Tibor bá’ online
1941 június 26-án nem sokkal a déli harangszó után Kassa felett megjelent 3 bombázó és ledobott 30 darab 105 kilós bombát, amelyek közül kettő nem robbant fel, és megállapítható volt róluk, hogy szovjet gyártmányúak. Erre a „szégyenteljes orvtámadásra” Magyarország azonnal hadüzenettel válaszolt, és csatlakozott a Barbarossa hadművelet néhány napja beindított Wehrmachthoz. Ez egy tipikus „false flag operation” volt vagyis idegen zászló alatt végrehajtott hadművelet.
The Tonkin Incident: 1964 augusztus 2-án a Tonkini öbölben 3 „észak vietnámi” torpedónaszád kétszer is megtámadta az amerikai USS Maddox hadihajót. Ezt követve az amerikai nép elfogadta, hogy az USA teljes hadigépezete (addig csak „katonai tanácsadók” szerepeltek) Dél Vietnám oldalán nekimenjen Észak Vietnámnak.
Első Golf háború (Desert Storm): 1991-ben Szaddam Husszein engedélyt kért Amerikától, hogy megtámadhassa Kuvaitot. [hadd szúrjam közbe, és adjak neki nyomatékot, hogy az olajban gazdag arab ország engedélyt kért, amiről Orbán Viktor minden bizonnyal nem tud] Amerika közölte, hogy őt az arabok közötti nézeteltérések nem érdeklik. Ezt követve Szaddam Husszein támadott, amire Amerika 40 ország koalícióját összehívva nekiment az agresszornak.
Második Golf háború: Annak ellenére, hogy az amerikai titkosszolgálatok jelentése szerint Irak nem rendelkezik tömegpusztító fegyverekkel, Amerika megtámadta Irakot az emberiségre veszélyes tömegpusztító fegyverek miatt. Ilyen fegyvereket 10 év alatt nem sikerült Irakban találni.
Líbia: A CIA által pénzelt és szervezett arab csoport megkísérelte Moumod Gaddafit megdönteni. Az USA az ENSZ Biztonsági tanácsában megszavaztatta a civil lakosság védelmében történő légi beavatkozást. Ezt követve megállás nélkül bombázza a civil lakósságot.
A fentiekben ismertettem néhány false flag hadműveletet, ami nem mindig jelent „hamis zászlót”, de az ürügy egyértelműen felfedezhető. Miért érdemelne ez meg egy posztot? Azért, mert néhány napja Amerika bejelentette, hogy Irán merényletet készített elő a Szaudi nagykövet ellen Amerikában, amiből egyetlen szó se igaz (annak ellenére, hogy a magyar média szolgalelkűen átvette). Akkor pedig ennek nyomós okának kell lenni. Ilyen fényben értékelni a következő híreket elégséges ahhoz, hogy a hideg futkosson le és fel a hátamon. Ugyanis éjszakánként III világháborús lidércnyomásaim vannak.
1) Kína figyelmeztette Putyint, hogy Izrael 2 héten belül megtámadhatja Iránt.
2) Közel keleti hírek szerint az Izraeli Hadvezetésben az elmúlt napokban komoly viták folynak arról, hogyan indítsanak támadást Irán nukleáris létesítményei ellen.
3) Amerika jegyzéket intézett Kínához, amelyben leszögezte, hogy a csendes Óceán amerikai hadműveleti terület, ahová kínai hadihajók nem mehetnek be. Ez Kína részére természetesen elfogadhatatlan. Emlékezzünk, az I. világháború úgy tört ki, hogy a szerbek az Osztrák-Magyar Monarchiától elfogadhatatlan ultimátumot kaptak. Válaszként Kína felgyorsítja az anyahajók gyártását (amiről egy korábbi posztban már volt szó)
4) Törökországban radarrendszer felállításáról döntöttek, ami az oroszok és Irán ellen irányul.
5) Az USA és Pakisztán viszonya már-már hadiállapotra utal. Miközben Kína deklarálta, hogy a Pakisztánt ért támadást úgy fogja fel, mintha ellene követték volna el.
6) Gerald Celente múlt héten kijelentette, hogy a valutaháború, kereskedelmi háború után a tényleges háború következik. A valutaháború következménye az Euró megingása. Jelenleg folyik a kereskedelmi háború Kínával. Már csak a tényleges háború hiányzik.
7) A minden idők legnagyobb gazdasági válságából Amerikát csak egy háború húzhat ki.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Kivéve ha Ron Paul nyeri a választásokat. Kicsi az esélye de megtörténhet. Bár lehet, hogy akkor Kennedy sorsára jut.
1- Jáááj.. én is félek.
2- „Kína figyelmeztette Putyint, hogy Izrael 2 héten belül megtámadhatja Iránt.”
Miért pont két hét.. és mi van ha letelik akét hét? Elhárul a veszély? A figyelmeztetés óta már elelt egy jó pár nap…de még talán van vissza belőle..
„Közel keleti hírek szerint az Izraeli Hadvezetésben az elmúlt napokban komoly viták folynak arról, hogyan indítsanak támadást Irán nukleáris létesítményei ellen.”
Ilyen viták már évek óta zajlanak, komolyan.. talán meg is szokták az emberek, hogy vita van erről, és lebegtetve van..
namost ez nem jelent semmit, de az ellenkezőjéz sem. minden megtörténhet. Para….
Ron Paul nem isten, a 2o15-ig begyürűző energiakrizist és az ezzel járó élelmszerválságot senki nem tudja megoldani.
A nagyfülű hazudós majomhoz is hasonló reményeket fűztek, Béke Nobel dijat kapott, mégis a ott állunk,hogy az Usa megint háborura készül.
A sok hülye a Wall Streten az őnámitó logók helyett inkább azt kellett volna skandálnia ,hogy fogyasztok,tehát vagyok.
7) A minden idők legnagyobb gazdasági válságából Amerikát csak egy háború húzhat ki.
Szerintem az sem.
Azt a háborút meg is kellene nyerni. Arra meg kicsi az esély annak fényében, amit Iraqban és Afganisztánban bénázik.
Néhány gyengébb ország fővárosát porig lehet bombázni, de azért hirtelen komoly szövetségek (nyílt vagy sem) alakulnának ellene.
Tibor bá, kiválóan szemlélteted a legkirívóbb eseteket. Hogy megér-e ez egy posztot?? Valójában erről kellene szólnia minden magára valamit is adó hírcsatornának, a közszolgálati csatornákról nem is beszélve. Mert nagyon kicsi az esélye annak, hogy a világméretű konfliktus elhárul, viszont a lakosság erre a legcsekélyebb módon sincs felkészülve, kihangsúlyozom a legcsekélyebb módon sem és ez a mindenkori vezetés felelőssége lesz.
Már félhivatalos források is azt mondják, hogy a világháború alatti kiadások fölé kell emelkednie az USA kiadásainak, hogy kimászhasson a recesszióból. Ez (hadi kiadások)meghaladta a 40%-ot a GDP-hez viszonyítva, a jelenlegi háborúi 1-3% körül mozognak. Afganisztán, Irak, Libya, (SZíria és Irán) csak előkészítő terepek a végső cél felé ami Oroszország. Erről többet meg lehet érteni ha elolvássátok egy fordításomat aminek a címe a Rothschild Polip, ha beütitek a googleba meg lehet találni a velorex blogon.Az írás nem teljesen elfogulatlan szemszögből nézi a dolgokat, de ennek ellenére érdemesnek tartottam a fordítását, bár nem teljes.
http://mr-moto-velorex.blogspot.com/2011/09/rothschild-polip.html
„Ma a Rothschildok a gőzmotorjai egy kazár vonatnak amely célba vette Oroszországot és a hatalmas kiterjedésű Szibériát. Erre a vonatra amely a Balkánon keresztül halad kell majd felszálljanak az újonnan felvett NATO tagok katonaságai, akik majd a Rothschild birodalomért fognak harcolni.”
