Tibor bá’ online
A szajha média szerint a SARS-COV-2 koronavírus vadon élő denevérektől származik, amit a kínaiak étkezéshez alapanyagként használnak Wuhan környékén. Ezt azonban egyesek cáfolják, mert akad némi bizonyíték arra, hogy a szóban forgó vírus nem lehet terméke természetes mutációnak, kvázi ember állította elő laboratóriumban, valószínűleg hadászati célból.
Több helyről érkeztek olyan jelentések, hogy a vírus felépítésében olyan részek vannak, amelyek a HIV vírussal azonosak, és természetes mutációval nem fordulhatna elő. Ha ez megfelel a valóságnak, akkor a vírust valaki kifejlesztette és hadieszközként kezelte. Az is lehetséges, hogy egy, mondjuk a Wuhani Virologiai Laborból szabadult ki, ami gyakran előfordul.
Természetesen van más elmélet is. Olyan spekulációk látnak napvilágot, hogy a Trump adminisztráció állandóan a kínai versengésről beszél, ami közvetlen veszélyt jelent az amerikai biztonságra, és gazdasági fölényére. Nem lehetetlen, hogy Washington fejlesztette ki a vírust és szabadította Kínára, annak érdekében, hogy keresztbe tegyen a kínai gazdaságnak és katonai felkészülésének. Viszont nagyon nehéz elhinni, hogy a Trump-féle Fehér ház képes lenne ilyen felelőtlen lépésre, de sajnos van példa erre a viselkedésre. 2005 és 2009 között Amerika és Izrael titokban kifejlesztett egy Stuxnet névre keresztelt számítógép vírust, amivel azt akarták elérni, hogy Iránban a nukleáris kutató programot irányító számítógépeket használhatatlanná tegyék, de nem azért, hogy embereknek ártsanak. Viszont a vírus Iránon kívül számtalan más országban okozott kárt.
Létezik egy izraeli történet, ami szerint fény derülhet arra, mit történhet Kínában. Az Izraelben székelő Galilee Research Institute-ban dolgozó tudósok azt állítják, hogy néhány héten belül lesz olyan vakcinájuk, ami 90 napon belül elkészül és szétteríthető. Az intézmény azt állítja, hogy négy éve kutatja az avian koronavírust, amit az Izraeli Tudományos és Technológiai Minisztérium, valamint a Mezőgazdasági Minisztérium támogat. Azt állítják, hogy a vírus hasonló ahhoz, amely megfertőzi az Embert. Néhányan nem hiszik hogy egy új vakcinát ily gyorsan elő lehetne állítani egy olyan vírus ellen, ami csak most jött elő valahonnan. Ehhez még azt is hozzáteszik, hogy ha a vakcinát ki is fejlesztették, azt le kell tesztelni milyen mellékhatásai vannak. Ez az eljárás normál körülmények között több mint egy évet vesz igénybe.
Ha izraeli tudósok azt állítják, hogy van vakcinájuk a jelenlegi koronavírus ellen, akkor feltételezhető, hogy volt közük a vírus előállításához is.
Az is komoly gyanúra adhat okot, hogy a vírus a legnagyobb rombolást Kínában és Iránban végez. Mindkét ország Amerika és Izrael legnagyobb ellenségei. Ráadásul Iránban a parlament tagjai közül is szedett már a vírus áldozatot. Vajon ez hogy érhető el?
Aközött lehet tehát választani, hogy a természetesen létrejött, vagy kikerült egy Kínai, vagy Izraeli, esetleg az Egyesült Államokban működő laborból. Viszont ez a koronavírus nehezen legyűrhető, és úgy néz ki, hogy százezer számra lesznek halottak. Sajnálatos módon, ahogy a Stuxbet esetében, ha a szellem kiszabadul a palackból, lehetetlen rábírni arra, hogy visszamenjen.
A szerző Philip Giraldi PhD a Nemzeti Érdekeltségi Tanács igazgatója. Korábban CIA ügynök, és a hadsereg felderítő tisztje volt, és mint ilyen 20 évet töltött Európában és a Közel Keleten, ahol terror cselekedetekkel foglalkozott. A Chicagó-i Egyetemen kitüntetéssel végzet BA szinten. A Londoni Egyetemen MA és PhD szinten diplomázott Modern Történelemből.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Tibor bá’! A Stuxnet nem okozott károkat Iránon kívül. Habár számos helyen azonosították, hogy ez a malware megfertőzte a gépeket, de annak speciális hatásmechanizmusa, ami az urándúsító centrifugák túlpörgetését okozta, más környezetben nem csinál semmi károsat.
A gyárak leállását célzott számítógépes vírussal is el lehet érni. Nem hinném hogy bárki merne emberiség elleni bűncselekményt végrehajtani.
Re:2
Ne legyél ennyire naív…
Vannak emberek, akiknek semmi sem szent, és mániákusan meg akarják csinálni a Jelenések könyvét, hogy elhozzák az apokalipszist.
Csak kicsit figyelj, és felsejlik, hogy mindig van valami, amitől lehet rettegni.
Legutóbb már tematizálták Iránnal a közvéleményt, majd jött a corona vírus…
Dajtás. Ez egy baromság.
Egész Olaszországot lezárják. Hatvan millió ember. És a közeljövőben lehet így jár el majd Németország és Ausztria is. A kapitalizmus termelés nélkül halott. Az olajár esés nem jó az oroszoknak stb. Na meg jönnek a migránsok mert a törökök keveslik a lóvét. Erdogánt kell onnan likvidálni, csak senki sem meri, mert NATO tagok. Az USA is célzott támadással likvidál, úgy ahogy az oroszok. Senki sem mer olyat elkövetni ami emberek milliárdjait veszélyezteti, úgy hogy semmiféle gazdasági előnnyel nem jár, csak hátrányai vannak.
Pár napja a virusrol egy fura de talán lehetséges elmélet jutott az eszembe. Ha ez a virus egy harci virus, valoszinű hogy nem véletlenül került szabadon és mi van ha nem is Kinában kezdödött hanem Iránban?
A Kinai és Iráni helyzetbe nem igazán lehet bele látni mikkor és hogy történtek a dolgok. És az Iráni virus helyzet elvileg lehet a Kinainál is rosszabb.
A virus elvileg nem túl veszélyes a fiatalabb generáciokra, Az idös emberekre viszont halálos. Tény az Iráni vezetök úgy mint a szovjetek voltak, igen idősek és halálukig tart a kinevezésük. Egy halálos járvány közöttük Óriási problémát okozhat egy háborus helyzetben. Lehetséges hogy egy Iránnal ellenséges ország küldte rájuk a kort például egy postai csomagon keresztül amit egy titkárnő bontott fel a minisztériumban. Vagy valamelyik politikus takaritó személyzetét fertözték meg egyszerüen és könnyen.
Finoman szolva ez a teoria nem elözmények nélküli eset lenne.
A virús meg lehet hogy egy Iráni személy által is kerülhetett véletlenül Wuhanba és szinte pár nap késéssel kezdődött el ott is a járvány.
Az Iráni-Kinai kapcsolatok igen jók, szomszédok és sok Iráni utazik Kinába.
A többi gyanus az esethez köthető megállapitást pedig meg Tibi bácsi már fent taglalta.
Na, 1,3mio-t (forintba átszámolva) fizetnek annak, akit kísérletben megfertőzhetnek a vírussal („két gyengébb törzsével”). Most mondjam hogy itt a lehetőség annak aki szerint „úgyis csak influenza” illetve tetszenek a statisztikák? 🙂
https://www.life.hu/hirek/20200310-1-millio-300-ezret-fizetnek-annak-aki-hagyja-magat-megfertozni-a-koronavirussal.html?utm_source=hirkereso
Csak az sajnálatos hogy CIA-nyugdíjas szerzőnk nem virológiából PhD-s. Mert akkor arról is beszélhetne hogy két vírustörzs „dolgozik össze”, egy lájtosabb és egy durvább. Ott van gáz ahol mindkettő jelen van. Ez egyébként csomagban is megoldható, ahogy Alex is írta
7. Tia
3500 fontért (GBP) (1 millió 300 ezer forintért) én simán bevállalnám.
„A pénz megszerzéséhez a résztvevőknek két hétig karanténban kell maradniuk, és diétázniuk kell.” Hát 2 hét alatt ennyi pénzt a büdös életben nem tudnék keresni. Meg 2-3 kg-ot fogynék is. 🙂 De valószínűleg külföldiek nem jelentkezhetnek.
Az USA-ban sóherebbek, csak $1100-at fizetnek. (mintegy 400 000 forintot).
https://ripost.hu/politik/1-millio-300-ezret-fizetnek-annak-aki-hagyja-magat-megfertozni-a-koronavirussal-2320725/
9.: Menjél 😉 De majd kérlek írd meg ide hogy milyen volt 🙂
(Én több orvosi kísérletben vettem részt alanyként is, volt „oltás” kísérlet is. Nem kórokozó elleni, hanem koleszterinnel kapcsolatos – hajam hullott utána. Illetve volt más kísérlet, altatásos (ébredést vizsgálták). Tehát tudok én önveszélyes lenni. De ezt a coronát nem kérném sehogy. Láttam a macskáknál milyen ennek a rokona, nekem az elég volt.
Nyilván a jelen szitu ürügy.
A cél a VG bedarálása, átalakítása. TEHÁT STOP! Ez így tovább nem megy/mehet.
Az olajár esés pedig minden esetben, egyben fordulatot is jelent és a neppereknek felhívást táncra. Vételi pozíció, célár a csillagos ég.
Inkább egyetértek, mint nem.
9. Elek
OFF
Kanadában olajbányászként 3 hét alatt 15000 dollárt kereshetsz. Igaz, ott dolgozni is kell, napi 10-12 órát, hétvégén is, de ingyen szállás és teljes ellátás is jár hozzá, szóval még diétázni se kell 🙂
Nehezen magyarázható azon gyanú, miszerint Izrael és Amerika közösen kifejlesztene egy olyas virust, aminek hatása kikerül az ellenörzés alól, és pofonvágja küldőit is, mint ahogy már látható.
Izrael hatalmasat csúszott a virus okozta felfordulás mián, a tegnapi határozat szerint a jelenleg karanténban levő 100 egynéhány ezerhez csatlakozik még valami 380 ezer ember.
Hatalmas, talán kiheverhetetlen károkat okoz a virus már jelenleg is az egyik legfőbb bevételi forrásban, a turisztikában, a kiskereskedelemben, a kül-illetve az belkereskedelemben, és még hadd ne soroljam.
Hülye Amerika egy külön fejezet.
Ott szerintem még most sem tudják hányadán állnak a járvány tekintetében a tesztek mellőzése mián, fel sem képesek mérni a rájuk leselkedő jövöbeni károkat.
Akkor, fentieket mérlegelve, milyen geopolitikai helyzet megoldása igazolná ezt az eszméletlen marhaságot?
13:
USA+ Izrael+ EU nem egyenlő a Bábmestereikkel.
Csak egy kis elméleti játék:
Európa+ USA + Közel/ Távol- Kelet: többszámillió ember bezárva a városaikba
Defender Europe 2020
tökéletes alkalom az oda- vissza nuki radírozás beindítására.
Angol- szász küldetés, 2010; 2005- ös infók alapján, egy az egyben
Ez a Merkely se beszélt értelmeset az amúgy sem értelmes Svábynál: https://www.webbeteg.hu/cikkek/egeszsegugy/24680/koronavirus-semmelweis-egyetem-rektora
Ausztriában már nemcsak az Innsbruck-i orvosi egyetemen nincs oktatás, hanem mától már a bécsin sem.
Ha viccesen nézzük: két bankrabló szájmaszkban berohan a bankba, erre mindenki pánikol. Megszólal az egyik, no para csak bankrablás, erre mindenki megnyugszik.
Egy virussal sok mindent el lehet érni az embereknél, a biztonság érdekében még a teljes karantén, totális kontroll , vagyonvesztés is megmagyarázható. És technikailag olyan szintet ugrottunk, hogy bankokon ülő elitnél ott lehet a pakliban egy ellenőrzőtt vg. válság.
Ki hazudik?
A székdobálók, vagy a kevés hellyel rendelkezők?
https://24.hu/tudomany/2020/03/10/koronavirus-magyarorszag-irani-diakok-karanten-szent-laszlo-korhaz/
Re:3
Te meg túl naiv vagy. 😉
No kérem:
A helyzet egyre egyértelműbb.
V4 szomszédaink: Csehország és Szlovákia bevállalták a megelőző intézkedéseket, holnaptól zárják az iskoláikat és 100 fő felett egy fedél alatt sehol, senki nem tartózkodhat.
Nálunk -egyelőre- semmi. Pedig állítólag a V4-ek együtt cselekednek… Ellenzéki vagy kormánypárti, egyre megy, a mi politikusaink beszariak, tudatlanok, és ostobák (tiszt. a nagyon kevés kivételnek, akik erősítik a szabályt). Miért? Mert kivárnak… Fene tudja mire, vagy miért, de -ahogyan máskor is szokták- szarakodnak, jelentéktelen dolgokon okoskodnak.
Viszont így legalább lesz összehasonlítási alap, s lesz miért bemutatni később a magamfajta ájvékolóknak, vagy épp felelősségre vonni az illetékes érintetteket, ha a dolgok mégis a természet törvényei szerint alakulnának…
Hozzátok már meg azt a kurva döntést az operatív édesanyátokba, mert minden óra számít! (A hangnemért bocsánat! De már egyre nehezebb tűrni ezt a dilettáns intézkedési láncot, amit a „legjobb szakembereink” hazai vizeken felmutatnak…)
Jelen pillanatban nem tök mindegy ki szülte ezt a vírust?! Most nem ez a legfontosabb.
