(698) Mit képzel Koppány?

Tibor bá’ online

 

Na jó, ezt egy kicsit elírtam. Kezdjük újra! Mit képzel Orbán, mit képzel Orbán? Szövetkezett a németekkel, de Bizánc felé is kacsingat. Tényleg, mit képzel Orbán? Hagyjuk a metaforákat! Tények: 1) Magyarország a NATO tagja. 2) Magyarország az Európai Unió tagja. 3) Az USA a NATO vezető nagyhatalma. 4) Az USA vezetői egyértelmű jeleit adták az elmúlt minimum 10 évben, hogy ők a világ megdönthetetlen katonai hatalma, nem tűrnek ellentmondást, minden országnak – barát vagy ellenség – ki kell őket szolgálni. Még olyan fejlett ipari országok is kiszolgálják őket, mint Németország vagy Franciaország, a miénknél tízszer  nagyobb népességgel, és összehasonlíthatatlanul nagyobb ipari bázissal. 5) Hálát kellene adnunk az Istennek, hogy földrajzi fekvésünknek köszönhetően bevettek a NATO-ba. 6) Világpolitikai okokból kifolyólag elsősorban az USA nem engedheti meg magának, hogy Magyarországot bekebelezze egy öntörvényű diktátor, mert bevett USA stratégia, hogy ha nyersanyag, vagy erőforrás szükségleteinek a kielégítése végett ki akarja terjeszteni befolyását egy országra, akkor ott „demokráciát csinál”. Ebbe a képbe nem fér bele, ha egy szövetségesénél felüti a fejét egy diktátor. 7) Főleg amikor a puszta léte strukturális változásokon múlik, az Európai Unió nem tud tolerálni egy renitens (törpe) tagállamot.

Ezeknek a tényeknek a figyelembevételével, ha Orbán és az őt kiszolgáló, rövidlátó sleppje azt hiszi, hogy a főnök hajmázas elképzelése megvalósítható, akkor ez lesz az új évezred legnagyobb baklövése. Mi fog történni? Meg leszünk „rendszabályozva”. Milyen lehetőségeik vannak? Katonai (lásd Milosevics Szerbiája) és gazdasági. Egy NATO tagállamot a NATO (értsd: USA) természetesen nem támadhat meg, és az infrastruktúráját nem bombázhatja szarrá. De felmondhatja a szerződést – a diktatórikus rezsimre hivatkozva – és kirakhatnak a NATO-ból. Erre mondhatja Orbán „big deal”, és akkor mi van. majd szólok az ügyvédeknek, oszt jócakát. Hát nem, akkor történhet néhány érdekes dolog, például a szlovák, román és szerb hadsereg randevút ad egymásnak a Sándor palotában, és a NATO másfelé fog nézni. Összehívják a biztonsági tanácsot, ahogy Izrael-Palesztina esetében, és sok éves papírtologatás után a  magyar állam meg fog szűnni. Vagy az utódállamok nem veszik észre a nagy lehetőséget régi álmuk megvalósítására. Ez esetben nem csak nem kapunk kölcsönt az IMF-től, de a külföldi beruházók kivonulnak, kivonják a tőkéjüket az országból és beüt az „államcsőd”.

Erre azt mondja Orbán, hogy „big deal” és akkor mi van. Majd szólok az ügyvédeknek, oszt jócakát. Hát nem, akkor az van, ami Argentínában volt. Dobálózik itt mindenki a szavakkal, fizetésképtelenné válik az ország, államcsőd, stb. De ezek mögött a kifejezések mögött létezik egy helyzet, egy állapot, amihez foghatót még nem élt át az ország. Viszont van rá példa, Argentína, amiről már jó ideje keringenek beszámolók a Neten.

Mégis, mit képzel Orbán? Romokba akarja dönteni az országot? Nem. Összeesküvés van ellenünk és őt szemelték ki kivitelezőnek? Nem. Akkor mi? Nos, ez képezheti vita tárgyát, mert az én ráérzésem semmivel se jobb, mint a te ráérzésed, de meg vagyok győződve arról, hogy Orbánnak és sleppjének, de még a mindig érte rajongók hadának a leghalványabb fogalma sincs arról, hogy mit hoznak ránk és persze önmagukra is.

P.S. Arra azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy a honlapon megnyilvánuló orbánfilok itt lesznek-e még hat hónap múlva, vagy eltűnnek mintha soha erre se jártak volna. 

_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

146 gondolat erről: „(698) Mit képzel Koppány?

  1. Üdv Tibor Bá és Mindenki!
    Nem értem, miért ez a betojás?
    És mondá az Úr: 2012 a Remény Éve lesz!
    Reménykedjünk tehát Testvéreim, hogy Fidesz Népszínház nem teljesen hülye, és csak a Nagyonmagyar-Ősmagyar-HatárontúliMagyar Hívő közönségnek játssza a Kurucdarabot.
    Reménykedjünk, hogy a Végső Pillanatban fölnyínak szömöik, és meglátják völük a nemzetközi Valóságot.
    Reménykedjünk, hogy a sok pofánvert Kinti Magyar jajjszava behallatszik fülükbe, mielőtt még meg kéne hallani hallani halálsikolyukat. Talán meghallják a Környező Túlerő ordítását.
    Reménykedjünk, hogy hogy Urunk megegyezik az IMF-el, és nyerünk még pár évet, a Végső Pénzítéletig.
    De Legfőképpen abban reménykedjünk, drága Tesvéreim a Geddonban, hogy ez a Tahó kirepül e Drága magyar Világunkból a madárinfulenza szárnyaim.

  2. „Ebbe a képbe nem fér bele, ha egy szövetségesénél felüti a fejét egy diktátor.”

    Dehogynem. AZ USA szövetségesei között többnél van diktátor és az OK, amíg jól együttműködik velük. Szaddámot is szerették, amíg a gonosz lázadó Irán ellen harcolt.

  3. Úgy tűnik, mióta a Patás a király, a NATO, az EU, az IMF meg a többi sóhivatal kifejezetten pozitív színt kezd ölteni. És válság se olyan mély, a globális geddon is el lett egy kicsit halasztva…

    Azért szép dolog ez a relativitás…

  4. nyirkai jóslat, be fog következni, de becsületes alkuval visszatér ami visszajár.
    tiborbá, a helyzetet jól látod, de a kimenetet rosszul, bár ezt materialisták nem értik.

  5. jah mégvalami: van nekünk 1.5 millió cigányunk, romániának kábé 3-4, szerintem egyik országnak sincs rá szüksége.
    ha nyugat fenyeget akkor őrvidékre odatelepítjük őket és kapnak kaszát, baltát, fegyvert, szamurájkardot és megmondjuk nekik, hogy kik vették el tőlük a segélyüket.
    a többit ki tudjátok következtetni …
    ha ezt akarják, hát akkor megkapják!

  6. 3.Attila
    „a NATO, az EU, az IMF meg a többi” -írod. Nincs jobb!
    Na ez a „relativitás”
    Vagyis inkább a VV /Való Világ/ 🙂

  7. #2
    „AZ USA szövetségesei között többnél van diktátor és az OK, amíg jól együttműködik velük. Szaddámot is szerették, amíg a gonosz lázadó Irán ellen harcolt.”

    Arma Gedeon, Szaddámot sohasem szerették; ilyen kategória különben sem létezik. Az USA, a 70-es évektől főleg IRÁN-nak szállított modern fegyverendszereket, paradox módon különösen a teheráni követségükön lezajlott túszválság után. (Ennek oka röviden az volt, hogy az elnökválasztás előtt az elnökjelölt Reagan a túszválság elhúzódásában volt érdekelt, tehetetlennek mutatva be az addigi elnököt, Cartert. Ennek érdekében tárgyalásokat folytattak a CIA-n keresztül az irániakkal, későbbi komoly fegyverszállításokért cserébe.) A 80-as évek közepétől viszont a megerősödő Irán ellen inkább Irakot támogatták; egészen addig a pontig, amikor belerángatták Kuvait megtámadásába, hogy utána erre hivatkozva meggyengítsék, majd később likvidálják. Divide et impera — és ez folyik ma is.

  8. 3. „Pelikán elvtárs, a nemzetközi helyzet egyre fokozódik.”
    Amúgy van igazság abban amit írsz. Sokan figyelmen kívül hagyják, hogy azért nem csak mi, hanem fél Európa szarban van.

    Persze a másik fele, hogy egy hozzá nem értő dilettáns fasz vezeti az országot. Aki rapszodikusabb mint egy nő, egyszer az unortodoxia mellett áll ki másnap már szalad az IMF-hez. Ez az ide-oda kapkodás, és hogy folyton meggondolja magát ez jellemzi az egész kormány rátermettségét.

  9. pepperjohny jóslat:
    – dunai király ül repülő szekérre
    vele együtt hívek
    mennek holdra keresni új hazát
    viszik jó hazai búza és föld
    már megint egy trianon
    a picsába! a holdon nincs oxigén

  10. Először is BUÉK MIndenkinek!

    A napokban beszélgettem egy régi barátommal, aki hosszú éveken át fanatikus Fidesz és Orbán rajongó volt. Meglepő volt hallani a szájából, hogy Orbán szerinte megőrült.

    Miután sem MSZP, sem Fidesz szimpatizáns nem vagyok (nem is voltam), így meglepő volt saját magamnak is az, hogy én igyekeztem „védeni” Orbánt az őszinte híveinek véleményével szemben. (Ilyen az élet… 😉 )

    Összességében azt gondolom, hogy Viktor megkapta az ukázokat. Jött ukáz Washingtonból, az IMF-től, de közben Viktor tárgyalt a kínai államfővel és Putyinnal is anno. Valószínűleg onnan is jött – ha nem is ukáz, de „melegen ajánlott” jótanács.
    Az is valószínűsíthető, hogy ezen oldalak igényei egymással szöges ellentétben állnak, így Viktor megnyerte nem csak a választásokat, de ezt a lehetetlennek tűnő helyzetet is.

    Ugyanakkor érdemes azt is végiggondolni, hogy

    1. Az EU jelenlegi formájában kinek jó?
    (Az európai lakosságnak biztos nem, a nemzetközi bank oligarháknak annál inkább.)

    2. A magyar kormány csiki-csuki kétlaki politikája, illetve a felemásra sikeredett „angol-magyar” együttműködés az EU-val szemben kinek az érdekeit szolgálja?
    (Azt azért látni kell, hogy egy nyár nem csinál fecskét és egy fecske sem csinál nyarat – azaz Orbán egymagában kevés lesz a FED/IMF/stb… elleni fellépéssel, ráadásul a kelet-európai kis államok még véletlenül sem sorakoztak fel mögötte ebben a kérdésben.

    Pedig Kelet-Európa érdeke ezen államok valódi közös uniója lenne (Lengyelország, csehek, szlovákok, románok, magyarok, ex-jugoszlávok) – de ez sosem volt érdeke sem a Nyugatnak, sem az egykori Szovjetuniónak. Naná, ki a fenének kellene Kelet-Európában egy olyan unió, akit sem a Nyugat, sem a Kelet nem tud csicskáztatni és lefosztani.

    Végezetül egy kicsit „konteó” szagú, éppen ezért hihető hírecske:
    Ha hinni lehet Benjamin Fullford úrnak (ő amolyan brit/amerikai Frei-dossziés manus), akkor a keleti hatalmak elitje döntést hozott a nyugati elit és a globális monetáris rendszer és hatalom jövőjéről, mintegy ultimátumot adva a Nyugatnak. Azaz Kelet ura(i) elfogadják a Nyugat elitje által felépített „Új Világrend” struktúráját, de a főnöki széket maguknak kérik. Ha pedig nem lesz megegyezés, akkor Kelet urai morcosak lesznek, de nagyon…

    Epilógus:
    Szerény emlékeim szerint a történelemben eddig nyugati haderő sosem győzött le sárga és ferdeszemű haderőt. Japán haderejét sem az USA, hanem a SZU seregei verték meg Mandzsúriában, de a régi SZU haderejében is bőven volt kissé sárga és ferdeszemű ágyútöltelék kiskatona, pláne Ázsia térségében.

    Dzsingisz Kán óta nem jó ómen velük bajszot akasztani.

    Üdv: M

  11. 6. pepperjohny

    „“a NATO, az EU, az IMF meg a többi” -írod. Nincs jobb!”

    Ha a realistákon múlna, még mindig a földből kaparnánk a keserű gyökereket.
    Az idealisták akarták először megkóstoni a fán a magasban az édes gyümölcsöket.

    Ha a süllyedő hajóból túl későn ugrunk ki, akkor az örvények magukkall húznak a mélybe.
    A britek már nyíltan jósolják az euró szétesését.
    És ez nem egy véletlen folyamat, hanem komoly erők dolgoznak mögötte. Az ECB-t mindenki felesleges tehernek tartja, mert nemcsak hogy nem tudja kezelni a válságot, hanem egyértelműen az ő intézkedései okozzák, és titokban mindenki rúg egyet rajta.

  12. Pár napja engem is furdal a kiváncsiság, a német szállal kapcsolatban. Meglepő volt Schäuble és Orbán nagy nyilvánosság előtt elmondott több nyilatkozata is, pl:

    Schäuble:

    „Magyarország figyelemreméltó reformokat indított útjára, és Németország támogatni fogja ezek végrehajtását”

    erre Orbán:

    „Magyarország egyetért azzal a német állásponttal, amely szerint az államadósságot annak kell visszafizetnie, aki felhalmozta, ez „erkölcsileg helyes és gazdaságilag kivitelezhető” álláspont.”

    Mi folyik a háttérben?

