Megkapó, milyen gyorsan vett teljesen új irányt a hozzászólások tömege. Meg kell mondanom, hogy olyan irányt, amit egy cseppet se kedvelek. Megkérlek benneteket, hogy naponta lehetőleg ötnél több alkalommal ne írjatok be, és egy-egy beírás lehetőleg ne legyen 3000 karakternél hosszabb. Merem remélni, hogy megértitek és kérésem betartjátok.
Mondjuk itt is lehetséges, csak először kéne egy reális jövőkép!
Amíg a konteókban utazik a társaság java, semmi értelme reális jövőképet kutatni.
Hiszen, ha hihetünk a fősodornak, végigmegy a betegség jó fél év alatt Európán, aztán nadrágszíjat összehúzve, fogcsikorgatva tekerheti mindenki tovább a saját mókuskerekét, miközben fittyet hányunk a folyamatosan életünk részévé váló elhalálozásokra.
S lesz mellette 4-5 honlap, ahol elolvashatjuk, hogy Soros, USA, Kína, vagy épp a Holdra szállt angyalok felelősek sanyarú életünk alakulásáért… Ha mindez így van, úgysem tehetünk semmit!
Tetteket, nem szavakat! Nem azt kellene kutatni, vajon mi történik pontosan körülöttünk, hanem azt, hogy a meglévő adottságok mentén, a várható bekövetkező események mellett, mit tudnánk kihozni a megmaradt eszközök és lehetőségek segítségével, ill. pontosan hogyan – mi módon tudnánk ezt megtenni. Ilyen egyéni ötletekkel mindenki többre menne, mint azzal, hogy ki – ki elvi síkon bemutatja mit lát a zajló események mögött, egy-egy külföldi -jól megkonstruált- hoax oldal támogatásával…
Nem lennék meglepve, ha ma -emiatt- csak pár tucat hozzászólás születne. Pedig most jöhetnek a fősodor ötletei százával erre is!
Csongor cserébe cseveg. Röviden lényegretörően.
Dan,
Melyik részt tartod benne feleslegesnek, vagy értéktelennek?
Kérlek idézd be…
A szójáték amúgy tetszik.
? Tibor bá csak azt kéri ne kapjunk szófosást.
Igyekszem öt naponta egyszer… bár van amikor ez nem megy 🙂
Most csak annyit, hogy én pontosan pozitív folyamatnak látom ha változik a gondolkodás fókusza. Körbepásztáz, keresgél…
Sokan számoltak be erről, „Első pillanatban, amikor Kínában kitört a „járvány”, elhittem a koronát. Második „pillanatban” kételkedni kezdtem ennek hitelességében, most tartok a harmadik „pillanatban”, amikor egyetlen szavát sem hiszem el a médiának és kutatok, keresem az ok>okozati összefüggéseket. Nagyjából helyén is van és mégsem.”
Normál körülmények között (vírus előtti állapot) ki lehetett szűrni az álhíreket a valódiakból. Ma ez lehetetlen. Egyfelől különböző szinten mindenki hazudik, mindenki szépít. Másfelől a mikrobiológiához csak nagyon kevesen értenek, és azok is sötétben tapogatóznak. Hosszúra nyújtott találgatásokra pedig nincs szükség.
6: OK.
7: Elvesztetek…
Eddig tarthat a járvány – ha minden jól megy
Ha elkezdődik mindenhol a tömeges tesztelés, akkor relatíve gyorsan visszapattanhat a világgazdaság. Ez azonban így is csak az optimista forgatókönyv, legalább fél év elvész, itthon is soha nem látott borúval tekintenek előre a vállalatok. https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/magyarorszag-koronavirus-jarvany-fel-ev.703430.html
(ez is csak találgatás, de a járvánnyal kapcsolatban naponta-hetente változnak a dolgok)
/mai 1. hsz., tartom a napi hsz.<=5/
Azt hiszem tudom, hogy melyiket érdemes „inkább” figyelnem.
8: Horváth Csongor
Van amikor utolsókból lesznek az elsők, nem a forrófejüekből…
10: Endre
A saját blogomat már nem teszem be mégegyszer…
11: Legyen igazad!
Két lehetőség a járvány kezeléséhez.
Az USA ban , franciáknál az oroszoknál és már nálunk is alkamazzák a betegség korai szakaszában jó hatással:
Napi kétszer 200 mg hydroxychloroquine – 5 napon keresztül,
Napi egyszer 500 mg azythromycine – 5 napon keresztül, (az esetleges bakteriális felülfertőzés megelőzésére),
Napi egyszer 220 mg cink szulfát – 5 napon keresztül (a cink általában gátolja a vírusok replikációját).
érdekes volna azt keresni hogy hol milyn vakciba vagy gyógymódottesztelnek és milyn hatással. Mással a „civilizált” országok nem tudnak eredményesen védekezni..
Endre által betett linkben az orvos szavai: „Észak-Olaszország Európa egyik legidősebb lakosságú és legrosszabb levegőminőségű térsége,”
Itt van ellentmondás rendesen.
„Sok esetben még nem világos, hogy az elhunytak a vírusba, meglévő idült betegségükbe vagy e kettő kombinációjába haltak-e bele. – Elhunytak átlagos életkora 81 év.” Megmondom mibe haltak bele. Az ellátatlanságukba. Kellett a gép a fiatalnak.
Doki szavai:
„A klinikák túlterheltsége a betegek általános rohamából, valamint a különleges vagy intenzív kezelést igénylő betegek megemelkedett számából ered. Ezekben az esetekben főként a légzés működésének”
Harctéri orvoslás folyik. A doki szerényen csak általános beteg rohamnak hívja ezt a helyzetet.
Nem érkezési sorrendben kapcsolják a betegeket életmentő berendezésre, hanem azt, akit nagyobb eséllyel lehet megmenteni.
Na kiket fognak a folyosón ellátatlanul hagyni? Igen, az időseket és azokat, akiknek krónikus betegsége is van. Habár biztos, hogy több időst lehetne megmenteni, ha a sok fiatal nem dugítaná be az ellátórendszert és ha érkezési sorrendet tartanák a kezelések során, akkor bizony sok fiatal is meghalna. De ők lazák, mert korosztályukból kevesen halnak bele a betegségbe.
Kiszorítják az időseket az ellátásból, akik e miatt szinte biztos meghalnak, ők meg szinte biztos, hogy életbe maradnak, majd ezután még elbagatelizálják a betegség súlyosságát, mondván, ez az öregek betegsége, lásd a statisztikát. Ez a svájci doktor is egy süket bolha statisztikára hivatkozik.
14 : Károly
“Észak-Olaszország Európa egyik legidősebb lakosságú és legrosszabb levegőminőségű térsége,”
Itt van ellentmondás rendesen.”
Nehéz elhinni, de nincs, pont ez a lényeg: a békafőzés esete… Ezért van a számháboru mindenhol a statisztikákban.
Nézd meg a Levegő Munkacsoport legújabb méréseit a nano-tartományban. Betegség(ügyi) következményekkel!
6 Dan
„? Tibor bá csak azt kéri ne kapjunk szófosást.”
Én is kértem, kérem, mert csak kérhetem.
Ha tehetném, 1000 betűben maximálnám a hozzászólások hosszát, és maximálnám a számát is, de szoftveresen, tehát keményen, diktatórikusan.
Aki értelmes, az röviden is sok okosságot tud mondani Occam borotvája szerint: https://hu.wikipedia.org/wiki/Occam_borotv%C3%A1ja
Jó példa erre 13 Koczka Zoltán aki 720 betűvel megoldaná a járványt.
Köszönöm Koczka Zoltán!