1.BB
„Választásokksl” nem lesz sok változás az USA politikájában.
Ez a kölcsönkérősdi meg pénznyomtatás pedig már nem mehet sokáig tovább. A fekete leves 2012-ben jön, a baby-boomosok nyugdíjbavonulásának tetőzésével. Akkorra kiürül a nyugdíjkassza.
Lehet hogy Israel addig szeretné kihasználni az USA utolsó csepp energiáit, amíg még tudnak töltényt venni a puskába, és még végigbombázni Iránt.
De hogy aztán???
1 Ron Paul ilyen (bármilyen) szempontból sem jobb mint a többiek .
Tök mindegy ki nyeri az elnökválasztást . Obamában is mennyire bíztak aztán annyi .
Ahogy Rodolfó mondta :”A kezemet figyeljék mert csalok ”
Az elnök semmi . Azok számítaAK AKIK ODATESZIK .
2 Na félj Dorka !
Izrael nem fog megbombázni egy olyan országot
aminek zsidó az elnöke .
🙂
4:
Amerika elsősorban nem azért háborúzik, hogy megnyerje azt (itt téved mindenki), hanem hogy ne nyerje meg, csak fenntartsa.
7:
Na ez hülyeség. Gedeon mindjárt felrobban. 🙂
8 Azért raktam oda a 🙂 -it ,hogy csak kicsit robbanjon fel 🙂
Az a baj, hogy pontosan ugyanazok az érzések lengenek az én fejemben is… Bajos… És még nem vagyunk kész rá… Itt szerintem nem Amerikán fog múlni, hanem a keleten. Ha Kína és Oroszország lép, Amerika beindul és a láncreakció megállíthatatlan. (Akármennyire azt hisszük, hogy Oroszország SZU széthullásával kiherélődött, van még még benne erő…)
7. Az mióta akadályozta a zsidókat?
10. vagy én értelmezem félre a hsz. vagy Te nem jól ítéled meg, hogy ki is a bajok okozója.
Közben meg a hétköznapi Irán a világ egyik legvendégszeretőbb országa. Ezt mára jópár vérbeli traveller (olyan hátizsákos utazóféle, aki jobb szereti megismerni a helyi embereket, kultúrát, mint a nagykönyvek lefotózandó túristacélpontjait) baráttól, ismerőstől hallottam, akik közül nem egy járt már több mint 50 országban, valaki 100 felett is, és a kedvenc országok listáján mindig a top3-ban van Irán. A média csak nyomja ezt az „Irán a gonosz” szemetet, miközben ég és föld a különbség a festett és a valóságos kép között. Igazi önzetlenül, viszonzást nem várón segíteni tudó és szerető emberek.
Érdekes, hogy eltelt 70 év, 1941 óta, s az oroszok még mindig veszettül tiltakoznak, hogy a kassai bombázásban benne lettek volna. Ha viszont a nagy összefüggéseket nézve, vissza megyünk a kezdetekhez, már összeáll egy összefüggöbb összkép…
A hitleristák ekkor már nemcsak az ellenséget látták tisztán, hanem azt is, hogy a háboru megnyerhetetlen…. pedig az amerikai fegyverszállítás csak ezután indult igazán. Ami velünk kapcsolatos, mindenképpen kellett a nemetek melletti hadbalépés, hogy az ezért járó megtorlás hiteles legyen. A parlamenti dokumentekböl gondosan csak ez az oldal hiányzik, mint ahogy a kongresszusi könyvtárban található kópiákból is, hogy a felsöházi zsidó képviselök figyelmeztették Horthyt, hogy menni kell a jugoszláviai lerendezésre, különben bevonulnak a németek, s akkor a zsidóknak …, késöbb figyelmeztették, hogy hadatüzenjen, mert különben bevonulnak a németek, s akkor a zsidóknak annyi …
… persze akik szervezték a háboru menetét, azoknak ez csak egy szükséges epizód volt. (Sztálin kis cédulája, amin röviden jelezte, melyik országok tartoznak majd a buffertbe 45 évig… ezt emlegették 56 november 2-án a moszkvai török követségen is, ahol elöször hirlett, hogy visszaindultak amerikai jóváhagyással a magyar forradalom leverésére, mivel a 45-ben kimondott 45 év megszállásból akkor még volt vissza néhány jogszerü megszállási év …
5: Árpád, Te mire gondolsz, amikor azt írod:
“Ma a Rothschildok a gőzmotorjai egy kazár vonatnak amely célba vette Oroszországot és a hatalmas kiterjedésű Szibériát.”
Kik a kazárok nálad?
Úgy tudom, a kazár nép megjelölés a török KASZÁR névből (Kaszár népe) ered.
Ugyanakkor a kazár nép vezetőinek csak nagyon kicsi része tért át a zsidó vallásra, a judaizmusra, ebből tévesen ered az a következtetés, hogy a kazárok leszármazottai lennének a kelet-európai zsidók.
Tehát a kazárok alatt a törökökre gondoltál? A pici számú zsidóság – akik feltételezések szerint a 8. században vették fel és csak a vezetőik a zsidó vallást – leszármazottaira? Hol élnek ezek a kazárok jelenleg?
5: Csak mert nem értem a kazárokra való hivatkozást.
Beleolvastam ebbe a kazár történetbe, így aztán végképp nem értem:
http://www.tankonyvtar.hu/tortenelem/regi-belso-azsia-080904-37
14,ha elolvastad volna a lefordított anyagot akkor nem kérdeznéd ezt. Én időt szántam a fordításra, akit érdekel az szánjon időt az olvasásra:-))
14. Igaz, Moli, nagy a sírás ezügyben is a szentföldön, mivel a szeffardok elnyomásról panaszkodnak, pedig a 3-5%nyi szeffard, aki meggyanúsítható lenne azzal, hogy szemita eredetü. A maradék 95-97% askenazi, (kelet)europai, akik csak bitorolják a szemitaságot. (öket szólítják kazároknak…) A másfélmilliárdnyi valódi szemita viszont kizártnak tartja, hogy ebbe a körbe zsidó is beletartozzon…
… na akkor itt jönnek az antiszemiták, köztük elsösorban a gonosz (szemita) muszlimok, mind a másfél milliárd, s a többi söpredék is, aki merészel a zsidókkal nem pozitív hangvételben foglalkozni…
16: Elolvastam és szerintem ez nem igaz. Hogy lehetne a mai zsidók 90 %-a kazár?
Olvasd el ezt a linket is.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kaz%C3%A1rok
Szerintem ez mese a javából, ami a Te általad hivatkozott anyagban szerepel. Még hogy a mai zsidók 90 %-a a kazároktól ered..???
Tiborbá, a forrásod nem ez volt véletlenül:
http://jovonk.info/2011/10/14/kina-figyelmeztette-putyint-az-usa-vilaghaborut-akar
Csak szólok, hogy tipikus dezinformációs anyag, amiben kibogozhatatlanul keveredik a valóság és a konstrukció…
A világégésnek van esélye, de ez a citált írás nem alkalmas alap a megvitatására.
Moli59, ismerned kellene Arthur Koestler elméletét a tizenharmadik törzsről, nem?
Mellesleg a kiváló Bartha Miklós is kazároknak nevezi a Kárpátaljára az előző századfordulón beáramló galiciánereket.