Adalék:
Az iskolákba sok pedagógus lázasan megy dolgozni, mert kell a pénz, mert ellenkező esetben ingyen kellene helyettesíteni őket. Húzzák, amíg bírják, talán csak influenza… Kezdenek beérni a korábbi nagyszerű kormányzati intézkedések gyümölcsei is! Most összecsapnak a hullámaik. Kár, hogy az ostor rajtunk csattan…
Ill., persze, tudom, ne ugráljak, hiszen ez csak egy kis nátha, már ami a magyar agyak többségét illeti. Ébresztő… „Ki az ágyból botocskám!”
Re:19
Ezt a döntést akkor fogják meghozni, ha még jobban belekakkant a cica a ventilátorba.
Addig mi leszünk a legvidámabb barakk, bocsánat V4.
Munkavédelmi bolt körkép:
3M 6000-es szériából csak maszk volt, betét lefosztva.
Minden más maszk legkorábban 2 hét múlva.
Bp környéki malom:
Sorban állás a lisztért, mindenki 10-20kg tételben vásárolt.
19.
Hol a zoperív törzs? Ma kerestem a 13 órás híradóban és semmi. Meg sem nyikkantak arról, hogy lesz -e ma sajtótájékoztató vagy hogy mi van.
Megfutamodtak máris (egyelőre a kínos kérdések elől)?
Vagy később a mai nap folyamán lesz valami megnyilatkozás?
Megvannak:
https://hirado.hu/belfold/kozelet/cikk/2020/03/10/elo-az-operativ-torzs-tajekoztatoja-a-koronavirussal-kapcsolatos-fejlemenyekrol
A többiek „más elvek szerint védekeznek”. 🙂 🙂 🙂
Nesztek magyarok!
Most már remélem mindenki tisztán lát.
Itt a kormányülés nélkül ez a bohóccsapat nem fog (tudni) tenni semmit.
Ott meg tudjátok milyen agyak ülnek, és milyen szándékok vannak…
Szépen kéri „tökfej asszony” a magyar embereket, hogy maradjanak szépen otthon 14 napig, saját kontóra. Ez csak egy javaslat. Jaj de édes!
Ostoba népség, remélem a járvány után megkapják méltó büntetésüket!
Sok dolguk van ezeknek a fontos embereknek, ne nagyon kérdezzétek őket… Ezek vajon tényleg ennyire hülyék, vagy kényszerítik őket? Lesz mit kikérni maguknak és magyarázkodni majd.
Szép álmokat Mo.!
23: Tudom most nem szabadna nevetni ezen…De ezen nem tudok nem röhögni:
„iskolák ne rendezzenek ünnepségeket”
Hát ez kész…Nem lehet erre mit mondani, szagértők 🙂
Nekem csak annyi kérdésem lenne -,ha szabad- ,hogy más országok is felszólították állampolgáraikat Olaszország elhagyására?
https://index.hu/belfold/2020/03/10/koronavirus_olaszorszag_vesztegzar_nagykovetseg_kozlemeny/
Én továbbra is érzem a szándékosságot, ahogy jó nagy lapáttal kevergetik azt a bizonyos bográcsot.
19 – H.Cs:
Az önkéntes karantén a szakértők szerint lelassítja a terjedést. Az USA-ban is erre kérik az állampolgárokat. Persze ezen kívül kellene mást is tenni az államnak, de a helyzet az, hogy Trump se egy zseni.
Március 15. – Kétezerhúsz
Drága Magyarország!
Kedves Hazám!
Egy rém járvány
járja tested át.
De nem csak ettől tarthatsz,
Nem emiatt kell most aggódnod,
Rossz terápiát javasolnak néked
Lelketlen demagógok.
Jaj a nép,… szava felkiált,
Lesz –e nékünk mentsvár, legalább holnapután?
Vagy –e rém,
csak az Opretív Törzs nyelvén beszél?
Ha majd a tüdőd levegőért kiált,
S tested nem bírja már tovább,
Késő lesz rájönni, nem is egy vírus a baj,
A diktatúra arctalan leple eltakar.
Miféle néppé váltál? Magyarok. Mi lett veletek?
Március idusán sincs lélek bennetek?
Harcra hív a haza, készülni kell,
Segítséget itt már nem remélhettek!
Nagyon nagy a baj hát,
Vesztenivalónk is egyre híján,
Mégis harcunk most arról szól,
hogy példát mutatunk nyugalomból.
Arcod tenyeredbe hajtod, az ördög most nem segít,
Édes érzések, szerelem nem kísért.
De gondolataid megzabolázni nem tudod,
Kezedet hatvanszor is megmosod.
S csak várj, mert lesz itt jövő még,
Góg és Magóg urához megtér.
Amikor majd újra kisüt a Nap,
Eljő az idő, s minden szív megszakad.
Akkor majd mindenki látja már,
Ki volt Hazafi, s ki Áruló porondján.
Na majd akkor,… lesz miért félnetek,
Mert a Nép bizony, elégtételt vesz!
S többé nem rejti véka alá érzéseit,
Hol a múlt, holt a jelen, de hall a jövő!
Csaba királyfi leköszön hozzánk,
Magyarok paradicsoma, álmodj, álmodj tovább!
/By Nostrodammus/
26:
Sztem. nálunk az önkéntes dolgok nem működnek. Épp ez a bajom a javaslattal!
Ellenben több korábbi tapasztalat is megerősíti, hogy az iskolabezárással lehet a legjobban visszafogni a terjedést. Miért is lenne ez egyszerű és jó megoldás sztem.?
Maga például a tavaszi szünet átütemezése nem jelent pill. komoly kockázatot az oktatás szempontjából. Nyilván valahol egy ilyen intézkedéssel tehermentesíteni kellene az okt.intézményeket, például azzal, hogy a járványügyre hivatkozva nem vezetik be a NAT2020-t, majd csak jövőre. Dupla haszon lehetne.
A nyári szünidő nálunk eleve hosszú. Nem valószínű, hogy idén ugyanannyi utazás lesz, mint a megelőző években. A nyári szünidő elejére átütemezett munka még hasznos is lehetne (hiszen a gazdaságot pont akkor kéne talpra állítani, legalább lenne gyermekmegőrzés jó programokkal).
Ha kényszerszünetet vezetnek be, sokan morogni fognak (Mo. ezt megszoktuk), de vmilyen. szinten rákényszerül mindenki, hogy az ajánlott „önkarantént” betartsa. Kényszerítés, terelés nélkül, főleg bizonytalanságban és félelemben tudod mi jön ki…
Ráadásul a Csehek, Szlovákok megtették. Nincs jelentős eltérés a fertőzöttek számában, az viszont különbség, hogy onnan nem ismertek bakik, amiken rajtunk röhöghetne a fél világ, ha tudnának magyarul, ill., ha tudnának nevetni bármin is ezzel a problémával kapcsolatban.
Trump zsenialitsát hagyjuk 🙂
Egyedül abban bízhatunk, hogy „a hülyéknek szerencséjük van”.
Biztos vagyok benne, hogy nálunk eleve lehetetlen szakmai alapon döntést hozni, mert a holnapi kormányülés fontosabb, mint az, hogy a szakemberek mit gondolnak. Azt tudjuk, hogy a szószólók nem igazi szakemberek, ezt már egy évtizede megtapasztalhattuk…
Hibáztatom az ellenzéki politikusokat is, mert ott tartunk, hogy néhány értelmesebb fiatal újságíró komolyabb és jobb kérdéseket vet fel ezeken a sajtótájékoztatókon, mint amit az ellenzék a megszokott módon mantráz, vagy épp csak hallgat.
Mondom az osztrákokat, Kurz ma déli sajtótájékoztatója, ahol az egészségügyminiszter és a belügyminiszter áll minden tájékoztatón mellette, és mindhárman válaszolnak normálisan:
– A kûlügy segítségével hazaviszi Olaszo.-ból az osztrákokat.
– Az összes egyetemet, főiskolát hétfőtől húsvétig bezárják (e-learning megy)
– Az ált.iskolákat és óvodákat még nem zárják be, de máris leülnek az oktásüggyel tárgyalni, mert ha esetek száma nő, bezárják ezeket is. Egyelőre az az álláspont, hogy a 14-30éves korosztály terjesztheti jobban a fertőzést a szociális kapcsolataik miatt.
– 100fő felett zárt helyen rendezvény nem lehet, 500fő felett pedig szabadtéri sem (rendőrség betartatja)
– kérték a józan ész használatát: 3naponta legyen elég boltba járni, mindenki gondolja át hogy mérsékelje a szociális kapcsolatait, tömegközlekedést az használja akinek nincs autója, kézfogást mellőzzék (kézmosás fontos, orvoshoz mászkálás helyett központi szám)
– Kurz erősen hangsúlyozta a 60felettiek védelmét, amihez kéri a fiatalabbak együttműködését
– valamint már az elején kijelentette hogy ez a vírus 10-30szoros nagyságrenddel okoz több halálozást mint az influenza
Ezt nézzétek ‼️‼️‼️
https://www.facebook.com/100001566620960/posts/2907743642621161/?d=n
„Halálos vírusok mint a lottón a telitalálat olyan valószínűséggel keletkeznek már évmilliók óta. Az újdonság csak ez a képesség a gyors terítése nagy területre, amúgy hír érték nélkül el is tűnnek.” Ha fennmarad ez a nagy jövés menés a világban akkor ilyesmik rendszeresek is lesznek mind addig míg ki nem tenyésztődik 1 amelyiknek 90-95% a halálozási aránya, na azután 1000 évig csend lesz. A természet valószínűleg kezd felfigyelni a szemtelenkedéseinkre és megrázza magát most egy kicsit.”
———————————
Én ma voltam a munkaügyiben igazolást kérni a vállalkozói oktatáshoz. Szóbahoztam a vírust hogy félek elkezdeni vállalkozni, lehet vissza is mondom még mielőtt megfertőznek vagy visszafizettetik.
Közölte hogy már egy csomó cég bejelentette feléjük a csoportos létszámleépítést szóval jó döntést hozzak mert nincs megrendelés.
Sugallta hogy felejtsem el a vállalkozósdit…
Ui: mert amikor a karácsonyi leállásra sem állásidő sem semmit nem fizetnek hanem kirúgnak majd visszavesznek akkor gondoljátok majd karanténra fognak fizetni állásidőt vagy táppénzt, pláne a munkaerőkölcsönző cégeken keresztül foglalkoztatottaknak?
Magyarul itthon nem táppénz hanem kirúgás lesz karantén idejére, a nagyobb cégek meg ugye nem véletlen jelentik be a csoportos leépítést előre, ők így készülnek a karanténra.
Ui: olaszo.-ban is már tiltott a temetés.
Befektetőt keresek emberi mobilkremó, házhozmenő hamvasztás vállalkozás beindítására… 🙂 🙂
Btgujj. (81). A természet nem figyel fel semmire. A csoportos létszám leépítésről meg annyit, hogy egyik új felvételis sem immunis. Tehát értelmetlen.
Dánia 1 nap alatt 172 új megbetegedés, alakul a következő nagyobb góc?
Most már abban a fázisban vagyunk, hogy ezt nem tudják megállítani..
Nekünk most kéne drákói szigorításokat hozni, nem ilyeneket hogy az iskolákban elhalasszuk a március 15-i ünnepségeket…Pont mi vagyunk azok akiknek a leges legjobban kellene minden eszközzel lassítani a terjedést, mivel mindenki tudja milyen az egészségügyünk…igazából nem is csak az egészségügy, hanem a sima mezei alkalmazottak sincsenek megfizetve, ki fog itt bemenni dolgozni, ha helyzet lesz?Nagyon nagyot fog az ország szívni ha ezt is úgy fogjuk kezelni, mint amikor leesik 5 cm hó…Én nem tudom komolyan venni ezt a törzsnek nevezett valamit, még a nevük is vicces, hát versenyszférában nem alkalmaznám őket az tuti…
Tegyük hozzá, hogy nem egyszerű a helyzetük, de azért többet várna az ember…
Akár hogyan is van a vírust nem lehet megállítani,csak akkor ha az ember nem bizonyul közlekedő eszközéül.Tehát egyetértek abban,hogy az iskolákat,a munkahelyeket be kell zárni.Minél tovább húzzák ennek az időpontnak a kihirdetését,annál több lesz a halott.Nehéz kérdés ezt elismerem,mert most kerül a vezérkar abba a helyzetbe,amikor el kell döntenie,hogy az emberi élet,vagy az anyagi gazdagság a fontosabb.Nem az a kérdés ,hogy jól döntünk,hanem az,hogy időben!Tovább megyek:nem csak a vezérkar hozzáállása fontos,hanem az is ,hogy egyénileg vagyok e olyan merész,bátor,elszánt,hogy önkéntes házi karanténban várjam a vírus lecsengését.Meg tudom-e tenni anyagilag?Rá kell döbbenünk,hogy a városi ember eléggé tehetetlen.A tudásunk, a kultúránk,a civilizációnk oda fajult,hogy önálló életre már képtelenek lettünk.
Azzal a kérdéssel pedig elég értelmetlen foglalkozni,hogy a vírus hogyan került ki.Se a véletlent,se a szándékosságot nem tudjuk bizonyítani.Ez csak egy nagy találgatásba torkoló lehetőség.Inkább a vírus megállításáról kellene diskurálni,mint összeesküvés elméletekben kilehelni minden energiánkat.
Mégis ,tegyük fel,hogy egy rossz akarónk vitte ki az utcára egy vödörrel ezt az átkozott vírust.És akkor mi van?Megmenekülsz a tüdőgyulladástól?Vagy ha túl éled ,le fogod lőni?A halottak számán ez nem fog változtatni.Ami a legértelmesebb dolog az,hogy ki kellene harcolni az otthonmaradás lehetőségét.Úgy érzem már is elkéstünk vele,mert legalább egy hónappal korábban kellett volna erre a kérdésre helyes választ adni.
Nem egy hónapja. Erre is lenne az európai únió. Amikor kitört Kínában, már akkor lépni kellett volna.
Ha ez lemegy, és lesz még normális társadalom, ezeket mind egy szálig (európai vezetők) lámpavasra kellene kötni.