Kedveskék,
a járvány addig fog tartani, amíg mindenkit le nem tesztelnek- és egészen addig, amíg
– először pozitív lesz az első tesztje, ki tudja hány próbából (tünetektől vagy annak hiányától függetlenül)
– majd produkál 3 negatívat, sorozatban ezután (szintén tünetektől vagy annak hiányától függetlenül)
:DDD
Csak közben befigyel egy Defcon- 2
Érdekes, (érdekes megint alább csúszott, amire reagáltam)
A többieknek biztos nem szóltak… 🙂
Na az már nekem is gyanús!
Vaszil,
Ott élnek legtovább az emberek, ahol a legszennyezettebb a levegő? Ez az ellentmondás.
Miféle szennyező anyag az, ami meghosszabbítja az életüket, azokéhoz képest, akik sokkal tisztább levegőjű helyen élnek?
19: Károly
„Ott élnek legtovább az emberek, ahol a legszennyezettebb a levegő? Ez az ellentmondás.”
Kis finomítás: ott éltek – eddig…
De most két dologról van szó:
– Az egyik, hogy lassan főzve a „békát” (töltve nano-porral a szervezetét) , de közben lekövetve a leggazdagabb régiókban kiváló orvosi ellátással hogy meddig lehet életben tartani. EZegy dolog. Betegségben tartás van rég, nem egészségügy. Ez mondjuk Mengele utódoknak kiváló terep, ilyeneket vizsgált anno…
2 – A másik dolog, hogy ha ebbe a „levesbe” hirtelen beleszórunk egy jó kis erős „fűszert” , akkor kik halnak meg a versenyzők közűl? No nem is az újszülöttek… Ez a másik dolog
21- Érdekes:
Nincs ebben semmi misztikus. Értelmes emberek azonos jelekből azonos döntéseket hoznak.
Ezzel érdemes foglalkozni, ez magyar projekt: http://massventil.org/csatlakozz/
Kanada is kiokoskodott egy többemberes lélegeztetést, Ausztria pedig most a Decathlon sznorkeling maszkjában lát fantáziát…
Miért is kell amúgy a sima megfázás egyik vírusától annyira parázni, hogy összeomlasztjuk benne a világgazdaságot?
„Jó példa erre 13 Koczka Zoltán aki 720 betűvel megoldaná a járványt.”
megoldani? Abban az országban ahol a döntéshozók nem értik azt sem, hogy mire kellene szájmaszk…
Magunkra vagyunk utalva, amit tehetünk az önkéntes izoláció és a személyes felelősség.
Ha igazolódik bármely vakcina vagy gyógyszer, akkor beszerezni és használni. Nem hallgatni a „büdösbanyára” a törzsi ájtatosságon, csak a józan ítélőképességünkre.
26 Koczka Zoltán
Pedig jelenleg a WHO hivatalos véleménye is az, hogy maszkot az egészségesek ne hordjanak.
Ezt mondjuk boldogan magáévá is tette a magyar kormány, bezzeg a tesztelésekre vonatkozó ajánlást már nem.
Nem is tudom, hogy azért, mert elvileg nem értenek vele egyet, vagy az a valós helyzet, amit a svédországi magyar orvos mondott, hogy minden kormány hivatalos álláspontját mindig a technikai feltételek megléte vagy nem megléte szabja meg, nem a célszerűség…
27. Hubab
Aki nincs tesztelve az potenciális hordozó.
Aki meg pozitív az ki sem mozdulhat.
Nem érzed azt, hogy vakok magyaráznak nekünk szépírásról??
27. Hubab
Aki nincs tesztelve az potenciális hordozó.
Aki meg pozitív az ki sem mozdulhat.
Nem érzed azt, hogy vakok magyaráznak nekünk szépírásról?
Nem akarom Jövőnket ismételgetni, meg a svájci, német mikrobiológus professzort/ orvost, akiket idéz; de
ha ezt a tesztet elég sokszor elvégzik valakin, tutira pozitív lesz, egyszer.
Na most:
vírus örökítőanyag plusz tünetmentesség nem egyenlő fertőzöttség. Pláne nem betegség.
Aztán ugyanez a „gyógyuláshoz” szükséges 3 db sorozatos negatív eredménnyel visszafelé, fordítva.
Ausztriában is az volt az álláspont egy ideig, hogy csak a beteg hordjon maszkot..míg aztán sikerült maszkokat kapniuk (vagyis csak orr-száj takaró valamiket, de legalább ennek nevezik őket). Most már minden 400nm-nél nagyobb élelmiszeráruháznál minden bevásárlónak adnak. A kisebbeknél nem lehet vírus? De. Csak vagy nincs annyi maszk, vagy nem tudják megoldani hogy minden utcasarki boltnál azonnal legyen, vagy a kicsi boltnak ez mégis komoly kiadás (nem az állam fizeti, hanem a bolt)
Ausztria tesztel is, és szúrópróbaszerűen is, a napokban ezer feletti teszt: 400felett pár kórházban, itt 3pozitív lett, illetve 300felett idősek otthonában – szintén 3pozitív, és 300körül élelmiszerboltokban – itt nem lett pozitív.
24 Tia
„Ezzel érdemes foglalkozni…”
A Facebook-ot kihagyhatták volna, de talán…
26 Koczka Zoltán
Írtad: „17. anonim”
Nem, a nickem „n/a”. Elhibáztad, mert „lefordítottad” magadnak.
Nevet nem szabad lefordítani, azt úgy kell elfogadni ahogy van. Még a nevek sorrendjét sem szabad megváltoztatni – szerintem.
„Nagy István” nem ugyanaz mint „István Nagy”.
28 Koczka Zoltán
„Nem érzed azt, hogy vakok magyaráznak nekünk szépírásról?”
Érzem a logikai ellentmondást, de azért mindig felmerül bennem, hogy vajon elegendő-e az én ismeretem a helyzet tökéletes átlátásához?
Nézd meg csupán az itt látható néhány hozzászólást, és máris az látszik, hogy van aki erre, van aki arra esküszik meggyőződéssel.
Azt én is valószínűsítem, hogy az általános maszkhordás javíthat a helyzeten, hiszen csökkenteni fogja a rejtett hordozók révén a terjedést, ezzel szembeállítják azt a szempontot, hogy a maszkot igazgatva inkább növeljük a fertőzés veszélyét.
Azt meg különösen nehéz értelmezni, hogy egy WHO szintű szervezetben képtelenek lennének reálisan értékelni a szükséges teendőket, ami azt jelentené, hogy tudatosan rájátszanának a vírus terjedésére.
A tesztelésre megint csak szélsőségesen ellentmondó nézetek vannak, ezt viszont a WHO szorgalmazza, mások meg állítják, hogy teljesen meddő, mert az egészségesek is hordozhatják, és feleslegesen teszteljük, rakjuk karanténba őket tömegesen, megbénítva a gazdaságot.
De erről is az a véleményem, ha a járványt fékezni akarjuk, akkor ahhoz mindenképpen hozzájárulhat, legfeljebb aránytalanul nagy áron.
Nehéz az egymásnak ellentmondó szempontokat súlyuk szerint értékelni…
Ez is érdekes lehet: A BCG védőoltás szerepe a COVID-19 elleni küzdelemben „Magyarország – ahol 1954 óta alkalmazzák az oltást – a kedvezőbb helyzetű országok közé sorolható.
Ezzel szemben azokban az országokban, ahol a BCG oltási programokat felfüggesztették (pl. Spanyolország, Franciaország) vagy a kötelező jellegű oltási gyakorlat sosem került bevezetésre (pl. Olaszország) a vírusfertőzés meglehetősen nagy arányban követeli a betegek életét. Tekintve, hogy a COVID-19 elsősorban az idősebb korosztály számára jelent fenyegetést, azokban az országokban, ahol a BCG vakcinát viszonylag későn vezették be (pl. Iránban, ahol erre 1984-ben került sor) a védőoltásból származó előnyök szintén kevésbé érvényesülnek.” http://semmelweis.hu/hirek/2020/03/31/a-bcg-vedooltas-szerepe-a-covid-19-elleni-kuzdelemben/
Ahol a járvány gyarapodása tapasztalható ott van az 5G-technológia is.