  13. Hatalmas meglepetéssel olvastam a hozzászólásaitokat
    Nem értitek, amit írtam. Nem akarjátok, vagy nem meritek észrevenni, hogy mekkora hatalmas szarban vagyunk. Még a nagy rutinnal rendelkező Gedeon se volt hajlandó komolyan venni, vagy csak kötekedni akart egy kis hecc kedvéért. Hogy a fehér ember mit csinál Afrikában, Ázsiában, Latin Amerikában, az nem számít. De Magyarország a keresztény kultúrához tartozik és Európában van. Irak nem volt NATO tag. Magyarország esetében ügyeltek a látszatra. Magyar kontinges volt Boszniában, küldtünk csapatokat (hősihalált elszenvedve) Irakba, Afganisztánba, és nekünk most leszólt a háziazda, hogy ELÉG! Ezeket a tényeket lesöpritek az asztalról, mert éjjel-nappal hülyeségeket olvastok össze, amiből olyan ortopéd okoskodások születnek, amit Montezuma produkál.
    Nem kell hülyére komplikálni a dolgokat. Hogy az EU-ban egyenlő partnerek vagyunk az mindössze egy nyugati udvariasság. Valójában törbe paprikajancsik vagyunk szégyenletes gazdasági háttérrel. Nem az okokat kell keresni és kikiáltani velünk szemben bűnösöket, és megmagyarázni, mi hogyan van valójában, mert ezzel nem érünk semmit. Tudomásul kell venni a tényeket. Mi nem vagyunk és sohasem is voltunk tárgyalási pozicióban. Nekünk diktáltak és mindig is diktálni fognak. Orbán éppen úgy nem fogja fel ésszel, hogy mi van, mint ti. Ránk hozza az isten haragját. Na akkor majd felébred veletek együtt.

  14. George Carlinnak igaza volt: „It’s all bullshit, folks. And it’s bad for ya.”

  15. 15:
    I am quite confident that it is not valid for me.

  16. Én aztán nem politizálok, de látom, megy megint ez az orbános cirkusz. A NY Times blogos cikke is miről siránkozik:

    1. Jaj a központi bank nem lesz független. Jajjaj! WTF? Kit érdekel, hogy nem lesz független? Inkább a magyar kormány kezében legyen, mint a nemzetközi bankkartellében. (És az a devizatartalék is csak papíron van még meg.)

    2. Jaj, egysávos adórendszer… WTF? Mi köze az EU-nak, hogy milyen adórendszer van itt? Hát nincs jobb dolguk, mint az adófizetők pénzén ezen vakargatni az ágyékukat? Nem mindegy nekik? Ők is csődben vannak, mit szakértenek.

    3. Nyugdíj eltűnt, jaj… Melyik országban van meg bárkinek is a nyugdíja? MINDEN országban már rég lenyúlták a nyugdíjat. A probléma az, hogy minden állam túl sokat költ, de ez nem érdekli a sok EU-s faszvakarót.

    Már hányok ettől az egész EU-s, IMF-es, Orbán ez meg az témától. Meg te is Tibor bá, te egy okos ember vagy, mélységesen tisztellek és sokat tanulok tőled… de orbánozol itt nap mint nap. Mitől félsz? Hogy történik valami?

    Pff. Legalább valaki borítja a bilit. Ha egy törpe diktátor, akkor ő. Aki államosítani akarja az MNB-t, az eleve jó fej az én szememben. Az emberek félelméről majd kiderül, hogy papírsárkány, és az egész EU-s illúzió is egy fos. Na.

  17. 17. Tibor bá attól fél, még hozzá sajnos joggal, hogy „jön a beton”. Mivel Magyarország gazdasági, és mindenfajta kompetenciája konvergál a 0-hoz. Ezért ha Orbán nem úgy táncol ahogy fütyülnek, akkor megrohanják az országot, vagy gazdaságilag, vagy szó szerint.

  18. 6,Attila PV
    „Ha a realistákon múlna, még mindig a földből kaparnánk a keserű gyökereket.
    Az idealisták akarták először megkóstoni a fán a magasban az édes gyümölcsöket”.-írod
    Szerintem pedig majom korunkban, a fákon ettük azokat az édes gyümölcsöket, aztán KÉNYSZERÜLTÜNK le a hidegtől a földre gyökeret kaparni. Az idealista majom megfagyott volna odafönn, miközben imádkozik a melegebb időért. Később is csak a Főnök Idealisták ehettek gyümölcsöt, miközben a földkaparóknak ígérgették: hogy majd AMOTT….
    A „süllyedő” hajón addig kell maradnunk, mig mindannyian összeeszkábálunk egy-egy tutajt. Jobb ott mint a háborgó tengeren.
    Aki túl korán beleugrik a tengerbe megfullad.

  19. Ugyanerről beszél Spiró György is a következő interjúban. Hogy a magyaroknak mindig a környező országokkal egy katonai védelmi rendszerben kell lenniük, mert különben azok „szétcincálnak” minket. Érdemes ezt is megnézni, jókat mond.

  20. Na, nem küldte el?
    Videót akartam linkelni, Spiró György ugyanerről beszél, őt is érdemes meghallgatni.

  21. 17:bali

    „megy megint ez az orbános cirkusz…Már hányok ettől az egész EU-s, IMF-es, Orbán ez meg az témától…Pff. Legalább valaki borítja a bilit. Ha egy törpe diktátor, akkor ő….”

    Bali, ha majd az orvosok/ápolók nem kapnak fizetést, a kórházak nem működnek, akkor te és a több százezer/millió beteg meggyógyítja magát vagy elpatkol?

    Ha a tanárok nem kapnak fizetést és megszűnik az oktatás, akkor hová járatod a gyerekedet és hol tanulnak a gyerekek/fiatalok?

    Ha a nyugdíjasok nem kapnak nyugdíjat, akkor megdögölhetnek?

    Ha a tűzoltók nem kapnak fizetést, leéghet minden, vagy mindenki majd vödörrel oltja a tüzet, mint a középkorban?

    Ha a rendőrök/bv-sek/stb.stb. nem kapnak fizetést, jöhet az anarchia, jöhet a fosztogatás, gyilkolás?

    SOROLJAM MÉG?

  22. Azt hiszem hogy volt egy „ha jön a geddon akkor lekavarok az adriára és hajózom a nyílt vízen történet”.
    Ott is sarkalatos pont volt hogy mikor indulsz el a geddonhoz viszonyítva.

    Ugyanez igaz az országra is.
    Nyilván nem jó korán bedőlni, és kitartani sem jó a végsőkig (nem gazdaságos).

    Az utolsó csatló szerep már megvolt egyszer, kaptunk is érte a pofánkra. Persze közben az elsők között is voltunk már amikor szerbiát neveltük trónörökösért.

    Ki tudja hol van az optimum? Van valakinél egy bölcsek köve?

  23. 14: helyesen tapintottál rá a lényegre, Tibor bá, hogy az én fő motivációm a KÖTEKEDÉS! 😀

    Természetesen igazad van, általánosságban megfogalmazható, hogy a politikának mindig figyelembe kell vennie mozgástare határait és egyáltalán, hogy geopolitikailag, vagy más szempontból hol helyezkedik el az az entitás, amit kormányoz.
    Ahogy 1848-ban esztelenség volt a számunkra hasznos és egyébként is legyőzhetetlen Birodalom ellen lázadni, ahogy esztelenség volt a Szovjetuniónak és az USÁ-nak hadat üzenni (Japánnak csak azért nem, mert véletlenül szövetségesünk volt…), úgy Orbán is országháborító elmebeteg, ha egy kis, hadsereg nélküli, eladósodott, mások energiaszálljtásaitól függő ország élén ugrál, szabadságharcról szájal és a kor vezető hatalmi központjait hergeli. Washingtont Gripenvásárlással, Brüsszelt le-újmoszkvázással, korábban Moszkvát lediktatúrázással, stb.
    A faszi vezetőnek alkalmatlan, jellemző a viszonyainkra, hogy csupa ilyen követi egymást a trónon, Gyurcsány, most meg ő.
    Ha Böjte Csaba lesz a Nemzet Diktátora, remélem, Tibor bá lesz a külügyminisztere… 😀

  24. „Ha a rendőrök/bv-sek/stb.stb. nem kapnak fizetést, jöhet az anarchia, jöhet a fosztogatás, gyilkolás?”

    Ezt meg hol hallottad?

  25. 23:
    Hummmm, azzal aranyat lehet csiszolni, nem politikát nyerni. 😀

    17:
    kedves Barárom, ilyen fasz hozzászólásokkal menj el máshova!

  26. 20:

    Nyugdíjasok az elsők lesznek a sorban, bár még szent tehenek, de csak addig amíg vannak választások.
    Nyírják már őket így is rendesen a gyógyszerekkel, meg lassan a kisebbség is aktivizálódik.

    Egészségügy most kap egy nagy pofont, mert túlórázni nem köteles senki az új munkatörvénykönyv alapján. Nem lesznek orvosok, ápolók az ügyeletekben…

    Az oktatás mellékes, geddon jön. Aki most 6-7 éves az semmit nem fog kezdeni azzal hogy tanul és/vagy szocializálódik.

    A tűzoltás mindenkinek magánügy lesz, ha a szomszéd nem akarja hogy ő is égjen akkor átjön segíteni (vagy fosztogatni).

    Rendőrség és egyéb karhatalom meg vagy működik és rendőrállam lesz, vagy nem működik és akkor lesz egy sarcoló réteg helyette.

  27. 25:
    A kecskemét székhelyű Apostoli Magyyar Királyságban csak a belügyminiszteri bársony széket vagyok hajlandó elfogadni, és első tevékenységem az lenne, hogy Arma Gedeon kinevezném zsidóügyi kormánybiztosnak, ha ledoktorál vakolástanból, valamint hajlandó az illetményét zlotyiban felvenni. 😀

  28. 26:Mvm9

    „“Ha a rendőrök/bv-sek/stb.stb. nem kapnak fizetést, jöhet az anarchia, jöhet a fosztogatás, gyilkolás?”

    Ezt meg hol hallottad?”

    Nem hallottam sehol, és miért csak ezt az egy dolgot emelted ki a hozzászólásomból?
    Én balinak arra a megjegyzésére reagáltam, hogy: „Pff. Legalább valaki borítja a bilit.”, azaz a törpe O.V. bedönti az országot. Erre írtam balinak azokat a kérdéseket, mert úgy éreztem, hogy számára egy államcsőd semmiség. 😛

  29. 30:

    firefly, államcsődre nem sok esély van, de senkinek a számára nem lenne semmiség.
    Ezt Orbán is jól tudja. Aki mást állít az hülye. 😀

  30. 29: Tibor bá, csupa nyitott kaput döngetsz, gondolom, em véletlenül, talán tudod, hogy a „złoty” lengyelül ARANY jelentésű, tehát aranyban akarsz fizetni? Tenyeredbe csapok, te Aranyember! 🙂

    (azért a választottakat még se vállalom, még azt hinnék, valami rosszat tervezek velük, pedig én is tudatállapotnak, szocializációs keretnek tekintem a „zsidó” negatívságát, nem „vérnek”)

  31. Ezt viszont nem tudom mennyire lehet komolyan venni, de a felcsúti törpétől bármi kitelik. 🙂

    „Orbánék lenyúlják az MNB devizatartalékát is”
    http://bit.ly/s3U5yn

    „Az államosított adósságokra költhetik az MNB devizáját”
    http://bit.ly/tbAfvF

  32. 22 firefly: A nyugdíjakra, tűzoltókra, rendőrökre, mentőkre az USÁ-ban sincs pénz, csak ott épp szólnak a FED-nek, hogy adjon már még pénzt. A magyar kormány egyetlen esélye a kiadások csökkentése mellett az, hogy visszaveszi magához a pénzkibocsátás jogát. Ha ezért lerohannak minket gazdaságilag és katonailag, akkor meg miről beszélünk? Vicc az egész.

    27: Tibor bá: gratulálok. A „fasz kommentjeimet” most már máshova viszem. Meglep, hogy ha valaki másképp lát valamit, akkor egyből elkezdesz pöcs lenni.

  33. Tibor bá , a tények amikröl beszélsz azok igy vannak.De ezek a tények , vagy játékszabályok egy kereten belül életképesek.Enyém a pénz , enyém a hatalom , enyém az irányitás.Ezt valaki kitalálta.De ezek a keretek meddig tarthatok fenn?Most , ha jol értem , te azt mondod , ha valaki ezeket a már kurva „demokratikus” egy uj fajta mozesi kötáblába vésett szaros szabályokat ha valaki elkezdi kicsit feszegetni akkor az tébolyult?Vagy akkor most azt mondod , tartsuk magunkat kicsi szar népnek és jobb ha meghuzzuk magunkat a „nagyok” között?Akik amugy szarrá lopták meg lopják maguk és pont rajtunk élösködnek.Nem mondom , hogy Orbán az majd ledönti ezeket a kereteket , mert nem érdeke.De a saját érdekei most azt mondják , mutattasunk meg a népnek többet ezekröl a szabályokrol , mint pl az MNB igazi mivolta.Amugy is nagy a bank ellenesség , hát használjuk ki.Hát nosza adjunk valamit a népnek.
    Bonyolult helyzet ez azért , mert a politikus is játsza a saját játszmáját , a fönökei is , mi meg itt elpötyögtetünk.
    De azé ne hozzuk már magunkra olyan itéletet hogy nekünk csak a KUSS a jussunk…
    A kérdésedre a válasz meg , talán az hogy Orbánnak fingja sincs mit kell tenni most.Az a helytartoság amire vágyott , nem jött össze hála istennek , aztán probálgat valami sajátos hatalmat kiépiteni , kevesebb „jogkörrel” , de ez sem nagyon jön össze.Egyszerüen csak probálgat már szerintem.Pedig megoldás van , de ragaszkodik hogy a „kormány” az az Isten.Vagy ö…

  34. Jo ez az iras,es azt a kerdest erdemes lenne megvitatni.
    „Osszeeskuves van ellenunk,es ot szemeltek ki kivitelezonek?”
    Szerintem a kerdojelet elhagyhattad volna,Tibor ba!
    Magyarorszag komporszag,hol ide,hol oda csapodik a ket part kozott.Elsullyesztese a jelenlegi nemzetkozi helyzetben vilaghaboru kialakulasat okozhatja.Lehet,hogy ezert akarjak elsullyeszteni a kompot?
    Ebben az esetben az osszeeskuveselmeletek megalapozottaka valnanak.
    Egyszer mar megtortent a kornyezo orszagok haderejenek randevuja,amikor hajszalon mult hazank fennmaradasa.
    Ha most ujra megtennek,vedekezni sem tudnank,mert haderonket idoben felszamoltak „hazaszereto” kepviseloink.Ezzel azonban masnak kaparnak ki a gesztenyet.
    Mit lehetne tenni?Hogy a kaposzta is megmaradjon,es a kecske is jol lakjon?
    Mondjuk jol jonne egy kis penzugyi segitseg,de nem az IMF-tol,hanem Oroszorszagtol,ha esetleg kedvezo feltetelekkel kaphatnank egy kis penzmagot.
    Persze akkor Ok diktalnanak,hogy mire fektetheto be az az osszeg.Valoszinuleg elelmiszeripari termekek eloallitasa lenne a kivansaguk.A mezogazdasag fellendulesi palyara kerulhetne,lenne mibol adossagot torleszteni.
    Ket honap mulva minden kiderul(het).