‘Read only’mode off
26. Horváth Csongor
Teljesen egyetértek!
Nem akarom elkiabálni, de infoim szerint Mo. kormánya is 2 hét tanítási szünetet fog elrendelni, egyenlőre a tavaszi szünet „kárára”!
Talán megjön az eszük! Reméljük, mert csak így van esélyünk!
Dan
Ne akarjunk lámpavasra húzni senkit!
Az még soha sem segített. Teljes gondolkodási paradigmaváltás kell! Nem valakik ellen kell lenni, hanem valami mellett oly mértékben, hogy az ilyen dolgok(mint öncélú kormányzás) ne lehessenek akadályok.
Az írányítás nagyon nehéz feladat.
A változás a küszöbön. Kérdés, hogy reagálunk?!
Read only on
Kb. minden ország vezetése, az EU, ugyanazokat a hibákat vétik, – tömérdek anyag a neten, vissza lehet nézni – ez amellett szól hogy terjesztik és nem terjed.
„Ma már a francia Bruno Le Maire pézügyminiszter arról beszélt, hogy a jövőből visszatekintve majd úgy fognak beszélni erről az időszakról, hogy létezett egy „Koronavírus-előtti” és utáni, azaz a „nagy gazdasági visszaesés előtti és utáni időszak.”
„Emellett elmondta, hogy szükségszerűen újra kell majd gondolnunk a teljes világgazdaságot. Ennek a járványnak minden következményét a globalizációra nézve hosszú távon viselnünk kell. Csökkentenünk kell a függőségünket olyan nagyhatalmakkal szemben, mint Kína. Nem tehetjük meg, hogy ma fő termékeink 80%-át külföldön állítjuk elő.”
(Hoppá, hoppá, csak nem megint kibújik a szög a zsákból.
Cui bono, Cui prodest? – Azaz ki profitál mindabból, ami történik? – ezt a kérdést soha nem szabad elfelejtenünk feltenni. – SBG Buddha – VilagHelyzete megj.)
Másfajta megközelítés. Egy linket adok alább, a többit ha kéritek, összegyűjtöm, de nincs sok időm erre.
Feleségem kanadai, ő csak és kizárólag angol nyelvű oldalakról tájékozódik. Amit eddig olvasott, az érdekes. Többen összefüggést vélnek felfedezni az 5G hálózatok és a vírus terjedése, illetve gócpontjai között. Nem vicc.
Vuhanban olyan 10 ezer 5G-s antenna van. A többi kínai város is jócskán tele van, de Vuhan a legintenzívebb a 5G telepítésben. Amolyan „előszoba” a következő generációhoz. És érdekes: Dél-Korea szintén tele van antennákkal. Ott is rendesen pusztít a vírus. Ez mellett a következő érdekesség: Irán.
Ki gondolná, hogy Iránban a 5G-rendszer ennyire fejlett? És miért? Mert Irán és Kína jó barátságot tart fenn, és közösen fejlesztették a Huawei segítségével az iráni 5G rendszert, amelyet a kormány szépen ki is telepített.
Következő: Milánó. tele van 5G antennákkal.
Münchenben például csak egyetlen egy 5G antenna van.
Én nem vagyok olyan okos, mint azok, akik az összefüggésekről beszélnek. Mindenesetre a tény érdekes és érdemes utána is olvasni. A link itt van, asszony pár napja küldte át nekem. Marha hosszú a cikk, de a blogger profi angolos, szóval nem fog majd ki rajta. 🙂
https://www.electricsense.com/5g-coronavirus/
Érdemes elolvasni, hogyan fajult idáig az olasz helyzet: https://www.facebook.com/tunde.pecsvari/posts/10222686462569030
2008-ban az amerikai New York Times arról számolt be, hogy:
… „A RAND mögött álló Rockefeller-Ford / Carnegie Szervezet azt javasolta, hogy az Egyesült Államok háborúja egy másik nagy globális hatalommal új lendületet adna a gazdaságának, segítve ezzel a bankár elitet, amely továbbra is ellenőrzése alatt tarthassa Amerikát”…
Thursday, October 30, 2008
RAND Lobbies Pentagon: Start War To Save U.S. Economy
Mivel a bolygó lakosságának ellenőrzése elcsúszott …
ezt háromféle módon lehet ellenőrizni az áldozáson keresztül.
a) Államközi háborúban, nukleáris fegyverek használatával is.
b) A világforradalommal, ahol kezdetben, nem fognak nukleáris fegyvert használni.
c) Egy globális vírussal … ahol a kiválasztottak a megfelelő oldalon és helyen lesznek, hogy ne fertőződjenek meg.
33 Holics Lajos
Ez nem pénz kérdése, hanem emberségé.
Én is raktam pár ezer társammal úgy a zsákokat, az árvíz idején, hogy nem kérdeztük meg, ki fog fizetni.
42. vadegér,
Azt olvastam ma valakitől, hogy az egészségügyből elkezdődött a menekülés. Kilépnek, felmondanak, mert felfogták, mi vár rájuk és tudják, hogy nincs védőfelszerelés, ahol van, ott meg nagyon kevés.
(Nem tudom, hogy igaz-e a kilépésekről szóló hír, de logikusnak tűnik, mert senki sem akar hősi halált halni.
Vagy legábbis elhanyagolható a számuk).
Már pedig én úgy láttam a sok videón, hogy sok sok nagyon spéci védőfelszerelés kell, mert aki állandóan a fertőzöttek között van, az minden nap többször meg fog fertőződni jó felszerelés nélkül és bele fog pusztulni még akkor is, ha csak 25 vagy 30 éves.
Tibor bá’ egy régebbi posztodban hozzászóltam
mint a mai téma.
Erre fel jött a részedről hogy kevesebb sci-fit olvasgassak.
Egy más posztodhoz is próbáltam megvizsgálni mi is ez a mocsok vírus.
Ezt a szar kimérát a Föld eltérő helyein
különböző biotech központban szerkesztették meg.
A kutatók csak a futó projectet ismerték, egymásról, egymás munkájáról nem tudtak.
Csak a megrendelő volt a teljes ismeret birtokában.
A Sars vírust egyszer fertőzőbbé tették, (US)
A jelenlegi COVID nagyon erősen fertőz.
Míg egy teljesen más földrajzi helyen (Aus)
A Sars-hoz hozzáillesztettek HIV autoimmun részeket.
Ami majd a 2. fázisban végzi el a piszkos munkát.
Ezt a két kisérleti vírust Wuhánban egyesítették egy vírussá.
A véleményem szerint a kínaiak nem pontosan tudták mit csinálnak, egy kutatási projectet végeztek,
amiért megfizették őket.
Ez lett a COVID ami Sars II. -ként nevezhető.
Az, hogy kiszabadult, avagy vkik elterjesztették találgatásba nem érdemes.
Anno a Sars I. vírus egy mesterséges tákolmány volt,
egy biofegyver-ke (béke poraira),
A baja az volt, hogy nem váltotta be a remélt világméretű gyilkolászást.
A COVID a jelenlegi ismeret szerint 2 változatban terjed.
Nem sok az eltérés, az RNS-ben 1 bázispár.
Ahol mind a két vírus forgalomban került, v. hozták 🙁
ott szó szerint elszabadul ta pokol.
Ápoló nővérek és magasan képzett orvosok nagyon nagy száma
mára (2 hét alatt) mind halott.
A világ egyik csúcs EÜ rendszere észak Olaszországban összeomlott.
Aki rászoruló beteg nem kap oxigént, és infúziós támogatást
annak a neve halott.
#Koontz.1981. Eyes of Darkness
Ezek a szakorvosok, és nővérek
egy hete még a gyógyítással foglalkoztak.
mára mind a korona vírus áldozatai.
Ez a szám sajnos minden nap egyre magasabb.
Ahol csak fárszi nyelven írták ki az elhunyt orvosok neveit,
és az sokkal több,
azt nem tudtam kibetűzni.
Dr. Musa Fathabadi
Dr. Hamid Lotfi – Orthoped Specialist (Rasht)
Dr. Siamak Diocelli – (Anzali)
Dr. Mostafa Samadi – (Babol)
Ali Sheikh Moradi – Nurse (Rasht)
Dr. Reza Kooki Nia. (Rasht)
Narges Khanalizadeh. Nurse (Lahijan)
Ramin Azizi Far. Nurse (Teheran)
Gholamreza Vosoughi Nurse (Rasht)
Dr. Mohammad Ali Rabiei. (Gilan Shaft)
Dr Musa Fathabadi, an emergency medicine specialist at Chamran Hospital
Dr Vahid Mansif Kasami emergency medicine specialist
Tisztelt Egészségügyben dolgozó Hölgyek, és doktor Urak,
a frontvonalban dolgozók, és Mentősök! ha olvassátok,
Ez nem egy szokványos évenként felbukkanó influenza, vagy ilyen.
Bárki virológus aki a TV -be ezt állítja az téved.
Az első fertőzés esetén tüdőgyulladás szerű tüneteket okoz. A magas láz mellett influenzára jellemző tünetek is.
Még enyhe panasz esetén is KELL az IV. és oxigén támogatás lehetősége.
Az enyhe tünet: hasogató fejfájás, étvágytalanság, totál gyengeség,
végtagfájdalom és száraz! köhögés.
Mivel a termelődő nyákot nem lehet felköhögni.
Amely végzetesen lecsökkenti a légző felületet.
Teljesen egészséges embert 1 hét alatt képes legyengíteni, akár exit.
PRÓBÁLJÁTOK MAGATOKAT VALAMI MÓDON VÉDENI
Xander. Tényleg legyen már elég ebből a szándékosan kidolgozott emberirtási felfogásból. Tudod egyáltalán mit írsz le? A ti felfogásotok totálisan ellent mond a fogyasztói társadalom fenntartásának. Amit fent kell tartani mert globális összeomlást okoz ha nem tetszik.
39:
Ehhez minek tanulmány?
5G lefedettség = nagyobb népsűrűségű területek.
Vírusterjedés gyorsasága korrelál a népsűrűséggel.
Azt kellene megnézni, hogy van -e olyan népsűrű 5G terület, ahol nincs intézkedés, és nem terjed gyorsan a vírus. Kétlem, hogy találnánk ilyet…
44:
Egyelőre nem cáfolt a mesterséges eredet.
Az indítékot viszont nehéz hozzá kapcsolni, mert kiengedve egy vírus többé nem engedelmeskedik a gazdájának. Hiányzik a bosszúszomjas, őrült tudós, vagy virológus asszisztens, hogy ez a képlet érthető legyen.
Dan
Fent kell tartani a fogyasztói társadalmat?!
így van, de csak annak növekedési maximumáig lehet ezt tenni. Jelentem és mint az ábra mutatja: megtették.
Az egyenletben szerepel egy élettér is,
amit Földnek hívnak.
Tényleg ne legyél már ennyire naív!
47. Horváth Csongor
A vírus tökéletes erre. Nem kell, hogy engedelmeskedjen, elég ha elvégzi a dolgát, aztán bizonyos számú szeparalt túlélő-csoport mellett elhal.
A csoportok írányítás nélkül maradnak, mert a kohéziós erő, ami a társadalom szerkezetéből fakad szétmálik.
Gondolom vannak bunkerek a világban ahol az 1 hónapos időt ki lehet várni, mármint a vírus elhalasa után.
Esetleg egy világmegváltó ellenszer bejön a képbe, amit megkaphatsz, mellé esetleg vmi mast
is a bőrünk alá.
Elképzelhetelen, hogy vannak öncélú csoportok amik ezeket a folyamatokat előre lemodellezik?
Az indíték pedig saját maguk érdeke, mint minden esetben.
Uraim. Szarban vagyunk, de őrizzük meg azt az egyetemleges tudást amit a majomból kialakulva, majd szerveződve megszereztünk.
Balázs és xander. Nem értem mit akartok mondani. Írjátok le majd vállaljátok a felelősséget. Van konkrétumotok?
50. Dan
Pedig egyszerű. Korszakváltás lesz. Elég konkrétum lesz az, hogy megtörténik? Mindenképpen kell a konteó hozzá, hogy elhidd?
Az, hogy tudatos népességcsökkentés megy már sok-sok éve, az eléggé látható az intézkedésekből. Hogy irányított a tömegek terelgetése az olyan eseményekkel, mint a WTC felrobbantása vagy Greta mesterséges színrelépése és a „zöld hitelek” kikényszerítése, az sem titok. Ahogyan az sem, hogy a társadalmat atomizálják és felhigítják, hogy az alkalmatlan legyen a krízishelyzetek megoldására, a túlélésre önmagától. Tulajdonképpen már nincs is társadalom, azért lehet a biomasszát ilyen hatékonyan befolyásolni. Ebből vizsgázunk, hogy jól vagy rosszul, nos lehet hogy a „vizsgabiztos” most pont erre kíváncsi.
Hogy igaz lesz-e a „kétvírus elmélet”, a biofegyver konteó valójában mindegy is. A hatást és a következményeket kell szemlélni. Aki alkalmazkodni tud a megváltozott korszellemhez, az fogja alkotni a következő „emberiséget”, a többiek elhullanak, mert nincs már rájuk szükség.
Ebből a szempotból a NER egy jó kezdeményezés, mert a populáció töredékének sikerült magához ragadni a fizikális javakat, a termelőeszközöket, míg a többiek olyan dolgoktól függnek, amik nagyon gyorsan összeomolhatnak. A „Noé-bárka” talán szükséges is, hogy legalább egy önző, de jól szervezett kisebbség túlélhessen, ami a faj szempontjából „közös” érdek. Mindenki nem fér el, ez gondolom nyilvánvaló. A baj csak az, hogy nem a legrátermettebbek örökítenek tovább, de volt már ilyen.
Aki esetleg már elfelejtette volna, annak lehet nem árt újra tisztázni. Ez a földi játék még mindig ugyanaz: harc a túlélésért, harc az élettérért és az erőforrásokért. Soha nem volt más, csak a színpad változik és az eszközök.