A Coronavirus térképe az 5G térkép ellen !
Mindez, mennyire véletlen?
35: Lehet, hogy ennek közös oka van. Például a nagyvároskban nagy a népsűrűség, ezért ott terjed jól a vírus, és ott csinálnak 5G-t is először.
32: csibész
Plusz 1!
36: Ábel
A nagyvárosokban, főleg a forgalmas csomópontok környékén, jobb nem tudni mi van a levegőben. Nem csak mW/m3 -ben, hanem PM10, PM2.5, és főleg ún. „ultrafine particle” (ami mindenhova eljut a szervezetben) ..
Elsőre csak az erről szóló publikációk utóbbi időben történő exponenciális megugrásáról találtam kutatási anyagot, hogy mire jutottak az valahogy számomra nem elérhető. Kutatói jogosultságom sajna nincs. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3713361/#!po=3.33333
No ez is számunkra (egyenlőre) láthatatlan terület…
Nézd meg Kínát. Ott alig van.
Nézd meg Dél-Koreát. Ott több van, mint egész Kínában.
Szerintem semmi köze a COVID-nak az 5G-hez.
Kedves Tibor bá,
csak ajánlani szeretném ezt az érdekes irást, gyakran téma az oldalon a kövérség, tegnap akadtam rá milyen nehézségekkel jár egy túlsúlyos páciens covid kezelése, intubálása.
És ez kinek új?
Az elhízás- obesitas- betegségként kerül feltüntetésre; a legtöbb anesztes kérdőíven.
És nehéz intubáció- gyanúval; sokszor.
Az egyik kedvenc filmem a Z világháború… amikor a mossad ügynökkel beszélget Brad Pitt. Az ügynök volt a 10. ember…aki ha 10ből 9en egyetértettek valamiben ő az ellenkezőjét kellett bizonyítsa….
mi lenne ha innen közelítenétek meg….bizonyítsátok hogy népességcsökkentés és/vagy gazdasági válság miatt kellett a vírus.
De vigyázva ám…években mérik a pánikkeltést.☺
38.proton:
+1 Nagyon jó érv, köszönet érte.
Remélem abszolválják, akik ezzel 5G-koronavírus kapcsolattal jönnek, és továbbá nem kerül szóba.
38. proton
„Szerintem semmi köze a COVID-nak az 5G-hez.”
Sajnos most nincs türelmem, hogy újra fölkeressem az adatokat amiket Tibor bá’ blogjában közzétettem.
Talán „n.a” tudna segíteni ezen …
Egy tavaly előtti videót ajánlanék a 39-ik perctől az 5O-ik percig, amikor még fogalmunk sem volt az 5G-ről:
Amint meglesz, ha „n.a” nem tud segíteni szívesen közzéteszem.
42. Idegen
„Nagyon jó érv, köszönet érte.
Remélem abszolválják, akik ezzel 5G-koronavírus kapcsolattal jönnek, és továbbá nem kerül szóba.”
Az 5G és a világjárvány közötti kapcsolatot firtató összeesküvés-elméleteken gúnyolódik Nagy-Britannia és a közösségi média tagjai… – erről ír az RT News.
A botrány azért robbant be ennyire ott most a köztudatba, mert egy Uckfield-ban (Sussex) lévő rádióadó megszólaltatott egy állítása szerint „regisztrált kórházi nővért”, aki elmondta, hogy az 5G központja is Wuhan volt és ezért robbant ki ott a járvány, de a halálos vírust egy laborban állították elő.
Felhasználók tömkelege gúnyolódik most a témán és azokon is, akik bármiféle összefüggést látnak egy ionizáló elektromágneses sugárzás és egy vírus között…. „Ennek az országnak most már annyi.” – írták… (Ford: VilagHelyzete)
44. L.S.:
VilagHelyzete, RT, no comment.
Először meg kéne magyarázni proton által beidézett ábrát.
Aztán Iránt mivel magyarázod?
5G adótorony egy szál se.
Olaszoknál is alig.
Svájcban tombolni kéne a járványnak.
46 – K.Z.:
Csak arról van szó, amit eddig is tudtunk. A maszk viselőjét nem védi, de a maszk viselője nehezebben tud mást megfertőzni.
46 Koczka Zoltán
Ez rendben van. Ezt mondják/mondták ezelőtt is. A beteg hordjon maszkot.
De,
A maszk védi-e az egészségest a betegtől?
Ha igaz, hogy nem csak cseppfertőzéssel terjed, hanem levegővel is, akkor „nagy gáz” van.
Levegőben mekkora távolság a biztonságos?
47.Tibor bá’:
A maszk viselőjét is védi maszk típusától függően eltérő mértékben.
Különben nehéz megmagyarázni pl. hogy a transzplantált betegeknek miért kell viselnie műtét után.
Mert az immunszupresszánsok szedése miatt nem ők fertőznek, hanem nekik kell vigyázni, hogy ne fertőződjenek.
„A fent idézett kutatási eredmények mindenesetre azt látszanak alátámasztani, hogy a maszkviselés biztosan ad valamennyi védelmet. A teljes arcot takaró, és körben légmentesen záró, levegőt csak a szűrőn keresztül átengedő profi maszkok jelentik az igazán komoly védelmet, de már készültek kutatások arról is, hogy a sima sebészi maszkok, és a házilagosan készített, száj elé applikált vászondarabok is kiszűrhetnek valamennyit a levegőben keringő kórokozók közül, hasznos segédeszközök egy járvány fékezésében. (A linkelt kutatás még 2013-ban, influenzavírusra készült.) Még a száj elé kötött kendő is jobb, mint a semmi. Az biztos, hogy a vastagabb anyag jobban szűr, és fontos az is, hogy a maszk szorosan feszüljön rá az arcra, minél kevesebb levegő juthasson be alá oldalról.”
„Our findings suggest that a homemade mask should only be considered as a last resort to prevent droplet transmission from infected individuals, but it would be better than no protection.”
Ami ugye logikusnak tűnik, ha a fertőzés cseppekkel és aeroszollal is terjed.
Az egyik legjobb Corona vírus tájékoztató videó.
Aki nem tud angolul át tudja állítani a fordítást magyarra a beállításokban.
38. proton
„Nézd meg Kínát. Ott alig van.”
„Szerintem semmi köze a COVID-nak az 5G-hez.”
Coronavirus és 5G.
A 7′ 55″-nél: Világunk első teljesen fölépített 5G városa Wuhan.
Tiz percet megér föláldozni, hogy az érem másik oldalát lássuk. Kár, hogy nincs magyar nyelvű fordítása.
Coronavirus és 5G.
48. n/a
Levegőben 2méternél messzebbre is elmegy a vírus, pláne ha jó erősen kitüsszentik..nem túl gyorsan esik a talajra (ahonnan a cipőddel viheted haza). Viszont a távolsággal a koncentráció csökken. Valószínűleg a magas koncentrációt nyelik be azok a dokik akik aztán komoly tüntetések lesznek, ugyanis közelről, napjában többször, nagy dózist nyelnek be.
Prof.Kekule (virológus, MedUni Halle – Németo.) elmélete hogy a tüdőig a hirtelen, nagy koncentráció miatt jutnak a kórokozók. Aki pedig csak enyhe tünetes lesz, nála kevés vírus került be és az is csak a felsőbb légutakba.