  35. 36:
    Nem az a bajom veled, hogy másképp látsz, az még jó is lenne, hanem hogy slampos és pongyola vagy. Na ezt nem csípem. Persze a pöcsnek se örülök, de mást nem vártam tőled. 😀

    Többeknek!
    Nézzétek, fogékony gyerekkoromban engem irredenta szellemben neveltek. Rákosi ezen nem tudott változtatni, mert a szülői ház több, mintg ellensúlyozta. A szívemben nagyobb magyr vagyok mint bárki közületek, de a primitív jobbikos világnézet a nemzetet a megsemmisülésbe vezetné. Orbán resztelen kekeckedésének is ez lesz a vége. A Rákoczi és a Kossuth féle kekeckedést a nemezet még megengedhette magának, mert a felszámolása nem volt lehetséges az akkori világban (pl. szükség volt a közel ingyenes dolgos kezekre – ma viszont a munkaerő nem ér semmit, teher a munkanélküliek segélyezése) Ma nem ez a helyzet, könnyen megsemmisülhet nyelvünk és kultúránk. Nem lehet, nem szabad ezt ilyen könnyen felfogni, hogy „hát legyen már valahogy vége”. nem tudok más következtetésre jutni, mint hogy nem fogjátok fel a helyzet komolyságát.

  36. Üdv ismét!

    Tibor bácsi, hidd el, hogy értem, amit írtál.

    Gyakorlatilag sok választás nincs. Vagy a süllyedő hajóhoz láncoljuk magunkat, vagy fellépünk a süllyedés ellen, tiltakozunk a gravitáció miatt és követeljük a mentőcsónakot, amihez a jogot a jegyvásárlásnál elvileg megváltottuk.

    Miután mindkét esetben továbbra is a hajón vagyunk, így a választás pusztán annyira redukálódik: csendben sodródunk a tömeggel, vagy nem csendben.

    Őszintén szólva nem tudom megítélni, hogy egészen pontosan mi is zajlik a szemünk előtt, itthon és külföldön egyaránt. Miután engem a kül- és biztonságpolitika, mint téma jobban vonz a belpolitikánál (ezt nem cáfolhatod, hiszen ismersz), így – szánom-bánom bűnömet – sajna ilyen szemüvegen át nézem a világot, beleértve magunkat is.

    Egy biztos – az, hogy ma Magyarországon/Magyarországgal mindez megtörténhetett valamilyen szinten felelős az aktuális gazdi is. Még abban sem vagyok biztos, hogy a mostani magyar politika nem jön pont kapóra nekik – tök mindegy, hogy miről beszél az aktuális amerikai külügy.

    Láttunk mi már háborút kirobbanni nem létező tömegpusztító fegyverekre hivatkozva, láttunk újabb Afganisztán elleni háborút szaúdi terroristák „miatt”, sőt, láttunk afrikai diktátort megdönteni a lakosság védelmének érdekében – némi civil „járulékos veszteséggel” persze.
    A szabály ennyi: Ne kezd ki a globális pénzhatalmi struktúrát, mert baj lesz!
    A gond az, ha senki se kezdené ki, akkor is baj jönne. De kikezdik, mégpedig egyre komolyabban: a napokban Kína megegyezett Japánnal, hogy mostantól az egymás közti kereskedelmet nem dollár alapon számolják el. Az USA után világ második és harmadik legnagyobb gazdaságáról beszélünk!

    Ja, és hol jön képbe itt Magyarország? Gyakorlatilag a futottak még kategóriában, maximum. Azaz szinte sehol. Kivéve Európa belső ügyeit.

    1. Orbán megőrült és nem lát tovább az orránál?

    Lehet.

    2. Orbán esetleg egyáltalán nem őrült meg, csupán nincs más választása azon információk és „ajánlások” alapján, amikhez hozzájut illetve kap? És itt gondolok a diplomáciában szokásos publikustól a nem publikusig mindenre.

    Lássuk be, ezt sem lehet kizárni.

    Az első esetben nincs is tovább miről agyalni, a második esetben viszont kötelező!

    Üdv: M

  37. 40: a második esethez se passzolnak ostoba kapkodásai, szimbolikus marhaságai, a belső kormányzást is hanyagolja ezek miatt. Kimondottan káros.

  38. 40:
    Persze, hogy ismerlek és ezen meglátásaiddal egyet is értek. Sőt magam rámutattam, hogy az USA az abszolút főnök. De Orbán második esetére több cáfolat is van. Pl. a tegnapi Andrási úti igen sikeres demonstrációban a különböző ellenzéki pártok összefogása mögött az LMP-magyar zsidók-amerikai zsidók-amerikai kormány-CIA láncolat húzódik meg, az tuti, mert a Jobbik kivételével mind egyetértett. Ha Orbán az USA-ban nem lenne kegyvesztett, akkor ilyen sikeres tüntetés nem jön össze. Könnyen lehet, hogy a CIA következő favoritja Konya Péter, Csak Orbán nem tud még róla.

  39. 40-42: Nekem nem hiányzik a CIA-zsidók és hazai ötödik hadoszlopuk hatalomátvétele, de ha OV nem hergelte volna ezeket, nyugisan kormányozhatna a haza javára, elősegjtve az összeomlás következményeinek enyhjtését. Ehelyett ámokfut és kiprovokál egy nyílt zsidó-USA-EU hatalomátvételt, ami ellen saját hívei és a Jobbik fellázadnak majd, a polgárháború igen esélyes.

  40. A mainstream média arról ír, hogy Orbán lenyúlja az MNB devizatartalékát… Én csak azt nem értem, ha ezzel a pénzzel az önkormányzatoktól tavaly év végén átvett adósságokat , benne az egészségügyét akarják rendezni, + gazdaságélénkítésre használnák, akkor ez miért baj ? Jobb lenne a csőd ? Vagy az IMF diktátum ? A MNB fedezete miért tabu, és ki dönti azt el, hogy mekkora legyen az a pénzügyi forrás , amely központi banki feladatok ellátásához szükséges ? Mert ha 35 milliárd euro nem elég a hitelminősítőknek, akkor 100 milliárd sem, ugyanúgy maradunk a bóvli-kategóriában. Ezen a szinten már teljesen mindegy, se így sem úgy nem leszünk mások, mint fekete bárányok a pénzpiac szemében.

  41. 39. Tiborbá

    A szívemben nagyobb magyr vagyok mint bárki közületek, de a primitív jobbikos világnézet a nemzetet a megsemmisülésbe vezetné.

    Ha a Jobbikos világnézet primitív, a Fideszes élből elfogadhatalan, akkor… őőőőő… akkor… izé… a jobboldal kiesik….

    Azt meg hogy balos lennél többször is kikérted magadnak….

    Szóval szerinted mi lenne a helyes irány ?

  42. 44: nem érted a lényeget. Az önkormányzatok adósságait lehetne egyszeri alapon rendezni, de azonnal újratermelődnek. Jelen gazdasági berendezkedésünk fenntarthatatlan. Orbán ahelyett, hogy ere koncentrálna, mindig előremenekül , még egy széfet foszt ki, de az MNB lenne az utolsó. Ha hagynák neki.
    Szerintem is államosjtani kel a nemzeti bankot és a pénzkibocsátást, amint eljön az ideje. Úgy tűnik, még nem jött el.

  43. 47: amikor nagyobb, erősebb államok is államosítják a nemzeti bankjukat és pénzkibocsátásukat. Szerintem 1-2 éven belül.

  44. 45:
    Én magyar vagyok, és ehhez tartom magam. Ha kell jobbos, ha kell balos, ha kell akármi. Én a zsidóktól megtanultam a leckét, ti NEM.

    PS. Ha a szélsőjobb retorika primitívségét nem érzékeled, akkor sose fogjuk megérteni egymást. Nálam a Turul madár és a Csodaszarvas színvonal 12 éves koromban tetőzött. 18 évesen már rájöttem, hogy Kossuth egy szélhámos volt és 1848 egy hatalmas baklővés, aminél nagyobb marhaságot csak Szálasinak sikerült csinálni.

  45. 49:
    Sajnos ez igaz, tényleg nagyon primitív!
    lásd pl. Szaniszló F. echo tv:
    http://www.youtube.com/watch?v=LPrytM3XgzM

    De 1848 miért lett volna már baklövés?? Kossuth miért lett volna szélhámos, ez marhaság.
    Ahová jutottunk nem Kossuth miatt jutottunk. Csoda, hogy a szlávok gyűrűjében egyáltalán fennmaradtunk 1000 éven át! Eleve földrajzilag nagyon kedvezőtlen helyen vagyunk. Európa közepe, kelet-nyugat találkozása. Se nem nyugat, se nem kelet igazán. Egyedül vagyunk, senki „rokonunk” nincs…

    Tudjátok mit? Csak a zsidókra számíthatunk, ez van. 🙂
    Ki másra???

  46. 42!
    A férj uram is pontosan ezt mondta Tibor bá..

    A 17-es versenyzővel egyetértek,csak az a baj hogy az ember még ezt a kis idejét is cirkuszba,illetve még nagyobb cirkuszba élje le,szóval meggondolandó…
    46!
    Ez is pontosan így van..

    Ha jól átgondolom,tényleg igaza van Tibor bának?Ha fejjel rohannánk a falnak,akkor az mire lenne jó..
    Tényleg nem tudjuk elképzelni élesben milyen az amikor ténylegesen nincs egészségügyi ellátás,nyugdíj,kaja,tanítás,vagy akár bombák hullanak ránk.Hál Istenek nem tudjuk..A mi generációnk nem tudja..És jó lenne ha nem is tudnánk meg..Tényleg ilyen veszélyes a helyzet?Kezdem azt gondolni,tényleg..Valaki írta hogy jó lenne ha a káposzta is megmaradna,és a kecske is jól lakna..Lehet hogy tényleg nem kellene a falnak rohanni fejjel..Sajnos ez van..

    Oroszország meg akarja csinálni az eurázsiai uniót…Lehet hogy bevesznek minket.. 🙂

  47. 49. Tiborbá

    Én a zsidóktól megtanultam a leckét, ti NEM.

    Értsd meg, arra nem lehet nemzetstratégiát építeni amire a zsidók.
    A zsidók azzal tarolnak, hogy KÜLÖNBÖZŐEK…
    De… könyörgöm… nem lehet mindenki különböző !

    Ide illik Sándor György:

    Nem baj az ha minden egyforma
    Mert ami a másformával egyforma az a másforma

    Két dudás nem fér meg egy csárdában…
    A zsidók pontosan azért nem térítők, mert már így is sokan vannak, már egymás között is kialakították a kasztokat.

    Eltanultál néhány zsidó trükköt, de ezeket nem lehet kivetíteni egy országra.
    Az én nagyapám is eltanulta a legtöbb trükköt tőlük, de aztán nem volt gyomra hozzá hogy mindet alkalmazza. Két gyárát is államosították… Azt mondta, nem bánta meg… aztán „maszek” lett az elsők között, de egy szintet nem lépett át.

    A zsidóknak 3000 évbe és egy csomó pogromba került, mire ide jutottak… Felvállalnád ?

  48. 51:
    Azért mert a kicsiny magyarság nem nyerhette meg a harcot a Szent Szövetség ellen. De ezt Gedeon jobban meg tudja neked világítani. Ő ebben a témában a lotusz-faktusz. 😀

    52:
    Na fene, neked ilyen okos férjed van? 😀

    53:
    Nem tagadod meg magad. 😀 Csúsztatsz, félremagyarázol.
    Amire én gondoltam, hogy kompromisszum készek, a nagyobb cél érdekében tudnak hozni kisebb áldozatot, az eszük vezérli őket, nem a indulataik. Nem nyakasak és nem „gerincesek”. Ha a praktikum vagy/és a végső siker úgy diktálja, akkor az ördöggel (vagy a tegnapi ellenséggel) is összeállnak. Nem dogmatikusak, semmilyen elvhez nem ragaszkodnak, még saját istenükhöz sem, csak a végső sikerhez. – – – Valahogy így.

  49. Szervusztok. A tegnapi tüntetés tulajdon képpen kik,vagy mik miatt szervezték? Közhirré kiáltotta e a kormány,hogy az Operába kíván dorbézolni egy jót az új alaptörvény hatályba lépését ünnepelve? Bocsánat, de az Orbán takarodj skandálására jobbhelyeken idomitott papagályok is elegendőek. Én sem a kormányt,sem az ellenzéket nem tartom arra érdemesnek,hogy engem bármilyen formában képviseljenek akár itthon,akár kűlföldön. Majd ha azok az emberek vonulnak az utcára,akik tényleg az országért teszik amit kell,akkor lesz igazán nagy gond. Azonban addig mindenféle szervezet utcára vonulása szinjáték csupán,megrendezett bohózat.

  50. 55:
    Dan! Imádsz nagyokat mondani, de ez most rosszul sikerült.

  51. 54. Tiborbá

    …semmilyen elvhez nem ragaszkodnak, még saját istenükhöz sem, csak a végső sikerhez. – – – Valahogy így.

    Azt hiszem, erre mondják hogy opportunista… És ez manapság már inkább elismerésnek számít.

    Hát ehhez kell a többségnek még vagy 2000 év.

    Van aki hamarabb „ráérez” és az elithez számítja magát.

    Csak azon filózok, hogy mi lesz az opportunistákkal és a jó tanulókkal, senki sem követ majd semmilyen elvet, morált, istent…

    Mert ugye ebben a világban balek nélkül az opportunistának felkopik az álla.