Dan
Van konkrétumod a fogyasztói társadalom szándékos fenntartására irányuló törekvésre?
A rendszer önmagát tartja fent?
A reklámoknak van szerepük benne, igaz?
Nahát így van ez ebben a kérdésben is, ha pl.valaki észreveszi az összefüggéseket a társadalom milyensége és pl.az oktatás felépítése vagy a nevelés mai dogmái között.
Ezek is hangolják a társadalmat bizonyos keretrendszeren belüli mozgásra ahogy a reklámok is ösztönöznek a vásárlásra.
Ezek kissé bonyolultabb összefüggések és hatásukban időbeni csúsztatással, de! jelen vannak,
tetten érhetők.
Sajnálom! az ember nem csak egy okos majom. Bár való igaz, hogy az emberek többsége egy egybeverődött majomcsapatra emlékeztet.
Attila konkrétumokat is felsorolt.
Bárki szerint, ha ez a vírus lehet mesterséges akkor milyen célból hozhatták létre? Csak elmebeteg vagyis szándékos ártás vagy/és megfélemlítés lehet
a célja. Vagy lehet építő is? Aligha.
A hadászat pont ez a kategória.
Ugyan önvédelemnek állítják be, de ha mindenki leteszi a bunkót akkor nem lenne mivel fejbeverni egymást.
Ez esetben pedig lelaknánk a földet 10 éven belül.
Sajnálom, de a szándékosság puszta realitás és alapfeltétel ebben az esetben.
Attila
Nem, hogy nem a legrátermettebbek örökítenek tovább, hanem a leghülyébbek.
Gondolkodásban még odáig sem jutottak, hogy a közérdek a legönzőbb cselekedet, ráadásul működik.
A fenti mondatban -látszólagossága ellenére- nincs önellentmondás. Bár van az a helyzet amikor ez egy valódi fizikai szinten tetten érhető paradoxonná változik.
53. Balázs
Elég nagy mintában biztosan nem csak a leghülyébbek szerepelnek, például a NER-t megszervezőket nem tartom annak és bizonyosan többletinfójuk van hozzánk képest.
Ezt leleplezi mindaz a gyorsaság, pofátlanság és gátlástalanság, ahogy a termelőeszközöket és vagyonelemeket átrendezték ebben az országban. Politikailag, hatalomtechnikailag egy lassabb folyamat sokkal nyerőbb lett volna. Kivéve, ha ez a dolog „határidős” volt.
A mostani időhúzás is remek alkalom arra, hogy ez a szűk kör felkészülhessen. (És készülnek is, láttam katonai konténerszállítmányt az 1-esen, a rakparton pedig két kormányzati szűrőbusz-t észak felé közlekedni tegnap.)
Én bízom abban, hogy majd az ő gyerekeik, unokáik visszaolvasva a „történelmet” és merítve Akashából majd más úton mennek tovább. Más reményünk nem lehet. Esetleg még az alulról jövő önszerveződés, amit te is javasoltál sokszor. De ez annyira erőtlen és esélytelen egy NER szerveződéshez képest, mint hópihe a pokolban.
Fel szeretném híni a fantáziák világában élőket, akik állítják, hogy a vírust szándékosan használták fel a háttérhatalom emberei a rég bevált mondásra: Ha valami megmagyarázható az emberi hülyeséggel, akkor nem érdemes tovább kutatni az okokat. Ezt a vírust senki se akarta ránk szabadítani, valaki, valahol csinált egy nagy hülyeséget. Ez angolul így hangzik: „Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” Szóval hagyjátok abba a nevetséges összeesküvéseket.
44. Xander
„A világ egyik csúcs EÜ rendszere észak Olaszországban összeomlott.”
Nem omlott össze.
54. Attila
Ez így van.
A probléma, hogy a rendszerük élősködő és így önmegsemmisítő. Ha az Akashából tájékozodnának akkor ennél okosabban csinálnák. A tudat felfűzési láncolatán- a forras irányába- történő
visszaugráláshoz, majd „megfordulva” nagyobb perspektíva megszerzéséhez, ilyen szellemi állapotban semmi esélyük hosszú távon. A humanoid fajt nem ők fogják megmenteni itt a Földön.
A nyilvánvaló és természetszerű többletinformációjuk-láthatóan-nem teljes, csak hozzánk képest ég és föld.
Előnyük kérészéletű, a nevelési hibák folytatása (életvitelük, gondolkodási anomáliajuk mintakövetésen alapuló átörökítése) önismétlési pályára teszi őket is. Ahogy minket is erre a szuicid magatartásra vitt rá. Ahogy feléli lehetőségeit tönkremegy.
A -ki tudja mióta- körből így nem fognak tudni kitörni.
56.
Valóban nem omlott össze, csak
a folyosókon is csepeg infúzió a páciensekbe.
Akinek nem jut intenzív kórházi ellátás,
azzal marad.
55. Tibor bá’
„Ha valami megmagyarázható az emberi hülyeséggel, akkor nem érdemes tovább kutatni az okokat.”
És mit nem lehet megmagyarázni emberi hülyeséggel? Ezzel gyakorlatilag elfogadjuk, hogy minden az, aminek látszik?
„Ezt a vírust senki se akarta ránk szabadítani, valaki, valahol csinált egy nagy hülyeséget.”
Mármint egy denvér beleszart a disznók kajájába Vuhan mellett, aztán egy böllér rossz helyen volt, rossz időben, amit el kellett titkolni a világ elől, mert hátha nem derül ki? Vagy kiszabadult valami, amit nem azért hoztak létre, hogy fegyverként egyszer majd bevessék, ha „úgy adódik”, csak tanulmányozgatták?
Mi van, ha te is csatlakoztál azokhoz, akik kitalálnak valamit, hogy önmagukat megnyugtassák? Mert az a mondatodból következik, hogy legalább az egyik magyarázatot magadévá tetted. Miért nem vetetted el azt is, megmagyarázva egy másik emberi hülyeséggel?
56.
Antonio Pesenti, head of the Lombardy regional crisis response unit, told the Corriere della Sera newspaper the health system in Lombardy was “a step away from collapse”
https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-italy/italy-locks-down-millions-as-its-coronavirus-deaths-jump-idUSKBN20V06R
Who Made it…
http://www.informationclearinghouse.info/53083.htm
So, you have your choice.
Eldöntheted a vírus természetes módon bukkant fel a semmiből,a kígyó megevett egy denevért a kígyót megette a kínai stb, elfogadod a hivatalos verziót,
vagy mielőtt megeszed, megvizsgálod mi van abba a tálba amit eléd tettek.
60. Xander
Vajon van a világban annyi vegyvédelmi felszerelés, hogy a még most is ezerszámra röpködő repülők közül pár a gócpontokba vigye ezeket a megfelelő szakemberekkel és megakadályozza a genocídiumot?
És persze igazolja azt a forgatókönyvet, hogy ez csak egy véletlen baleset volt, aminek felszámolásán az egész emberiség gőzerővel dolgozik? Esetleg ez most nem cél (még)? Tényleg csak ennyit tudna az emberiség, ha „mindent belead”? Végignézzük majd egyesével a régiók összeomlását és kattintgatunk a clickbait címekre?
Ez az a faj lenne, amelyik megjárta a Holdat? Amelyik a Marsra készül és egy elektromos autót állított Nap körüli pályára?
Végignézzük amint a régiók összeomlanak.
Nagyon úgy tűnik, hogy a kormányok illetve az őket a háttérből mozgató “kiválasztottak” nem akarják megállítani ezt a világméretű népirtást. A WHO is csak töketlenkedik. Ezzel a viselkedéssel bebizonyítják azt, hogy mesterséges ez a cirkusz és mivel még nincs vége az előadásnak, így mindenkinek részt kell venni benne. Kiváncsi vagyok, hogy mikor húzzák össze a függönyt a színpadon.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157982139753745&set=pcb.10157982139843745&type=3&__tn__=HH-R&eid=ARD3fBdixmONa7JjqO3FvNxdxNr_tV-sdOgyS8vb-9V7A2h4bUd4GZCXvum1nVGtbw0Al0pD_IOqF7u0
Pastorelli alul a Trevi-t és a spanyol lépcsőt mutatja. üresen
https://www.relaisfontanaditrevi.com/images/banner-5.jpg
@65 Xander: … és már el is távolították. Miért? Vagy csak nekem nem mutatja? Csak a második link él.
66.
sry, rövidített címeket használok
utolag jav.
A nagytotál a Fontana Trevi éjszakai kép.
Évekkel ezelőtt voltam ott éjjel2-kor és valóban olyan sokan vannak.
ami a legrosszabb olvasni
mi ezt, hogy velünk megtörténjen
nem szolgáltuk meg
59 – Attila:
Látom kedved szottyant belém is kötni. 😀
Figyuzz! Én megfontoltan írok, és ügyelek rá, hogy legyenek hozzá alapok. Azt ötlet nem az enyém. Én csak alkalmaztam Hanlon beretvéját: „Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.” ami pont olyan híres és elfogadott, mint Occam beretvája. Megadtam a lehetőséget, hogy utánanézz, amit valószínűleg nem tettél meg. Pedig érdemes lenne megfontolni. Nem hiszem, hogy létezik hatalommal bíró ember, aki egy ilyen vírust szabadon engedne. Nem mert humánusak lennének, hanem mert a project ellenőrizhetetlen, örökre visszavonhatatlan, jóvátehetetlen. A vírus egyértelműen mesterséges, de a szabadlábra helyezés nem lehetett szándékos. Aki másképp gondolja, az nem normális, minimum üldözési mániában szenved.
–
Még annyit, most már hosszúnak nevezhető életem alatt igen sok buta emberrel találkoztam, akik meg voltak gyözödve arról, hogy ők zseniálisak, és sorra csinálták a hülyeségeket. Hanlon nem a levegőbe nyilatkozott.
Nálunk is kihirdették a vészhelyzetet.
50.
Konkrétum jelen idő szerint csak a tigris szék.
https://i.ytimg.com/vi/kho70Vd9Bxc/maxresdefault.jpg
1 hét után akit egy ilyenbe beleültetnek, különösen közlékennyé válik.
Nagyon sok kici kínai, perzsa, és most már sajnos olasz van azon hogy
aki, vagy akik ezért a biotech terrorért felelősek,
énekeljék el mit végeztek.
Bárki utána néz megtalálja.
A források,
Név nélkül nyilatkozó biotech mérnökök akik ezekben a kutatási projectekben
részt vettek, és megszólalt a lelkiismeretük.
A tudományos kutatásoknak álcázott biofegyver programok
kiválóan nyomonkövethetőek,
mivel az elért génmódosítási fázisokat szaklapokban,publikációkban közzétették,
sőt új mesterséges vírusokra szabadalmat jegyeztettek.
Tibor bá. Vessünk véget ennek a vesszőfutásnak ha lehet.
71 – Dan:
Mire gondolsz?
58 ban reagáltál. Tököm tele van a joltáplált összeesküvés, illetve direkt fertőzés elméletes őrületből. Erre sincs éppelméjű érv, mint a vallásos dogmatikára. Két véglet, egyik sem jobb a másiknál.
Nem lehet berögzült emberekkel vitázni, mert azok nem tűrnek ellentmondást. Még akkor sem ha nincs igazuk. Én meg nem egy téritésre váró bárány vagyok.
Vannak tények azokat meg lehet vitatni, de rám ne akarják rámeröltetni az őrült dogmákat. Se vallásilag, se összeesküvés elméletek jóvoltából.
Ez a vírus most nem vicc. Hullanak az emberek mint a legyek. Számomra érdektelen hányadik senki gondolja azt, hogy ez direkt van. Ez olyan messze áll a megoldástól, mint Makó Jeruzsálemtől.
Még mielőtt belémkötne bárki, nem érdekel.
@67 Xander: Köszönöm, így már meg tudtam nézni, döbbenet…
68. Tibor bá’ “ A vírus egyértelműen mesterséges, de a szabadlábra helyezés nem lehetett szándékos. Aki másképp gondolja, az nem normális, minimum üldözési mániában szenved.”
Ez azért elég erős volt. Ezek szerint az oldalon uralkodó fősodortól eltérő véleményen lévők, a másként gondolkodók mind hülyék, köztük én is. Láttunk már pár történést a közelmúltban, ami közel sem úgy zajlott, ahogy a hivatalos magyarázat mutatta. (Pl. torony dőlés). A géntech laborokat nem ismerem, de már lehetnek olyan szinten, hogy egy ilyen kaliberű támadáshoz szükséges vírust és a hozzávaló ellenszert is elő tudják állítani.
Szerintem adjuk meg a szót a továbbiakban is a másként gondolkodóknak!
Arra nem kiváncsi senki, hogy jelenleg mivel és hol töltik a drága idejüket a világ elit tagjai?
A WHO világjárvánnyá nyilvánította a koronavírus eme fajtáját.
Elnézést a 73-mas kiborulásomért.
Meg van az ellenszer
12.30 ahol ez eljár oda a virus közel nem megy
68. Tibor bá’
„Látom kedved szottyant belém is kötni. ”
Nem azért tartod fenn a blogodat, hogy lehessen „ütközni”? Nem beléd kötöttem, hanem abba, amit írtál. Mivel a mesterséges eredetet ténynek veszed (ugye ez sem felel meg a hivatalos denevér-állatpiac-népsűrűség sztorinak), de a szándékosságot „nem hiszed”. Mindezt a „normalitás” szabályaira hivatkozva egy mára teljesen megőrült és fenntarthatatlan, szakadékba száguldó világban…
„A vírus egyértelműen mesterséges, de a szabadlábra helyezés nem lehetett szándékos.”
Aki nem látja, hogy a létrehozása a szabadlábra helyezéssel egyenértékű (csak idő kérdése), az minimum nem érti, hogy rajta kívül vannak más „nem normális” elmék is a világban. Rögtön ennek a hsz-nek az elkövetője, aki nem fogadja el egyből a hivatalos narratívát. Sokan elfogadják, de én nem vetem meg őket érte.