A maszkok minősége valóban számít, minél magasabb FFP szám, annál jobban védi a viselőjét is. De jól kell tudni felvenni…
53 Tia
Köszönöm!
Valószínűleg azzal használna leginkább az általános kötelező maszkhordás, hogy azok sem tudnának fertőzni, akik még tünetmentes hordozók, de köhögni, prüszkölni egészséges ember is szokott bizonyos ingerek hatására.
Mivel őket kiszűrni még lehetetlen, ez csak úgy akadályozható meg, ha sok egészséges, vírusmentes ember is hordja a maszkot, és így láthatóvá teszi a szabályszegőket, akiket aztán rá lehet kényszeríteni a hordásra.
Az egészséges ember fertőződését meg akármilyen kis százalékban is csökkenti a saját maszkja, az bónusz ezen felül, mert az a legfontosabb, hogy a fertőző források szűnjenek meg…
De tényleg érdekes lenne, a WHO mit tud ezzel az érveléssel szembeállítani?
Igaz, nem csupán cseppfertőzés útján lehet megfertőződni, de azt legalább kizárná, vagy drasztikusan lecsökkentené…
55.
Szándékosan nem akarták megfékezni,hogy világjárvánnyá váljék. Ez számomra nyilvánvaló.Ki hiszi azt,hogy a mai ,ultramodern kémhálózat ne tudta volna halálpontosan mi folyt Kínában és mibe fog fájni ez a továbbiakban a világnak?
56: kalotaszegi
Bingó!
Voltak itt is nagyfiúk akik megint tudták mikor nem kell „bemenni dolgozni”…
Hja, hogy most ötezer mexikói vendégmunkásnál többen halnak meg? Hisz zömmel végstádiumban lévők, amúgy is… . Plusz-mínusz pár százalék.
Áldozatok nélkül nincs veszteség
56-57
Hát, már megint ott vagyunk a bizonyíthatatlan összeesküvés-elméleteknél…
Ezen az alapon a tesztelés ügyében is a magyar kormány álláspontját kellett volna támogatniuk, hogy csak azt teszteljük, aki a betegség jeleit produkálja, nem pedig szorgalmazni a minél átfogóbb tesztelést.
A fantáziának tág tere van arra is, hogy ha ez valóban így is volna, akkor mi ennek a motivációja.
Lehet, hogy a könyörtelen háttérhatalom most lát módot arra, hogy a világra rákényszerítsen egy acélbilincset, és végképp korlátlan hatalmat gyakoroljon felette profitcéljai érdekében.
De lehet akár pozitív, világmegváltó terv is, hogy ráébressze a világot, hogy tovább nem lehet folytatni ezt a profitvezérelte modellt, és valami sokkal emberibb, fenntarthatóbb világot kell építeni… 🙂
48 n/a
…láthatóan nem érted.
Aki beteg, az karanténban kell, hogy legyen. Nem maszkkal az utcán.
Ergo mit keresnének emberek az utcán maszkban ha csak a betegek hordanák? Minek kellene milliárd számra vásárolnia európának?
Másrészt akinek nincs naponta negatív teszteredénye az potenciális hordozó.
Így kötelezően kellene maszkot is hordaniuk.
Nem nem véletlen, hogy valójában csak ott lapult le a növekedési görbe a terjedés kezdeti szakaszában ahol ezt követték azonnal, maszk teszt izoláció. (persze később mindenhol lapulni fog a haranggörbe, még ott is ahol nem védekeznek maszkkal sem, csak a kérdés milyen magas lesz a csúcsa?
Azaz amit írok az nem elmélet, hanem statisztikával igazolt megállapítás.
Minden maszk akadályozza a terjedést: bármi ami megakadályozza az aeroszolokhoz tapadt vírus bejutását, az alkamas a járvány terjedésének lassítására. Még a legegyszerűbb maszk is.
Igaz, hogy itthon tucatnyi embert látni a a közterületeken mindig, maszkot úgy hordva, hogy az orruk szabadon van hagyva.
Ezekkel nincs mit kezdeni.
58
Én csak annyit mondtam hagyták szétterjedni ,a WHO pedig nem a hülyék gyülekezete ,ahogy sokan gondolják.
A döntés,hogy innen merre tovább az emberiségre van bízva.
Bármelyiket is választja,többé már nincs visszaút.
59 Koczka Zoltán
Köszönöm a válaszodat, köszönöm a türelmedet!
„Minden maszk akadályozza a terjedést: bármi ami megakadályozza az aeroszolokhoz tapadt vírus bejutását, az alkamas a járvány terjedésének lassítására. Még a legegyszerűbb maszk is.”
Ezt be kell keretezni, annyira jó.
Valszeg még hivatkozok rá, mert az itteni szenilisek hamar elfelejtik.
A WHO, ugyanúgy, mint a magyar törzs, és az Orbán, a szűkségből erényt próbál kovácsolni.
Mivel nincs elég maszk, azt az egészségügynek meg a rendfentartóknak szánják.
Ehhez a lakosságot is félrevezetik alkalom adtán.
A maszkkal kapcsoltatban a legutóbbi Orbán nyilatkozat korrekt volt, azaz eltendelhetné a kotelező maszk viselést, de nincs.
Ez ugye Kína esete, ahol azért büntettek embereket, mert nem volt maszjuk, amikor azt nem lehetett beszerzni vagy pénz hiányában nem tudta megvenni.
Az hogy miért nincs maszk az már felkészülési kérdés.
62 Idegen
Ha ez a helyzet, akkor a WHO kutyakötelessége lett volna úgy nyilatkozni, hogy a maszk viselése ajánlott, de ha korlátozott a hozzájutás valamilyen okból, akkor elsősorban az érintett egészségügyi dolgozókat, létfontosságú létesítmények dolgozóit, stb. kell ellátni.
Végülis nekik nem kell menteni egyetlen ország döntéshozóinak bőrét sem, akik saját szempontjaik alapján fognak dönteni…
63.hubab:
Jogos a felvetés.
Véletlenül se akarom menteni a WHO-t, a kína pártiságukkal nekik is meg van a saját szerepük a járvány terjedésében, a késve reagálásban.
Amiért korábban már bűnbánatot tartottak.
Érdekes sztorik terjednek a neten a WHO vezér korábbi szerepvállalásairól Etiópiában, a választásáról, a kínához való kapcsolatairól.
Jó! 🙂
Mikor lesz a „geddontippek okosoknak” bejegyzés?
Mondjuk itt is lehetséges, csak először kéne egy reális jövőkép!
Amíg a konteókban utazik a társaság java, semmi értelme reális jövőképet kutatni.
Hiszen, ha hihetünk a fősodornak, végigmegy a betegség jó fél év alatt Európán, aztán nadrágszíjat összehúzve, fogcsikorgatva tekerheti mindenki tovább a saját mókuskerekét, miközben fittyet hányunk a folyamatosan életünk részévé váló elhalálozásokra.
S lesz mellette 4-5 honlap, ahol elolvashatjuk, hogy Soros, USA, Kína, vagy épp a Holdra szállt angyalok felelősek sanyarú életünk alakulásáért… Ha mindez így van, úgysem tehetünk semmit!
Tetteket, nem szavakat! Nem azt kellene kutatni, vajon mi történik pontosan körülöttünk, hanem azt, hogy a meglévő adottságok mentén, a várható bekövetkező események mellett, mit tudnánk kihozni a megmaradt eszközök és lehetőségek segítségével, ill. pontosan hogyan – mi módon tudnánk ezt megtenni. Ilyen egyéni ötletekkel mindenki többre menne, mint azzal, hogy ki – ki elvi síkon bemutatja mit lát a zajló események mögött, egy-egy külföldi -jól megkonstruált- hoax oldal támogatásával…
Nem lennék meglepve, ha ma -emiatt- csak pár tucat hozzászólás születne. Pedig most jöhetnek a fősodor ötletei százával erre is!