    Persze, le lehet a „tömeget” kihasználnivaló állattá minősíteni, és akkor kevésbé gyomorforgató a dolog… (ezt csinálták a gyarmatosítók is, bizonyos források szerint a zsidók is…)

  52. 51: ezért volt nemzetellenes dolog a 48-as forradalom:

    http://kitalaltujkor.blogspot.com/2012/01/petofi-az-illuminatus-propagandaszocso.html

    „Petőfi, az illuminátus propagandaszócső”

    De a ma esti folytatás még jobban megvilágítja majd…

    Ami Kossuthot illeti: a fickó szokványos vidéki karrierbe kezdett, véletlenül ott, ahol születtem, Zemplén székhelyén. Iskoláit két szabadkőműves fészekben végezte, az eperjesi evangélikus és a pataki kálvinista kollégiumban, a nyugati vakolófészkek hazai lerakataiban.
    Újhelyben fiatal ügyvédként, jogi képviselőként kártyaadósságai fedezésére egyrészt elsikkasztotta a rábízott evangélikus árvák pénzét, másrészt a terebesi Andrássy-birtok ügyészeként szintén sikkasztott az uradalom kasszájából, amihez szabad hozzáférést adott neki a távollevő gróf neje, vagy anyja. Mindegy melyik, mert egyszerre volt a két grófnő szeretője ez az erényes ifjú ember…
    Zemplénben tehát megbukik és huszonévesen erkölcsi hulla, karrierje mindjárt az elején csúfos véget ér.
    Ekkor egy ISTENI GÉPEZET beavatkozik, az árvák és a gróf pénze megkerül, a gróf visszavonja feljelentését, még a lapokat is saját kezűleg tépi ki a jegyzőkönyvből (!), a kártyaadósságok RENDEZŐDNEK, Kossuth tehát újra tiszta. Persze ott helyben azért tudják, kiféle, ezért karrierje az erkölcsi bukástól RAKÉTASEBESSÉGBE KAPCSOL és pályáját már az ország közpoontjában folytathatja, Pest megye követének választják az országgyűlésbe, ott, ahol se rokona, se kapcsolatrendszere nincs.
    Innen aztán nincs megállás addig, hogy „levágva népünk halomba, mint a kereszt”…
    Itt a vége, fuss el véle!

    Régi illuminátus technika olyan embert futtatni, aki mindent nekik köszönhet és ifjúkori botlásával fogható, zsarolható. Ráadásul fiatalon bizonyította, hogy gátlástalan, nincsenek erkölcsi skrupulusai.

  53. Mindebben a legszörnyűbb, hogy nem látom, mit nyerhetnek (mit nyerhetünk), ha netán sikerül is a „nagy terv”. Jelen pillanatban -véleményem szerint- olyan Orbán helyzete, mint azé a gépkocsivezetőé, aki egy forgalmas úton, 1-2 km múlva egy biztos dugóba érkezve mindent kockára tesz csak azért, hogy a piros lámpánál majd 2 autóval előrébb legyen. Megéri?! S közben tényleg mindent kockára tesz (a jogosítványát, komoly büntetést, rendőrségi eljárást, az anyós csípős nyelvét, a hátul ülő félelmében nyakon vágja, a fia szapulja, a többi közlekedő megrökönyödik rajta, ütközhet, balesetet okozhat, s ezzel a saját utasainak életét is kiolthatja, stb.) Hát így állunk, s tényleg elgondolkodtató, hogy értelmes ember ilyet nem tesz! Egy megtébolyodott simán… Biztosan nincs magyarázata, hiszen minden szart megmagyaráznak, de erre (még) nincs stratégia, legalábbis a Szíjjártó még biztosan nem tudja :-).

    Az egykulcsos adó és rengeteg intézkedés kizárólag a gazdagok érdekeit szolgálja, tehát 100%, hogy nem a magyarság, vagy az ország megmentése a céljuk. Akkor micsoda?? Egy új elit kimunkálása pont most?

    Bevallom, én is a Fideszre szavaztam, de soha többet nem teszem. Akkor annyira nem akartam, hogy az MSZP folytathassa ámokfutását, hogy nem mertem kockáztatni azzal, hogy a Jobbikra adom a voksomat. Őszintén szólva 2006 után nem bíztam a társadalom józanságában, s biztosra akartam menni. Meggyőződésem, hogy sokan jártunk ebben a cipőben, s innen állt össze a kétharmad… Valójában nem is Orbán miatt haragszom és háborodok fel, hanem a sok beszari, megalkuvó, hataloméhes, szarházi minisztránsa miatt! Mindössze annyi a különbség az előző (szintén semmirekellő) kormányhoz képest, hogy még a sokkal „egyszerűbb emberekből” verbúválódott MSZP-nél is volt egy pillanat, amikor elszakadt a cérna, és kiálltak a tébolyodott mögül a párttagok, pártvezetők. Itt viszonylag jobban kvalifikált és képzettebb, első nekifutásra talán emberségesebb képviselők is vannak, s mégis birka módjára hajlonganak, ami súlyosabb bűn, mint bármilyen marhaság tudatlanságban történő elfogadása. Már rég ki kellett volna hátrálniuk, mert míg én sajnos csak 2014-ben korrigálhatom súlyos tévedésemet, addig ők (mint felelős képviselők) most is megtehetnék ezt! Ez az igazi hazaárulás, nem a tébolyodottság!! Magyarázat csak úgy létezik, hogy a tisztelt uraknak érdekük fűződik hozzá… Rohadt megélhetési politikusok. De mit tehetnék ellenükben, ha a megtépázott és meggyalázott rendőrség is őket védi! Azt gondoltam, ők lesznek az elsők, akik leköpdösik őket. Ez lenne igazi társadalmi elégedetlenség, de ennek nyoma sincs, hiszen mindenki fél. Ez a félelem az egyetlen és utolsó erő, ami még egyben képes tartani Európa társadalmait. Ha a kötél tovább feszül, valahol elpattan majd, akkor jön el az a világ, amitől -legyünk őszinték- mindannyian rettegünk.
    Cs.

  54. 54:

    És a mi esetünkbe mi lenne a végső siker Tibor bá?

    Nem is hiszem el, hogy leírtad ezeket a sorokat Attilának adott válaszodban…

  55. Jó. Megértem. De tudja e valaki azt,hogy mit kellene csinálni ahhoz,hogy egy teljesen kisemmizett,eladósított országban mit kellene tenni egy széthullófélben lévő Európai Unió tagjaként, miközben a globális felmelegedés ember okozta szélsőségei ellen is komoly lépéseket kellene végre tenni. Mindeközben csendben Irán kapcsán az egész világ egy nagy háború küszöbén áll. Tényleg mindenki megőrűlt? Ebben az országban télen nyugdíjasok fagynak meg a saját otthonukban, a munkanélküliek száma napról napra nő miközben a nyugdíjkorhatárt kitolják,a hajléktalanokat segitség helyett megbüntetik, a rokkantaktól elveszik a nyugdíjakat és a többi….Az ember mint munkaerő,mint gondolkodó lény értéktelenné vált, és ha tehetné önző vadállatként tiporna el mindenkit maga körül.

  56. 58!
    Akkor most vagy végleg eladjuk magunkat,vagy a halál?Más niiincs?.. 😮
    60!
    Minden értéktelenné vált..Nem csak az ember..

  57. 63:
    Gedeon! Van amikor egy poén nemzetellenes bűn.

    Értelmes ember nem lehet zsidóbarát, mert egy zsidónak mindenki az ellensége, még a barátja is. Az antiszemitizmus pedig önpusztitó, mert indulatra épül. Az indulat viszont hátráltatja a racionalitást. Racionális gondolkodás nélkül nem lehet győzni. Gyözni pedig muszáj, ha már megszülettél erre a világra, mert a mozgató rugó a darwinizmus, az pedig a legrátermettebbet preferálja.

    62:
    Az „eladjuk magunkat” egy rosszul értelmezett, manipulatív kifejezés. Ha egy krokodil társaságában élve akarok maradni, akkor ügyelnem kell arra, hogy a krokodil mindíg jólakott legyen.

    60:
    Mi az ami hihetetlen benne? Ennél butábbnak képzeltél? 😀

  58. 64: Országomat egy poénért! 🙂
    Mindenkinek vannak indulatai. Még neked is! 🙂

    Darwin is illuminátus volt… Természetesen van verseny az életben, de van együttműködés is. A zsidó viselkedésforma lényege az élősködés. Egy normális közösség nem hagyja csak úgy az élősködést. Nem érdemes az ő példájukat utánozni, mert csak élősködőkből semmilyen ökoszisztéma nem létezhet.

  59. Tibor bá, „Isten’ucsse” Te ezt főállásban csinálod. Hihetetlen!

    Mindegy, már reggel elolvastam meg azóta vagy kétszer a hozzászólásokat, rengeteg vélemény……, némelyiknek van racionális alapja, mások meg szarva közt keresik a tőgyit, de gondolom elégedettek önmagukkal.

    Orbán és az egész kiszolgáló sleppje nemzetvesztőként fog bevonulni a történelembe. Nem azért mert ez törvényszerű, hanem azért mert idióták és ezenfelül kapzsi, harácsoló, rövidlátó, komprádor kiszolgáló gerinctelenek, akik baszni is szeretnének meg szűznek is maradni. Na ez az ami nem megy! Egy olyan egyénről, akit Rothschild Kelet Európai jobbkeze pénzéből „oktattak” ki, elhinni, hogy a magyar nemzet érdekeiért önállóan és jóhiszeműen tehet, enyhén szólván badarság. Aki ezt beveszi, az nyugodtan beveheti Kuncze cián kapszuláját is, nagyobb kárt az sem fog okozni.

    Ahhoz, hogy erőnk és valós,- nem érzelmi alapon elképzelt-,lehetőségeinkhez mérten, szabadságharcot vívjunk, először egy alternatív, párhuzamos helyi gazdaságot kell felépíteni, ami az unokáink megszületését garantálhatja. Amit Orbán és seggnyaló sleppje művel, az egy pláza cicával megetethető génmanipulált moslék, nagy árat fogunk fizetni.

  60. 64. Tiborbá

    Ezt fejtsd már ki, mert nem értem kristálytisztán:

    Értelmes ember nem lehet zsidóbarát,

    Az antiszemitizmus pedig önpusztitó,

    Első ránézésre ebből az következik, hogy az értelmes ember önpusztító.
    De ha megvakargatjuk, akkor elképzelhetünk értelmes embereket, akik indifferensek a zsidókkal szemben, ami már ugye szép dolog.

    Azt sem értem, hogy az antiszemitizmus miért nem épülhet tényekre, miért csak indulatokra.
    Úgy érted nem létezik valós, a zsidókat illető kritika?
    És hogy az antiszemitizmus attól önpusztító-e hogy a zsidók úgyis elkapnak, vagy attól, hogy az ember indulatos…

    Szóval, jól meg vagyok itten zavarodva !

  61. 59:

    Csongor, az hogy a Fidesz-re szavaztál még megbocsátható bűn lenne, de az hogy lózungokkal felmented magad, az már nem 😀

    Szimplán elég lett volna annyit mondanod, hogy a Fideszre szavaztam, de nagyon elb…tam.

    Hónapokkal a szavazás előtt már csak az volt kérdés, hogy lesz e 2/3-ad a Fidesznek vagy sem.
    Pont a te gondolatmeneted (nagyon nem vagy egyedül vele) juttatta a Fideszt 2-3-hoz, de mindegy már nincs jelentősége.

    Amúgy nem tudom mitől kéne rettegnem? Én nem rettegek egy államcsődtől sem.
    Mindig Argentínával példálóznak és riogatnak minket. Argentína ma egy 40 milliós népességű ország, ami évi 0,9%-al növekszik.
    A válság mélypontján (2002 közepén) a szegénységi arány 57%-ra növekedett, ugyanekkor a munkanélküliség elérte a 23%-ot.

    (Nálunk államcsőd nélkül is vannak ilyen mutatók)

    A válság lecsengése után 7-9%-os gazdasági fejlődést produkált az ország.

    Az egészségügye, az oktatást stb.. féltitek itt Magyarországon? Miért van még?
    A maradékot most építik le ebben az évben. Szó szerint, akinek nem lesz pénze nem fog elégséges szolgáltatásokhoz sem jutni.

    Akkor miről beszélünk?

    Amúgy olvassátok át még egyszer a 40-es hozzászólást Montezuma-tól. Az egyik legjobb, ami a poszthoz íródott.

    64:

    Tibor bá egyfolytában mást sem csinálunk 20 éve csak a „krokodilt” etetjük.
    Nem kéne már inkább kinyírni, mert már nem maradt több kaja, amit odadobhatnánk?

  62. 65:
    Ha minimum döntetlent akarsz elérni és nem csúfos vereséget, akkor az ellenfél fegyverénél silányabbat alkalmazni balgaság. Ha a zsidó ágyúval szembe te csúzlikat sorakoztatsz fel, akkor ne csodálkozz, ha alul maradsz. Márt pedig ti állandóan csodálkoztok és kiélitek magatokat abban, hogy lenézhitek, inzultáljátok, és vádaskodtok a zsidokkal szemben. Ők meg szarnak ezekre, hiszen mindig győznek.

  63. 67:
    A te egysíkú agyaddal nem is tudsz többet elérni. Világ életemben arról voltam híres, hogy ragyogóan (és tömören) fejeztem ki magam, és nem hülyeségeket írtam. Ha nem értesz engem, akkor benned a hiba.

    68:
    A krokodil etetésnek meg vannak a trükkjei, amiket a politikusaink nem ismernek. Elmehetnének tanulni a románoktól. Máskülönben a krokodil kinyírsa ragyogó ötlet, még dijazhom is, de mi van, ha mi ebben a krokodilos mesevilágban nem emberek vagyunk, hanem mondjuk egerek. Eszünkbe se juthat a krokodil kinyirása. Akinek mégis az eszébe jut, annak valami baja van az arányérzetével. És ha ez a valaki vezetővé válik, akkor az egér kolóniának annyi. – na, ez jön most!