19: Arra hivatkozik a cikk szerzője, hogy az FSB-től származik a cikk anyag. Az FSB sok mindent jelent rövidítve, egyik rövidítés a Federal Security Service-t (Oroszország) jelenti. Vagyis az Orosz Föderáció legfőbb haza állambiztonsági szervét.
20: Arthur Koestler elméletét jócskán megcáfolták és nem tartják elfogadhatónak.
22, kik?? Ez a kérdés, mellesleg fennakadtál egy „apróságon” ami nem is annyira apró, de a lényeget téveszted szem elől ezáltal. Az az írást nem ezért fordítottam le, hogy ki szefárd, ki szemita és ki kazár, nagy ívbe nem érdekel, az viszont igen, hogy milyen tetteket hajtanak végre, hogyan igáznak le nemzeteket és országokat, ezt viszont érzékelteti az írás. Még azt is mondhatnánk rá hogy ügyes, de valójában mindezt csalással, árulással és korrupcióval érik el.
Valamint eltértünk a főcikk lényegétől és ebből a szempontból teljesen milyen nációjú aki a masszát keveri, mert rajtunk fog lecsapódni és a lakosság 90%nak három napi tartaléka sincs.
Én készítettem egy fontos eszközt ami segíthet ha balhé lesz, gondolom sokan kiröhögik majd, de kb. két hét múlva bemutathatóvá válik, ha Tiborbá is úgy gondolja szívesen közzéteszem, oszt lehet röhögni:-))
A 10-es én voltam, csak új a rendszer és hozzászoktam a név mentéshez…
11. Amerika provokál, de szerintem arra még kevés, hogy az első lépést megtegye. Szerintem. Bár én sem tartok elképzelhetetlennek egy False Flag Operationt.
Sziasztok,
volt korábban egy stuxnet-es poszt itt. De érdemesnek tartottam belinkelni, bár az index-ről van.
http://index.hu/tech/2011/10/19/itt_a_stuxnet_virus_utodja/
20:
NEM Batka, Ilyen portálokra véletlenül se tévedek, mert kizárólag angol nyelvüeket fizetek elő.
25:
Örülnénk, ha megismerkedhetünk vele.
28. köszönöm a lehetőséget, élni fogok vele.
24-25: Ezzel részben egyetértek, de azért ne általánosítsunk. Nem minden zsidó korrupt, csaló és áruló. Ahogyan Magyarországnak sem hiányzott sem Gyurcsány sem pedig Orbán. Valóban eltértünk a témától.
Kíváncsian várjuk, milyen eszközt mutatsz be, senkinek nem áll szándékban itt szerintem senkit kiröhögni.
Én magam nem hiszek az ilyen levezetésekben, amikből kikövetkeztethető, hogy lesz III. világháború. Bár kétségtelen tény, hogy az I. és a II. is szinte úgy kezdődött, hogy senki nem akarta elhinni, hogy igaz lehet.
5: Egyébként valóban érdekes, amit a Rothschildokról fordítottál.
Csodálkozom is, hogy nincs közvetlen tagjuk a Bilderberg-csoportban, sem a Trilateral Commissionban. Előbbiben ugye tag Bokros és Surányi, utóbbiban Orbán. Kétségtelen, a világ legnagyobb cégeinek vezetőit tömöríti a Bilderberg-csoport és valószínűleg hatalmas háttér politikai szervezet (szerveződés?) áll mögöttük.
31 Bokros mint a világ nagy vezetője 😀
A Bilderberg lista magyar résztvevőit állandóan változtatják az akt. pol. helyz. megf. magyarúl : kamu
Ha nem hiszed : gugul és nézz meg több nyelvüt is . Nem fogsz rajta magyart találni .
Rothschildek meg sehol a Surányi meg ott van 😀
Mit be nem kajálnak a népek….
http://bilderberg2011.com/bilderberg-agenda/bilderberg-conference-2011-agenda-overview/
Hát igen, az mindenesetre érdekes megállapítás az állítólagos kiszivárogtatások közül, hogy a Csoport valójában a válság hosszú elhúzásában érdekelt. Sőt, az „endless”, azaz vég nélküli gazdasági világválságban.
A vélemény szerint Európa több országa is csőd felé közeleg és monumentális (!) társadalmi szakadások fognak bekövetkezni. Az olajárak tovább fognak szárnyalni. És hát oda lyukad ki a cikk, ahova Tibor bá posztja: A Bilderberg-csoport és a Trilateristák is a háborúban érdekeltek: a világ túlzsúfolt, és a lakosság lélekszámának növekedését háborúkkal lehet megakadályozni.
Na..most már sajnos nem érek rá. Mindenesetre, szomorú dolgok ezek.
25. Mindent, ami növeli az életbenmaradási esélyeinket szívesen látunk szerintem.
34. meglesz, csak túl nagy elvárásokat ne támasszatok:-)), ami engem illet, remélem, hogy győz az emberiség józan esze, bár minden ellene szól, az ember ennyire „állat”
http://hu.wikipedia.org/wiki/Starfish_Prime
Ehhez egy 2009-es hír:
Russia-China Warn US That Israeli Attack On Iran Means “World War
http://dprogram.net/2009/07/18/russia-china-warn-us-that-israeli-attack-on-iran-means-%E2%80%9Cworld-war%E2%80%9D/
Meg egy 2011 októberi:
Putin Tells Top Generals to “Prepare For Armageddon
http://www.jungleapocalypse.com/featured/putin-tells-top-generals-to-%E2%80%9Cprepare-for-armageddon%E2%80%9D/
Az eredeti írás meg itt található: http://www.whatdoesitmean.com/index1524.htm
Ez egy okt 4-i hír (a két hét tehát letelt és szokás szerint nem történ semmi) melyet egy bizonyos Sorcha Faal jegyez. Tőle egyébként számtalan olyan „jóslat” eredeztethető, amely a későbbiekben egyáltalán nem valósult meg, ettől függetlenül mindenki rá hivatkozik, és a hülyeségei töretlenül terjednek a neten. Imádják a gedeonisták, mert pánikkelteni azt nagyon tud. Róla bővebben itt:
http://www.beaconoftruth.com/sorcha-faal.htm
meg itt:
http://www.philipbrennan.net/2011/01/14/intelligence-briefs-or-disinformation-how-to-tell-the-difference/
Azt olvashatjuk a hír elején, hogy az orosz Federal Security Services (FSB) a kínai állambiztonsági minisztériumon keresztül szerezte az értesülését, amely szerint az amik kirobbantanak két héten belül egy újabb világháborút.
A kínaiak meg Bryan Underwood-ra hivatkoznak (akit egyébként tényleg le is tartóztattak amerikában -éppen most- kémkedésért), aki biztonsági őr volt az amerikai konzulátuson Kínában. Állítólag azért adta át az infót a kínaiaknak, mert így akarta megakadályozni az esetleges „apokalipszist”.
A hír tehát az FSB jelentésére hivatkozik. Menjetek fel az FSB oldalára, és nézzétek meg a saját szemetekkel, hogy létezik-e ilyen jelentés, mert én nem találtam (google fordító):
http://translate.google.hu/translate?hl=hu&ie=UTF8&oe=UTF8&u=http://www.fsb.ru/
Egyébként itt megnézhetitek az amerikai fegyveres erők összehasonlítását a kínaival. A kínaiak sehol sincsenek az amerikaiakhoz képest, egy háború kész öngyilkosság lenne a számukra:
http://www.globalsecurity.org/military/world/china/pla-v-us.htm
Off topic.