Az atomot is bevetették a legnagyobb koponyák ellenkezése ellenére is humán célpontokon. Nem volt indokolt a használata. Ha azt az érvet elfogadod, amivel magyarázták, akkor azt most is el kellene fogadnod. Miért nem teszed? A borotvák miatt? Nekem ez kevés.
Ha kicsit morbid szeretnék lenni, akkor szerintem használd magadon, hogy a maszkot résmentesen fel tudd helyezni, ha eljött az idő. A mostani ütközetben arra való. Akár szándékos, akár baleset, akár Földanya bosszúja.
76. Dan
Micsoda sebesség!!!
78. XANDER: 1, Lementem a pincébe egy kupica 52-es barackra… Az is arrébb van a 27-től. 🙂
Egyébként, ha belegondolsz, a vírus esetében zoonózisról van szó – vagyis állatról emberre mutálódott vírusról, ilyenből csak az elmúlt évszázadban volt 6 nagy világjárvány. Nem kell alkotni ilyeneket, nagy hatékonysággal alkotja őket az anyatermészet.
Gyerekkoromban – vagy 40 évvel ezelőtt – nem tudtuk mi az a kullancs. Tegnap a kutyámból szedtem ki 7 darabot, hozzáteszem, hogy hetente háromszor nézem. Akkoriban Lyme-kórról, kullancs meningitisről nem is hallottunk, de még az orvosok se nagyon. A rokonságomban van három Lyme-kóros és meningitis is volt kettő.
Én már szerelem fel a szúnyoghálókat, jön a Nílusi Dengue láz, és a malária is, tessék felkészülni…
És ha félni akartok, akkor mégegyszer említeném, hogy közép európában a szennyvíz az utcára szellőző, NYITOTT csatornákban folyik az utca alatt. Ha lehelettel terjed ez a cucc négy és fél méterre, akkor szennyvízpárával nem?
79 – Attila:
Természetesen lehet ütköztetni, lehet az enyémtől eltérő véleményed, de ha valaki azt állítja, hogy 2×2=5 akkor bizony én lehülyézem. És akkor elárulok neked valamit. Az atom bombát, a bio fegyvert, és korábban sok minden mást is azért fejlesztettek ki az emberek, mert féltek,hogy a másik csoport kifejleszti és akkor leigázzák őket. A vírust azért fejlesztették ki, hogy legyen, nem azért hogy fel is használják. Semmiképpen nem azért, hogy 100 milliók belehaljanak, mert bele fognak halni. Én nem vagyok egy beszari alak. OK. el kell pusztítani 7000 millió embert, hogy csak 500 millió maradjon. Rendben van, pusztuljon el 7000 millió. De kik? Hitler ennek csak ezred részét pusztított el, de pontosan tudta, kiket akar megölni. Ha már ilyen embertelen tettről van szó, akkor hadd kérdezzem meg még egyszer, KIKET? Döntsön helyettem a vírus? Mi van, ha a vírus az unokámat is akarja, esetleg engem, vagy a kedvesemet? Ez esztelenség! Ilyet elkövethet egy meghibbant elme, de az atombombától tudjuk, hogy piros gomb megnyomása nem egyetlen emberen múlik, sokan odafigyelnek. Elmebajos nem nyomhat piros gombot. De a te féléd résen volt. Ez a vírus csak az ázsiaiakra veszélyes, kaukázusiakat nem bántja. Nevetséges! Ennek ellenére tartotta magát ez a hülye szöveg. Most már nem, mert Európában is beindult a haldoklás. Néhány héten belül tízezrek fognak meghalni, de ti tovább ragaszkodni fogtok ahhoz, hogy 2×2=5. Én pedig hülyeséget nem tolerálok, amit felfoghatsz figyelmeztetésnek is.
81. Infos,
lassan idd a vizet komám ejsze, mert az nem jó a torkadnak
Vizet igyon a tehen… KOFOLA
72,73 (Dan és Tiborbá):
Sztem. ez most nem jó vitatéma, ill. igazándiból nem lehet érdemben vitatkozni rajta.
Olyan, mintha arról elmélkednénk, van -e élet a Földön kívül, s az vajon milyen lehet?
Lenne, aki tagadja, lenne aki hülyére venné azt, aki tagadja. S elvégre nem mindegy? Amíg nem találunk egy idegen égitesten kialakult életformát, érdemben nem tudunk nyilatkozni mibenlétéről.
Igen, felmerül a mesterséges eredet. Célokat – okokat illetően bármi lehetséges.
Vannak racionális érvek, de ha okfejtésként bejönne is, éppoly véletlen lenne, mint amikor Arisztotelész felvetette az anyag atomos szerkezetét. Igaza lett, ünnepeljük érte, de nézzük csak meg alalposabban, a saját korábban mennyi tudományos érdem is volt ebben a „felfedezésben”?
Azt gondolom, ezt a felvetést majd jó egy év távlatában tudjuk érdemben megvitatni, most maximum találgatásokra adhat okot. Tartsuk szem előtt, s a későbbi események majd egyértelműen rá fognak mutatni, melyik elgondolást fogadhatjuk el helyesnek. Általában azért kiderül… Tudom, „a történelmet mindig a győztes hatalmak hamisítják”, de ezt azért még meg fogjuk érni, tehát nem kell senkinek „kikészülni” benne, főleg nem felesleges stresszfaktorként, hogy egymásnak essünk!
Veletek értek egyet abban, hogy nincs épelméjű ember, aki fegyverként használná szándékosan. Ugyanakkor sokmindent láttunk már, tehát azt sem tudom elvetni, hogy egy őrült (vagy őrült csoport), szándékosan hajthatta végre a „kiszabadítását” (ilyenkor mondjuk illik jelentkezni, hogy haha én voltam, de ha már kinyírták őket, nem fognak). Kormányszinten, ill. globális lobbysták szintjén biztosra veszem, hogy ez nem lehetséges, mert az kitudódna, ha mást nem, az események közvetett következményeiből. Viszont ehhez még nem telt el olyan sok idő…
84.
Azt jól teszed, oroszok se csapvízzel kezelik magukat,
mert eddig nemnagyon jönnek a hírek Moszvából
korona ügyben.
Amit még egyáltalán nem láttam,
afrikai adatokat a koronavírusos négerekről.
84 – H.Cs.:
Mikrobiológusok jelezték, hogy a SARS-COV-2-ben olyan szekvenciák vannak, amik természetes úton (mutációval) nem kerülhettek oda. Ez nekem elég autentikusnak tűnt. A miértre már adtam választ. Tapasztalataim alapján a döntés jogot fenntartom: mi plauzibilis és mi nem.
–
85 – Xander:
Az oroszoknál van egy fasza vezető, akinek helyén van az esze.
85. Az afrikai vírusokat megeszik a sáskák 🙂 – amik – a sáskajárás – szintén nem ismeretlen errefelé sem…
Oroszoknál mindjárt az elején zártak.
Csak megjegyzem, hogy nálunk (Szlovákia) már beharangozták az 1 € alatti benzint. A villany már dragább kW-ra átszámítva, úgyhogy lehet, beállítok egy áramfejlesztőt…
86:
A 84-ben a szándékos kiszabadítását, célzott fegyverként való használatát véleményeztem… Nekem nem tartozol magyarázattal. 🙂
86. Tibor bá, ez fegyvernek nagyon gagyi.
„A Betegségellenőrző Központ szerint a koronavírus betegségbe elsősorban idős emberek halnak bele. A betegek kevesebb, mint 0,5 százaléka volt 50 évnél fiatalabb. Az elhunytak 1,3 %-a 50 és 60 év közötti, 3,6 %-a 60 és 70 év közötti, 8 % 70 és 80 közötti és 15 % volt több, mint nyolcvan éves.
A statisztikák utalnak arra is, hogy csak az elhunytak 0,9 %-a volt egészséges a fertőzés előtt. A koronavírus áldozatainak többsége más betegséggel küszködött, 6 %-uk magas vérnyomással volt kezelve, ugyanennyi mennyiségnek volt problémája a tüdejével dohányzás miatt, 7 %-s az elhunytaknak cukorbeteg, 11 %-uk szív- és érrendszeri betegséggel küszködött.” (A szlovák protokoll szerint egyébként minden elhunyt koronavírusos esetet külön patológiai vizsgálatnak kell alávetni, nem tudom, máshol hogy van.)
Forrás: Pavol Jarčuška, a Szlovák Infektológusok Szövetségének elnöke
(Csehből fordítottam)
Oroszoknák, lengyeleknél se olvastam sehol ilyesmit.
Milyen fegyver az, ahol csak az öregeket, betegeket nyiffantják ki? Minden politikus vén, beteg, dagadt. A katonai vezérkar úgyszintén, az üzletemberek dettó… öngyilkosságra készültek? Trump egy élőhalott immunológiai szempontból, napi három órákat alszik. Meghülyültek volna ezek?
85. Xander,
„Amit még egyáltalán nem láttam,
afrikai adatokat a koronavírusos négerekről.”
Van rá esély, hogy a meleg, 25 Celsius, vagy melegebb hőmérsékletet nem bírja ez a covid nyavaja.
Igaz vannak újabb esetek a melegebb éghajlatú országokban is, de többnyire ezek behurcoltak. Tehát valaki ellátogatott Olaszországba, ott ráragadt és elvitte haza.
Ez még nem biztos, de én úgy látom, hogy a száraz meleg nagyon is akadályozza ennek a kis dögnek a terjedését.
Ez lehet az oka, hogy afrikában pl. nem nagyon terjed.
Reménykedjünk a gyors meleg tavasz eljövetelében!
Hogyan lehet legyőzni a COVID-19-et? Íme Dél-Korea példája. Hogy milyen módszerekkel?
Íme: https://www.egeszsegkalauz.hu/betegsegek/fertozo-betegsegek/koronavirus-hat-ezert-nincs-annyi-halaleset-del-koreaban-lehet-toluk-tanulni/135795q
Találgassatok, hogy ebből mi fog nálunk is megvalósulni. SZERINTETEK??
81. Tibor bá’
„Az atom bombát, a bio fegyvert, és korábban sok minden mást is azért fejlesztettek ki az emberek, mert féltek,hogy a másik csoport kifejleszti és akkor leigázzák őket.”
Sajnos ez nem igaz. Az atombombát úgy vetették be, hogy tudták, az ellenségnek nincs és már nem is lesz. Bevetették emberek ellen úgy, hogy a legnagyobb koponya – akinek szabadalmai lehetővé tették a megalkotását – is rohant fűhöz-fához: ne használják. Igaz pont ő volt az, aki felhívta a figyelmet az esetleges fegyver lehetőségére és ő indította el a versenyfutást is az idővel… nyilván súlyos bűntudata lehetett.
A mustárgázt is bevetették, nem egyszer. Nem csak fenyegetőztek vele, vagy azért mert az ellenségnek is „megvan”, azért mert előnyt biztosított. A hidegháborús versengésben talán igazad lehet (és talán erre próbáltál utalni), de tudsz mutatni emberi találmányt, amit nem próbáltak ki? Dzsingisz pestises katapultjai? Az amerikaiak emberkísérletei a zárt osztályokon vagy városokon? Az oroszok nem dobták le cár atyuskát északon? A franciák nem robbantották fel sokszor Óceániát egy rakás torzszülöttet okozva a környéken évtizedekig? Ezek nem balesetek voltak. Tudatos döntések. Olyanoktól, akik a piros gombok felett is „őrködnek” és nem elmebajosak, mint én.
„Néhány héten belül tízezrek fognak meghalni, de ti tovább ragaszkodni fogtok ahhoz, hogy 2×2=5.”
Ezt most nekem szántad? Mert ez meg többes számnak tűnik, holott én vagyok a címzett. Nem értem mihez ragaszkodtam körömszakadtáig. Idézz kérlek! Teóriák hangzottak el, mert gyanúsak voltak a számok és még most is azok. Gyanúsak és nem arányosak voltak az intézkedések az egyik oldalon, bagatelizálás a másikon. A teóriák között számtalan felmerült, hiszen mindenki hozott mindenféle rémhírt is.
Ahogy én látom, gondolkodtunk, mert csak egyértelmű hazugságok hangzottak el lépten-nyomon. Kritizáltunk, mert a kormányzat nem lépett időben, holott a minta ismert volt. Most sem zártak be iskolákat. Kritizáltuk a WHO-t, mert a saját protokolljával is szembe tudott menni, lefeküdt Kínának és a gazdasági érdekeknek, holott a „szakma krémje” ott dolgozik.
De mindez már nem számít. Vészhelyzet van és az adatok alapján jelenleg 4284 ember halt meg a járványban több mint négy hónap alatt. A kormányok a helyükön, az operatív törzsek értékelnek és mindig az arányos döntést hozzák meg „a lakosság legnagyobb biztonsága” érdekében. Tehát semmi okod nincs tízezrek halálával rémisztgetni minket, ahogy bizonyítékod sincs arra, hogy mesterséges eredetű a vírus. Javasolt tehát mostantól a hozzászólásaidon is elvégezni a figyelmeztetéshez és a 2×2=5 meglétéhez szükséges vizsgálatot.
89. Infos
„Milyen fegyver az, ahol csak az öregeket, betegeket nyiffantják ki?”
Nyugdíjreform?
92:
Attila, basszus…
Az atombombát stratégiailag nem a Japánok ellen vetették be, hanem a Szovjetúniónak tartottak bemutatót, elrettentésként. Kizárt, hogy ne tudnád (hisz utaltál is rá…)!
„Tudsz olyan fegyvert, amit nem próbáltak ki?”
Mondjuk én a hidrogénbomba éles bevetéséről még nem hallottam. De ettől még elsülhet…
94. Horváth Csongor
Atom. A bemutatót megtarthatták volna lakatlan terület felett is, ahogy Szilárd is javasolta. Nem így történt.
Hidrogénbomba. Nem jól tudod. Felrobbantották. Elrettentésül.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Cár-bomba
De van szakértő is itt. Kijavít, ha tévednék.
