttünk is rejtve van az azért nem semmi teljesítmény…
Mert akkor ez a “VALAKIK” gyakorlatilag zéró tömegbázissal tartja rettegésben az úgyszólván mindenható háttérhatalmat, úgy, hogy közben a tömegek számára láthatalan…
Mindenesetre kíváncsian várom hogy kijavítsd logikámban a bukfencet…
2016.január.3rd. at 08:40
11: re 16.
Arma! Összecsaptak a hullámok az összeesküvés elméleted felett. 😀
2016.január.3rd. at 11:01
16-17
Szerintem nem létezik és nem létezhet a világnak semmiféle eseménye, sem annak ellentéte, amit Arma ne tudna beilleszteni az ő elképzelésébe, amiről ne tudná bebizonyítani, hogy az előre megtervezett volt. Ha kalapból húznánk ki, akkor sem.
2016.január.3rd. at 11:55
18:
Igen, rá mindig lehet számítani, pedig az esernyős analógiámat ismeri.
2016.január.3rd. at 12:05
18-19: túloztok, mert én itt egy konkrét ügy, a nukleáris proliferáció tervezettségét állítom, ez pedig nem egy apróság. Eleve a korrekt vita szabályainak megsértése olyasmivel vádolni valakit, ami a logika szabályai szerint nem bizonyítható és nem is cáfolható. Kb. mint ez: egyszavas választ adhat, igaz-e, hogy már nem veri a feleségét?
Az igaz, hogy világnézetem szerint létezik olyan gonosz háttérhatalmi oligarchikus elit, mely a politikai-gazdasági és tudatformálási hatalmat kezében tartja és ennem az elitnek a világnézeti háttere romboló célú. Innentől kezdve, ami ma fontos esemény, vagy főleg folyamat, annak alakulásába e körök minimum beavatkoznak. Ha nem is mindent ők terveznek eleve.
2016.január.3rd. at 12:08
HA az USA le tud radírozni a téreképről olyan rezsimeket, melyek tulajdonképpen nem okoztak neki semmi bajt, mint Líbia, vayg Szíria, miért nem tud lecsapni az atomépítő latorállamocskákra?De még azt se cáfolta senki, hogy a szovjet atom az USA vezetés tudtával jött létre , amihez az USA egy sor hozzávalót szállított a háború alatt. És itt nem a bűnban Rosenbergékről van szó, hanem a főnökeikről, akik ezért nem villamosszéket kaptak, hanem titkos kitüntetést, vagy dollár százezreket.
2016.január.3rd. at 12:29
21 MI AZ HOGY LATORÁLLAMOCSKAÁK?!
India? Örülj, hogy fejleszt, különben az USA úgy iktatná ki rövidesen, hogy Isten tudja, mi lenne a következménye. Így a Surya-II ICBM miatt baszhatja az USA és Oroszország, Kína és India együtt GARANTÁLTAN ki tudja iktatni az USA-t.
Pakisztán? Igazad van, a szaúdiak 50%-ban finanszírozzák és már vagy van atomuk (titokban) vagy érkezik most.
Anglia, Franciaország, Izrael? Vicces lenne, latorállamoknak nevezni, bár qurvául azok.
Irán? Miért is?!! Amúgy már rég van nekik… az ukránoktól, akik lazán megbugáztak 6-12 Kh-55SM ALCM-et a 200kt tölteteikkel együtt. A tranzakció ára meg a bizonyíték.
Észak-Korea… elég relatív, s csak nézőpont kérdése.
😀 csak elmélkedés, nem számonkérés.
2016.január.3rd. at 14:56
22. Ha már Irán, meg Szaúd-Arábia. Ez is egy olyan jó fejlemény, nem?!
Irán, Irak és Libanon vezetői is felháborodtak, a nyugati kormányok is tiltakoztak a szunnita vezetésű Szaúd-Arábiában terrorváddal kivégzett Nimr al-Nimr síita ajatollah miatt. A szunniták és síiták közti ellentét 1500 évre megy vissza, napjainkban is robbanással fenyeget. Már most is több fronton folyik a kliensháború, és egy újabb front maga alá temetheti a szíriai béke reményét.
http://index.hu/kulfold/2016/01/02/szaud-arabia_kivegzes_iran/
2016.január.3rd. at 15:25
16. Attila(PV): “Ha már Putyin is az ő muzsikájukra táncol, akkor ki az a megveszekedett huncut ellenség, akinek a kedvéért el kell játszani ezt a költséges színjátékot?”