Csongor cserébe cseveg. Röviden lényegretörően.
Dan,
Melyik részt tartod benne feleslegesnek, vagy értéktelennek?
Kérlek idézd be…
A szójáték amúgy tetszik.
? Tibor bá csak azt kéri ne kapjunk szófosást.
Igyekszem öt naponta egyszer… bár van amikor ez nem megy 🙂
Most csak annyit, hogy én pontosan pozitív folyamatnak látom ha változik a gondolkodás fókusza. Körbepásztáz, keresgél…
Sokan számoltak be erről, „Első pillanatban, amikor Kínában kitört a „járvány”, elhittem a koronát. Második „pillanatban” kételkedni kezdtem ennek hitelességében, most tartok a harmadik „pillanatban”, amikor egyetlen szavát sem hiszem el a médiának és kutatok, keresem az ok>okozati összefüggéseket. Nagyjából helyén is van és mégsem.”
Kb így van vele most minden gondolkodó ember! Ha ilyen a tempó hol leszünk Karácsonykor?!? 🙂
Egy orvosnak is idő kell mire összeszedi (magát)
http://tamasidr.hu/update-tanulmany-a-corona-virussal-kapcsolatos-tudomanyos-es-tudomanytalan-allitasokrol-a-panikeltesrol/
Normál körülmények között (vírus előtti állapot) ki lehetett szűrni az álhíreket a valódiakból. Ma ez lehetetlen. Egyfelől különböző szinten mindenki hazudik, mindenki szépít. Másfelől a mikrobiológiához csak nagyon kevesen értenek, és azok is sötétben tapogatóznak. Hosszúra nyújtott találgatásokra pedig nincs szükség.
6: OK.
7: Elvesztetek…
Eddig tarthat a járvány – ha minden jól megy
Ha elkezdődik mindenhol a tömeges tesztelés, akkor relatíve gyorsan visszapattanhat a világgazdaság. Ez azonban így is csak az optimista forgatókönyv, legalább fél év elvész, itthon is soha nem látott borúval tekintenek előre a vállalatok.
https://www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/magyarorszag-koronavirus-jarvany-fel-ev.703430.html
(ez is csak találgatás, de a járvánnyal kapcsolatban naponta-hetente változnak a dolgok)
/mai 1. hsz., tartom a napi hsz.<=5/
Nálam egyszerre jött szembe Vaszil forrása és ez:
https://swprs.org/egy-svajci-orvos-a-covid-19-rol/
Azt hiszem tudom, hogy melyiket érdemes „inkább” figyelnem.
8: Horváth Csongor
Van amikor utolsókból lesznek az elsők, nem a forrófejüekből…
10: Endre
A saját blogomat már nem teszem be mégegyszer…
11: Legyen igazad!
Két lehetőség a járvány kezeléséhez.
Az USA ban , franciáknál az oroszoknál és már nálunk is alkamazzák a betegség korai szakaszában jó hatással:
Napi kétszer 200 mg hydroxychloroquine – 5 napon keresztül,
Napi egyszer 500 mg azythromycine – 5 napon keresztül, (az esetleges bakteriális felülfertőzés megelőzésére),
Napi egyszer 220 mg cink szulfát – 5 napon keresztül (a cink általában gátolja a vírusok replikációját).
Illetve a Fuji is belehúzott:
https://www.fujifilm.com/jp/en/news/hq/3211
érdekes volna azt keresni hogy hol milyn vakciba vagy gyógymódottesztelnek és milyn hatással. Mással a „civilizált” országok nem tudnak eredményesen védekezni..
Endre által betett linkben az orvos szavai: „Észak-Olaszország Európa egyik legidősebb lakosságú és legrosszabb levegőminőségű térsége,”
Itt van ellentmondás rendesen.
„Sok esetben még nem világos, hogy az elhunytak a vírusba, meglévő idült betegségükbe vagy e kettő kombinációjába haltak-e bele. – Elhunytak átlagos életkora 81 év.” Megmondom mibe haltak bele. Az ellátatlanságukba. Kellett a gép a fiatalnak.
Doki szavai:
„A klinikák túlterheltsége a betegek általános rohamából, valamint a különleges vagy intenzív kezelést igénylő betegek megemelkedett számából ered. Ezekben az esetekben főként a légzés működésének”
Harctéri orvoslás folyik. A doki szerényen csak általános beteg rohamnak hívja ezt a helyzetet.
Nem érkezési sorrendben kapcsolják a betegeket életmentő berendezésre, hanem azt, akit nagyobb eséllyel lehet megmenteni.
Na kiket fognak a folyosón ellátatlanul hagyni? Igen, az időseket és azokat, akiknek krónikus betegsége is van. Habár biztos, hogy több időst lehetne megmenteni, ha a sok fiatal nem dugítaná be az ellátórendszert és ha érkezési sorrendet tartanák a kezelések során, akkor bizony sok fiatal is meghalna. De ők lazák, mert korosztályukból kevesen halnak bele a betegségbe.
Kiszorítják az időseket az ellátásból, akik e miatt szinte biztos meghalnak, ők meg szinte biztos, hogy életbe maradnak, majd ezután még elbagatelizálják a betegség súlyosságát, mondván, ez az öregek betegsége, lásd a statisztikát. Ez a svájci doktor is egy süket bolha statisztikára hivatkozik.
14 : Károly
“Észak-Olaszország Európa egyik legidősebb lakosságú és legrosszabb levegőminőségű térsége,”
Itt van ellentmondás rendesen.”
Nehéz elhinni, de nincs, pont ez a lényeg: a békafőzés esete… Ezért van a számháboru mindenhol a statisztikákban.
Nézd meg a Levegő Munkacsoport legújabb méréseit a nano-tartományban. Betegség(ügyi) következményekkel!
6 Dan
„? Tibor bá csak azt kéri ne kapjunk szófosást.”
Én is kértem, kérem, mert csak kérhetem.
Ha tehetném, 1000 betűben maximálnám a hozzászólások hosszát, és maximálnám a számát is, de szoftveresen, tehát keményen, diktatórikusan.
Aki értelmes, az röviden is sok okosságot tud mondani Occam borotvája szerint:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Occam_borotv%C3%A1ja
Jó példa erre 13 Koczka Zoltán aki 720 betűvel megoldaná a járványt.
Köszönöm Koczka Zoltán!
Kedveskék,
a járvány addig fog tartani, amíg mindenkit le nem tesztelnek- és egészen addig, amíg
– először pozitív lesz az első tesztje, ki tudja hány próbából (tünetektől vagy annak hiányától függetlenül)
– majd produkál 3 negatívat, sorozatban ezután (szintén tünetektől vagy annak hiányától függetlenül)
:DDD
Csak közben befigyel egy Defcon- 2
Érdekes, (érdekes megint alább csúszott, amire reagáltam)
A többieknek biztos nem szóltak… 🙂
Na az már nekem is gyanús!
Vaszil,
Ott élnek legtovább az emberek, ahol a legszennyezettebb a levegő? Ez az ellentmondás.
Miféle szennyező anyag az, ami meghosszabbítja az életüket, azokéhoz képest, akik sokkal tisztább levegőjű helyen élnek?
19: Károly
„Ott élnek legtovább az emberek, ahol a legszennyezettebb a levegő? Ez az ellentmondás.”