Morális helyzet Kínában.
Figyelmeztetés:
Ez egy végtelenül szomorú és felkavaró video.
Egy teherauó elgázol egy kisgyereket, átmegy rajta, megáll, aztán elindul és ismét átmegy rajta a hátsó kerekével. Az emberek elsétálnak mellette, mintha mi sem történt volna, aztán ismét átmegy rajta egy autó…aztán nagy nehezen valaki félrehúzza.
http://www.allnews.xxxmthai.com/?p=338939
33. Kedves Moli, a balhé korábban datálódik. Ezt gondolom érdemes elolvasni, dokumentalt, az eredeti levél a British Museum Libraryban…
„Albert Pike az illuminizmusban kárpótolta magát. Elfogadta a világállam és a világkormány elképzelést és végül is az Egyesített Szabadkőművesség Világtanácsának az élére került. 1859 és 1871 között ő dolgozta ki a jövőben kirobbantandó három világháború katonai stratégiáját, amelyre három forradalommal párhuzamosan kerülne sor, és amely világháborúk végül is lehetővé tennék, hogy a 20. század végére az illuminátusok elérjék céljukat, a világ feletti hegemónia megszerzését, és a világ egy központból történő irányításának a létrehozását.
Albert Pike forradalmi stratégiájának álcázására új rítusú szabadkőművességet hozott létre, amelyet az „Új és megreformált Palladian rítusnak” nevezett el.
Ennek a rítusnak a három világközpontja Rómában, Berlinben és Charlestonban volt. Megbízta Mazzinit, hogy hozzon létre 23 alközpontot világszerte. Ezek voltak a világforradalmi mozgalom titkos regionális központjai. Még mielőtt a drót nélküli rádió fel lett volna találva, az illuminátusok számára dolgozó tudósok és mérnökök már technikailag megoldották, hogy Albert Pike, és az előbb megjelölt központok vezetői gyorsan és titkosan kapcsolatot tarthassanak egymással.
Ez tette lehetővé, hogy egyszerre csak olyan eseményekre kerülhetett sor – párhuzamosan és központilag összehangoltan – a világ legkülönbözőbb részein, amelyek végül is forradalmakba vagy háborúkba torkolltak.
Albert Pike stratégiája viszonylag egyszerűnek mondható. Elképzelése szerint a nemzetközi forradalmi mozgalomnak elő kell készítenie három globális háborút, párhuzamosan három nagyszabású forradalommal.
Az első világháborút azért kell megszervezni, hogy az illuminátusok megdöntsék a Romanov dinasztia hatalmát Oroszországban és ebben az országban kipróbálják a hatalom monopolizálásának egy új rendszerét, az ateista kommunizmust. Egy ilyen háborúhoz szükséges volt konfliktus kirobbantására a brit és a német birodalom között.
A háború után megszilárdult kommunista rendszer aztán felhasználható további kormányok megdöntésére és az illuminátus hegemónia kibővítésére.
A második világháború kirobbantásához a fasizmus és a politikai cionizmus ellentéteit kell kihasználni. Ennek a háborúnak meg kell semmisítenie a fasizmust, illetve a nácizmust és el kell vezetnie Izrael állam létesítéséhez Palesztinában. A második világháború alatt a nemzetközi kommunizmust meg kell erősíteni, hogy alkalmas legyen a világ sakkban tartására.
Albert Pike elképzelése szerint a harmadik világháborúra azért kerülne sor, hogy megoldja a politikai cionizmus és az iszlám világ közötti konfliktust. A két oldal kölcsönösen kimerítené egymást, és ez előkészítené a háttérerők illuminátus világközpontjának az átfogó és teljes hatalomátvételét.
1871. augusztus 15-én Pike azt mondta Mazzininak, hogy a harmadik világháborút követően sor kerül a világtörténelem legnagyobb horderejű változására. Idézzük most Albert Pike saját megfogalmazását abból a Mazzinihoz írott levélből, amely a mai napig megtalálható a londoni British Museum Library-ben a katalogizált levelek között:
„A szabadjára engedett nihilisták és ateisták segítségével olyan félelmetes társadalmi kataklizmát provokálunk, amely szörnyűségében meg fogja mutatni a nemzeteknek az abszolút ateizmus, a barbárság, és a legvéresebb felfordulás hatékonyságát. A polgárok ekkor mindenütt rákényszerülnek, hogy védelmezzék önmagukat a forradalmárok kisebbsége ellen, és meg fogják semmisíteni a civilizáció lerombolóit. A többség, amelynek istenhívő szelleme ettől kezdve iránytű nélkül marad, kiábrándul a kereszténységből. Ezek a kiábrándult keresztények – vágyódva egy ideálért, de nem tudva hová forduljanak imádatukkal – el fogják fogadni az igazi fényt a tiszta luciferi doktrina egyetemes megnyilvánulásán keresztül, amely ekkor végre széles körben ismertté válik. Ez a megvilágosodás annak az általános mozgalomnak lesz az eredménye, amely a kereszténység és az ateizmus lerombolását vagy elpusztítását fogja követni, amelyek egyidejűleg lesznek legyőzve és megsemmisítve.”
38. Ezt állítólag a londoni British Museum Library-ben őrzik a katalogizált levelek között.
De én ezt csak akkor hiszem el, ha láttam az eredeti forrást, Pike levelét.
Márpedig British Museum tagadja a levél létezését.
Olvasd el a The Three World Wars részt:
„The British Museum has recently confirmed in writing to researcher Michael Haupt that such a document has never been in their possession”
http://en.wikipedia.org/wiki/William_Guy_Carr
A háború nem húzhatja ki az USÁt a bajból, mert már nincs ahhoz se erőforrás. Atomháború lehet, de az nem válik be gazdasági növekedés-gerjesztőnek…
Miért robbannék fel? Ahmadinedzsád zsidó, Kadhafi is az. mégis megtámadták az utóbbit is. Hitler is zsidó volt, mégis ölt zsidókat és a zsidó bankárok által létrehozott nácik ellen is harcoltak zsidók. Darvinista banda. Az ügyesebb éli túl, a nagy (zsidó) hal megeszi a kiszsidó halat… Meg a gojt is…
38: Engels az 1849 januárjában a magyarok harcáról írt levele végén kilátásba helyezi, hogy a „következő világháborúban” reakciós osztályok és dinasztiák mellett egész reakciós népeket fognak kiirtani…
Pike előtt kész tervek voltak ezek.
40: pontosabban Engels újságcikket írt a Neue Reinische Zeitungba és ez megvan.
…a Fidel Castro is az, vigyáztak rá hatvan évig…
A nyugati világ már régen elvesztette mind politikai,mind gazdasági,mind erkölcsi vezető szerepét,s az szép lassan keletre csúszott.
A nyugat szépsége megkopott,már 20-30 éve kozmetikázzák,hogy a látszat fennmaradjon.
Hogyan lehet egy öregedő hölgynek tudtára adni,hogy eljárt felette az idő?
Körülírva,vagy őszintén,de mindkettő sokkoló lesz.
A nyugati társadalmak most ébrednek annak tudatára,hogy vége a szép éveknek.
Az emberek mindent,vagy legalábbis a kényelmes életüket elveszítik,amit más népek kifosztása árán szereztek maguknak.
Hófehérke felnőtt,s követeli a jussát,a gonosz mostoha meg kétségbeesetten próbálja menteni a menthetőt,s az almához nyúl.Kénytelen radikális megoldást választani.
Itt tartunk most.