Ha azt nézed, hogy a gazdagok és szegények között a szakadék nagy sebességgel nő, akkor megérte a színjáték. Amíg megéri a rendszer fenntartása az elitnek, addig valószínűleg így is marad. (Feltéve, ha Arma elméletét elfogadjuk.)
2016.január.3rd. at 15:43
HELP. Tibor bá’, egy hozzászólásom parkolópályán…
2016.január.3rd. at 16:09
24 Gloucester
De még mindig nem értem, hogy kit csapnak be, és miért?
A tömeg már be van hülyítve, minden értelmes ember, aki képes magától megkötni a cipőjét, az már illumináti, vakoló, de legalábbis zsidó, a fő ellenségek falra festett ördögök, akik nekik dolgoznak, de könyörgöm, minek?
Amikor már minden hatalom a kezükben van, akkor kit kell becsapni?
Az amerikai tömegnek nem mindegy, hogy Putyin barát vagy ellenség? Ügyanolyan impotens massza mindkét esetben…
Csak az hazudik, aki fél az igazságtól.
És az igazság ebben az esetben csak az lehet hogy MÉG NINCS MINDEN HATALOM a kezükben…
És ebből azt is ki lehet spekulálni, hogy minnél nagyobb és drágább a hazugság, annál VESZÉLYESEBB igazságot kell vele eltakarni…
2016.január.3rd. at 16:22
23: “ellentét 1500 évre megy vissza”
Bár nem egészen 1500 év, de ez lényegtelen - viszont nagyon jól kifejezi a különbséget a keresztények és a mohamedánok között. Nálunk fellép Luther az 1500-as években, utána 150-200 év elmegy vallásháborúval, majd 1700-as évektől (illetve már az előtt) a különböző keresztény felekezetek lényegében békésen megférnek egymás mellett.
A mohamedánok meg 1400 éve nem jutnak ötről a hatra - aztán állítólag ez a béke vallása… (a hülyék meg el is hiszik).
2016.január.3rd. at 18:11
22: Pakisztánnak rég van atomja, ez nyilvános hír. Ezek mind latorállamok, valóban…
2016.január.3rd. at 18:27
28 félreérthető voltam: a szaúdiakra utaltam.
2016.január.3rd. at 18:39
29: a helyükben atom nélkül én se fejeznék le ajatollahot…
2016.január.3rd. at 19:53
“A millió évekkel ezelőtti háborúk kézzel fogható következménye a Föld háttérsugárzása, mely korábbi, egész bolygóra kiterjedő atomháború következménye.
Egy példa a közelmúltból, egy néhány évvel ezelőtti tanulmány arra a következtetésre jutott, hogy “ismeretlen” drámai esemény történt i.e. 2.024-ben (sumer atomháború), ugyanis pont abban az időben a Holt Tenger szintje váratlanul 100 métert esett egyik napról a másikra. A nagy mennyiségű vízveszteség, mely a tenger vízmennyiségének kb. a harmadát jelenti, a só koncentrációjának hirtelen emelkedését okozta, így a Holt Tenger sótartalma tízszer nagyobb, mint az átlag tengereké….”
2016.január.3rd. at 23:00
31. István
Ilyen radikális elmélethez nem árt hiteles forrást és erős érveket mellékelni, hogy hihető legyen.
2016.január.3rd. at 23:48
31 történelem szakos voltam egykoron, s egyedül az Indus-völgyi Mohendzsodáro város pusztulásánál merülnek fel ilyesféle elméletek, illetve néhány “indiai” műemlék és eposz esetében, ahol igen pontosan ábrázolnak vagy írnak le atomháborúhoz hasonló eseményeket. De… ezen tök felesleges agyalni. A múlt teljesen lényegtelen, ha ez a kapuk előtt kopogtat. Érdemesebb a jövőn agyalni, pontosabban felkészülgetni.