  64. 65:

    Milyen igaz Arma, amit írsz. Nekem erről az a bróker srác jut eszembe, aki a BBC-ben lett híres azzal a mondatával, hogy a világot a Goldman Sachs irányítja.

    Az Echo Tv leszinkronizálta ezt a youtube videót, és Bogár prof kielemezte.
    A srác többször elmondja, hogy a válságból mindenki kaszálhat, csak tudnia kell mi a teendő.

    Erre Bogár prof csak annyit mondott, hogy „igen én egy rákos burjánzás vagyok, de mindenkiből lehet rákos burjánzás” magyarán legyen mindenki élősködő.
    Ez nem fog menni. Gazdatest nélkül nincs élősködés.

  65. 71:
    Az ilyen ötletes Bogár professzorok tanítványai miatt sikerült az országnak összemenni ötödére és a környező „utód államoknak” megszületni, illetve terjeszkedni. – – – Jól van fiúk, nem kell tőlem semmit átvenni. Ti játszátok csak Kossuthot, majd hatalmas táborotok lesz. A demagogiára mindig fogékony a nép. Nekem megfelel Széchdenyi szerepe is, főleg mert alkatomnak idegen az elmebaj. Csak azzal ne álljatok elő, hogy hány Nobel-díjast adtunk a világnak, mert valamennyi zsidó volt.

    PS. Nem mindenki kaszálhat, bárki – Kurva nagy különbség.

  66. Tibor bá, lehet csavarni a mondatokat, és lovagolni az „akárki” és „mindenki” szó közötti különbségen, valóban van különbség, de nem ezen van a hangsúly.

    Mások nyomorából nagy pénzt csinálni és erről álmodozni… mindegy, no comment.

    Bogárt meg nem degradálnám le ennyire. Inkább őt néznék az emberek, mint a mónika sót vagy a való világot…. előrébb lennénk.
    (voltam élő előadásán is, ahol kevésbé szalonképes, mint az Echo-ban. Bírálja a Fideszt ő is, legfőképp az egykulcsos adórendszer miatt)

    „Az ilyen ötletes Bogár professzorok tanítványai miatt sikerült az országnak összemenni ötödére és a környező “utód államoknak” megszületni, illetve terjeszkedni.”

    Ez meg számomra magyarázatra szorul, ne haragudj Tibor bá, de nem értem ezt a kijelentésedet.

  67. Ejnye no, nem vagyok egy napig és Tibor Bá máris a nemzet eltűnéséről ír.
    Nem tudom elégszer idézni, én már egyszer ezt megmondtam. Igaz, akkor az okosok lehurrogtak, hogy hülye vagyok. Mint egy korábbi posztban, ahol terítékre került az önfenntartó társadalom. Ott is lehurrogtak, aztán mit ad isten egy másik posztban újfent éltetik a témát. Bár ott is jeleztem a kérdésem, hogy akkor most mi is történt, le lettem hurrogva, most meg hűdenagy ötlet.
    Nem baj azért itt is dobom a fricskát. Szóval véstem korábban egy összeesküvéselméletféleséget, hogy a magyarokat ki akarják paterolni innen. Erre most Tibor Bá bedobja a ttutit, hogy a nemzetet el akarják tüntetni.

    No, de vissza a témához. Említed Argentínát. Én is sokat emlegetem az ismerősöknek. Egyet azért ne feledjünk, Argentina talpra állt az államcsődből. Tehát ha választani kell a katonai megszállás és polgárháborús helyzetek, illetve az államcsőd között, akkor utóbbira szavaznék.

    Mint korábban valahol írtam, valami készül, de mocskosul, kicsiny banánunkban. Olyan készülődések, átszervezések, intézkedések vannak az országban, ami nem tud másfelé mutatni, mint abba az irányba, hogy ITT VALAMI QRVA NAGY BALHÉ LESZ rövid időn belül. Tegnap az óperánál a hülye tömegnek nem csak zenét kellett volna hallgatni, meg egymást köpködni, hanem… mindegy. Az operás dolog nagyon jól meg volt korreografálva. Nagy színjáték semmi eredménnyel. Tudjátok, hogy honnan lehet majd tudni, hogy gebasz van? Mikor én fogom felírni ide a falra, hogy elmentem tüntetni. No, az lesz a vége. Mert én egy ritka birkatürelmű ember vagyok. És most már egyre inkább elegem van…

  68. 72: Tibor bá, a cigány meg a zsidó végső soron egy kategória. Más termeljen, ők élősködnek. Hogy képzeled, hogy a többiek is tanulják el a módszerüeket, kin fognak élősködni, ha mindenki élősködik?

    (nem arra gondolok, hogy MINDEN cigány és zsidó származású emnber élősködik, hanem arra, hogy akiket joggal nevezünk ilyennek, azok teszik)

  69. És míg az eszembe van: Nem olyan könnyű ám a magyar embert eltüntetni a föld színéről.

  70. 6-ra
    Tudom, hogy gonosz vagyok, de ezt már régen le akartam írni.
    Viszont most a 6-os hozzászólásra picit passzol.

    Van egy „piros” ország és mellette pl. egy „kék” ország.
    Mindkét országban van 3-4 millió „töltelék akiket el kell tartani és alkalmatlanok mindenre” (mármint minden értelmes, hasznos, kreatív, építő jellegű megnyilvánulásra)

    Piros és kék ország döntéshozói találkoznak titokban.
    – Te, akkor mi most a nyilvánosság előtt jól vesszünk össze, pár hónap segélyezésből megkapják az „ellátmányt” a majmok, aztán nagyon megtámadjuk egymást oké!?
    -Jó!
    -A te majmaid és az én majmaim szépen lelövik egymást.
    Aztán jöjjön újra néhány békeév. Rendben?
    -Oké.

  71. 77: Ebben az esetben a töltelék nem azok lennének, akikre te gondolsz, hanem mi, magyarok….

  72. De, hogy visszakanyarodjak mini-csodaországunk kiradírozásának témájához.
    Pap Gábor művészettörténész egyik évekkel ezelőtti előadása jutott eszembe.
    „kinti” magyarokkal beszélgetve került szóba:
    -Kinek könnyebb az élete, nekik vagy nekünk?
    Erre a Gábor:
    -Nektek könnyebb kint. Mert a ti vezéreitek, csak bunkók, és pontosan tudjátok, hogy mit várhattok tőlük.
    Ezzel szemben, a Magyarországnak nevezett csodaország, vezérei, körmönfont címeres gazemberek, a legdörzsöltebb, leggonoszabb fajtából, megtévesztő csomagolásban.

  73. 78.
    alulról fulladok… felülről szédülök…
    oldalról meg nem látom a tévét.

    csak, hogy sírva vigadjunk…

  74. 64!
    Ezzel most megvigasztaltál Tibor bá.. 🙂
    71!
    Ma én is egész nap szinte ezt elemeztem..

  75. 20 éve ugatom:
    lassan a kutyán több a bolha mint a szőr.
    => a kutya el fog pusztulni.
    ez egyértelműen tudatos és tervezett szándék

    persze nagyon szomorú – nem könnyű ezzel együtt „élni”

  76. 76. gorgon: A magyarokat valóban nehéz eltüntetni, de Magyarországot könnyű szétosztogatni.

  77. Mi végre vagyunk a világon, ha elménk nem szárnyalhat
    mi végre vagyunk a világon, ha elménk gúzsba kötve

    Mivégre vagyunk a világon
    ha az enyészet az élet, ha a pusztítás a haladás
    ha a félelem a bátorság, ha az élet az öncél

    Mi végre vagyunk a világon, ha nem tudom honnan jöttem, hová megyek, ha nem tudom, mi vagyok, mivé leszek
    ha nem tudhatom, ki van velem és ki ellenem
    ha nem tudhatom mi lesz velem

    Mi végre vagyunk a világon, ha a békéért háborúval fizetünk
    ha a jólétért másokat nyomorba döntünk
    ha több a szenvedés, mint a boldogság
    ha több az ellenség, mint a barát
    ha a kimondott szó szabályozott gondolat
    ha nem tudhatod ki, mikor mond igazat

    Mi végre vagyunk a világon, ha a titkolt szó a legszebb gondolat
    ha a vágy az irigységből fakad, ha a bántás elfolytott szeretet
    ha a nyílt érzelem a gyengeség jele

    Mi végre vagyunk a világon, ha…soha meg nem teszed
    ha az akarat ábránd marad, ha a célt el nem érheted
    ha az élet kevés, hogy élhesd…..

    Én még azt sem fejtettem meg, hogy a szövetkezetünknél kik mozgatják a szálakat, hát még az országban, netán a világon. Lehet, hogy sose tudom meg.

  78. Lassan visszasírjuk az oroszokat – akkor elég nagy a baj. Tény, hogy amióta elhúztak, csak egyre nagyobb kupleráj van.

  79. A blogführer levágta a hozzászólásom végét, mert „kacsacsőrök” közé tettem.

    Lényeg, hogy nem tettem :)-t a végére, mert nem sok kedvem van ezen nevetni.

  80. 75:
    Gedeon az isten szerelmére, te is beállsz a tömegbe? Pontosan leírtam milyen tulajdonságokra gondolok. Még csak nem is céloztam az élősködésre. Miért lovagoltok rajta. Megint a régi jelenség. Nem azt olvassátok, amit írok, hanem, amit oda akartok gondolni.

    76:
    Hülye, pöffeszkedő mondat. Miért lenne nehezebb a magyar embert eltűntetni, mint bármelyik másikat? Két generáció alatt 500 százalékot puhultatok. A magyar ember nagy többsége bámulja a focit borsodival a kezében, és azt hiszi, hogy ő különb mint más.

  81. 58:
    „levagva nepunk,halomba,mint a kereszt”

    Eszmefuttatasod szamomra elfogadhatova valhat,ha nepunk sanyaru sorsanak kezdetet atteszed a 895-os „honfoglalasra”.De ez csak a Karpat-medenceben elo magyarsag pusztulasanak a kezdete.

    66:
    „eloszor egy alternativ,parhuzamos helyi gazdasagot kell felepiteni”

    Jelen pillanatban erre semmi eselyunk,mert minden lehetosegunk elszallt,de megkoszonnem,ha kifejtened annak megvalositasi tervezetet.

    70:
    A medve kepes megfolytani a krokodilt?
    Mert akkor en a medvenek szurkolok,ha megigeri,hogy nem tapos el bennunket fene nagy mergeben,mert reszt vettunk a krokodil hizlalasaban.

  82. Az a baj, hogy mire az ember végigrágja magát nyolcvan-valahány hozzászóláson, már nem tudja miről szólt a poszt.

    Azonban:

    Amikor először megválasztották, anyám azt mondta: „Ez egy minisztálin!” Mondtam, hogy „Á, nem” – és de.

    A legrosszabb, hogy – szerintem – meg van győződve arról, hogy tudja a tutit.

    Akármilyen „karizmatikus” személy, egyedül nem vitte volna semmire – legalábbis ilyen szintig. Na, itt nem vagyok képben.

    Egy korábbi hozzászólásra reflektálva:

    Elb@sztam, a FIDESZ-re szavaztam. És pont.

    Anyúúúúú, én nem ilyen biciglit akartam!!! 🙂

  83. Még annyit: Amikor rájuk szavaztam (legjobb rossz alternatíva), természetesen tudtam, hogy a kétharmadot támogatom. Azt gondoltam, hogy véget kell vetni annak a szellemi f@szverésnek és jogbizonytalanságnak, ami a parlamentben törvényalkotás címén folyt. Az egész leginkább egy iszapbirkózáshoz hasonlított. Legyenek valakik, akik végig tudják vinni az elképzeléseiket, legyen már rend végre. Induljuk el végre valamerre! Legyen végre jogbiztonság – ami az első ciklus alatt immel-ámmal megvolt. (Ez mindenképpen pozitívum – volt). Tudjak tervezni legalább pár hónapra előre.
    Nem akartam a „Nagymagyarországra”, a Turul-madárra vagy egy nyekenyóka erőtlen pártra szavazni.
    Ami azóta történt, az még a rémálmaiban sem bukkant fel.
    Legközelebb otthon kéne maradni – bár lehet, hogy éppen erre számítanak. 🙂