95:
Csúsztatás…
A hidrogénbombát emberélet szándékos kioltására nem használták még fel!
Annyi kompromisszumra hajlok, hogy ami elkészül, azt biztosan kipróbáljuk. Az ember már csak ilyen, szeret játszani. De nem feltétlenül értelmetlen gyilkolással (főleg tömegesen), és itt most ez volt a kiindulópont.
Azt pedig továbbra is tartom, hogy nálam a II.vh-t lezáró atombombának -értelmezésében- elsősorban a kommunisták elrettentése volt a célja. Nézőpont kérdése, de nyilván a halottaknak és hozzátartozóiknak ezt hiába mondanám… Abban igazat kell adnom, hogy elég lett volna egy atombomba felrobbantása is. Tény, a megelőző próba itt is megvolt, viszont szándékos emberáldozata annak nincs. Tehát a hidrogénbombás felvetésem -ebben a tekintetben- meg kell állja a helyét.
93. Olvasd végig, amit írtam.
Nálunk a jelenlegi jogállás szerint többpilléres nyugdíjrendszer van. Az első pillér az állami nyugdíj, ami egyrészt nem örökölhető, másrészt mire nyugdíjba érünk felemelik a nyugdíjhatárt 70 évre vagy többre, ergo ebből nem sokan kapnak.
A második pillér örökölhető, ebbe spórol az emberek nagy része, és az állami nyugdíj egy része is ide csurgatható és a munkaadók is ide csorgatják, mert az adójukból leírhatío. Ergo ide nyugdíjreform nem kell.
A harmadik pillér önkéntes és örökölhető.
Ez hatalmas pénz egypár biztosítónak.
Magyarországpon lehet, hogy kell ilyen nyugdíjreform, de a világ haladóbb részén ez nem motiváció… Legalábbis szerintem.
96. Horváth Csongor
„Csúsztatás…”
A kérdésem a kipróbálásra vonatkozott.
„De nem feltétlenül értelmetlen gyilkolással (főleg tömegesen), és itt most ez volt a kiindulópont.”
Magad indokoltad meg. Nem volt értelmetlen. Oka volt. Sokak szerint azért is indokolt volt, mert így egy csomó emberáldozattól és nukleáris háborútól kímélte meg a többieket. Tudok most is ilyen érveket mondani. Kb. ugyanolyan stabilan állna a lábán, mint a többség által már megkajált „muszáj volt” verzió.
97. Infos
Vicces akartam lenni és tömör, nem sikerült. Az elöregedő társadalomra és annak a társadalombiztosításra gyakorolt súlyos következményeire utaltam. Gazdasági fegyverként azonosítva a vírust.
Magyarországon picit máshogy értelmezte a kormány a pilléreket, így itt ez a vicc jobban ülne. Viszont a demográfia miatt minden európai államnak áldás lenne a 70 éves nyugdíjkorhatár mellett a 70+ korosztály problémájának „megoldása”. Sima matek ez, nem rosszindulat, vagy ilyesmi.
Politikailag viszont öngyilkosság. Az egyetlen szilárd, meg- és lefizethető szavazói bázis. Nálunk most kapták meg a leköszönő kormánytól a 13. nyugdíjat, és az új kormány nem merte azt mondani hogy nem.
Egyáltalán nem értek veletek egyet abban, hogy az öregek nyűg a társadalom számára, ellenkezőleg mindenki őket akarja lekenyerezni… Az idősgondozás most kezd felfutni nálunk is, egypár politikusnak ebből van szép életjáradéka. Megvan a ennek a matekja pluszosan is.
99:
Az idősek lenézése és nyűgként kezelése sztem. csak a fiatalabb generációk „betegsége”.
Az elkényeztetés miatt van, így ebben a mai öregek is jócskán hibásak.
De majd ők is hamar megöregszenek, és ez a „buta divat” így ki fog múlni…
Pár megjegyzés a poszthoz:
„Ezt azonban egyesek cáfolják, mert akad némi bizonyíték arra, hogy a szóban forgó vírus nem lehet terméke természetes mutációnak, kvázi ember állította elő laboratóriumban, valószínűleg hadászati célból.”
A cikk a SARS-CoV vírusról szól, nem a SARS-CoV-2-ről.
Az analóg technikák azonban nem zárhatóak ki.
A vírus két darabból való összeillesztése kapcsán, nem vagyok biztos abban, hogy az összekapcsolás nem hagy nyomot a vírus genomjában, ami kimutathatóvá teszi a technikát.
„hogy a vírus felépítésében olyan részek vannak, amelyek a HIV vírussal azonosak,”
Ezt a kört már itt a blogon lefutottuk párszor, a HIV egyezés kis méretű szekvencia alapján történt, ezzel a szakasszal más vírusokkal is van analóg.
A cikket egyébként visszavonták.
„Viszont a vírus Iránon kívül számtalan más országban okozott kárt.”
Lásd 1.Avatar hozzászólását.
A szándék meglétét igazolni a példa jó, de az élő vírusnak kicsit más a lehetséges terjedése, mint az erősen célra specifikált Stux computer vírusnak.
A WHO-nak van egy listája, ami szerint legalább 80 fajta próbálkozás van folyamatban a vírus ellen.
#www.nature.com/articles/d41586-020-00444-3
Ezek közül kettő szintén előrehaladott próba állapotban van a Gliead retrovir és a Moderna Therapeutics mRNS-en alapul vakcinája.
„Kedden leszállította a koronavírus elleni vakcina első tesztverzióját egy amerikai cég, a Massachusetts állambeli Cambridge-ben található Moderna Therapeutics, ami 42 nappal a SARS-CoV-2 vírus genetikai feltérképezése után készült el a kísérleti vakcinával. A végleges megoldás ennek ellenére még távoli, az embereken végzett tesztelést ugyanis legkorábban áprilisban kezdik meg – írta a Time.”
Csak megjegyezném, ha az mRNS-es dolog beválik, a technika egy univerzális, gyors vírus elleni vakcina készítési eljárás előtt nyitja meg a távlatokat.
Tehát nem igaz, hogy csak az idézett izraeli cég van az élvonalban.
Az idézett cikk erősen PR gyanús.
„Az is komoly gyanúra adhat okot, hogy a vírus a legnagyobb rombolást Kínában és Iránban végez. Mindkét ország Amerika és Izrael legnagyobb ellenségei.”
Ez Amerikai-Iráni és Izraeli-Iráni viszonylatra igaz, de Izrael eléggé gyümölcsöző gazdasági kapcsolatokat tart fent Kínával.
USA-Kína kapcsolat is erős kölcsönös gazdasági függésen alapul.
42. vadegér
„Ez nem pénz kérdése, hanem emberségé.”
51. Attila
„Ez a földi játék még mindig ugyanaz: harc a túlélésért, harc az élettérért és az erőforrásokért.”
81. Tibor bá’
„A vírust azért fejlesztették ki, hogy legyen, nem azért hogy fel is használják.”
A mai világ megértéséhez olvassátok el ..(Θουκυδίδης) Thuküdidész-t az ún. Méloszi dialógust
„I.sz. előtt 416-ban. az athéni hadsereg partra szállt a kicsiny és semleges Mélosz szigetére.
Az Athéniak felkérték a Mélosz-iakat, hogy behódoljanak és adófizető szövetségesei legyenek, ellenkező esetben megsemmisítik őket…
Meglepetten, a Mélosz-iak az erkölcsre, igazságosságra, az írott jogra, sőt az istenekre hivatkoztak.
Az Athéniak azt válaszolták:
Ugyanolyan jól tudjátok, mint mi, hogy emberek között jogegyenlőségről csak az erők egyensúlya esetében lehet beszélni, a hatalmas azonban végrehajtja, amit akar, a gyenge pedig meghajlik előtte.
Nem hátrálni meg, az egyenlő előtt, okosan szót érteni az erősebbel s mértékletesen bánni a gyengével, íme, a boldogulás legbiztosabb útjai.
Mélosziak:
A mi véleményünk szerint – s ezt meg kell mondanunk, mikor ti, semmibe véve a jogot, csak a haszonról vagytok hajlandók beszélni – kívánatos lenne, ha nem vetnétek el mindnyájunknak ezt a közös kincsét, s a bajban lévő esetében a méltányos mindig igazságosnak is számítana, s ő, ha ügye jogosságát nem is tudja teljes mértékben bebizonyítani, számíthasson némi jóindulatra.
Az Athéniak:
Az írott jogra való hivatkozást elutasítjuk, jogra ugyanis akkor érdemes hivatkozni amikor erő is áll mögötte.
Ami pedig az istenekre, azaz a természetjogra való hivatkozást illeti, az a meggyőződésünk, hogy az istenek is úgy viselkednek: az erősebbek leigázzák a gyengéket.
Egyszerűen választani kell a javaslatunk vagy az eltiprásotok között. Ne vesztegessük az időt.
Mélosziak:
Ez igazságtalan!
Ezek után az athéniak minden kezükbe került Méloszi férfit lemészároltak, a gyermekeket és asszonyokat pedig eladták rabszolgának.
S a városba, amelyet saját gyarmatukká tettek, később ötszáz telepest küldtek.
Az Athéniak és a Mélosziak közötti párbeszéd a két eltérő politika megközelítését tükrözi.
Az Athéniak REALIZMUS-a, amely a világot „kizárólag a hatalom és az érdek által szervezett színpadaként” dekódolja.
A Mélosziak IDEALIZMUS-a, amelyet gyakran nemzetközi jogként fejlesztettek ki és beépítettek az Egyesült Nemzetek Szervezetének és az EU szövegébe, azzal a céllal, hogy megvédje a gyengéket az erősöktől a közjó érdekében.
55.Tibor bá’:
„el szeretném híni a fantáziák világában élőket, akik állítják, hogy a vírust szándékosan használták fel a háttérhatalom emberei a rég bevált mondásra: Ha valami megmagyarázható az emberi hülyeséggel, akkor nem érdemes tovább kutatni az okokat. ”
Maximálisan egyetértek ezzel!!!
Én magam a természetes kialakulás és véletlen elszabadulást tartom lehetséges opciónak.
A direkt terjesztés a vírus kontrollálatlan terjedése miatt őrültség szerintem, mert ezzel a terjesztő magát is tökön szúrja, ha állami aktor, mivel a vírus nem raszspecifikus így saját populációt és gazdaságot is károsítja.
Sőt a globalizált világban a más kára is megjelenik a terjesztő országában kárként.
Egy elborult magánszemély, vagy szekta a terjesztő annak már nagyobb esélyt adnék, bár a technikai küszöb megugrása feladat lehet, de nem tartom lehetetlennek.
89 – Infos:
Eltévesztetted a házszámot. Pont én vagyok az, aki nem fogadja el az ezzel kapcsolaos összeesküvési elméletet.
Ha viszont már a háttérhatalomnál tartunk, és ugye sokan sok furcsa egybeesést látnak, akkor tegyünk mellé a mostani olaj árháború kirobbantását is.
#alapblog.hu/gonoszsag-kora-jarvany-idejen/
Itt nem a kölcsönös szívatás a lényeg, hanem az, hogy növelik a káoszt a járvány idején.
A két aktor Oroszország és Szaúd-Arábia.
Ugyanez zöldben a Szíriai menekültekkel kapcsolatban is.
A két aktor Oroszország és Törökország.
Kíváncsian várom az orosz és a török híreket a járványról.
Mindkettő ország gyanús, hogy követve a jó öreg diktatórikus (Kína, Irán) reflexeket hazudnak a járvány adatairól vagy a „No test, no problem” politikát folytatják.
A valóság a kórházi statisztikákban benne lehet (tüdőgyulladásos esetek növekedése).
Hasonló politikát folytathat Thaiföld is.
A török és a thai háttér a turizmustól való erős függés.
Törökország a 0 eset mellé még erőteljes turizmust élénkítő kampányba is kezdett.
https://www.facebook.com/avakmajom/posts/2233867150255544
55. Tibor bá’
„Fel szeretném híni a fantáziák világában élőket, akik állítják, hogy a vírust szándékosan használták fel a háttérhatalom emberei …”
Létezik-e egy államok feletti világuralmi elit?
Ma már tudjuk, hogy ez az államok feletti elit mintegy 300 szuper-gazdag bankárdinasztiából, kilencezer természetes személyből áll, ahogyan azt David Rothkopf Super Class című munkájában megírta. Ez az elit a világ pénzrendszerének, nagy bankjainak és óriáskorporációinak a tulajdonosa. Ez a pénzuralmi elit nem érzi biztonságban magát, amíg nem ő az abszolút hatalom birtokosa.
Ez az uralmi csoport folyamatosan érvényesíti világstratégiáját.
Churchill, aki maga is ennek az államok feletti szuper-elitnek a belső köreihez tartozott, azt mondta az I. világháborúról:
„eddig nem fordult elő a történelemben, hogy kevesek ambícióiért és profitjáért oly sokakat gyilkoltak volna meg feleslegesen.”
Megdöbbentő, hogy egy viszonylag kis létszámú, szuper-gazdag uralmi csoport a demokratikus ellenőrzés minden formájától mentesen tud még ma is dönteni népek és államok sorsáról, emberek százezreinek és millióinak az életéről.
Napjainkban az egy központból irányított, egypólusú világrendet akarja rákényszeríteni az egész emberiségre, mert másképp nem tudja fenntartani azt a magántulajdonában lévő globális pénzrendszert, amely uralma alapját képezi…..
Részlet Drábik János – Százéves Trianon című művéből)
https://www.alternativhirek.com/…/megjelent-drabik-janos-sz…
Hírek értelmezésében is erős Andrey oldala The_Saker is
foglalkozik érintőlegesen ezzel a korona vírussal.
A biofegyver vonalat ő nem zárja ki,
de nem tartja valószínűnek.
Az érvelése annyi,
ha biofegyvernek tervezték volna ezt a vírust,
a halálozása nem a Lombardiában regisztrált
legmagasabb 6,1 % lenne,
hanem ennél sokkal magasabb arány.