36:
Mit számit ez: „A kínaiak sehol sincsenek az amerikaiakhoz képest” – ha csak egyetlen egy kínai ICBM az Atlanti Óceánról kilőve eltalálja New Yorkot?
38:
Ez a mese rosszabb, mint a Biblia. 😀
Azért csak kitalálmány, mert nincs ember, aki 150 évre tervezne. Nem azért mert lehetetlen (a történelem kaotikus-matematikailag pupák), hanem azért mert ütközik az emberi természettel. Ki a francot érdekel, hogy mi lesz 100 évvel a halálom után?
Igen, ez a nukleáris potenciál „szépsége”.
– Van atombombád?
– Igen!
– Mekkora? Hány darab?
– Nem mindegy??
– Öööö… de.
Na jó, ez így kicsit sarkított, de tény, hogy egy bizonyos szint után (amit már sok ország elért) nem számít kié a nagyobb, úgyis megpusztul akit megraknak.
Az okosok csak addig érdekeltek egy háborúban amig más farkával keverhetik a forró kelkáposztát. Amint a saját kis pöcsük is belelógna már nem is olyan kifizetődő. (Ez nem zárja ki hogy egy téves riasztás esetén beindúljon a gépezet.) Csak kóstolgatják egymást és az erősebb kutya elven osztoznak a koncokon. Szóval van még esélyünk hogy megússzuk a nagy bumm-ot.
1, Igen szomorú lenne ha a kínaiaktól értesűlne Putyin egy ilyen veszélyről.
2, ez a vita évek óta folyik
3, ez egyszerűen marhaság
4, egy ország fegyverkezése a szomszédoknak nem tetszik, de nem jelent közvetlen háborús készülődést.
5, Pakisztán az erőfitogtatás terepe, de nem érdemes miatta sokat kockáztatni.
6, naponta születnek ilyen kijelentések
7, Amerikát (és a világot) a válságból csak erőforrások húzhatnák ki, de mivel ezek háborúval sem szerezhetők meg, mert elfogytak, nincs ok a háborúra. (a helyi konfliktusok erről szólnak)
konklúzió: jóval nagyobb a baj mint egy III. világháború 🙂
37: Ez a legmorbidabb video amit valaha láttam a neten…(morálisan)
45. „Ez a mese rosszabb, mint a Biblia. 😀 ”
Annál is inkább, mert szabadköművesség nagyon is tudatos hívő emberekből áll, és hierarchikus az egész felépítményük. Jelenleg egy irányított, rejtett, az emberek agyát jól megdolgozó anarchiában leledzünk. És ezek a fickók egy hierarchikus (New World Order) világrendet akarnak a saját szájuk íze szerint. Erről papolnak, szinte ki lehet hallani minden mondatukból. Hamvas Béla írja: „A közösség rendje a világ meg nem változtatható értékrendjén nyugszik: Ez a hierarchia.”
A baj az, hogy ha sikerül nekik (remélem nem), az csak a valódi utánzata lesz.De az emberek már régóta vágyakoznak egy ilyen világrend után, ezért könnyen megvezethetőek lesznek.
A tömeg valóban nem hosszú távra tervez 🙂 , de ezek a háttérerők olyan információk birtokában, amiről mi még csak nem is álmodunk, onnét fentről könnyebben tervezik a jövőt.
Szep napot. Tud e valaki olyan helyet a Fold nevu bolygon,ahova elbujhatna az a nehany ember aki tenylegesen iranyitja a „Vilag” mukodeset? (persze ettol meg lehet) Nuklearis armageddon addig nem lesz,amig a kimenetele kerdeses a kirobbantasat fontolgatok szamara. III.Vilaghaboru lesz,de egyenlore nem hidrogenbombakkal,maximum csak helyi gyors kriziskezelesre,az egyebkent is nuklearisan veszelytelen orszagok ellen.
50:
Én ilyenről nem tudok, de az a néhány ember azt hiszi, hogy tudja. 🙂
37-re: sajnos megnéztem a belinkelt videót. Nem tudok magamhoz térni, sírógörcsöm volt egész nap. Tudom, tele van a világ kegyetlenséggel, ilyennel és még ilyenebbekkel és nem csak Kínában. Mindent tudok, de egyszerűen nem megy ki a fejemből és nagyon-nagyon rossz kedvem van. Azért kösz, nem téged akarlak bántani amiért felraktad! De iszonyú volt látni (elvontan tudni elviselhetőbb).
http://translate.google.hu/translate?sl=en&tl=hu&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fenglish.pravda.ru%2Fbusiness%2Ffinance%2F18-10-2011%2F119355-The_Large_Families_that_rule_the_world-0%2F
Diana altalaban az emberek tobbsege nem is hiszi azt el,hogy valahol ilyen dolgok is megtortennek, mindaddig mig meg nem tapasztaljak.Valoszinuleg ez egy reflex,mely vedi a pszihet,de sebezhetove is teszi az egyent abban az esetben,ha vele,vagy kozeli hozzatartozojaval tortenik atrocitas. A virtualis valosagban a tenyeket is virtualisnak, a szemfenyvesztest pedig megfelelo talalas segitsegel tenynek fognak fel. De ha jol korulnezunk,eszleljuk hogy errol szol a magunk altal felepitett vilag. Csalas,hazugsag lehet igaz teny, es amit tenynek velunk,az all legtavolabb az igazsagtol.
Azt hiszitek Tibor ‘bá írása konteó? Akkor ezt olvassátok: http://vanmagyarazat.blogspot.com/2011/09/hatalmas-robbanasok-pusztitottak-el-ket.html
Tehát, ha lejárt a két hét, az csak azért lehetséges, mert már folyik a harc 😀
„Egy saját magáért beszélö grafikon arról, hogy az átlag USA polgártárs személyes tartozása az idén megegyezik az idei jövedelmével. 2013-tól a tartozása egyre inkább túllépi az évi bevételét. http://www.zerohedge.com/news/scariest-chart-ever
Majd meglátjuk nem kezd-e kedvuk cseppeni nekik is a lázadozáshoz?”
56. Már megjött a kedvük, de még nem éhesek… Majd ha éhesek is lesznek, meg lázadozók is, na akkor lesz valami…
Jr69.A foldon kivuli elet letezhet,de nem hinnem hogy valaha is megismerhetnenk egymast kozelebbrol…Vakumbomba pedig mar 15 eve letezik, Afganisztanba be is vetettek parat.
52-54
http://www.chinasmack.com/2010/pictures/bmw-driver-hits-small-boy-runs-him-over-4x-then-walks-away.html
45: Tibor’bá!
Egy kicsit off topik és inkább csak azoknak szól, akik vitáztak velem az evolúciós spekulációk poszton. Én ott ugyanezt mondtam, amit most Te is mondtál ebben a hozzászólásodban: Ki a francot érdekel, hogy mi lesz 150 év múlva a halálom után? Hát még 300 évvel utána. Ez teljesen ellenkezik az emberi természettel. A Biblia és különösen az újszövetség és az őskeresztények tanításai éppen ezért nem lehet kitalálmány.
Mert mi a fenének és kik találtak volna ki ilyen nyilvánvaló hazugságot, ha életükkel fizettek érte és csak 300 év múlva kezdhetett el profitálni belőle valaki? Most akkor hogy is van ez?
Dicséretre méltó szívóság, és milyen tiszta logika. Az öngyilkos merénylők nem azért vállalják az önkéntes halált, mert a papok megdumálják őket, hogy egyenesen a paradicsomba fognak kerülni és ott négy gyönyörű nő fogja kinálgatni neki a kegyeit, hanem azért mert meg vannak győződve arról, hogy Hohamednek Gábriel arkangyal megjelent.