  84. Én osztom Tibor bá’ rémálmát, hogy Magyarországot akár le is radírozhatják a föld színéről (pontosabban csak a lakósságát)
    Mint ahogy azt már egy előző posztban is írtam, teljesen le vagyunk fegyverezve! Hazánk gazdasági teljesítményét csak a katonai potenciálja képes alulmúlni. 🙁
    A magyar honvédség szinte csak a külföldi missziók köré épül.
    Csak egy minimális gyalogságunk van, egy század elfogóvadász, pár helikopter és ennyi! Se tüzérség se harckocsizók se logisztika se semmi. A lakosság sincs se kiképezve se ellátva.
    Mint írtam nálunk 100 emberre 2,2 fegyver jut. Ebben benne van minden rendőr, katona, vámos, vadász, biztonsági őr, sportlövő, stb.. Olyan országokkal vagyunk körülvéve ahol ez a szám 25-40! Szerbiában 4 emberre jut egy fegyver ( valójában családonként egy) persze jórészt illegálisan. De a hatóságok nem törik magukat a fegyverek begyűjtésére.
    Arrafelé sok családban a felnőtté válás jele, hogy a fiatal fiú megkapja apjától az első fegyverét! És persze ezek a fiúk értenek is hozzá.
    Nem úgy mint itt nálunk. Itt lassan kikerül a sorköteles korból a még sorkatonai szolgálatot teljesítő utolsó generáció! Akik legalább az alapokat megtanulták.
    Pl.: Én is.. A nálam fiatalabb, 30-35 évesek csak a filmeken láttak igazi fegyvert.
    Ehhez hozzájön hogy a körülöttünk lévő országok utálnak minket. Nem csak a politikusaik, hanem a népük is.
    Nem csípem Spiró Györgyöt, de ebben igaza van. Gyűlölnek minket. Így vannak nevelve. Pl.: Nem tudom tudjátok e, hogy észak Szlovákiában, ahol már alig élnek magyarok, a Magyar az szitok szó! Nem vicc. Ha megkérdik valakitől hogy „Magyar vagy?” akkor nem az identitásodra kíváncsiak. Hanem azt kérdik hogy kb.: Hülye vagy? Degenerált? Szóval ez a helyzet.
    A Szerbeket pedig szerintem nem kell bemutatni…
    A délvidéki magyarok elleni 45ös népirtás jól mutatja hogy mire számítsunk tőlük, ha lehetőségük nyílik rá.
    A környező országok fenik ránk a fogukat már régóta. Ez tény. És meg is fogják tenni amint lehetőségük lesz rá.
    Az is ciki hogy pl.: A Román hadsereg menetből tudná az országot elfoglalni. Szinte csak tankolni kellene hogy megálljanak. 🙁 De az már védhetetlen hogy ezt a Szerb polgári lakosság is meg tudná tenni ellenünk.
    Mert eddig az elmúlt 200 évben vagy egy közös birodalom részei voltunk, vagy a magyar hadsereg volt elfogadható állapotban, vagy a világ ide is figyelt, és nem tehettek volna büntetlenül akármit. (pl. Trianon után)
    De a most az elkövetkező időben egyik sem fog fennállni.
    Nem lesz aki, vagy ami visszatartsa őket.
    És ha azt gondoljátok, hogy: „Had jőljenek, én nem ártottam nekik. Úgy is csak a politikai vezetést cserélik le”
    Az elfelejti hogy ők többségében gyűlölnek minket. És olvasson utána hogy pontosan mit jelent a: „SZABAD RABLÁS” kifejezés!
    Továbbá ha, azonnal védekezni kellene nektek (bárki vagy bármi ellen) mit tudnátok fegyverként használni MOST?
    Szerintem elég lehangoló lenne a kép: többségében konyhakés vagy sodrófa. A családi házban lakóknak esetleg akad egy kis balta és ennyi. Erre neveltek minket. Ha ennél több kell hívjál rendőrt… siralmas.
    Ezért mondtam hogy két vállra fektetett ország vagyunk.
    A fizikai felszámolásunk komolyan bekövetkezhet az elkövetkező időben. Tényleg csoda hogy egyáltalán 1100 évet túléltünk itt eddig.

  85. 91:

    Cseppet se aggódj, mikor olyan szövetségeseink vannak, mint Izrael. Majd ők megvédenek, hisz úgy szeretnek minket 😀

  86. 89:
    Mert az értelmes idősek véleményét lenézitek. Ti jobban tudjátok, mint a tapasztalt ősök. A kétharmaddal saját jövőtöket basztátok el, nem a miénket, mert nekük különben se volt.

    92:
    Ha neked ebben a témában van kedved humorizálni, akkor egy érzéketlen barom vagy. – és elnézést kérek az indulatomért, de a meglehetősen magas küszöbömet sikerült átlépned.

  87. 90. és mások. Nem azért írom, mert a Jobbikra szavaztam, látok én ott is sok disznóságot.

    DE: alaptalanul dobálóztok olyanokkal a Jobbik programját illetően, amik nincsenek bene. Nem követelnek Nagymagyarországot, A Turulnak, mint a választóik EGY RÉSZÉNEK kedves szimbólumnak a gyakorlati politikára nincs jelentősége és sorolhatnám. Mi szörnyű, elfogadhatatlan van számotokra a párt hivatalos prgramjában és gyakorlati tetteiben, ami alapján azt állítjátok, hogy e pillanatban is rosszabb lenne még a Fidesznél is???

    Ismétlem, csodát tőlük se várnék és úgy látom, végig felhasználják a Jobbikot IS háttérmanipulációkra pl. azok, akik a médiumokat irányítják.
    De hogy rosszabb lenne mint a Fidesz???

  88. Magam is tavaly-tavalyelőtt jöttem rá arra, hogy milyen összefüggés van a következő események között

    1.) Rothschild gondolata,hogy jó lenne a pénzkibocsátást megszerezni
    2.) Felkarolni az akkortájt a recesszió miatt épp üresjáratban lévő szabadkőműveseket nézeteinek csiszolására
    3.) A Skóciában ezt megpróbáló majd onnan kiebrudalt John Law-ot megbízni, hogy ócsítsa XV. Lajos papírpénzét. Sikerült is neki.
    4.) Francia forradalomban a fentiek beteljesednek.
    5.) Magyarországon az addigi aranypénzt Kossuth szapulja és bevezeti a Kossuth bankókat. Pont amit az első pontban említett ház akart.
    6.) A blog olvasói ismerik a következményeket.

  89. 94:
    Korábban már kifejtettem, hogy elsősorban azért szavaztunk a Jobbikra, mert rettegtünk a kéharmadtól (emlékeztünk Orbán első miniszterelnökségére, sokan nem). Másodsorban azért, mert a Jobbik természetes fék lehetett volna a „cionista” túlkapások ellen. – – – Viszont tisztában voltunk azzal, hogy messze enem optimális választás. Ennél minden esetre sokkal jobb lett volna.

  90. Tibor bá megértem az indulatot semmi gond, morbid humor, azért is van ott a smiley.

    Ellenben most én is azt mondom nézd a realitásokat.

    1, honvédségünk valóban nincs, sápítozhatunk, de akkor sem lesz
    2, Annak az esélye, hogy ide Románia, vagy Szerbia bemasíroz egyenlő a nullával.
    3, Ma már nem géppisztolyokkal és tankokkal vívják a háborúkat.
    4, Magyarország esetleges letámadása, amire ugye semmi esély, más érdekeit is sértené, és nem nézné tétlenül

    hirtelen csak ennyi indok jutott eszembe.

    94.

    Arma nem csak ezt, hanem még nagyon sok fogalmat és kijelentést tisztába kéne rakni, mert valaki valahol olvasta (pl. stop.hu-n) és szajkózza tovább. Ilyen kérdés pl. a devizatartalék lenyúlása. Aki azt gondolja, hogy ehhez csak jegybanktörvényt kell módosítani az téved.

  91. 97: elvileg, amikor eljön az ideje, szerintem is állami kézbe kell veni a pénzkibocsátást, azonban Orbánék mostani ötlete nem erről szól, hanem a még meglevő utolsó kasszák egyikének kifosztásáról, feléléséről. Mint amikor valaki feléli a spájzát, de nem termel ennivalót, amiből újratölthetné.
    Rablógazdálkodás, előremenekülés, amjg van hová.

    Ha meggondolom, hogy ez a felelőtlen gazember, mikozben országon belül ilyen kiutat tud nyújtani, még a határon túli magyarokat is jégre viszi pl. az állampolgárság felvételére való biztatással, ami után aztán nem tudja megvédeni a szlovák állampolgárságukat elvesztő felvidéki magyarokat…
    Utolsó gazember, napjaink Kossuthja.

  92. 97:
    Belátom, hogy engem figyelmesen kell olvasni. Mit is írtam. A „megrendszabályozásnak” két móődja avan: 1) katonai, 2) gazdasági. felvázoltam mind a két LEHETŐSÉGET az egyik-másik esélyével nem foglalkoztam, de a nulla esélyt (amit te állítasz) kizárnám. Ismerve az Embert, ami ellen nincs számottevő védelem az nincs biztonságban. Pontosan ennek a felismerése vezeti a világot abban, hogy fegyverkezésre jóval többet költ, mint bármi másra.

  93. Ha így folytatódik az € árfolyama, akkor gondok lesznek.

    „Történelmi rekordot döntött szerdán délelőtt az euró árfolyama, amely 319,5 forintot ért fél tíz körül, később pedig egészen 319,8 forintig emelkedett. Ez minden eddiginél gyengébb, az eddigi 317 forint feletti rekordot is megdöntötte. Elemzők szerint az IMF-fel való megállapodás meg tudná nyugtatni a piacokat. ”

    Szerintem az IMF-fel való megállapodás még jóval odébb van, ha egyáltalán lesz. És addig marad az e körüli árfolyam?

  94. 101:
    Nem marad. Tovább fog romlani. Olvasd el még egyszer a „Mit képzel Koppány” posztot. Nem szoktam hülyéskedni.

  95. 102:
    Igazad van Tibor bá’, az árfolyam valóban szinte konstans növekedést mutat ha nézem a napi/heti/havi és főleg az éves grafikont.

    http://www.xe.com/currencycharts/?from=EUR&to=HUF&view=1W

    Viszont ez egyértelműen hat a hazai árakra, és ez újabb teher. Egy újabb „áldása” az orbán-matolcsy gazdaságpolitikának-szabadságharcnak. A francba velük! 😮

  96. Akkor érdemes imádkozni, hogy az euró minél hamarabb dőljön be! Ez esetben nem romolhat tovább a forint-euró árfolyam…

  97. 103:

    Arma, azt megoldottad 😀

    Tibor bá, ez a durva vicc, amit a „piacok” Magyarországgal művelnek. 2009 februárjában kb ugyan itt volt az euro árfolyam, akkor sem és most sem indokolja semmi ezt.

    Drága játék ez hülye gyerekeknek, és nagyon nem jó vége lesz.
    Nem is tudom Simor miért nem tart rendkívüli monetáris ülést, és emeljék fel most is 11%-ra az alapkamatot.
    Gyorsítsunk már egy kicsit a folyamaton.

    Van jó hír is. Rendkívüli akciók vannak a Tescoban, Sparban, Auchanban. Vásároljatok, míg tudtok.

  98. 102:Tibor bá’

    „Nem marad. Tovább fog romlani.”

    Sajnos így igaz.

    Sajnos ez még nem a vég(e), ez csak annak kezdete.

  99. 105:

    Nem fog tovább romlani, csak a piacok bemutatnak egy újabb lélektani határt (úgy szeretem ezt a kifejezést) demonstrálva, hogy ki az erősebb kutya.

    Már decemberben elengedték volna az árfolyamokat, de azt nem lehet ám.
    Mindig év végén talicskázzák ki a legtöbb pénzt a vérszopó multik, de nekik nem kell az ócska Forint, Euróra, Dollárra váltva viszik ki és erre nem jó a gyenge Forint.

    Mivel már kivitték, lehet szélnek ereszteni a Forintot.

  100. 103. Arma Gedeon

    Nehéz kiigazodni.
    Ha az euró bedől, az úgy néz ki, jó a forintnak…
    De ha azért dől be, mert az USA dőti be, hogy megmentse a dollárt, akkor már középtávon is szívás.
    Ha meg azért, mert a németek nem akarják koloncként cipelni, akkor meg a német gazdaság erősödése nekünk jó – talán rövidtávon. Ugyanis a német gazdaság is csak vergődne egy széteső Európában.

  101. 106. Cruix

    Ideje lenne végre a „piacokat” nevükön nevezni.
    Ugye az a pár tucat spekuláns próbál skanderezni, akik így is-úgy is kiviszik a pénzt.
    Most arról van szó, hogy a jegybank továbbra is csak a benne parkoló milliárdok kamattal felhizlalt nyereségeinek kimenete legyen, vagy be lehessen vonni a gazdasági folyamatokba is.

    Az már látszik, hogy a forint árfolyamnak sok köze nincs a gazdasági teljesítményhez, az már egyszerűen annak mutatója, hogy mennyire elégedettek vagy haragosak a „piacok” az országból kiszivattyúzható pénzek mennyiségével.

    A forint gyengülése azt jelenti, hogy úgy érzik, a jövőben nem tudnak nagyot szakítani… olyan rosz ez ?

  102. „Ha az euró bedől, az úgy néz ki, jó a forintnak…”

    Ez egyszerűen nem igaz. Az euro még félig sem bukik, amikor már a forint rég értéktelen. Nézzétek már meg az EUR/HUF és EUR/USD együttfutásait: 1% EUR/USD bukta jellemzően 2% EUR/HUF buktát hoz magával. (Azaz USD/HUF 3% bukta.)

    —-

    Más. A hadsereg kérdése. Kicsi ország lóvé nélkül, lakossága is elenyésző a környező országokéhoz képest. Akkor minek ugrálni, fegyverkezni (amit ugye nincs miből), és egyáltalán gondolkodni ilyenekben? A NATO vagy megvéd minket vagy cseszhetjük.
    A verbális szabadságharcnál csak a tevőlegesnek lenne nagyobb kára.

    —-

    Országjobbítás. A rendszer hitelét/szavahihelőségét kellene növelni. Ehhez persze kevés a politikusok cseréje. Végzett jogász vezetőink gondoskodnak róla, hogy áthágják vagy megszüntessék az őket gátló jogszabályokat, addig nagy gáz van. Különösen, hogy még mindig sokan (szavazók) asszisztálnak hozzá.

    A lakosság a kádári szocializmus végefele óta az ügyeskedésben látja az előmenetel lehetőségét. Adócsalás és jogkerülés magyar virtus lett. (Ne gyertek avval, hogy mi van a görököknél és másoknál is. Svédek, németek felé nézzetek.)

    Azok akik pedig saját tehetségük alapján meg tudnak élni, tömegesen hagyják el az országot, vagy helyezik vállalkozásaikat külföldre. A teljesen magyar vállalkozásokról beszélek, nem multikról. Budapest közel van a szlovákiai Sahy-hoz (Ipolyság). A futárszolgálatok a mennyiség miatt olcsóbban hoznak onnan egy csomagot Magyrországon bárhová, mint amiért a posta átviszi a szomszéd kerületbe.

    Úgyhogy ameddig nincsenek lezárva a határok végleg, addig el kell fogadni a globális piac feltételeit. És ebben benne van az EU, IMF, NATO az USA és a többiek is.
    Nem kötözködni kell, hanem alkalmazkodni. Orbán és a fidesz ezért káros, és ezért lenne a Jobbik is az sajnos. Csak az általuk keltett feszültségben érzik otthon magukat.

  103. 109: „A forint gyengülése azt jelenti, hogy úgy érzik, a jövőben nem tudnak nagyot szakítani… olyan rosz ez ?”

    Nem ezt jelenti, ugyanis az állampapír kamatok már 10% felett vannak, tehát pont ilyenkor lehetne kaszálni.
    Csak ott van a bizalmatlanság a képben. És van miért bizalmatlannak lenni. A kormány és sleppje itt folyton spekulációról beszél, mintha nem lenne oka a bizalmatlanságnak.