Fogadjuk el ezt a megközelítést.
Ha más szempontból nézzük a számot,
és hozzá számítjuk a járulékos károkat is,
a gazdaság, turizmus, közlekedés, a leállások,
és karantén veszteségeit,
az esetben a félelem miatt teljes országok,
vagy régiók blokkolása
a hybrid háború egy formájaként egy ilyen,
viszonylag alacsony halálozást mutató vírus
is nagyon hatékony eszközként tud működni.
A világ kritikus pontjain az eltérő szerkezetű
vírus variánsok terjedése is sok kérdést vet fel.
99. Infos
„Egyáltalán nem értek veletek egyet abban, hogy az öregek nyűg a társadalom számára, ellenkezőleg mindenki őket akarja lekenyerezni… Az idősgondozás most kezd felfutni nálunk is, egypár politikusnak ebből van szép életjáradéka. Megvan a ennek a matekja pluszosan is.”
Nem tudom hogyan jutottál erre a következtetésre, nem erre céloztam. Nem a (nem létező) társadalom számára nyűg a létezésük, hanem a (posztmodern) állam számára az. A költségvetés számára, ha így könnyebb.
Tulajdonképpen már nincs is klasszikus értelemben vett nyugdíj, mert már régen nem látja el a feladatát tömegek számára. (nem a politikus és komcsi nyugdíjakra gondoltam természetesen, hanem a halandók, a tömegek ellátására)
Ez is csak a nyomort termeli újra. Természetesen társadalmi érdek, ha a nagypapa és nagymama sokat látja az unokáját és tehermentesíti a szülőket. Ha te ennek ellenkezőjét láttad bele a mondandómba, azt nagyon sajnálom. Remélem így már tisztább.
„Politikailag viszont öngyilkosság. Az egyetlen szilárd, meg- és lefizethető szavazói bázis. Nálunk most kapták meg a leköszönő kormánytól a 13. nyugdíjat, és az új kormány nem merte azt mondani hogy nem.”
Nyilván a szavazatvásárlás megvan az Orbán-rendszerben is, de ennek ára töredéke a „valódi megbecsülésnek”. (10 ezer forint vagy pár kiló krumpli). Reál értéken átverik a nyugdíjasokat az alacsonyan tartott kamu infláció számítással és a többségük észre sem veszi. A közmédiának hisznek és a sokszor ismételgetett mondatoknak. Még akkor is, ha már nem marad a hó végére kajára sem. A matek nem pluszos számukra. Nagyon nem. És ezt sokszor a gyerekek pótolják ki.
Ha igazad lenne, hogy öngyilkosság az öregek érdekeinek ellenében politizálni, akkor már régen meg kellett volna buknia az Orbán-rezsimnek. Sőt, a 13. havi nyugdíjjal nem szabadott volna megbuknia a szlovák kormánynak. De nem ezt látjuk, pont az ellenkezőjét.
100. Horváth Csongor
„Az idősek lenézése és nyűgként kezelése sztem. csak a fiatalabb generációk “betegsége”.”
Ez pont olyan tévedés, mint azt feltételezni, hogy a korrupció támogatottsága majd az idősek kihalásával eltűnik. A mutyit majd felváltja a meritokrácia. A rendszer sajnos újratermeli magát. Itt erre van igény.
És valljuk be: a sértettségnek azért lenne alapja, mert míg a mostani idős generáció megkapja az ellátást az ő befizetéseikből, addig a jelenlegi fiatalnak már esélye sem lesz rá és nem csak azért, mert nem fog elélni a korhatárig, hanem mert nem lesz, vagy nem abban a formában, ahogy ma gondolnak rá az idősek.
102. L.S.
+1, nincs új a nap alatt
108:
Utolsó előtti bekezdésben a lényeg (és ez ki/k/nek a hibája?), s ezzel megerősítetted 100-ban megfogalmazott álláspontomat. Találgatnék… 30-40 között vagy?
Teoriákkal nem lehet megállítani a vírust. A természetben minden fizika, kémia, és matematika. Ezen természeti törvények alapján a fundamentalizmusnak nincs helye.
Még mielőtt belémkötnél, a matek a természeti törvények leírása. Nem emberi találmány, rájöttünk az összefüggésekre amire alkalmazunk egy „köznyelvet”
102. L. S.
Ezért fontos, hogy mit csinálnak a hatalmasok. A kezükben az erő mellyel a rendszert alakítják és jobb világot teremthetnek.
Minden, de minden olyan amilyen emberek azt csinálják.
Itt is azt mondják most nem kell filózgatni, aztán mást se csinálnak.
Én kőkemény vagyok, mert a látszat ellenére nem vagyok naív. 20 év küzdősport és zuglói csibész múltam megtanított arra, hogy jön az a pofon. Ahogy Tibor bá mondja tudom milyen az emberi természet. Halkan jegyzem meg, dehogy tudjuk!
De a harc csak akció-reakció, semmi kreáció. Ami kreatívitás van benne attól lehet hatékonyabb.
Úgy kell harcolni, hogy közben mást építesz(először belül). Már látod, hogy a védekezésre szánt szándék hogyan alakul át és a harc elveszejti a harcolót magát.
A vírus elleni védekezés egy harc, most ezt keményen kell csinálni, jól kell reagálni, de belül már építeni kéne a jobb jövőbe vezető hitet! Ez csak önszerveződés lehet, mert a hatalmasok gyakorlata nyilvánvaló, jelenleg szánalmas körforgás.
Az iskolákat be kellett volna zárni. Volt rá esély, komoly csatározások mentek emiatt,de az eszüket megint otthon hagyták.
Nagyon tartja magát azon elképzelés, hogy a közelgő melegedő időszak betesz majd a virusnak.
Ez lehet igaz, vagy sem, elválik, de a kimelegedés egy újabb, tegnap szóbakerült és meglehetősen komoly problémát vet fel, amivel nem számoltunk, éspedig:
A kinti melegben a személyzet még 5 percig sem birja majd a teljesen zárt, levegőtlen, semmi hőcserét meg nem engedő védőruhát!!
Még akkor sem, ha csak egy bugyigót viselsz alatta!!
Kint a napon néhány percen belül letéped magadról, vagy hőgutát kapsz.
Milyen gombot varrjunk erre a prognózisra?
112:
Akkor Kína járt jól, hogy még télen átment rajtuk.
Ma nálunk is 21 °C van…
Plusz, ugye a kieső repülőjáratok Lufthansa 21.000; Trampli beutazási tilalom
112 bocsánat, de pár éve, teljes terepruhában és arra húzott NBV védőruhában és gázálarcban 37C fokos hőségben tűző napon, 38C fokos lázzal szaladgáltam pár kilométert, sűrűn hasra vágódva, igen erős, fülsiketítő hangok és füst kíséretében és jelentem bő négy órán keresztül. Ki lehet azt bírni, de tényleg szar. 🙂
114
+ két példa
Veszélyes hulladéklerakó felszámolásakor a munkások tyvek overálban, gumicsizmában, panorámaálarcban végeztek fizikai munkát
Nyáron szerelés üvegházban 50 C-ban (saját tapasztalat)
Az ember trópusi eredetű állatfaj 🙂
114- 15:
Azért az megvan, hogy a kalapálás, hasravetődés, rohangálás nem ugyanaz, mint finom mozdulatokat végezni, mondjuk légút/ vénabiztosításhoz, 1- 5 mm- es vénákba, artériákba beletalálni, úgy hogy steril is marad minden…
Meg közben esetleg a beteggel/ kiccsaláddal is viaskodni.
És ezt 0- 24 h
112. Bálint
Nálatok amúgy milyen most az idő? Úgy értem, mennyire van meleg. Már csak azok miatt a feltevések miatt lehet érdekes, hogy a száraz, meleg időjárás nem kedvez a vírus terjedésének
114.Jövőnk.
Igen, de tudtad, hogy nemsoká leveheted. Én majd 1 hétig mostam Tyvec ruhában meg gázállarcban a falat…viszonylag kellemes időben. Szerinted? Ezekben a szerkókban simán meg lehet kattanni…
117.hargi
Éjszaka 8-10, nappal 15-22 fok, rendes tavaszias idő.
A probléma világszerte a közelgő meleg, napos időjárás miatt lesz, el kell fogadni a prognózist, mert logikus: a személyzet huzamosabb időt nem bir ki-mert nem birhat ki -egy légmentesen lezárt védőruhában, kesztyű-sisak felszerelésben, olysmi nem létezik!
Hogyan lesz megoldva, fogalmam sincs.
114.Jővőnk
…”112 bocsánat, de pár éve, teljes terepruhában és arra húzott NBV védőruhában és gázálarcban 37C fokos hőségben tűző napon…
Igen?
Akkor:
1.Vasból vagy, ami eléggé szokatlan
2. Nincs hőcseréd, azaz meghaltál, csak még nem tudsz róla.
3. A védőruhások, akik felvetették a problémát csupa puhány, elkényeztetett alakok.
Más ötletem, magyarázatom nincs.
Szerintem a vírus másodlagos következményei teszik taccsra az emberiséget.
1. szállópor kiesés miatt megugrik a klíma (ma meleg rekord dőlt meg Bp.-en).
2. tőzsdék összeesnek, pénz elolvad és ez a gazdaságot érinti (a keletiek ezt jobban átvészelik a belső fogyasztásukkal amit a 4 milliárdnyi emberük garantál). De a klímamelegedés őket is eléri.
121
Tiborbá , szerintem te már öltönyben ,nyakkendőben ülsz a gép előtt egy pezsgővel és Mozartot hallgatsz 😀
A blog beteljesítette küldetését,elhozta a régóta várt összeomlást amire talán nem volt példa a második világháború óta.A blog indulása óta talán ez a legnagyobb esemény ami történt.Elhoztad nekünk amit szerintem a II világháború óta el akartál hozni a fiatalabbaknak és mindenkinek. Ne veszítsük el a humorérzékünket sem 😀
120 márpedig így volt, s kétezer hang kíséretében.
@122 andrew: +1
122 – Andrew:
1) Én nem vagyok Vadegér.
2) Mozart über-harmonikus zenéjét utálom, csak a golyóját szeretem.
3) Az összeomlást nem én hozom el, én csak asszisztálok hozzá. 😀
109. Horváth Csongor
Sajnos nem talált. Sem a fizikai koromat nem sikerült belőni dekádra, de a biológiait pláne. A mai harmincasok nem így írnak és nem erről. Az elkényeztetést illetően pedig messzebb már nem is lehetnél.
Lórándnak bizonyos szempontból igaza van. Elkésett, elkéstünk. Egy rész belőlem pedig azt érzi, hogy ami most jön, annak nagyon is jönnie kell, szinte várom már… katarzis nélkül nincs fejlődés. Ez a mostani pedig nem az én világom már.
126:
Akkor nem talált. Tudomásul vettem.
A 2.bek. illetően nem vagytok egyedül…
@125 Tibor bá´: „..csak a golyóját szeretem.” – Ez mi ez? Csak nem kicsúszott egy coming out :)))) Bocsánat, de nem tudtam kihagyni.
https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2020/03/228028b8d8c.png
Top tajvani virológus Zhong Nan Shan azt állítja,
hogy a vírus kitörése sokkal korábban kezdődött, mint a MS. hírekben.
Zhong Nan Shan:
„Figyelembe kell vennünk 2019. szeptemberét.”
2019. szeptemberében bejelentették azt az esetet, amikor néhány japán elutazott Hawaiira és fertőzötten tért haza, akik azelőtt még soha nem voltak Kínában.
Ez 2 hónappal !!! a kínai fertőzés előtt volt,
és közvetlenül azután, hogy a Centers for Disease Control and Prevention (CDC) hirtelen és teljesen leállította a Fort Detrick biofegyver labort,
azt állítva hogy a létesítmény nem volt megfelelő a kórokozók kijutásának megakadályozására.
Ezután az Egyesült Államokban több mint 200 „tüdőfibrózis”-os eset fordult elő, amely a betegek légzési nehézségei miatt halált okoztak, és amely betegekek állapotát és tüneteit nem lehet a tüdőfibrózissal jellemezni. De a koronavírus tüneteinek pontosan megfelel.
A CDC az e-cigarettákkat hibáztatták, nem válaszoltak, majd elhallgattak a további vitáról.
Zhong Nan Shan: személyesen nagyon részletesen megvizsgáltam ezeket az eseteket
(mint ahogyan a japán virológusok is, akik ugyanezen következtetésre jutottak).
Ez arra utalhat, hogy a koronavírus már 1919 augusztus-szeptembenben elterjedt az Egyesült Államokban, de ott a tüneteket hivatalosan más betegségeknek tulajdonították, és így leplezték.
https://www.globalresearch.ca/covid-19-further-evidence-virus-originated-us/5706078
https://www.globalresearch.ca/china-coronavirus-shocking-update/5705196
Shen Yi, a sanghaji Fudan Egyetem nemzetközi kapcsolatok professzora kijelentette, hogy a top virológusok „beleértve az intelligencia ügynökségeket” visszafejtik a vírus eredetét.
pls let’s find out.
129:
Kína fellélegzett, s máris kezdődik a kaki szétkenése.
Egyébként érdekes információ, csak nem tudom eldönteni, hogy tisztán tudományos szándék, avagy politika céljából van terítéken.
Ez tiszta biológia, semmi köze a geopolitikai kérdésekhez.
Ezért a tudomány felől kellene megvizsgálni,
és nem személyes nézőpont alapján.
Fő kérdés az, hogy a Tajvanon fertőző típus csak Ausztráliában és az Egyesült Államokban létezik, és mivel Tajvanon nem volt fertőzött Ausztráliából,
a tajvani fertőzés csak az Egyesült Államokból származhatott.
A Koreai és Tajvani a vírus eltérő haplotípus.
Sem Iránt, sem Olaszországot nem vették be a vizsgálatba,
de mindkét ország megfejtette az eredet helyét,
és a Kínában szereplő haplotípustól eltérő fajtákba sorolták be,
ami azt jelenti, hogy nem Kínából származnak.