Kis finomítás: ott éltek – eddig…
De most két dologról van szó:
– Az egyik, hogy lassan főzve a „békát” (töltve nano-porral a szervezetét) , de közben lekövetve a leggazdagabb régiókban kiváló orvosi ellátással hogy meddig lehet életben tartani. EZegy dolog. Betegségben tartás van rég, nem egészségügy. Ez mondjuk Mengele utódoknak kiváló terep, ilyeneket vizsgált anno…
2 – A másik dolog, hogy ha ebbe a „levesbe” hirtelen beleszórunk egy jó kis erős „fűszert” , akkor kik halnak meg a versenyzők közűl? No nem is az újszülöttek… Ez a másik dolog
Érdekes cikk. Még a járványt megelőzően rengeteg nagy cég vezetője mondott le és adta el a részvényeit a csúcs közelében:
http://endoftheamericandream.com/archives/why-did-hundreds-of-ceos-resign-just-before-the-world-started-going-absolutely-crazy
21- Érdekes:
Nincs ebben semmi misztikus. Értelmes emberek azonos jelekből azonos döntéseket hoznak.
Ezzel érdemes foglalkozni, ez magyar projekt: http://massventil.org/csatlakozz/
Kanada is kiokoskodott egy többemberes lélegeztetést, Ausztria pedig most a Decathlon sznorkeling maszkjában lát fantáziát…
Miért is kell amúgy a sima megfázás egyik vírusától annyira parázni, hogy összeomlasztjuk benne a világgazdaságot?
https://www.youtube.com/watch?v=BtKVP7WhnyU
4:31
17. anonim
„Jó példa erre 13 Koczka Zoltán aki 720 betűvel megoldaná a járványt.”
megoldani? Abban az országban ahol a döntéshozók nem értik azt sem, hogy mire kellene szájmaszk…
Magunkra vagyunk utalva, amit tehetünk az önkéntes izoláció és a személyes felelősség.
Ha igazolódik bármely vakcina vagy gyógyszer, akkor beszerezni és használni. Nem hallgatni a „büdösbanyára” a törzsi ájtatosságon, csak a józan ítélőképességünkre.
26 Koczka Zoltán
Pedig jelenleg a WHO hivatalos véleménye is az, hogy maszkot az egészségesek ne hordjanak.
Ezt mondjuk boldogan magáévá is tette a magyar kormány, bezzeg a tesztelésekre vonatkozó ajánlást már nem.
Nem is tudom, hogy azért, mert elvileg nem értenek vele egyet, vagy az a valós helyzet, amit a svédországi magyar orvos mondott, hogy minden kormány hivatalos álláspontját mindig a technikai feltételek megléte vagy nem megléte szabja meg, nem a célszerűség…
27. Hubab
Aki nincs tesztelve az potenciális hordozó.
Aki meg pozitív az ki sem mozdulhat.
Nem érzed azt, hogy vakok magyaráznak nekünk szépírásról??
27. Hubab
Aki nincs tesztelve az potenciális hordozó.
Aki meg pozitív az ki sem mozdulhat.
Nem érzed azt, hogy vakok magyaráznak nekünk szépírásról?
Nem akarom Jövőnket ismételgetni, meg a svájci, német mikrobiológus professzort/ orvost, akiket idéz; de
ha ezt a tesztet elég sokszor elvégzik valakin, tutira pozitív lesz, egyszer.
Na most:
vírus örökítőanyag plusz tünetmentesség nem egyenlő fertőzöttség. Pláne nem betegség.
Aztán ugyanez a „gyógyuláshoz” szükséges 3 db sorozatos negatív eredménnyel visszafelé, fordítva.
Csúnyán át lettünk verve:
https://www.globalresearch.ca/swiss-doctor-covid-19/5707642
27. hubab
Ausztriában is az volt az álláspont egy ideig, hogy csak a beteg hordjon maszkot..míg aztán sikerült maszkokat kapniuk (vagyis csak orr-száj takaró valamiket, de legalább ennek nevezik őket). Most már minden 400nm-nél nagyobb élelmiszeráruháznál minden bevásárlónak adnak. A kisebbeknél nem lehet vírus? De. Csak vagy nincs annyi maszk, vagy nem tudják megoldani hogy minden utcasarki boltnál azonnal legyen, vagy a kicsi boltnak ez mégis komoly kiadás (nem az állam fizeti, hanem a bolt)
Ausztria tesztel is, és szúrópróbaszerűen is, a napokban ezer feletti teszt: 400felett pár kórházban, itt 3pozitív lett, illetve 300felett idősek otthonában – szintén 3pozitív, és 300körül élelmiszerboltokban – itt nem lett pozitív.
24 Tia
„Ezzel érdemes foglalkozni…”
A Facebook-ot kihagyhatták volna, de talán…
26 Koczka Zoltán
Írtad: „17. anonim”
Nem, a nickem „n/a”. Elhibáztad, mert „lefordítottad” magadnak.
Nevet nem szabad lefordítani, azt úgy kell elfogadni ahogy van. Még a nevek sorrendjét sem szabad megváltoztatni – szerintem.
„Nagy István” nem ugyanaz mint „István Nagy”.
Mások is gondolkoznak úgy mint Te.
A gazda is elkövette ezt a hibát. HI.
https://www.antalffy-tibor.hu/2860-politikai-szamtan#comment-240617
n/a (not available)
Nagy baj van előttünk, és ennek leküzdéséhez NAGY fegyelem kell.
Bizony nem először játsszák ezt el:
http://medicalonline.hu/mi_ujsag/cikk/kamu_a_h1n1_
28 Koczka Zoltán
„Nem érzed azt, hogy vakok magyaráznak nekünk szépírásról?”
Érzem a logikai ellentmondást, de azért mindig felmerül bennem, hogy vajon elegendő-e az én ismeretem a helyzet tökéletes átlátásához?
Nézd meg csupán az itt látható néhány hozzászólást, és máris az látszik, hogy van aki erre, van aki arra esküszik meggyőződéssel.
Azt én is valószínűsítem, hogy az általános maszkhordás javíthat a helyzeten, hiszen csökkenteni fogja a rejtett hordozók révén a terjedést, ezzel szembeállítják azt a szempontot, hogy a maszkot igazgatva inkább növeljük a fertőzés veszélyét.
Azt meg különösen nehéz értelmezni, hogy egy WHO szintű szervezetben képtelenek lennének reálisan értékelni a szükséges teendőket, ami azt jelentené, hogy tudatosan rájátszanának a vírus terjedésére.
A tesztelésre megint csak szélsőségesen ellentmondó nézetek vannak, ezt viszont a WHO szorgalmazza, mások meg állítják, hogy teljesen meddő, mert az egészségesek is hordozhatják, és feleslegesen teszteljük, rakjuk karanténba őket tömegesen, megbénítva a gazdaságot.
De erről is az a véleményem, ha a járványt fékezni akarjuk, akkor ahhoz mindenképpen hozzájárulhat, legfeljebb aránytalanul nagy áron.
Nehéz az egymásnak ellentmondó szempontokat súlyuk szerint értékelni…
Ez is érdekes lehet:
A BCG védőoltás szerepe a COVID-19 elleni küzdelemben
„Magyarország – ahol 1954 óta alkalmazzák az oltást – a kedvezőbb helyzetű országok közé sorolható.
Ezzel szemben azokban az országokban, ahol a BCG oltási programokat felfüggesztették (pl. Spanyolország, Franciaország) vagy a kötelező jellegű oltási gyakorlat sosem került bevezetésre (pl. Olaszország) a vírusfertőzés meglehetősen nagy arányban követeli a betegek életét. Tekintve, hogy a COVID-19 elsősorban az idősebb korosztály számára jelent fenyegetést, azokban az országokban, ahol a BCG vakcinát viszonylag későn vezették be (pl. Iránban, ahol erre 1984-ben került sor) a védőoltásból származó előnyök szintén kevésbé érvényesülnek.”
http://semmelweis.hu/hirek/2020/03/31/a-bcg-vedooltas-szerepe-a-covid-19-elleni-kuzdelemben/
Ahol a járvány gyarapodása tapasztalható ott van az 5G-technológia is.