53: Igen, az English Pravda nagyon jókat szokott néha lehozni. Bár akkor most ehhez hozzá kellene tenni a kínaiak, a szaúd-arábiaiak, a svédek (Wallenberg birodalom), a franciák, az angolok, az olaszok (pl. Agnelli, FIAT) a japánok (Sony), jó néhány arab dinasztia stb. által uralt cégeket, vállalatokat.
Ez így túlságosan Amerikára van lesarkítva. Vannak bőven a világ nagy cégein keresztül világuralmi hányaddal rendelkező gazdag családok….és akkor még szegény Zwackot is ide sorolhatnánk 🙂
„De az emberek már régóta vágyakoznak egy ilyen világrend után, ezért könnyen megvezethetőek lesznek.”
Én ezt egy picikét kibontanám, illetve más szemszögből világítanám meg. Nevezetesen: az ember HIERARCHIKUS főemlős, ebből következőleg hierarchiában szeret és fog is élni. Ha két embert egymás mellé teszel, az egyik már „főnök”. Ez így van, ez van beleégetve a génjeinkbe.
Innentől kezdve viszont nincsenek a világot irányító „titkos társaságok” meg a világ elveszejtésére szőtt illuminátus meg szabadkőműves összeesküvések. Van egy emberek által alkotott civilizáció, benne a hierarchikus társadalmi szerveződési renddel, ami mára diszfunkcionálissá vált. Vagyis van egy rendszer, ami, mivel a környezeti feltételei megváltoztak, már nem azt teszi, amit kellene neki. Nevezetesen elpusztítja az emberek élőhelyét, mérhetetlen mennyiségű halált, szenvedést és borzalmat okoz minden vonalon. Csakhogy ennek a rendszernek a fenti levezetésből következően az „elit”, vagyis a hierharchia CSÚCSÁN lévő játékosok pontosan ugyanolyan elemei, mint a „pórnép”, vagyis a piramis aljára kerültek. Ez van, emberek. Fifty-fifty.
Nagyon jó volt a mai poszt is! remélem nem lesz 3.ik világ háború, csak azért hogy a rothadó pénzügyi rendszer megérje az emberiség pusztulását.
3. hát én megyek mert már unom a világvége várást.. inkább ezt tűzzék a zászlajukra:
Coito ergo sum. 😉
60: Tibor bá, te beszélsz bele már megint? Szerinted kinek a megjelenésében hittek az amerikai katonák, akik mondjuk az Omaha-partot rohamozták és első egységeik gyakorlatilag öngyilkos merénylőként végezték???
60: Akkor most Pál apostol meg volt róla győződve, hogy Jézus megjelent és vakhitéért adta életét? Vagy pedig meghamisította a Bibliát 300 évet előre tervezve, hogy valakik egyházat alapítsanak rá?
65:
Természetesen testre szabta az Ó-szövetséget, és megrendeltre az Új-szövetséget az evangelistáktól.
6: Csalódtam. Azt hittem, jobban ismeritek Ron Pault. A FED-et is bezárná. Ne hasonlítgassuk már a többi indulóhoz, könyörgöm. Tájékozódj.
Friss hírek szerint, elfogták és meghalt Kadhafi.
Jöhet Szíria…
itt a fénykép a halott Kadhafiról:
http://www.foxcrawl.com/wp-content/uploads/2011/08/Muammar-Gaddafi-dead.jpg
Egyetlen probléma, hogy ezen a képen nem barna a szeme…
valahogy a keze sem stimmel.Itt egy kép róla amikor még él:
http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2011/06/09/111422-libyan-leader-muammar-gaddafi.jpg
64:
A fenébe, az előbb elbújt a kommented. — Na képzeld el, veszem magamnak a bátorságot és belebeszélek. Bár, ha meggondolom, olvasok én itt annnyi hülyeséget, hogy nem is kell ehhez bátorság. 😀
67:
Akkor úgy járna, mint JFK.
70.
Szerintem a hulla Gaddafié.
71: de a lényeges kérdésre nem válaszoltál.
72:
Azt hittem, hogy ez egy komolytalan (költői) kérdés. de, ha te ezt komolyan kérdezed, akkor a komoly válaszom: Honnan a fenéből tudnám? És bárki honnan a fenéből tudná? (végeztek felmérést?) És hogy jön ez ide, mármint extragalaxis és az én „beszélgetésünkhőz”? Extragalaxis-t már rég nem veszem komolyan, de lassan te is erre a sorsra jutsz, ha neked ez lényeges kérdés.
71!
Ha most itt sok hülyeséget olvasol, akkor gondold el Tibor bá, mi lenne akkor ha nem értelmes emberek vitáznának.. 😀
73: nem kell Mohamedben, Jézusban, stb. hinni, minden katona dolga lehet a halál.
73: „már rég nem veszem komolyan, de lassan te is erre a sorsra jutsz”
No, ez a veszély kölcsönös…
Túl sok a türelmetlen, fantikus kinyilatkoztatásod az utóbbi időben. A korral jár??
76:
Ja a meszesedés 🙂
Bocs a gonoszkodásért nem bírtam ki.
75:
Szóval te nem látsz különbséget az önkezüleg elrendezett biztos halál és a kényszerből elvállalt, nem feltétlen bekövetkező halálhoz vezető tettek között? — Szóval én nem így látom, de ebben nem nyitok vitát, mert nagyon oldal-vágány.
76:
Esetleg ragályos! 😉
77:
Majd vizsgáltasd meg magad a 79. évedben (ha megéled). 🙂
Remélem megélem, így vagy úgy.
Azt is remélem lesz aki megvizsgáljon 😀 (feleségem orvos…)
78: Az Omaha-partnál, vagy Gallipollinál csak minimális statisztikai eltérés volt az öngyilkos merénylő biztos halála és a rohamozó amerikai, ausztrál stb. katonák szinte biztos halála között.
Szerinted az előzőhöz fanatikus őrültnek kell lenni és különösen vallási fanatizmus kel, valami prófétában kell hinni, stb.
Az utóbbiaknak elég volt elhinni a fegyelmezett – lényegében – tömeges öngyilkossághoz, hogy a Hazáért teszik. E meggyőződésükhöz kellett a hazafias nevelés és a háborús propaganda, nameg pár False Flag akció, amit az összes Civilizált Nyugati Hatalom kormányzata időről időre mnegrendez. Hogy a Luzitániát süllyesztik el, nem szólnak a Pearl Harbor elleni támadás felderítői jelentéséről, vagy robbantják a WTC-t, az mindegy. Ezek korunk „vallási fanatizálásai” a Nyugati Demokráciák vezetői részéről.
Erről szólt a Napló is, ami egy ilyen propaganda része, ahogy természetesen a hamisítás tárgya önmagában fennáll, a náci propaganda is befolyásolta a németeket, akik nem voltak rosszabb emberek, mint mások.
Az öngyilkos merénylőket kitermelő népek se álnak másoknál rosszabb emberekből, csak kegyetlenebbül elnyomják őket, mint másokat, ezért ilyen akciókra is lehet köztük önkénteseket toborozni. Szegények nyilván éppúgy hasznos idióták, megtévesztett ágyútöltelékek, mint az Omaha-partnál rohamozó amerikai katonák, akik az ellen a náci fenevad ellen vállalták az öngyilkosságot, amelyet saját hazájuk Wall Streetjén ülő bankárok finanszíroztak a hatalomba. A dzsihádista szervezeteket is ezek mozgatják, az Al Kaida is a CIA és társai kreatúrája. Miért hülyébb az arab, mint más, ha amerikait, angolt, németet éppúgy meg lehet téveszteni? Hogy a magyat ne is mondjam.