  104. Attila, Curix
    Indíthatnátok egy tanszéket a közgázon.
    Különben, miből gondoljátok,hogy értetek hozzá, mert csak azt szajkozzátok, amit itt-ott összeolvastok, vagy videókon láttok gurokká előlépő demagóg professzoroktól.
    Nekem például legfeljebb 100.000 forintom van forintban, merft az üzletekben ezzel lehet vásárolni, és ha holnap szert tennék néhány millióra azonnal átváltanám. Vagyis menekülnék a forinttól, ami természetesen rontja az árfolyamot. Nem kell bűnbakokat keresni. A magya politikai és gazdasági helyzetben én se bízok. Akkor mi a francos fenének bíznának benne a Sorosok? Nem összeesküvés ez, mindösze önös érdek, amit a fejeteket elöntő vörös ködtől nem láttok át.

    110:
    Így igaz. Csakhogy az alakalmazkodás nem magyar virtus. ha erre hívom fel a figyelmet, akkor három oldalról támadnak.

  105. 112: A választások előtt váltottam be a Forintjaimat többek között Euróra. Akkor még 268 körül lehetett venni. A mai 320-at nyaldosót akartam elkerülni. Igazából sohasem gondoltam volna, hogy tartósan 300 felett sikerül a fidesznek tartania, ebben is tévedtem. Meg abban is, hogy talán nem lesz annyira káros az országnak a 2/3, mint lett.

    Aztán 2 hónappal a választások után akadt a kezembe Debreczeni József: Arcmás c. könyve. Az abban található (választás előtti!) gondolatok orbánról egy az egyben megvalósulni látszanak azóta is.
    Ez után már tudtam is, hogy a választás előtti befektetési ráérzésem még indokolt is lett. Erre még rátett egy lapáttal Kósa és Szijjártó a görögözésükkel, és így tovább…

  106. 112: ne rágalmazd Nemzeted!!! 😀

    Szerintem nem magyar virtus a fejjel falnak menés, hanem olyan szarhájik viszik bele az országot mindig a bajba, akik általában külföldről kapnak ehhez felbujtást, segítséget. Rákóczinál és Kossuthnál így volt, valahol Orbánt is Soros indította el pályáján. MAgától a magyar nép honnan értesült volna róla, hogy neki egy Orbánt, vagy korábban egy Antallt kell főnöknek megtennie? Akik a hírverő gépezetet irányítják, azok tolják előtérbe ezeket a kalandorokat. Pl. a sok akkori budapesti egyetemistából épp Orbán Viktort választották, hogy „a magyar ifjúság nevében” mondjon el egy elég szemtelen, tehát feltűnést keltő beszédet Nagy Imre és társai ravatalánál.

  107. 114: Orbánék már a jogi egyetemen előtérbe kerültek, nem egyéni tehetségük, hanem összefogásukban rejlő erejük miatt. Tudatosan meneteltek előre, ebben Sorosnak még nem lehetett köze.

    Utána pedig az Antall-féle MDF megélhetési politikusainak széthullásában meglátta a keletkezett űrt. Módszeresen alakította át szélsőségesen liberális pártját jobbközép párttá, mert liberálisként nem volt hely. Miközben gondolhatnánk mesteri húzásként, ne felejtsük el, hogy elméletben hirtelen olyannyira megtagadta elveit, amit nehéz elképzelni. A valóság inkább az, hogy elvei nem (nagyon) voltak, csak az előremenetel számított. Egyre nagyobb, egyre több, és mind az enyém.
    Ehhez volt egy fidesz mag amelyiknek orbán csak egy része és az együttműködése szükséges mindannyiuk boldogulásához.

    És persze szükség volt egy túl sokáig maradó Gyurcsányra, aki még segíti is a túlnyerésben őket. (Na meg egy ilyen választási törvényre, amelyik 53%-ból 68-at csinált. Bár ez már a múlt, a mostanival 78% lenne.)

  108. 112:

    Ha Attila is benne van, nagyon szívesen indítok vele tanszéket bármely közgázon. Azoknál a lózungoknál, amit a mai napig ott tanítanak nagyobb kárt biztosan nem tehetnénk.

    „Nem kell bűnbakokat keresni”

    Ok Tibor bá, akkor viszont hagyjuk békén Orbán Viktort is, és ismerjük el (te is), hogy mindenért mi vagyunk a felelősek. Oszt jónapot.

  109. 116. Cruix

    🙂 Köszi !

    Úgy látszik, bennünket Tiborbá elrettentő példának tart gondosan ellenőrzött blogjában… 🙂

    De azt hiszem, éppen elég ha az ember megosztja a véleményét.
    Nyilván nem mindenkinek tetszik, de hát nem vagyunk egyformák.

    Ma Magyarországon csak „kincstári” közgázt oktatnak, amibe nem fér bele a bankok, ezek között a „nemzeti” bankok valódi szerepének feszegetése, a nemzetközi bankok politika-befolyásolási eszközeinek kiteregetése, meg hasonlók.
    Az „igazi” tudósokat Amerikában képzik.
    Bajnai például a John Hopkins egyetemen „tanít”, azaz éppen most idomítják be megfelelő kihívónak Orbán ellen a következő választásokra. A libákkal már bizonyított, hogy abszolúte nem érdeklik az emberek, tehát nagyszerű kandidátus. Pont azért van kivonva a forgalomból, hogy „friss” maradjon.

    Nyilván, akiknek a helyzet kóser, azok prüszkölnek Bogár Lászlóra, meg Drábikra, de tényszerűen cáfolni nem tudják őket, marad a mezei fikázás.

  110. Én vállalom az elrettentő példa szerepét, amíg Tibor bá engedi, de nem gondolom, hogy azok lennénk. Az elmúlt 20 év sok régi összeesküvés elméletet igazolt már, akkor a mostani elméletek miért ne lehetnének igazak, ha ezt a mindennapok visszaigazolják.

    Attila, hogy még a 109-esre visszautaljak, igen. Valóban jó lenne már a „piacokat” nevén nevezni, mert ezt a szót minden nyelven, minden érintett országban úgy elültették az emberek agyában, hogy senkiben nem merül fel a kíváncsiság, az érdeklődés, hogy utána járjon valójában kik ezek a „piacok”.

    Orbán legnagyobb hibája nem az egykulcsos adórendszer, nem az alaptörvény stb.. hanem az, hogy még a mai napig sem mondja el a széles közönségnek, hogy mi is történik valójában a nagyvilágban, és ez milyen hatással van Magyarországra. A kormányzati böszmeségüket már csak a kommunikációs böszmeség szárnyalja túl.

    Ha Tibor bá pedig soha nem fogadja el, hogy igen is létezett (és létezik) tervszerű összeesküvés Magyarország ellen, akkor soha nem fogja megérteni azt sem, hogy süllyedhettünk ide, ahol most vagyunk.

    Ezek nem látszólag véletlenszerű események, hanem nagyon is jól megkoreografált történések láncolatainak eredménye.

    A beavatottak már a 80-as évek legelején tudták, hogy a rendszerváltásnak nevezett folyamat 90-re meg fog történni. Kádár ezt már nem élte meg, de áldását adta arra, hogy a szovjet gazda kivonulásának az lesz az ára, hogy az USA átveszi ezt a szerepet, és továbbra is függőségi viszonyban, pórázon lesz az ország, csak nem katonai megszállás lesz, hanem pénzügyi, gazdasági. Ezt a hatalomátmentést nevezték el rendszerváltásnak, és adták el demokratikus kapitalizmus csokimázával leöntött maszlagnak, amit valljunk be, sokan benyaltak akkor.

    A mai napig nem ismeri el senki, hogy Antall József Soros diktátumai mentén kezdte el a köztársaságot kormányozni.

    A mai napig hivatalosan cáfolják a Rózsadombi paktumot, holott mind a 20 pontja teljesült, kivétel nélkül.

    És ez csak néhány undormány, amivel indítottunk 90-ben.

    Igen, lehet prüszkölni Bogár Lászlóra, meg Drábikra, de ahogy te mondod Attila cáfolni senki nem tudja őket. Ha megpróbálják, akkor születnek meg az ATV-ben hallható agymenések, mert Kálmán Olgi jól megmondja.

    Az emberek túlnyomó része még mindig olyan sötét, mint az éjszaka. Egy részük ugyan tudja, hogy baj van, de csak odáig jut, hogy „Orbán takarodj”, vagy korábban „Gyurcsány takarodj”.

    És Bajnaival nagyon nem mondasz hülyeséget, ugyanis már nem egyszer hallottam, hogy Bajnai ideje alatt megindult reformok jó irányba vitték az országot, ő kéne visszajöjjön.
    Na ennyire vagyunk sötétek.

    És Tibor bá, ha kijelented, hogy ne keressünk bűnbakot, akkor lakatot is tehetsz a blogra, mert ha jön a következő globális felmelegedéssel kapcsolatos cikked, akkor én is azt mondom ne keressünk bűnbakot, fogadjuk el tényként.

    Végezetül egy kicsit témába vágóan beillesztenék egy videót, ha Tibor bá is megengedi. Nem ezt kerestem, de erre találtam rá.
    Egyébként ezt a 4 DVD-nyi anyagot addig vetíteném az M1-en, amíg fel nem fogják a súlyát, főleg a vége érdekes, mert ma is aktuális, de 13 percet szánjon rá mindenki az életéből, aki nem látta:

    http://youtu.be/mNg1-mWSzzw

  111. 117:Attila

    „Bajnai például a John Hopkins egyetemen “tanít”, azaz éppen most idomítják be megfelelő kihívónak Orbán ellen a következő választásokra.”

    Olyan, hogy következő választás, NEM LESZ. Államcsőd lesz, elszakadás lesz Európától, szegénység lesz, az infrastruktúra lepusztulása lesz, káosz, anarchia lesz, éhezés, betegség, döglődés lesz…
    Megszűnnek a kórházak, iskolák, szolgáltatások, kiürülnek a boltok, ez lesz…
    Meg se érjük 2014-et, ez lesz…

  112. 118. Cruix

    Aha.
    Kőrösi Imrére gondolsz.
    Keress rá a „tágra zárt fülek” -re.

    Abszolút minden benne van a rendszerváltásról, a rózsadombi patumról, az olajbotrányról… nagyjából 5 óra, de akkor tökételetesn megérted. Képviselőként végigült egy csomó megegyezést, tehát első kézből tudja a tutit.
    Én kötelezővé tenném mindenkinek, mert egy csomó felesleges szájtépést meg lehetne vele előzni.

  113. 118:
    Gyűjtitek az adatokat, soroljátok az eseményeket, fel vagytok háborodva az eredményen. Ez mind szép, de nem láttok tisztán, és – úgy vélem – soha se fogtok, mert fogékonyak vagytok a demagógiára, képtelenek vagytok átlátni a „rendszer” lényegén, ezért aztán árnyakat kergettek. Unom már a visakodást veletek, és a próbálgatást, hogy racionálisan gondolkodjatok. Nem megy ez nektek az érzelmek és az idulatok miatt. Búcsúzásuk csak egyetlen egy dologra mutatok még rá: a belinkelt 13 perces videóban, ahol az elején elhangzik: „azoknak adtuk oda, akiknek érdekük volt a magyar mezőgazdaság felszámolása.”

    A helyzet az, hogy ezt a játékot nem számunkra találták ki, Amerikából kiindulva ez már elég régen folyik. Megvesznek egy patinás vállalatot, feldarabolják és eladják hatalmas preofit mellett. Vagy megveszik és felszámolják, mert konkurencia. De mi az hogy azoknak adtuk oda (mert ugye ez utal arra, hogy Soros parancsára szándékosan tönkretettek). nem adtuk senkinek. ELADTUK, és kinek adtuk el, annak aki a legtöbbet fizetett érte. (legalább is elvileg, ha nem volt benne korrupció). Fogjátok már végre fel, nem kell összeesküdni, sok pénzt kell birtokolni, mert akkor ki tudod használni a rabló kapitalizmus mechanizmusait.

    És talán arról se kell megfeledkezni, hogy 89-ben mindenki, kivétel nélkül, kapitalizmust akart. És persze a politikusok agyon lopták magukat, de ez nem Soros bűne.

  114. 119. firefly

    Igazad lehet, ekkora nomással valószínű hogy nem húzza ki a Fidesz a ciklust.

    A lényeg, hogy most Bajnai van a talonban, mert ő szemrebbenés nélkül hajtotta végre az IMF utasításait, hogy megkapja azt a pénzt, amit az MNB-ben parkoló kamatokra kellett kifizetni.

    Nyilván azért vitték ki az országból, hogy ne lehessen semmibe belerángatni, ne legyen szem előtt, és egy tiszta, hiteles politikusként lehessen prezentálni, aki már ért el sikereket…

    Államcsőd, lepusztulás, elszegényedés pedig mindenütt lesz, nem csak nálunk. A második körben, amikor a hírek nem arról szólnak, hogy a Mody vagy a S-P kiket értékelt le, vagy mekkora a valuták árfolyamingadozása, hanem hogy hány autót gyujtottak fel, vagy hogy Németország milyen feltételekkel menti meg a franciákat a bedőléstől, akkor jobban fognak már látszódni a valós erővonalak…

  115. 121. Tiborbá

    És talán arról se kell megfeledkezni, hogy 89-ben mindenki, kivétel nélkül, kapitalizmust akart.

    De azóta sem kaptuk meg.
    Kapitalizmust igértek, de gyarmatosítást kaptunk.
    A kapitalizmus nevében szabad versenyt, egyenlő jogokat, a termékek és munkaerő szabad áramlását, meg sok más földi javakat igértek.

  116. 123: a kapitalizmus (azaz PÉNZURALOM) rendszere definíció szerint GYARMATOSTÁST jelent, külsőt és belsőt. Eleve annak indult a reneszánsz táján.