A Coronavirus térképe az 5G térkép ellen !
Mindez, mennyire véletlen?
35: Lehet, hogy ennek közös oka van. Például a nagyvároskban nagy a népsűrűség, ezért ott terjed jól a vírus, és ott csinálnak 5G-t is először.
32: csibész
Plusz 1!
36: Ábel
A nagyvárosokban, főleg a forgalmas csomópontok környékén, jobb nem tudni mi van a levegőben. Nem csak mW/m3 -ben, hanem PM10, PM2.5, és főleg ún. „ultrafine particle” (ami mindenhova eljut a szervezetben) ..
Elsőre csak az erről szóló publikációk utóbbi időben történő exponenciális megugrásáról találtam kutatási anyagot, hogy mire jutottak az valahogy számomra nem elérhető. Kutatói jogosultságom sajna nincs.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3713361/#!po=3.33333
No ez is számunkra (egyenlőre) láthatatlan terület…
35. L.S.
https://www.speedtest.net/ookla-5g-map
Nézd meg Kínát. Ott alig van.
Nézd meg Dél-Koreát. Ott több van, mint egész Kínában.
Szerintem semmi köze a COVID-nak az 5G-hez.
Kedves Tibor bá,
csak ajánlani szeretném ezt az érdekes irást, gyakran téma az oldalon a kövérség, tegnap akadtam rá milyen nehézségekkel jár egy túlsúlyos páciens covid kezelése, intubálása.
https://bit.ly/3dO2RaB
39.
És ez kinek új?
Az elhízás- obesitas- betegségként kerül feltüntetésre; a legtöbb anesztes kérdőíven.
És nehéz intubáció- gyanúval; sokszor.
Az egyik kedvenc filmem a Z világháború… amikor a mossad ügynökkel beszélget Brad Pitt. Az ügynök volt a 10. ember…aki ha 10ből 9en egyetértettek valamiben ő az ellenkezőjét kellett bizonyítsa….
mi lenne ha innen közelítenétek meg….bizonyítsátok hogy népességcsökkentés és/vagy gazdasági válság miatt kellett a vírus.
De vigyázva ám…években mérik a pánikkeltést.☺
38.proton:
+1
Nagyon jó érv, köszönet érte.
Remélem abszolválják, akik ezzel 5G-koronavírus kapcsolattal jönnek, és továbbá nem kerül szóba.
38. proton
„Szerintem semmi köze a COVID-nak az 5G-hez.”
Sajnos most nincs türelmem, hogy újra fölkeressem az adatokat amiket Tibor bá’ blogjában közzétettem.
Talán „n.a” tudna segíteni ezen …
Egy tavaly előtti videót ajánlanék a 39-ik perctől az 5O-ik percig, amikor még fogalmunk sem volt az 5G-ről:
ALCYON PLEJÁDOK 78. – HÍREK 2018: Wifi, 5G, intelligens por, nanotechnológia, USA-Oroszország-Kína
https://www.youtube.com/watch?v=Wv_i0hZzEis&fbclid=IwAR18Hw18CKLuubIXGVlro-MuI20toO1q8s0BjxZOLbFdRxL35pEWQ7XYeVI
Amint meglesz, ha „n.a” nem tud segíteni szívesen közzéteszem.
42. Idegen
„Nagyon jó érv, köszönet érte.
Remélem abszolválják, akik ezzel 5G-koronavírus kapcsolattal jönnek, és továbbá nem kerül szóba.”
Az 5G és a világjárvány közötti kapcsolatot firtató összeesküvés-elméleteken gúnyolódik Nagy-Britannia és a közösségi média tagjai… – erről ír az RT News.
A botrány azért robbant be ennyire ott most a köztudatba, mert egy Uckfield-ban (Sussex) lévő rádióadó megszólaltatott egy állítása szerint „regisztrált kórházi nővért”, aki elmondta, hogy az 5G központja is Wuhan volt és ezért robbant ki ott a járvány, de a halálos vírust egy laborban állították elő.
Felhasználók tömkelege gúnyolódik most a témán és azokon is, akik bármiféle összefüggést látnak egy ionizáló elektromágneses sugárzás és egy vírus között…. „Ennek az országnak most már annyi.” – írták… (Ford: VilagHelyzete)
44. L.S.:
VilagHelyzete, RT, no comment.
Először meg kéne magyarázni proton által beidézett ábrát.
Aztán Iránt mivel magyarázod?
5G adótorony egy szál se.
Olaszoknál is alig.
Svájcban tombolni kéne a járványnak.
https://qubit.hu/2019/08/02/osszel-jon-az-orszagos-5g-es-vele-a-legszebb-osszeeskuves-elmeletek
Mindazoknak akik kételkednek a maszkhasználat jelentőségében:
https://livedoor.blogimg.jp/nwknews/imgs/0/2/02d9cc47.gif?fbclid=IwAR2nICxVR46ijUZV-VfsedJGWDhF8UlG_snSQruqcivdoAWr7G50a9f5DZI
maszk+teszt+izoláció
46 – K.Z.:
Csak arról van szó, amit eddig is tudtunk. A maszk viselőjét nem védi, de a maszk viselője nehezebben tud mást megfertőzni.
46 Koczka Zoltán
Ez rendben van. Ezt mondják/mondták ezelőtt is. A beteg hordjon maszkot.
De,
A maszk védi-e az egészségest a betegtől?
Ha igaz, hogy nem csak cseppfertőzéssel terjed, hanem levegővel is, akkor „nagy gáz” van.
Levegőben mekkora távolság a biztonságos?
47.Tibor bá’:
A maszk viselőjét is védi maszk típusától függően eltérő mértékben.
Különben nehéz megmagyarázni pl. hogy a transzplantált betegeknek miért kell viselnie műtét után.
Mert az immunszupresszánsok szedése miatt nem ők fertőznek, hanem nekik kell vigyázni, hogy ne fertőződjenek.
#444.hu/2020/04/02/ahol-sikeresen-allitottak-meg-a-jarvanyt-ott-mindenki-hord-maszkot
„A fent idézett kutatási eredmények mindenesetre azt látszanak alátámasztani, hogy a maszkviselés biztosan ad valamennyi védelmet. A teljes arcot takaró, és körben légmentesen záró, levegőt csak a szűrőn keresztül átengedő profi maszkok jelentik az igazán komoly védelmet, de már készültek kutatások arról is, hogy a sima sebészi maszkok, és a házilagosan készített, száj elé applikált vászondarabok is kiszűrhetnek valamennyit a levegőben keringő kórokozók közül, hasznos segédeszközök egy járvány fékezésében. (A linkelt kutatás még 2013-ban, influenzavírusra készült.) Még a száj elé kötött kendő is jobb, mint a semmi. Az biztos, hogy a vastagabb anyag jobban szűr, és fontos az is, hogy a maszk szorosan feszüljön rá az arcra, minél kevesebb levegő juthasson be alá oldalról.”
#qubit.hu/2020/03/30/az-elso-szamu-kinai-jarvanyszakerto-szerint-az-europaiak-legnagyobb-hibaja-hogy-nem-hordanak-maszkot
#www.cambridge.org/core/journals/disaster-medicine-and-public-health-preparedness/article/testing-the-efficacy-of-homemade-masks-would-they-protect-in-an-influenza-pandemic/0921A05A69A9419C862FA2F35F819D55
„Our findings suggest that a homemade mask should only be considered as a last resort to prevent droplet transmission from infected individuals, but it would be better than no protection.”
Ami ugye logikusnak tűnik, ha a fertőzés cseppekkel és aeroszollal is terjed.