A „zöldek” úgy akarják beállítani, mintha nem halt volna meg Kadhaffi, de ez így gyenge. Nézzétek meg a felső képet:
http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.algeria-isp.com%2Factualites%2Fpolitique-libye%2F201110-A6559%2Flibye-seul-porte-parole-moussa-ibrahim-est-courant-etat-kadhafi-octobre-2011.html
Üdvözletem.
Néhány rövid megjegyzést teenék ehhez az egész történethez.
Líbia megtámadása egyértelmű hódító háború, amihez az indok finoman szólva is erősen kétséges. Nyilvánvaló, hogy a háborúnak oka volt, ebbe most nem mennék bele, de elég ránézni a térképre ahhoz, hogy láthatóvá váljon az Észak-Afrikától Közép-Ázsiáig terjedő hatalmas régióban a szándékosan gyújott „tüzek” által behatárolt terület jelentősége.
Amit a média jelen pillanatban művel a valódi vagy ál Kadhafi holttest körüli mizériával, az lassan kimeríti egy „virtuális fekete mise” minden ismérvét.
Valójában lényegtelen, hogy Kadhafi él-e vagy meghalt. Elég, ha Oszama bin Laden történetére gondolunk. Aki képes gondolkodni az könnyen rájöhet arra, hogy az egész cirkusz csak a kábított, a média tömegfogyasztására beállt tömegnek szól.
Vannak a rosszfiúk de a jó oldalt képviselő G.I. Joe és társai végül mindig győzelmet arat – made by Hollywood.
Engem jobban érdekelne az, hogy igazak-e azok a pletykák, miszerint több líbiai és szír városrész patyomkin makettjeit építették már fel a Nyugat szempontjából „baráti” arab államokban, ahol szépen megrendezett műsorprogram szerint fizetett statiszták játszák el az ünneplő tömeget valamint a hős felkelőket. A BBC-től kezdve pedig az összes portálig mindenhol ezeket nyomják – a XXI. század új frontja a média is.
Az Egyesült Államok iletve a nem túl szerényen „nemzetközi közzöségnek” titulált bűnbanda további terveivel kapcsolatban nem zárható ki akár világháborús készülődés sem, a leginkább valószínűnek nem frontális támadást tartok, hanem először belső lázadások szítását, polgárháborús helyzet teremtését, lakáj ellenkormányok felállítását majd végül a katonai intervenciót a lakájok „kérésének” megfelelően.
McCain úr a napokban nyíltan megfenyegette Oroszország és Kína vezetőit is, Putyint név szerint említve – miszerint a mai diktátorok okuljanak Kadhafi sorsából.
Mindenesetre az orosz és a kínai fegyverkezés üteme jelzésértékű abból a szempontból, hogy a túloldalon sem csak hülyék laknak.
M
82:
Ilyen szintű csalást neme lehet végrehajtani, mert vannak szabadúszó újságírok, fotós haditudósítók, és hírcsatornák, például az Al Jazeera.
Az USA-t nem idegesíti egy diktátor (lásd Orbánt, aki teljesen megfelel nekik) ha azt tesz, amit elvárnak tőle. Kína és oroszország létezését le kell az USA-nak nyelni, mert pont annyi robbanó fejükl van, mint neki. Ez a fenysegetés csak színjáték, valójában a németeknek szól, akik se Libiában nem azt tették, amit Amerika elvárt, se most nem hajlandók 100 milliárdokat bedobni a fekete lyúkba, amit az USA szintén elvár.
Üdv Tibor bácsi!
El kell ismernem, figyelemre méltó gondolat, ez a felállás még nem jutott az eszembe. Mivel van benne ráció, ezt végig kell gondolnom!
M
Ui: Mármint nem az esetleges média csalásra gondoltam az előbb természetesen, hanem az USA-német(EU)-orosz-kínai sokszög aktuális és jövőbeni relációjának ilyen szemüvegen át történő elemzésére.
Üdv: M
Ma egyébként nézegetve a Kadhafiról szóló híradásokat, végiggondoltam ezt az egészet, és egy kicsit más megvilágításban kezdtem látni a dolgokat.
Vizsgáljuk meg a geddon kérdését a zéró végösszegű játékok szempontjából! Fix (egyre csökkenő) mennyiségű erőforráson, vagy ha úgy tetszik, reálgazdasági teljesítményen osztozik az egyre növekvő népességű világ. Ebben a versenyben van, aki jobban áll, van, aki rosszabbul. Pl. az USA kifejezetten jól áll. Mit csinál tehát? Rákényszerít más országokat (esetünkben Líbiát), hogy adják fel a reálgazdasági teljesítmény rájuk eső részét, más szóval VISSZAKÉNYSZERÍTI ŐKET EGY, AZ IPARI FORRADALMAT MEGELŐZŐ ÁLLAPOTBA.
Líbiában és Irakban ezt látjuk most. Az USA bemegy, szétbombáz mindent, szétveri az infrastruktúrát, majd egy instabil, törzsi ellenségeskedések által szétbomlasztott társadalmat hagy maga után, ami képtelen az összefogásra illetve az újjáépítésre. Irakban persze eljátszották, hogy újraépítenek, de gyakorlatilag semmi más nem történt, mint hogy néhány 1000 milliárd dollárt átpumpáltak a korporatokrácia zsebébe az adófizetők pénzéből újjáépítés címén, és persze semmi nem épült újjá. A jól képzett iraki mérnököket pedig MEGAKADÁLYOZTÁK abban, hogy újjáépítsék a saját országukat (akit ez érdekel, részletes leírást találhat minderről Naomi Klein: The Shock Doctrine című könyvében, érdemes még a témában elolvasni a Confessions of an economic hitman című könyvet). Mindezek fényében máris érthető az is, mért derül ki, hogy ezekben az országokban a megszállást során az ún. „vallási” terrorista, a társadalmat megosztó akciók mögött sokszor a CIA és az MI6 áll.
Természetesen első körben azokat az országokat érdemes megcélozni, amiknek még olaja is van, mivel így „két legyet ütnek egy csapásra”. Mint minden emberi rendszer, ez a fajta imperializmus is első körben a könnyebb ellenállás irányába megy, vagyis minél több olajad van és minél többet fogyasztasz, annál nagyobb esélyed van, hogy az USA célpontjává válj ebben a 21. századi keresztesháborúban. Felállíthatunk tehát egy „listát” (az USA már meg is tette), amiben az országok aszerint szerepelnek, hogy mennyire nehéz őket visszabomlasztani a középkorba, illetve, hogy ez a lépés mennyi nyereséggel jár az USA-nak. A közel-keleti országok a lista elején állnak, értelemszerűen, de erős országok, pl. Oroszország vagy Kína érdekesek, mivel bár a potenciális haszon óriási, de a feladat is nehéz. De Harry Kissinger is megmondta, hogy az USA el fogja vinni a „demokráciát” mindenhova, az Egyesült Államok hosszú távú gazdasági-katonai stratégia célja tehát nem lehet más, mint hogy rajtuk kívül MINDENKI visszazuhanjon erre a szintre (majd végül természetesen ők maguk is, mert ez nem történhet másképp). A nagy kérdés természetesen az, hogy képesek lesznek-e erre, vagy végül találnak országokat, amikkel nem bírnak majd el (Oroszország és Kína esélyesen pályázhat erre a címre).