Hanem szükségszerűen egy másik forrásból.
Az alapvető logika az, hogy a vírustörzsek legnagyobb változatosságával rendelkező földrajzi helynek az eredeti forrásnak kell lennie,
mivel egy törzs nem keletkezhet a semmiből elő.
Csak az USA-ban van jelen mind az 5 a világ összes országából fellelhető vírus törzs.
130. Horváth Csongor
Azért van mindig terítéken, mert ezt szoktuk meg. Az USA (és annak irányítói) nélkül kevesebb mocsok lenne a világban. Szarkavarók.
129. Xander
Ha ez már augusztus óta terjed az USÁban járványügyi intézkedések nélkül, akkor egészen más számoknak és híreknek kellene onnan jönnie. Vagy elképzelhetőnek tartod, hogy azt a sok halálesetet központilag „el tudják takarni” fél évig? Én ezt egy következő dezinformációs szálnak vélem, hogy ne láthassunk tisztán. (ez inkább Kínának segít takargatni a szennyest)
Nem létezik megbízható teszt az Egyesült Államokban.
Tudomásom szerint az ott használt tesztek sokat hibáznak,
és emiatt elbocsátják a sok betegeket a fals teszteredmények miatt.
Lehet, hogy az USA-ban sok ezer koronavírus fertőzés van,
de senki sem tudja, mert a CDC nem tesztel eleget.
Február 26-án az ABC News Network arról számolt be, hogy egy nő a közelmúltban elmondta, hogy a húga koronavírus-fertőzés miatt halt meg.
Almeta Stone Montrose, Colorado lakos azt mondta: Az orvosi személyzet tájékoztatott arról, hogy ez influenza,
és amikor megkaptam a halotti anyakönyvi kivonatot,
abban a halál oka koronavírus volt.
Kínai cég BGI a tömeggyártásban rendkívül pontos tesztet adott a COVID-19-re, amely a legmagasabb szintű európai tanúsítvánnyal rendelkezik.
Ha us megbízható teszet akar, egyszerűen megrendelhetik Kínából.
Mind a japán, mind a tajvani virológusok arra a következtetésre jutottak, hogy ez arra utalhat, hogy a koronavírus már a Wuhani szétterjedés előtt fertőzött az Egyesült Államokban, de a tüneteket hivatalosan más betegségekre könyvelték.
Ami az USA-t illeti, annak is egy „nagyszerű” vezetője van, tehát nagyon nem kell csodálkozni semmin sem.
Ezt csak úgy tudom elképzelni, hogy két külön vírustörzs van, és az egyik az USA-ban, a másik Kínában „született”. Az USA a „gyengébb” verzió. De ez csak találgatás, ahogy most gyorsan átgondoltam… Mondjuk szét lehett hordani, és a természetes mutáció is magyarázná, hogy Kínába átkerülve vált halálossá. A többi csak spekuláció lenne, nem is írom. Meglátjuk majd, mi sül ki ebből a vonalból! Érdekes, és óriási felelőtlenségekre enged már most következtetni.
133. Xander
Pár esettel nem magyarázható egy potenciálisan fél éve tartó járvány. Ennek eltakarására jóval nagyobb összeesküvésre lenne szükség, mint a tornyok „fedősztoris” lerobbantásához. Az tényként elfogadható, hogy nem omlott össze az egészségügy sem ott, sem itt eddig, Kínában és olaszban viszont a gócpontban néhány hét alatt igen.
Ehhez az ellentmondásnak a feloldásáhhoz az kellene, hogy elfogadjuk a „több vírus” elméletét (eltérő paraméterekkel), amit már páran megcáfoltatok, és nekem is el kell fogadnom, hiszen szakemberek mondják.
Pár hete már én is leírtam itt, úgy látom ma is néhányan felvetették, hogy esetleg már át is ment rajtunk anélkül, hogy észrevettük volna. A tünetegyüttesből nálunk is volt pár nagyon gyanús eset február elején, de egy sem lett súlyos, így el kell fogadni, hogy valószínűleg nem a mostani korona lehetett.
Ez a video egy ideig elérhető volt weibon,
https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2020/03/Screen-Shot-2020-03-02-at-21.14.04.png
Nem 2, hanem a jelenlegi ismeretek szerint 5 haplotípus van.
Amelyek jelenleg a világ különböző helyein vannak jelen.
Egyik kevésbé halálos, de jobban terjed,
míg Iránban a leghalálosabb és a legfertőzőbb haplotípus van jelen.
Az iráni haplotípus 10–25% -os halálozási arányt mutat.
Kínában csak egyike van ezekből a típusokból,
analógia útján egyfajta „ágnak” tekintve,
amely önmagában nem létezhet, de egy „fából” nőtt ki.
A legkorábbi esetleírások szerint a járvány kitörése máshol kezdődött.
1 adott földrajzi helyen nincs mind az 5.
Csak egy helyen van mind az 5 jelen.
Ezeket a törzseket Fort Detrick Frederick, Maryland államban őrizték.
Szándékosan elrejtették a koronavírus-halálesetek tömegét oly módon,
hogy más okokhoz, például tüdőgyulladáshoz, cisztás fibrózishoz
vagy e cigaretta által okozott syndroma-ként nevezték meg.
https://www.globalresearch.ca/wp-content/uploads/2020/03/228028b8d8c.png
135.
Nem ismertem ezeket a híreket, mert nem virológus vagyok.
Eddig 2 vírus törzsről tudtam.
Másként az egész nem is történhet
helyenként mild a betegség lefolyása, másutt szabályosan irtást végez.
A jelenlegi ismeretek szerint 5 vírustörzs van.
136:
Ezekkel még várjunk, had tisztuljon a kép!
Persze leírni le lehet a felvetéseket, de csak találgatásokra adhat okot, magyarázatra még nem. Az 5 haplotipus nem lenne ránk nézve jó jel, mert akkor tényleg folyamatosan itt cirkálnának körülöttünk, hol a halálos, hol a kevésbé veszélyes változatok…
Az a gondolat, hogy a vírus az US-ból származik,
a japán és tajvani virológusok és farmakológusok vizsgálatainak eredménye.
129. is erről szól.
A kínai külügyminisztérium ragaszkodik ahhoz,
hogy a vírus eredetére vonatkozó kérdést
a világ tudományos közösségének kell megválaszolnia.
Mivel tisztán, tudományos módon ez megvizsgálható, és megválaszolható.
A biológia épp olyan pontos tudomány mint a matematika. A biokémiáról is hasonlót mondhatok el.
138. Xander
„Az a gondolat, hogy a vírus az US-ból származik, a japán és tajvani virológusok és farmakológusok vizsgálatainak eredménye.”
Páran azért megelőlegeztük ezt már az olyan gyanús híreknek, hogy kínaiak onnan akartak lopni és lekapcsolták őket, vagy hogy Billy bácsi tavaly nyáron iszonyatos gyorsasággal keresett koronavírus szakértőt és fogott bele a modellezésbe.
Meg volt ennek ágyazva. Ha most már bizonyíték is lesz, azon nem lepődöm majd meg.
„A kínai külügyminisztérium ragaszkodik ahhoz, hogy a vírus eredetére vonatkozó kérdést a világ tudományos közösségének kell megválaszolnia.”
Talán mert pontosan tudják már, mi a válasz. De Trump is meglehetősen magabiztos volt, hogy a melegtől „elmúlik” majd és „jól leszünk”. Nézőpont kérdése.
„A biológia épp olyan pontos tudomány mint a matematika.”
De a döntéshozók nem túl erősek egyikben sem. Legalábbis hazánkban.
1990-től a korai Japán vírus szabadalmakat érdemes lenne átnézni.
Ezek csak olyan tételek, amely a polcon elfekvőbe voltak.
Japán a háborű után us. teljesen alávetett bizományos terület.
5 különféle koronavírus törzs van eltérő halálozással.
értsd: nem mutánsai egymásnak, amely egy bizonyos vad törzs mutációjából alakult ki.
SARS-CoV-2 lehetséges hogy egy biológiai fegyver?
kinai külügyi szóvivő:
Milyen faj repülhet fenn az égen,
fut a földön és úszik víz alatt?
Ha egy madár úgy totyog, mint egy kacsa,
a tolla olyan mint egy kacsa,
úgy úszik, mint egy kacsa,
akkor minden joggal kacsának nevezhető.
Fiúk!
Ha ez igaz, akkor nyilván az egyikből kigyógyulva meg lehet kapni a másikat, majd a harmadikat…. Ki az aki 5 fertőzés után még életben marad?
141. Tibor bá’
Tippre azok, akik nem kapják el mindet. Pl. Unicornis a „bunkerében”, mikor már a leghalálosabb vírus kitombolta magát és nem talál gazdatestet, valamint Balázs a kecskéi társaságában, az már legalább kettő. 😉
Ha ennek csak a fele igaz, nem kell sokat aggódnod, nem leszel a túlélők között és vélhetően én sem.
De Unicornis megígérte, hogy koccint majd az emlékünkre egy jófajta rozéval!
Már megérte.
141: Tibor bá’
Te jól értesült vagy, láttál egyetlen dokumentumot ezekről? Én még a két törzsnél tartok, arról olvastam szavahihető szakértőktől.
Egyébként ha öt jön egymás után, akkor profi preppereknek addig még hasznos begyűjteni Határ Győző vonatkozó könyvét: „Éjszaka minden megnő”
https://moly.hu/konyvek/hatar-gyozo-ejszaka-minden-megno
Egyébként most megy a kormányinfón, hogy többek között holnaptól Kiskunhalas mellett mobilkórházat fognak építeni…
141.
Nem kell bexarni.
A vírust először Kínában engedték szabadon,
de a fő célpont biztosan Irán volt.
Úgy hírlik Lombardiából a karantén előtt rengetegen futottak el MO. déli megyéibe.
Olaszországban a kínai érdekeltségek miatt van a vírus.
A BRI kezdeményezés legfontosabb EUs helyszínét blokkolták.
Bár Shiraz, vagy Teherán a világ egyik legjobb helye,
egy ideig ne utazz oda. 🙂
Jelenleg nincs semmi bizonyíték, a kínai 140.-ben elég jól elmondta.
Us egyértelműen rezsimváltást akar Iránban.
Nyilvánvaló, hogy a perzsák nem fognak lemenni kutyába.
Irán nem egy félős és gyenge nép.
A Közel-Keleten az amerikai szatelitek pillanatok tört része alatt összeomlanak,
ha Amerika háborúba kezd Iránnal.
A probléma egyetlen megoldása a rendszerváltás.
Legegyszerűbb módszer a rendszer belülről történő megdöntése.
Jelenleg ez folyik, de nem nagyon sikerül.
A cél nem az összes perzsa megölése,
hanem egy országos elégedetlenség,egy nagy válság kirobbantása.
Igyekeznek az országos haragot felkelteni Iránban,
oly módon, hogy a koronavírust terjesztik,
és azzal vádolják az iráni kormányt,
hogy nem volt elég hatékony a saját lakosságának védelmében.
us továbbra is blokkolja azokat a cégeket,
amelyek orvosi készleteket szállíthatnak Iránba
a vírus elleni küzdelem érdekében.
Kína segít Iránban, Olaszországban.
Orosz és Kína segít Iránban.
135. Attila
„Ennek eltakarására jóval nagyobb összeesküvésre lenne szükség, mint a tornyok “fedősztoris” lerobbantásához.”
Milyen viszony van köztük?
Az ikertornyok műveletének a második szakaszát látjuk
most amely a vírussal folytatódik?
( Látszólag létezik egy „véletlen” ciklus az embercsordán belül, ahol azt járvány sújtja 100 évenként,
A 100 év, a 99+ év..annyira bosszantó, mivel a szerződések amelyek elnyomják az emberiséget és a nemzeteket azonos időre érvényesek ..!
Persze mindez a véletlen és a káosz műve lehet…
http://www.antalffy-tibor.hu/3079-breaking-news-koronavirus
24O. L. S.
Látszólag létezik még egy „véletlen ciklus” a tornyok és a covid 19 – vírusfertőzés között:
Egy teljes Hold ciklus.
Egy telies Metonicus Hold Ciklus.
( Methon görög matematikus, csillagász, geometrikus és mérnök volt, aki Kr. E. 5.-ik században élt Athénban.)
A Meton – Μέτων – naplója szerint 19 szoláris év egyenlő 235 holdhónappal, ami 6940 napnak felel meg.
Miért covid 19 és nem akármi más?
Nem tudom, de tény, hogy Bill Gates a napokban kiszállt a Microsoftból.
Indok, hogy minden erejét és pénzét az Alapítványaira, a vírus elleni küzdelemre fordíthassa. Lelkiismeret? Félelem, hogy kiderül az igazság? Véletlen egybeesés? Hőstett? Na utóbbit azért mégse!
146. Horváth Csongor
Kihagytad a klímaváltozás elleni hősi küzdelmet, teljesen indokolatlanul. Hiába no, most már nem sok ideje maradt még nagyobb nyomot hagyni a világban. Globális problémákra ad globális válaszokat és pontosan ez kell most nekünk. Egy igazi messiás!
147:
Te tényleg ilyen hülye vagy, avagy fizetnek érte? 🙂
A 146 tömény irónia volt! Vagy a tiédről is csak lemaradt a smile? Mert akkor bocs. Én ezt a korábbi szövegkörnyezet összefüggéseiben most nem tudom megállapítani.
148. Horváth Csongor
Maradjunk abban, hogy hülye vagyok. Mindenkinek jobb így.
148-149
Azért érdekes hogy német-angol nyelvterületen szóról-szóra ugyanez a hülyeség terjed…
Vaszil,
Nem a felvetett USA szerep miatt írtam, hanem mert nem vette az iróniát.
Legalábbis nekem ez jött le. BG. és a szemétládák szerepét nem kérdőjelezem meg, akkor sem, ha nincs rá bizonyíték.