Az egyik legjobb Corona vírus tájékoztató videó.
Aki nem tud angolul át tudja állítani a fordítást magyarra a beállításokban.
38. proton
„Nézd meg Kínát. Ott alig van.”
„Szerintem semmi köze a COVID-nak az 5G-hez.”
Coronavirus és 5G.
A 7′ 55″-nél: Világunk első teljesen fölépített 5G városa Wuhan.
Tiz percet megér föláldozni, hogy az érem másik oldalát lássuk. Kár, hogy nincs magyar nyelvű fordítása.
Coronavirus és 5G.
48. n/a
Levegőben 2méternél messzebbre is elmegy a vírus, pláne ha jó erősen kitüsszentik..nem túl gyorsan esik a talajra (ahonnan a cipőddel viheted haza). Viszont a távolsággal a koncentráció csökken. Valószínűleg a magas koncentrációt nyelik be azok a dokik akik aztán komoly tüntetések lesznek, ugyanis közelről, napjában többször, nagy dózist nyelnek be.
Prof.Kekule (virológus, MedUni Halle – Németo.) elmélete hogy a tüdőig a hirtelen, nagy koncentráció miatt jutnak a kórokozók. Aki pedig csak enyhe tünetes lesz, nála kevés vírus került be és az is csak a felsőbb légutakba.
A maszkok minősége valóban számít, minél magasabb FFP szám, annál jobban védi a viselőjét is. De jól kell tudni felvenni…
53 Tia
Köszönöm!
Valószínűleg azzal használna leginkább az általános kötelező maszkhordás, hogy azok sem tudnának fertőzni, akik még tünetmentes hordozók, de köhögni, prüszkölni egészséges ember is szokott bizonyos ingerek hatására.
Mivel őket kiszűrni még lehetetlen, ez csak úgy akadályozható meg, ha sok egészséges, vírusmentes ember is hordja a maszkot, és így láthatóvá teszi a szabályszegőket, akiket aztán rá lehet kényszeríteni a hordásra.
Az egészséges ember fertőződését meg akármilyen kis százalékban is csökkenti a saját maszkja, az bónusz ezen felül, mert az a legfontosabb, hogy a fertőző források szűnjenek meg…
De tényleg érdekes lenne, a WHO mit tud ezzel az érveléssel szembeállítani?
Igaz, nem csupán cseppfertőzés útján lehet megfertőződni, de azt legalább kizárná, vagy drasztikusan lecsökkentené…
55.
Szándékosan nem akarták megfékezni,hogy világjárvánnyá váljék. Ez számomra nyilvánvaló.Ki hiszi azt,hogy a mai ,ultramodern kémhálózat ne tudta volna halálpontosan mi folyt Kínában és mibe fog fájni ez a továbbiakban a világnak?
56: kalotaszegi
Bingó!
Voltak itt is nagyfiúk akik megint tudták mikor nem kell „bemenni dolgozni”…
http://endoftheamericandream.com/archives/why-did-hundreds-of-ceos-resign-just-before-the-world-started-going-absolutely-crazy
Hja, hogy most ötezer mexikói vendégmunkásnál többen halnak meg? Hisz zömmel végstádiumban lévők, amúgy is… . Plusz-mínusz pár százalék.
Áldozatok nélkül nincs veszteség
56-57
Hát, már megint ott vagyunk a bizonyíthatatlan összeesküvés-elméleteknél…
Ezen az alapon a tesztelés ügyében is a magyar kormány álláspontját kellett volna támogatniuk, hogy csak azt teszteljük, aki a betegség jeleit produkálja, nem pedig szorgalmazni a minél átfogóbb tesztelést.
A fantáziának tág tere van arra is, hogy ha ez valóban így is volna, akkor mi ennek a motivációja.
Lehet, hogy a könyörtelen háttérhatalom most lát módot arra, hogy a világra rákényszerítsen egy acélbilincset, és végképp korlátlan hatalmat gyakoroljon felette profitcéljai érdekében.
De lehet akár pozitív, világmegváltó terv is, hogy ráébressze a világot, hogy tovább nem lehet folytatni ezt a profitvezérelte modellt, és valami sokkal emberibb, fenntarthatóbb világot kell építeni… 🙂
48 n/a
…láthatóan nem érted.
Aki beteg, az karanténban kell, hogy legyen. Nem maszkkal az utcán.
Ergo mit keresnének emberek az utcán maszkban ha csak a betegek hordanák? Minek kellene milliárd számra vásárolnia európának?
Másrészt akinek nincs naponta negatív teszteredénye az potenciális hordozó.
Így kötelezően kellene maszkot is hordaniuk.
Nem nem véletlen, hogy valójában csak ott lapult le a növekedési görbe a terjedés kezdeti szakaszában ahol ezt követték azonnal, maszk teszt izoláció. (persze később mindenhol lapulni fog a haranggörbe, még ott is ahol nem védekeznek maszkkal sem, csak a kérdés milyen magas lesz a csúcsa?
Azaz amit írok az nem elmélet, hanem statisztikával igazolt megállapítás.
Minden maszk akadályozza a terjedést: bármi ami megakadályozza az aeroszolokhoz tapadt vírus bejutását, az alkamas a járvány terjedésének lassítására. Még a legegyszerűbb maszk is.
Igaz, hogy itthon tucatnyi embert látni a a közterületeken mindig, maszkot úgy hordva, hogy az orruk szabadon van hagyva.
Ezekkel nincs mit kezdeni.
58
Én csak annyit mondtam hagyták szétterjedni ,a WHO pedig nem a hülyék gyülekezete ,ahogy sokan gondolják.
A döntés,hogy innen merre tovább az emberiségre van bízva.
Bármelyiket is választja,többé már nincs visszaút.
59 Koczka Zoltán
Köszönöm a válaszodat, köszönöm a türelmedet!
„Minden maszk akadályozza a terjedést: bármi ami megakadályozza az aeroszolokhoz tapadt vírus bejutását, az alkamas a járvány terjedésének lassítására. Még a legegyszerűbb maszk is.”
Ezt be kell keretezni, annyira jó.
Valszeg még hivatkozok rá, mert az itteni szenilisek hamar elfelejtik.
A WHO, ugyanúgy, mint a magyar törzs, és az Orbán, a szűkségből erényt próbál kovácsolni.
Mivel nincs elég maszk, azt az egészségügynek meg a rendfentartóknak szánják.
Ehhez a lakosságot is félrevezetik alkalom adtán.
A maszkkal kapcsoltatban a legutóbbi Orbán nyilatkozat korrekt volt, azaz eltendelhetné a kotelező maszk viselést, de nincs.
Ez ugye Kína esete, ahol azért büntettek embereket, mert nem volt maszjuk, amikor azt nem lehetett beszerzni vagy pénz hiányában nem tudta megvenni.
Az hogy miért nincs maszk az már felkészülési kérdés.
62 Idegen
Ha ez a helyzet, akkor a WHO kutyakötelessége lett volna úgy nyilatkozni, hogy a maszk viselése ajánlott, de ha korlátozott a hozzájutás valamilyen okból, akkor elsősorban az érintett egészségügyi dolgozókat, létfontosságú létesítmények dolgozóit, stb. kell ellátni.
Végülis nekik nem kell menteni egyetlen ország döntéshozóinak bőrét sem, akik saját szempontjaik alapján fognak dönteni…
63.hubab:
Jogos a felvetés.
Véletlenül se akarom menteni a WHO-t, a kína pártiságukkal nekik is meg van a saját szerepük a járvány terjedésében, a késve reagálásban.
Amiért korábban már bűnbánatot tartottak.
Érdekes sztorik terjednek a neten a WHO vezér korábbi szerepvállalásairól Etiópiában, a választásáról, a kínához való kapcsolatairól.