A világ tehát nem úgy fog szétrohadni, hogy egyik nap még minden oké, aztán másnap reggel arra ébredsz, hogy égnek az autók és az emberek lövöldöznek. A világ úgy fog szétrohadni, hogy mind több és több, korábban fejlettnek mondható ország zuhan vissza a középkori szintre. Irak után Egyiptom, most Líbia, valószínűleg Szíria lesz a következő. Irán is el fog bukni előbb vagy utóbb, majd szerintem követi Szaud-Arábia is – bár ha meg tudják oldani a nincstelen tömegek annihilációját, a szaúdi diktátorok még akár meg is maradhatnak, amíg pumpálnak (legalább valamennyi) olajat az USA-nak.
És akkor lássuk, mit tehetünk egy ilyenfajta világrendben. Ezt a témát két szinten érdemes megbeszélni: nemzeti és egyéni szinten.
Nemzeti szinten Magyarország viszonylag szerencsés helyzetben van, mert bár relatíve sokat fogyasztunk (pl. egy afrikai országhoz képest), erőforrásaink viszont szűkösek, így a listának valószínűleg a közepe felé helyezkedhetünk el, az USA pedig még csak most fogott hozzá az elejéhez. Lehet tehát még pár jó évünk, mielőtt a CIA megkezdi ugyanazt a bomlasztó tevékenységet, amit Líbiában vagy Irakban. Nálunk egy összehangolt katonai akciónak szerintem nem lenne értelme, mivel nincs számottevő katonai erőnk, amit egy gyors puccsal ne lehetne elintézni. Magyarországnak tehát LEHET jövője az ipari társadalmon túli korszak szintjén, legalábbis egyelőre. Magától értetődik hogy ehhez be kell tartani a nemzetközi tőke szabályait, ami ránk nézve jelenleg már most fájdalmas, és egyre inkább az lesz. A másik stratégia, hogy úgy döntünk, KILÉPÜNK ebből, és magunktól zuhanunk vissza az ipari forradalom előtti szintre, illetve próbálunk meg valamilyen, a fenntartható erőforrásokra alapozott ipari termelést megvalósítani. Ennek van a legkisebb valószínűsége, ebben sajnos sem a politikusaink, se a lakosság nem érdekelt – legalábbis egyelőre.
Egyéni szinten ennek megfelelően is két stratégia létezik:
1. Futni, amíg lehet, vagyis mindig egy olyan országba menni, ahol MÉG van ipari társadalmi szintű gazdasági élet.
2. ITT és MOST berendezkedni geddon utáni, vagyis ipari társadalom előtti szintre – így kvázi nem érheti az embert „meglepetés”
Én az előbbit választanám – választottam, egy céllal: annyi pénzt összeszedni ebből a gazdaságból (lehetőleg arany formájában), amiből sokkal jobb esélyekkel indulhatok egy számomra megfelelő poszt-geddon közösségben – vagyis ház, gazdaság, akár korlátozott „házi”, műhelyi ipari termelés (3D nyomtatás, szerszámok, erről volt szó). Ez pénzbe kerül, és a geddon után is pénzbe fog kerülni, viszont aranyért be lehet majd szerezni ennek a megfelelő feltételeit. Amíg tehát lehetséges VALAMELYIK poszt-indusztriális társadalomban pénzt, vagyis aranyat felhalmozni, addig ezt érdemes csinálni szerintem. Ez természetesen évről évre egyre nehezebb lesz. Amikor ennek a nehézsége elüti az ember egyéni tűréshatárát, na, akkor kell fogni, ami addig összegyűlt, és letelepedni valahol. Komolyan fontolgatom Kubát egyébként. Spanyolul az asszony már tud, kardiológus oda is kell, és ahogy nézegettem, simán befogadnak orvosi diplomával. Ráadásul Kuba egy csomó mindent megoldott már a poszt-geddon problémákból, így nagyobb társadalmi kataklizmára ott már nem kell számítani. Ja, és Kuba már jó 20 éve az USA listájának az „elintézve” szekciójában van.
Éppen most megy a spektrumon egy esetleges armageddon utáni/közbeni történésekről.
86 Nagyon érdekes okfejtés !
Nem a vita kedvéért csak ,hogy árnyaljam a képet :
Ha az USA visszakényszerít elég sok országot az „ipari forradalom elötti állapotba ” akkor Kina egyre kevésbé tudja eladni a szarait .
Ha nem tudja eladni akkor :
1 Nem tudja finanszírozni az USA költségvetési hiányát
2 Kínát szétveti a hatalmas társadalmi különbség.
Mind két pont a világgazdaság és benne az USA-é is azonnali hirtelen összeomlásához vezetne .
86:
Egy apró kiegészítés ahhoz, amit különben jól látsz. Valóban az USA részére ez a jó megoldás, és ezen is dolgozik, mert a vezető elit pont olyan jól tudja, mint mi. Vagyis az emberiség részére egyre kevesebb rendelkezésre álló erőforrásból ők még sokáig annyit akarnak kiemelni maguk részére, amennyi szükséges a jelenlegi életszínvonal fenntartásához. Ennek egyik módja, amit leírtál a nem „szövetséges” azaz ellenséges államok esetére. A másik módja a „szövetséges” azaz „baráti” államaok esetében az elszegényítés, aminek technikája az adósság spirál. A mi esetünkben nem lesz szükség katonai intervencióra, mert olyan szinten fogunk (máris) tartozni, hogy se benzint, se gáz a lakósság nagy része nem fog tudni venni magának. Tehát megmarad az USA-nak, akik tudnak érte fizetni. Ez az elszegényesítés Németországra is érvényes. Most éppen ez a téma. Az USA erős nyomást gyakorol Németországra, hogy a görögök megmentése címén ők maguk jobban eladósodjanak. De az amerikai elit saját 300 milliós népétől is elvonja a pénzt. Ott is esik az életszinvonal, vagyis az oligarchák elérik azt, hogy csak ők éljenek a megszokott körülmények között akár évszázadokon át is, mindenki más pusztul és nélkülöz. Mindez vagyoni alapon történik, ahogy már többször kifejtettem. Neme kell sehova se menni. Gazdagnak kell lenni! A „baráti” államokat csak akkor támadják meg katonaialag, ha be akarja szünteti az adósság visszafizetését, azaz ki akar bújni a csapdából. Országok túlélési esélye abban van, ha önként visszamennek az ipari forradalom előtti állapotba, azaz felhagynak a fosszilis energia felhasználásával. A mi esetünkben újra kell nyitni a szénbányákat és el kell kezdeni az igásállatok szaporítását.
89:
Növelni kellene az energiahatékonysági intézkedéseket, növelni a hazai energiatermelést, importfüggőséget mérséklendő.
Ezt hiányolom a mostani intézkedésekből.
Az eladósítás elleni lépések valószínűleg hasztalanok, hiszen ha tesznek is lépéseket, azonnal megindul a marketing gépezet a forint és az ország ellen. Ennek következtében a devizában mért adósság növekszik azonnal. Fentiek tükrében elgondolkodtató hogy miért is van büntetve az ország, ha hibás gazdpol-ért vagy az adósságcsökkentési szándékért.
Fosszilis energiafelhasználás csökkentésére fosszilis energiafelhasználás növelése nem tűnik jó taktikának (szén is fosszilis ugyanis). Legolcsóbb energia az amit nem kell elhasználni. Legfontosabb lenne a hőszigetelés, utána a helyi termelésű energia (geotermikus vagy földhő; szélkerekek, napelem, napkollektorok); nem harmadsorban energiahatékonyság növelése azaz az energiazabáló gépek, eszközök lecserélése (gázkazánok, elektromos eszközök); negyedsorban a népesség energiahatékonyságra szoktatása.