  117. Tibor bá, komolyan nem értelek, de úgy látszik ebben a témában nem tudunk zöldágra vergődni.

    Ott hangzott el a videóban a biztosítók esete. Belepumpálni 50 milliárdot és eladni 5 milliárdért.
    Mi ez ha nem a korrupció magas foka? És akkor most fogsz a leghülyébbnek nézni, mindez biztos vagyok benne, hogy külső parancsra történt, és az akkori puhatestű kormány mindent megtett nekik. Megint a szokásos hibád. Írtam én, hogy az 50 kontra 5 milliárd nem korrupció? Nem írtam. Akkor minek hozod fel? – – – Lófaszt történt külső parancsra! Annak adták el bagóért, aki a legtöbbet volt hajalandó visszalapátolni a zsebükbe. Ez így működik. Az emberek kapzsik. A „parancsra” nem fizetne olyan jól, mint ahogy tették. – De nektek ez a rögeszmétek, és az se érdekel, hogy nem logikus. nem tudnék én akkora hithű zsidó lenni, hogy ne annak adnám oda, aki letétbe helyez 1 muilliárd forintot. És hidd el, ismerem őket.

    Mindent én sem fogok Sorosra, mert mindez nem történhetett volna meg, ha Kőrösi Imrékkel, és Rácz Sándorokkal van tele a parlament, de Sorosnak bizony nagyon ott a keze ebben.

    „1990. februárjában, Soros György a magyarországi politikai vezetők és leendő pénzügyérek számára szervez Londonban egy találkozót, melynek témája: magyar adóssághiány lehetséges kezelési módja.” És?

    Ez nem véletlen volt.

    Annak adtuk el, aki a legtöbbet fizetett érte?

    Jó Tibor bá, én ezen nem akarok vitatkozni. Neked van egy jéghideg, merev, realista szemléleted a kapitalizmusról, és ebből nem engedsz. Rendben elfogadom.
    Én azonban nem így látom. Ezért hibázol állandóan.

  118. 123:
    Ez bizony kapaitalizmus a javából, ahol az erősebb kutya baszik és ti azért hőbörögtök, mert a gyengébb kutya vagyunk. Ez pedig előre tudott volt.

  119. 126:

    Nem volt előre tudott, a nagyközönségnek nem. Ha előre tudott lett volna sem sokat változtat a dolgokon, max annyi eszünk lehetett volna, hogy nosztalgiából sem hívjuk vissza 1994-ben az MSZ(M)P-t.

    Tibor bá, kíváncsi lennék a véleményedre az Irán elleni szankciókkal kapcsolatban. Szerinted Irán megérdemli?
    Az EU nem vesz tőlük kőolajat. Na pufff.

    Jól kibasznak velük, több marad Kínának, és egyéb országoknak.

    Most olvasom egy portálon, hogy Magyarországot akár az EU-ból is kizárhatják. Ez számomra a nap legjobb híre, így ezzel fekszem le. Jó éjt.

  120. 126. Tiborbá

    Ez bizony kapaitalizmus a javából, ahol az erősebb kutya baszik

    Akkor végleg nem értelek.
    Te például mit hőbörögsz Orbán miatt ?
    Elég erős volt és most ő… izé… mondja a tutit…
    Ez van.
    Ha a kapitalizmusban nincs se erkölcs, se morál, akkor miért baj, hogy a Patás a saját szája íze szereint tapsolja el a megmaradt nemzeti javakat?

    Vagy csak egyeseknek van elnézve a csalás, hazugság, korrupció, meg hasonlók?

    A te definíciód szerint Orbán jó kapitalista, most éppen az erősebb kutya szerepében.

    Egyébként érintve a Kőrösi videót, világossá válik, hogy az EU-ba való belépés legnagyobb akadálya a magyar mezőgazdaság volt. A hollandok, spanyolok meg az olaszok borzasztóan kapálództak ellenünk. Ezért van az, hogy tízegynéhány evvel ezelőtt 700 milliárdért exportáltuk azokat az élelmiszereket, amelyeket ma már importálni kell. A cukoripar kriminális felszámolását például már vizsgálják…

    Abban igazad van, hogy a kapitalizmus kemény játék, és az erősebb kutya diktál, de nem árt ismerni a részleteket, meg a belső finomságokat, különösen a kevésbé erős kuyák számára.
    A legerőrebb kutya is kiöregszik egyszer.

  121. 126. Tiborbá

    Nem volt előre tudott sem a mezőgazdaság felszámolása, sem az olajszőkítés, sem a rózsadombi paktum.
    Ha tudott lett volna, akkor az EU-ba való csatlakozásra NEM lett volna a válasz.
    Gyengébb kutya lévén egyetlen esélyünk van, éspedig az erős kutya gyengéinek megtalálása, meg a többi gyenge kutya szövetsége.

    Ezért van szükség Bogár Lászlóra, Kőrösire meg Drábikra.

    Az „erősebb kutya…” doktrínája ugyanis önmagában nem segít…
    Lehet hogy egyeseknek ezzel a tudattal könnyebb elviselni a fütyi kényelmetlenebb végén levést, de a többség nem fogadja el.

  122. 128:
    Attila, Ne okoskodj. Orbán felrugta a játékszabályokat, ezrt nincs igaza. Viselkedésének semmi köze a kapitalizmusho. Ez engem különben nem nagyon bántana, mert nem vagyok dogmatikus, de az IGEN, hogy kibaszik a nemzettel, mert ugye a nemzet nem Domján, Csányi, stb.

    127:
    Hogy lehet ilyen kérdést feltenni! A jogállás szerint Iránnak 100 százalékig igaza van. A Non-proliferációs egyezmény szerint joga lenne békés atomprogramhoz. Amit olyan Izrael nem enged, amelyiknek atom fegyverei vannak és a Non-proliferációs egyezményt alá se írta.

  123. Ezt még belinkelem, mert nem csak Tibor bá esik neki nap, mint nap Orbánnak, és ez is egyre jobban tetszik:

    „Lunacek will EU-Verfahren gegen Ungarn

    Die nationalistische Politik der ungarischen Regierungspartei von Orban wird von der EU heftig kritisiert. Die EU-Kommission hat ein Vertragsverletzungsverfahren wegen des neuen Notenbankgesetzes angekündigt. Die grüne Europaabgeordnete Ulrike Lunacek will aber weitergehen und ein Grundwerteverfahren im Europaparlament gegen Ungarn einleiten.”

    forrás: orf.at

    Az egész nyüszítés mind a jegybank miatt. Röhej.
    Egyébként csak nyüszítsenek is sógorék, mert rögtön utánunk ők dőlnek először. Ostoba magyarok meg oda viszik a pénzüket. Kiveszi az itthoni Erste-ből és viszi az osztrák Erste-be, miközben bukik egy csomót rajt.
    Anyám borogass….

  124. 130, Tiborbá

    De a kapitalizmusban NINCSENNEK játékszabályok.
    Erőszabály van. (legalábbis az általad idézett erősebb kutya doktrínája ezt sugallaja)

    Vagy azt akarod mondani, hogy amit a rendszerváltás óta (sőt előtte) csináltak az országgal az valamilyen játékszabály szerint volt ? Mert ebben a játékban Magyarország legfeljebb a játszótér szerepét kapta.

    You make me sick. – Tibor bá’

  125. Tibor bá’!
    Vajon Róna Péter is olvassa a blogodat? Tegnap este az ATV-n ő is Koppányként emlegette Orbánt. 🙂
    Egyébként soha ilyen negatívan nem illette a fideszt, mint tegnap – meg is lepődtem rajta.

  126. 133:
    De nem csak ő (illetve a titkársága), de egy tucat zsidó újságíró is, mert már több ötletemet ellopták. Különben az „ámokfutást” is én kezdtem el. A Rákosi összehasonlítást is.

    Az Igazi meglepetés Majtényi volt. De vesd ösze a „mi” Attilánk mostani és fél évvel ezelőtti szövegét. Már finom elkezdte a cikizést. Fél éve még a tűzbe ment volna érte, és lefogadom, hogy nem tud róla.

    134:
    Ha a népnek jobban tetszik, akkor ő lesz Brüsszel jelőltje, és majd utólag megveszik. A pasi nagyon körmönfont, kurva jó a szövege, amit a mindenből kiábrándult nép zabál. Majd pár év múlva kielemezhetjük.

  127. 135: Majtényi operaház előtti beszédjére gondolsz?

    Brüsszelnek nincs jelöltje. Bárki jön, el akarja adni magát, ők majd megveszik. Ennél tisztább és kénaelmesebb helyzet szinte sohasem adódott.

  128. 135: az EU-nak nem volt szempontja, hogy a görög, vagy olasz miniszterelnöki székbe olyat tegyen, aki a népnek tetszik…

  129. 137:
    Ez igaz, de a hírünk a nagyvilágban az, hogy rebelis népek vagyunk. Sokáig tűrünk, de azután robbanunk.

  130. 124:
    Ezt meg kiegeszitenem azzal,hogy a kapitalizmusban a termeloeszkozok tulnyomoreszt magantulajdonban vannak,a szocialista gazdasagban pedig allami tulajdonban.
    Az ideiglenes alkotmany eletbeleptetese a nemzeti vagyon magantulajdonba torteno atmentest tette lehetove.
    A rendszervalto „erok” alkotmanymodositasa valojaban egy uj alaptorvenyt hozott,”a tobbpartrendszert,a parlamenti demokraciat es a szocialis piacgazdasagot megvalosito jogallamba valo bekes atmenet elosegitese erdekeben.”
    Ez a torveny,amit a szocialista diktatura kepviseloi szavaztak meg,lehetove tette a magantulajdon kialakitasat.

    „kinyilvanitja a tulajdonformak egyenjogusagat:megszunik a koztulajdon elsodlegessege,a KOZ es MAGANTULAJDON egyenlo vedelemben reszesul,kisajatitani csak kozerdekbol lehet,azonnali kartalanitassal.”

    Ez a legfontosabb pontja a koztarsasag alkotmanyanak.
    Az azota eltelt idoben bebizonyosodott,hogy a tarsadalmi tulajdon elherdalasa nem a koz erdekeben valosult meg,senki sem vedte a tarsadalmi tulajdont,hanem a hazajat arulta.
    Es hazaarulok a rendszervalto erokon kivul azok is,akik tudtak errol a folyamatrol.
    A magantulajdon atjatszasat kulfoldiek tulajdonaba meg lehetett volna akadalyozni,de a kepviselo elvtarsak nem nepuk erdeket kepviseltek,hanem a” mukodo tokeet”.
    1989-ben azert nem dolgoztak ki uj alkotmanyt,mert az akkor ervenyben levo torveny szerint ahhoz NEPSZAVAZASRA lett volna szukseg,amelynek kimenetelet (tekintettel a meg hazank teruleten allomasozo szovjet csapatokra) KETSEGESNEK iteltek.
    Nekem viszont semmi ketsegem nincs afelol,hogy a legaprobb reszletekig elterveztek mindent.
    Hogy is van ez?
    Nem kerdezem meg a nepet,hozok egy,az ervenyben levovel ellenes alkotmanyt,amit csak alkotmanymodositasnak allitok be.
    Elkezdem a kozos tarsadalmi vagyon maganositasat,annak vedelme helyett,amit az altalam hozott uj alkotmanyban vedelembe helyezek.A nemzetkozi jogot hazam jogai fole helyezem.Hazaarulas,hazaarulas,es megint csak hazaarulas.
    Es ha szembe megyek az altalam felsobbrendunek elismert nemzetkozi joggal,akkor minositett nemzetvesztove valok.

  131. Bocsánat de az átkosban MINDEN állami kézben volt,aztán a kedves MDF eladta a kilencven százalékát. Az istenit neki akkor ki a hazaáruló az MSZMP(ma MSZP) vagy az MDF és aki utána jött? Szerintem itt a rendszerváltás óta folyik a közvagyon elherdálása nem pedig a rendszerváltásig folyt. Nekem EZ a véleményem tetszik vagy nem.

  132. Folyamatosan a múlt bűneivel takarózó szarházi tolvaj banda van itt hatalmon 89 óta,erre kellene végre ráébrednetek.

  133. A ma politikusainak az a lényeg nálunk, hogy kéz kezet mos alapon eltereljék a gyanú árnyékát is magukról. Azzal az örökölt közvagyonnal ma gazdaságilag meghatározó ország lehetnénk és ezt a mai EU is tudja.Mindenki tudja csak mi vagyunk megvezetve.

  134. A folyamatos multbéli önsajnálatunk és a sérelmeink okozta sebeink nyalogatása miatt kerültünk olyan helyzetbe amibe most vagyunk. Ahhelyett hogy 89-ben továbbléptünk volna minden borzalmon,hagytuk a politikusaink álltal skandált propagandát belénkbeszéltetni. Most meg már csak a nyugat jóindulatában bízhatunk,de a piacgazdaság nem a jóindulatról szól,hanem a profitról. Nálunk már nincs miből profitálni. Tehát a mi történetünk hamarosan véget ér.

  135. 140:
    Dan,
    1990-ben tartottak az „elso demokratikus” valasztast,a torvenyi felteteleket nem az Antall kormany teremtette meg.Az MDF-fel elvitettek a balhet,a tobbi part asszisztalt mindehhez.
    Soha egyetlen politikus sem hivta fel a figyelmet,hogy 1989-ben valojaban az ervenyes alkotmany ellen modositottak.Ezt meg megfejeltek a rozsadombi paktummal,szovetseget kotve a valasztasokon legyozott ellenzekkel(SZDSZ).Ugye mindent a nep erdekeben!Antall nagyon hirtelen tavozott az elok sorabol.
    1989-ben meg semmilyen borzalom nem tortent,az embereket felhergeltek,hogy minel tobben elmenjenek szavazni.
    Ezen kivul a valasztoknak semmilyen beleszolasuk nem volt az esemenyek alakulasaba.Nezd meg a BTK-t,mirol szol a hazaarulas.

  136. Suhi olvasd el ujra mit írtam,értelmezd és utána írj véleményt.

  137. 145:
    Ezt irtad 140 alatt.
    „Az istenit neki,akkor ki a hazaarulo az MSZMP(ma MSZP)vagy az MDF es aki utana jott?”
    Ha hiszed,ha nem,mindegyik az,ne vedd az MSZMP-t,minden „demokratikus”part szuloanyjat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük