(2307) Európa iszlám jövője

VIP. 252

 

…….Egy terrorellenes szakembert meginterjúvoltak a televízióban, aki azt állította, hogy egész Európában végrehajtott terrortámadások egyre gyilkosabbak lesznek. Kitért arra, hogy a barcelonai dzsihádisták eredeti terve a Sagarada Família katedrális lerombolás volt, több ezer áldozattal. A szakemberek azt szajkózzák, hogy az európaiaknak meg kell tanulni együtt élni a széleskörű mészárlással. Nem állnak elő megoldással. Újra és újra állítják, hogy a terroristák valójában nem muszlimok, és a támadásoknak semmi közük az iszlámhoz……

Az európai szajha média megmagyarázhatatlannak nevezi az iszonyatos tetteket. A vezető spanyol napilap, az El Pais  az egyik vezércikkében azt írja, hogy a radikálissá válás bizonyos közösségek kirekesztésének a keserű gyümölcse. Aminek felszámolásához nagyobb szociális igazságra lenne szükség. Franciaországban a  Le Monde állítja, hogy a terroristák gyűlöletet akarnak kelteni, és nyomatékosan figyelmeztet az előítélet elkerülésére. Angliában The Telegraph megmagyarázza, a gyilkosok megtámadják a Nyugatot, nem azért, amit tesznek, hanem azért mert a Nyugat az Nyugat. Magukat gyilkosoknak nevezik, nem pedig terroristáknak, vagy iszlámistáknak. Egy terrorellenes szakembert meginterjúvoltak a televízióban, aki azt állította, hogy egész Európában végrehajtott terrortámadások egyre gyilkosabbak lesznek……

……Iszlám könyvesboltok árulnak brosúrákat, amelyek nyíltan erőszakra buzdítanak. Több tucat Abdelbaki Es Satty-hoz hasonló imám, aki feltételezhetően a barcelonai támadás kitervezője volt, büntetés nélkül folytathatja prédikálását. Ha valamelyiket letartoztatják, hamarosan kiengedik. Széleskörű a behódolás…….

……..Az európai vezetők feladták saját kultúrájuk védelmét, egy idő után úgy gondolták, hogy minden kultúrát egyformának kell tekinteni……..

…….A rendőrséget utasították, hogy ne lépjenek közbe nehogy növeljék a feszültséget. A bűnbarlangok no-go zónákká váltak. (amiknek létezését hivatalosan tagadják) Ezekből a no-go zónákból verbuválják az Iszlám terroristákat. Lázadások törtek ki, amire a vezetők részéről a nagyobb engedmények biztosítása volt. Új törvényt hoztak létre, amivel korlátozták a szólásszabadságot…….

………A nyugati vezetők pontosan tudják, hogy az emigránsok között terroristák bújnak meg. Ennek ellenére nem vizsgálják meg őket, hanem kibújókat keresnek és hazudnak……

Az eredeti poszt teljes terjedelemben azoknak (hubab), aki nem hisznek benne:

  • European leaders accepted the transformation of parts of their countries into enemy territories. They see that a demographic disaster is taking place. They know that in two or three decades, Europe will be ruled by Islam.
  • Ten years ago, describing what he called „the last days of Europe,” the historian Walter Laqueur said that European civilization was dying and that only old monuments and museums would survive. His diagnosis was too optimistic. Old monuments and museums might well be blown up. Look nowhere else than what the black-hooded supporters of „Antifa” — an „anti-fascist” movement whose actions are totally fascistic — are doing to statues in the United States.

The terrorist attack in Barcelona received the same reaction as all the large-scale terrorist attacks in Europe: tears, prayers, flowers, candles, teddy bears, and protestations that „Islam means peace „. When people gathered to demand tougher measures against the rising influence of Islamism across the continent, they were confronted by an „anti-fascist” rally. Muslims organized a demonstration to defend Islam; they claimed that Muslims living in Spain are the „main victims” of terrorism. The president of the Spanish Federation of Islamic Religious Societies, Mounir Benjelloun El Andaloussi, spoke of a „conspiracy against Islam” and said that terrorists were „instruments” of Islamophobic hatred. The mayor of Barcelona, ​​ Ada Colau, cried in front of the cameras and said that her city would remain an „open city” for all immigrants. The governor of Catalonia, Carles Puigdemont, used almost the same language. Spain’s Prime Minister Mariano Rajoy, a conservative, was the only one who dared to call jihadist terrorism by its name. Almost all European journalists said Rajoy’s words were too harsh.

Mainstream European newspapers describing the horror once again sought explanations to what they kept calling „inexplicable”. The leading Spanish daily newspaper, El Paiswrote in an editorial that „radicalization” is the bitter fruit of the „exclusion” of certain „communities,” and added that the answer was more „social justice”. In France, Le Monde suggested that terrorists want to „incite hatred”, and stressed that Europeans must avoid „prejudice”. In the UK, The Telegraph explained that „killers attack the West because the West is the West; not because of what it does” — but it spoke of „killers”, not „terrorists” or „Islamists”.

Anti-terrorism specialists, interviewed on television, said that the attacks, carried out across the continent at an ever-faster pace, will become deadlier. They noted that the original plan of the Barcelona jihadists had been to destroy the Sagrada Família Cathedral and kill thousands of people. The specialists parroted that Europeans will just have to learn to live with the threat of widespread carnage. They did not offer any solutions. Once again, many said that terrorists are not really Muslims — and that the attacks „had nothing to do with Islam”.

Many leaders of Western European countries treat Islamic terrorism as a fact of life that Europeans must get used to — as some kind of aberration unrelated to Islam. They often avoid speaking of „terrorism” at all. After the attack in Barcelona,​​ German Chancellor Angela Merkel issued a brief reproach about a „revolting” event. She expressed „solidarity” with the Spanish people, and then moved on. French President Emmanuel Macron tweeted a message of condolence and spoke of a „tragic attack.”

Throughout Europe, expressions of anger are conscientiously marginalized. Calls for mobilization, or any serious change in immigration policy, come only from politicians scornfully described as „populist.”

Even the slightest criticism of Islam immediately arouses almost unanimous indignation. In Western Europe, books on Islam that are widely available are written by people close to the Muslim Brotherhood, such as Tariq Ramadan. Books that are „politically incorrect” also exist, but are sold under the counter as if they are contraband. Islamic bookstores sell brochures calling for violence without even hiding what they do. Dozens of imams, similar to Abdelbaki Es Satty, the suspected mastermind of the attack in Barcelona, continue to preach with impunity; if they are arrested, they are quickly released.

Submission reigns. The discourse everywhere is that despite increasing threats, Europeans must live their lives as normally as possible. But Europeans see what threats exist. They see that life is not even slightly normal. They see policemen and soldiers in the streets, proliferating security checks, strict controls at the entrance of theaters and shops. They see insecurity everywhere. They are told just to ignore the source of the threats, but they know the source. They claim they are not afraid. Thousands in Barcelona shouted„No tinc por” („We are not afraid”). In fact, they are scared to death.

Polls show that Europeans are pessimistic, and think the future will be bleak. Polls also show that Europeans no longer have confidence in those who govern them, but feel they are left with no choice.

This shift in their lives has occurred in such a short time, less than half a century. Before then, in Western Europe, only a few thousand Muslims were present — mostly immigrant workers from former European colonies. They were supposed to be in Europe temporarily, so were never asked to integrate.

They soon numbered hundreds of thousands, then millions. Their presence turned permanent. Many became citizens. Asking them to integrate grew unthinkable: most seemed to consider themselves Muslim first.

European leaders gave up defending their own civilization. They slipped into saying that all cultures should be viewed the same way. They appear to have given up.

School curricula were altered. Children were taught that Europe and the West had plundered the Muslim world — not that the Muslims had, in fact, invaded and conquered the Christian Byzantine Empire, North Africa and the Middle East, most of Eastern Europe, Greece, Northern Cyprus, and Spain. Children were taught that Islamic civilization had been splendid and opulent before colonization supposedly came to ravage it.

Welfare states, established in the post-war period, began to create a large underclass of people permanently trapped in dependency, just when the number of Muslims in Europe redoubled.

Social-housing neighborhoods suddenly were Muslim neighborhoods. The rise in mass unemployment — mainly affecting less qualified workers — transformed Muslim neighborhoods into mass-unemployment neighborhoods.

Community organizers came to tell unemployed Muslims that after purportedly looting their countries of origin, Europeans had used Muslim workers to rebuild Europe and were now treating them as useless utensils.

Crime took root. Muslim neighborhoods became high-crime neighborhoods.

Extremist Muslim preachers arrived; they reinforced a hatred of Europe. They said that Muslims must remember who they are; that Islam must take its revenge. They explained to young, imprisoned Muslim criminals that violence could be used for a noble cause: jihad.

Police were ordered not to intervene lest they aggravate the tension. High-crime areas became no-go zones, breeding grounds for the recruitment of Islamic terrorists.

European leaders accepted the transformation of parts of their countries into enemy territories.

Riots took place; leaders made even more concessions. They passed laws restricting freedom of speech.

When Islamic terrorism first hit Europe, its leaders did not know what to do. They still do not know what to do. They are prisoners of a situation they created and cannot control anymore. They appear to feel helpless.

They cannot incriminate Islam: the laws they passed make it illegal to do that. In most European countries, even questioning Islam is branded as „Islamophobia”. It leads to heavy fines, if not trials or prison time (as with Lars HedegaardElisabeth Sabaditsch-WolffGeert Wilders or George Bensoussan). They cannot re-establish law and order in no-go zones: that would require the intervention of the army and a shift towards martial law. They cannot adopt the solutions proposed by parties they have pushed into opposition at the margins of European political life.

They cannot even close their borders, abolished in 1995 with the Schengen agreement. Re-establishing border controls would be costly and take time.

Europe’s leaders seem to have neither the will nor the means to oppose the incoming waves of millions of Muslim migrants from Africa and the Middle East. They know that terrorists are hiding among the migrants, but still do not vet them. Instead, they resort to subterfuges and lies. They create „deradicalization” programs that do not work: the „radicals,” it seems, do not want to be „deradicalized.”

Europe’s leaders try to define „radicalization” as a symptom of „mental illness”; they consider asking psychiatrists to solve the mess. Then, they talk about creating a „European Islam„, totally different from the Islam elsewhere on Earth. They take on haughty postures to create the illusion of moral superiority, as Ada Colau and Carles Puigdemont did in Barcelona: they say they have high principles; that Barcelona will remain „open” to immigrants. Angela Merkel refuses to face the consequences of her policy to import countless migrants. She chastises countries in Central Europe that refuse to adopt her policies.

European leaders can see that a demographic disaster is taking place. They know that in two or three decades, Europe will be ruled by Islam. They try to anesthetize non-Muslim populations with dreams about an idyllic future that will never exist. They say that Europe will have to learn to live with terrorism, that there is nothing anyone can do about it.

But there is a lot they can do; they just do not want to — it might cost them Muslim votes.

Winston Churchill told Neville Chamberlain, „You were given the choice between war and dishonor. You chose dishonor, you will have war.” The same is true today.

Ten years ago, describing what he called „the last days of Europe,” the historian Walter Laqueur said that European civilization was dying and that only old monuments and museums would survive. His diagnosis was too optimistic. Old monuments and museums might well be blown up. Look nowhere else than what the black-hooded supporters of „Antifa” — an „anti-fascist” movement that is totally fascistic — are doing to statues in the United States.

Barcelona’s Sagrada Família Cathedral was spared only thanks to the clumsiness of a terroristwho did not know how to handle explosives. Other places may not be so fortunate.

The death of Europe will almost certainly be violent and painful: no one seems willing to stop it. Voters still could, but they will have to do it now, fast, before it is too late.

Dr. Guy Millière, a professor at the University of Paris, is the author of 27 books on France and Europe.

___________________________________________________________________________

A poszt teljes szövegét elküldöm az előfizetőknek. Előfizető az lehet, aki legalább 6000 forint adománnyal hozzájárul a honlap fenntartásához: Lásd a home pagen „Donate/Támogatás alatt.

__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

108 gondolat erről: „(2307) Európa iszlám jövője

  1. Lehet, hogy van ilyen veszély.

    De a magyar lakossag fizikai es mentalis allapotat nezve, semmit se bír. Csak nagy szavakkal megmondani az okosokat a hűtött-fűtött lakásaikból, maximális infrastruktúrában nyakig gázolva…ennyit tudnak.
    Csak idézve egy hírgyűjtő kollégat: a kritikus infrastruktúra részleges sérülése esetén sem értelmezhető a magyar lakosság tűrő-és túlélőkészsége…

    Viszont a félelmet lehet növelni a pszichében.

  2. „A nyugati vezetők pontosan tudják, hogy az emigránsok között terroristák bújnak meg.”

    Ez sokmindent elmond.
    Mégis…
    A bajt a forrásánál kellene megszüntetni…
    Szóval, ha a régi dolgokat ismételhetjük az Iszlámról, az nem fog segíteni…
    Szerintem a legjobb amit thetünk, hogy kinyitogatjuk az emberek szemeit és felvilágosítjuk őket a Soros-Kalergi terv részleteiről.

    Az ellenség nem az Iszlám, az egy fegyver.
    Az ellenség köztünk van, és az Iszlámot használja ellenünk.

  3. 2.

    Ezt szabatosabban nem lehet megfogalmazni
    Az ellenség köztünk van, és az Iszlámot használja ellenünk.

    az iszlámot csak eszközként használják fel a jelenlegi Európa ellen.

    Van realitása annak, h. mi fog itt Európában és a világban történni
    Európa többségi muzulmán, ateista és kevert nép lesz,
    a jelen ‘európai’ fogalom átértékelődik, végleg elvész.

    A kereszténységet felszámolják a Földön, és jó eséllyel betiltják.
    Ez több kis lépésben fog történni.
    Olyan vallások kerülnek népszerűsítésre, (terjednek el)
    amelyek nagyon barátságosak az elit ‘vallása’ felé
    (Bahái, egyesítő vallások, Coexist, Advetista, pünkösdista hitgyüli,stb…
    Ez csak egy ideig fog tartani.
    Új vallás jön,
    amely egyesíti az ábrahám féle vallásokat, és amely nagyon elfogadó az elit vallásával.
    Ez az elit vallás tképp nem is vallás,
    hanem a felsőbbrendűség ideológiai igazolása.
    Az oszd meg és uralkodj szerint a muzulmán világ egy ideig a felszított, különböző iszlám szekták közötti vég nélküli ellentétekkel fog kínlódni.
    Így végrehajtható a Master Terv.
    Nem lesznek gazdag országok és szegény országok mint most,
    csak egy (v elszigetelt helyeken több) teljesen nincstelen,
    és 1 nagyon gazdag ország.
    Minden helyen kevert népek lesznek, akiknek nincs kapcsolata a történelmi földjükhöz és kultúrájához.
    Nem lesz helye kritikai gondolkodásnak, a dolgokat nem lesz szabad nevén nevezni, minden embernek egy véleményen kell lenni.
    Minden embernek még nem ismert azonosítója lesz, amit képesek bárhol nyomon követni.
    A fizetések nagyon alacsonyak lesznek, és coin szerű pénztárca lesz minden embernek, melyet rendetlenség esetén azonnal törölnek.
    Az elit képes azonnal lefagyasztani,elvonni a pénzt azoknál akik lázadoznak.
    A fizikai gazdagság eszközeit nem lehet birtokolni.
    Az ismert és kiásott leletekkel bizonyított történelmet törölni kell,
    semmi sem maradhat a népek évezredes valós küzdelmeiről, törekvéseiről és eredményeiről.
    Nem lesz több ország határokkal,nagykövetségek stb.
    Igen, lesz egy 1. osztályú állampolgárság,
    akik teljes felsőbbrendűséget és törvényt élveznek, bárhol utaznak a világban.
    Az átlagos emberek csak minimális értelemmel rendelkező,
    fizikai megjelenésben is elkülöníthető egyedek lesznek,
    akiknek egy fő feladata lesz: fenntartani az elit kényelmét.
    Béke lesz, mert nem lesz ellenzék,
    csak egy, a globális elit által minden szintre kiterjedt elnyomás.

  4. TEgnap Marseille-ben egy allahakbarozó késsel kivégzett két nőt az utcán, Las Vegasban meg egy 64 éves fegyveres agyonlőtt legalább 50 embert. (Az is lehet, nem egyedül volt).
    Bár Georg Spöttle azt mondta, hogy nem volt vallási motiváció, de az RT azt írja, hogy a fickó nemrégen tért át az iszlámra, közben állítólag az iszlám állam magára vállalta a vérengzést.

    Bár a poszttal egyetértek, de szerintem hatalmas vallásellenesség lesz hamarosan, hiába a csitítgatás, meg polkorrekt duma, ez meg fog változni. Ki lesz írtva az iszlám, meg a többi vallás is.

  5. 3. Xander

    „Új vallás jön, amely egyesíti az ábrahám féle vallásokat,”

    Úgy hallom, hogy a Pápa már kiadta az utasítást, hogy hozzanak létre egy szinkretikus vallást, ami egyesítené a keresztényéget meg az iszlámot, azaz kiiktatná a kereszténységből a „mindenki egyenlő” koncepciót…

    Amúgy nagyjából egyetértek a többivel is, amit írtál.

    Ezért lenne jó, ha kicsit a muszlim ellenesség fölé tudnának többen is emelkedni, mert sokan tényleg nem látják a fától az erdőt.
    Az Iszlám ELEVE azért lett létrehozva, hogy a kereszténység terjedését megakadályozza….

  6. 4:

    „Ki lesz írtva az iszlám, meg a többi vallás is.”

    A jo isten beszéljen belöled. 😀 😀

    Vicc félre, bárcsak igy lenne. De honnan jutsz erre a következtetésre?

  7. Az események ismétlődését időnként feljegyezték.
    Nincs új a nap alatt.
    Hasznos lenne belelapozni.

    A Római Birodalomban a züllött erkölcs következményeként legyengült a hadsereg, a légiókban egyre több idegen elemre volt szükség.
    A jómódhoz, és kényelemhez ragaszkodó rómaiakat
    harcos, életrevaló, de egyszerűbb igényű népek vették körül, és idővel benépesítették a Birodalmat is.
    Az idegenek megismerték a birodalom gyengeségeit, de ezzel együtt megtanultak minden olyasmit, ami a hasznukra válhatott.
    A betelepülők egy ponton elérkezettnek látták az időt
    átfogó támadás megindítására,
    melyhez a környező népek felfegyverzett seregei csatlakoztak.
    Róma csillaga lehanyatlott,
    rablás, erőszak, tömeggyilkosságok jellemezték ezt az időszakot!

    A vég nem sokat várat magára.
    Ez az a példa, amely a Nyugat országaiban napjainkban megismétlődik,
    betelepülők végtelen tömegei,
    az erkölcs hanyatlás,
    a hedonizmus terjedése
    pontosan úgy zajlik, mint egykoron a Római Birodalomban.

    A muszlimok a saját földjüknek tekintik Európát,
    ezért ha megkéri őket, hogy távozzanak, vagy deportálnák őket,
    akkor alkalmazzák a Korán tanítását.
    Musztafa nem különösebben iskolázott,
    a mecsetben Allah ide vonatkozó tanításait keményen beléverik
    ha álmából felébresztik is felmondja.
    A Korán több tucat versben tanít, a harcolj, ölj,és irtsd ki azokat,
    akik megpróbálják kizárni a muszlimot a szerzett földről.
    A Korán Allah szava, ezért nincs más választás.
    Mindig ilyen volt az évszázadok során, amikor az iszlám és a muzulmánok,
    törökök és a mórok több esetben próbálkoztak.
    A marrano elemek aktív segítségével, például Spanyolországban.

    Az iszlám ellen nem lehet a karizmatikus megvilágosodással és még kevésbé relativizmussal küzdeni.
    Azok, akik az abszolút és objektív igazság létezését állítják,
    a megvilágosodottak (karizmatikus igehirdetők) az iszlám fundamentalistákhoz hasonlítanak.
    Mindazonáltal a relativizmust is az iszlámmal azonosítottuk,
    mivel mindkettőjüket a fanatizmus egyesíti.
    A fanatizmus nem az igazság megerősítése,
    hanem az igazság tagadásából eredő szellemi és érzelmi egyensúlyhiány.
    Csak egy igazság van, amelyben a világ megtalálja a békét, amely a rend nyugalma.
    /XI. Pius pápa1925. december 11-én a Quas Primas enciklikában./
    A feszület, amelyet a szekularizmus és az iszlám is elutasít, az élet és cselekvés zászlója.
    (Roberto de Mattei)
    1 Kor.2 : 23 „Mi – prédikáljuk a keresztet… a zsidók botrányát és a pogányok ostobaságát ” ((scandalo per i giudei e stoltezza per i pagani))
    A történelmi tragédiák sora nem más mint szükségképpeni folytatása
    az őstörténet tragédiájának, az Úrtól való elszakadásnak, az Úr elleni lázadásnak.

  8. Most már, hogy itt vannak millió számra igazából teljesen mindegy hogy ennek ki/kik voltak az okozói. Nekünk egyszerű embereknek az iszlám ellen kell majd harcolni mikor majd 15 év múlva ránk törik az ajtót. Az hogy mindez miért történt, milyen összesküvés elmélet mentén persze fontos, de igazából már lényegtelen. Itt vannak és még jönni fognak. Én pl nem hiszem, h elfog tünni a kereszténység, sőt ellenkezőleg, az iszlám térhódításával együtt fog megerősödni. Ferenc pápa egy jóhiszemű latin amerikai bolond, akinek fingja sincsen az európai értékekről, de majd nézzétek meg a következő pápát mert az biztos, hogy nem lesz migráns párti. És majd amikor az új pápa azt nyilatkoztatja ki hogy bizony nem kell szeretni a muszlimokat és bizony veszélyeztetik a kereszténységet akkor azért súlyosan megfordulhat a kocka több tízmillió vallásos fehér ember részéről, akik eddig a fenekükön ültek. És akkor most csak egy új pápáról beszéltem, de jöhet majd több olyan európai új vezető aki hasonlóan gondolkozik majd mint most az Orbán vagy netán még keményebben. Éppen ezért megjósolhatatlan h mi lesz itt a dolgok állása mondjuk 10 év múlva.

  9. Egyébként meg én meg hiszem hogy a fehér ember alapvetően fajgyűlölő csak ki jobban ki kevésbé. Ez belénk van kódolva pláne itt közép-európában. Mindegyikünk utálja az arabokat, a feketéket, a cigányokat meg az összes többit csak sokan erről nem szeretnek meg nem is lehet beszélni. Az európai emberek valóban ellustultak minden szinten a 2. Vh után ezért is váltunk most könnyű prédává. Csakhogy a régi reflexek egy pillanat visszajönnek majd ha úgy kivánja a helyzet és majd akkor kezdődik az igazi haddelhadd. Békében élni velük biztosan nem fogunk tudni, az ellentét szintén belénk van kódolva. Még Spíró György mondta pár éve hogy ha a németeknél jönne egy karizmatikus vezető mint Hitler volt akkor a holocaust pontosan ugyanúgy megtörténne mert a történelem mindig ismétli önmagát és nem tanul a hibáiból. Éppen ezért nem fogja magát könnyen odaadni a muszlimoknak a keresztény európai ember.

  10. 8. Ez generáciokon átivelő invázió,nem lesz semmiféle hadelhadd .Élő példa rá Erdély ,ahova oltyán és moldvai bevándorlók telepedtek és egyetlen generáció alatt a magyarságot túlszaporodták .A fehér ember dehogy is adja oda magát a muszlimnak,egyszerűen eltünik,mert amióta az egyke gyerek a divat és a kései házasodás már rég a visszafordithatatlan kisatynyúlás utjára lépett.

  11. Én sem hiszek ebben a muszlim jövőben.
    Én úgy gondolom, hogy az EU jelenlegi szervezeti, működési felépítése egy olyan bürokratikus, tehetetlen, rugalmatlan valami, amely igen lassan reagál a kihívásokra, és nehezen veszi be a kanyart, mint egy óriás tanker a tengeren, de lassan azért érlelődnek a dolgok, és előbb-utóbb magához fog térni.
    Persze a már itt élő muszlimok egy része már itt született, de lehet olyan politika, amely nem teszi lehetővé, hogy saját felfogásukat erőszakosan terjesszék.
    Ahogy bálint is írta, Szingapúrban olyan vaskézzel fogják a muszlim kisebbséget, hogy meg sem mernek mukkanni a társadalom többi részével szemben.
    Igaz, egy ilyen keménykezű vezetés a többi polgárt is sújtja, Európában ezt nehéz elképzelni.
    Annyira alapvetés már nálunk az egyén joga, hogy ne legyen kitéve megkülönböztetésnek bőrszín, nem és vallás alapján, hogy ezt nehéz már átugrani. Pedig lehetne olyan kiskapu, hogy az a vallás, amely egyik alapvetése, hogy a más vallásúak alsóbbrendűek, és kiirtandók, vagy rabszolgasorba dönthetők, nem gyakorolható, tilos.
    Persze hogy hogyan kezelné le ez a politika a nem csekély, és sok érdekkel kapcsolódó muszlim világ haragját egy ilyen lépés után, azt nem tudom…

  12. 11 -hubab:
    Amit írsz, az önámítás. Angéla Merkel „felső határ nélkül” BEINVITÁLTA az arab állatokat, akik robbantanak, nőket megerőszakolnak, késelnek, tömegbe hajtanak. A rendőrségnek megtiltják, hogy ezeket nyilvánosságra hozzák, és akkor ezt az Angéla Merkelt újra választják. Ez a társadalom annyira dekadens, hogy bamba együgyűséggel szemlélik saját pusztulását. Persze, ha a posztból csak azt a csekélyke ízelítőt olvastad, akkor nem ismerheted a teljes képet. Az esszét egy párizsi professzor írta, akinek azért valamivel jobb a rálátása mint neked. – Nem hiszel a muszlim jövőben? Szíveskedj a templomban hinni, itt tények vannak.

  13. 11: Az egy dolog, hogy az EU rugalmatlan és lassan veszi a kanyart. Az igazi baj az, hogy egyáltalán nem akar kanyart venni, hanem teljes gőzzel rohan a halálba. A híd a fordulás helyett azzal van elfoglalva, hogy megrendszabályozza azokat, akik elkezdték kiabálni, hogy kanyarodni kellene.

    Kalotaszegi, így van. De azért itt szerintem lesz haddelhad is.

  14. 8. Thunder

    „Most már, hogy itt vannak millió számra igazából teljesen mindegy hogy ennek ki/kik voltak az okozói.”

    Nincs igazad.
    Ha becsukjuk az ajtót, akkor nem jönnek többen.
    Ha lecseréljük az elitet, akkor akár vissza is lehet küldeni a legveszélyesebb társaságot.
    SOHA nem fogunk tudni harcolni a muzulmán előretörés ellen, ha a törvények tiltják, és az európai politikai elit az európai fehér ember pusztulását akarja.
    A bajt a gyökereinél kell kezelni.

    Első látásra talán úgy tűnik, könnyebb a primitív Iszlám horda ellen harcolni.
    De pont ez a cél: egy polgárháborúban kivéreztetni Európát, és a végén egy megfáradt, depressziós massza marad, ami már fogja tudni szeretni a Nagy Testvért.

    Szóval a valódi ellenség ellen kell harcolni, nem a fegyver ellen amit az ellenség tart.

  15. 13: Oké, győzzük le a valódi ellenséget! De ki az?
    Világos a Soros Gyurit le kell lőni. De kit még? Le kell lőni a gimnáziumi barátomat is, mert beszopja a ballib ideológiát és támogatja? A pápát? A karizmatikust, aki gyógyító összejöveteleket tart, és ezzel Xander szerint pont olyan fanatikus, mint a muszlim? Hol a határ?

  16. A szúnyog nem kellemes állat, nem kötelességed óvni, és gondoskodni róla.
    Ha megharap, és megkínoz gondolkodás nélkül agyoncsapod.
    Sorra kell venni. A malteros Bergolio, Soros, a békés nagyiként mosolygó Merkel
    kártékonyak, mert lerombolják az életlehetőségeid.
    Aki kedveli a változatosságot azok járnak migráns simogatni.
    Ha eddig nem vettél tudomást a bevándoroltatásról,ideje felkelj a fotelból.
    Ami van az megszűnik.
    Más lesz az élet
    a tör9k megszállás ideje jön vissza, csak sokkal durvábban.
    Kínosan precízen behajtott defterekkel, pasákkal,vilajetekkel,és igen rabszolgasággal…
    Az eddigi fogalmad az életről teljesen meg fog változni.
    Nem lesz az egyszerű.
    Az ismert trend szerint jó erőbe lévő férfiakat utaztatnak be Európába.
    Meg fogják szerezni maguknak amit akarnak.
    A gyereklányod 9 évesen elveszik
    3.lesz a hárembe. Allah 4 feleséget engedélyez.
    Feleséged elhagy, mert divatosabb egy négerrel, vagy mással éljen.
    ha nem halad a korral,
    akkor a hajánál fogva részletesen elmagyarázzák neki.
    Mondhatni meg kell küzdeni azért, hogy nő közelébe kerülj.
    Fel kell kötni a gatyaszárat!
    Mert ezek az emberek ügyesek,
    úgyszólván mindenben jobbak nálad.

    Rettegő harcosokkal nem lehet történelmet csinálni.

  17. 15. Ábel

    ” Le kell lőni a gimnáziumi barátomat is, mert beszopja a ballib ideológiát és támogatja?”

    Megpróbálhatnál konstruktívabb lenni, ahelyett, hogy sötétebbre fested a dolgokat, mint amilyenek.
    Először is egy harcban az ellenséget kell azonosítani.
    Megismerni fegyvereit, szervezettségét, stratégiáit, taktikáit.

    Értem én, hogy egyszerűbb a primitív arabok ellen fordulni, de hát éppen ez VALÓDI ellenségeink célja, hogy a primitív ösztönös reakciónkat kényszerítse ki.
    És addig nyilván semmi esélyünk, ameddig a hatalom az arabok oldalán harcol.
    Nem csak fegyverrel, hanem elhallgatással, pozitív megkülönböztetéssel, a nemi erőszakok ezreinek elhallgatásával, a disznóhús kitiltásával az iskolai menzákról meg hasonlók.

    Soros mögött ott áll az Európai Unió politikai elitje…
    Végig kell gondolni, hogy olyan Európa kell-e nekünk, amit ők elképzelnek…
    Ki kell kényszeríteni egy nemzetközi vitát arról, hogy milyen európát akarunk, és nem elfogadni a kívülről ránkkényszerített megoldásokat…

    Ebben viszont be kellene állni a kormány mögé, mert egyelőre Európában más nem meri nyíltan felvállani ezt az álláspontot… Bár óvatos követői azért vannak, nem is kevesen.
    És, valóban az a kérdés, hogy Orbán, vagy a migránsok…

    Egy erős felhatalmazás nem csak azt jelentené, hogy Brüsszelben nagyobb eséllyel vitatkozhatna, hanem hogy nagy az ellenállás a nép körében az erőszakos betelepítés ellen, és ez bátoríthatná a többi országot is, hogy mondják ki nyíltan, hogy mit gondolnak.

    A DK plakátolgat hogy Európa vagy Orbán….
    Lehet, hogy őszintébb lenne Eurábia vagy Orbán.

  18. Sajnos Orbán szavahihetősége erősen kérdéses.
    Erősen végig kell gondolni, hogy a köbvetkező választásra játssza ki a migráns kártyát, vagy valóságos államférfi aki látja a veszélyt, és cselekszik, kitart a végsőkig.
    Napokig elvitatkoznak a pártfanatikusok egymással, hogy vitya, vagy franyó a lopósabb, hazugabb.

    Egy liberális amerikai professzor asszony mondta, migrációval kapcsolatban, hogy a gyűlöletet tanulják, és ezt kell kinevelni az emberekből, hatékony oktatással.

    Elsőre tapsikoltam, ez igen, igaza van. Csakhogy a valóság egészen mást mutat. Gyűlöletre nevelt muszlimok érkeznek ide százezerszámra, akik nagyon követelőzők, a helybeliek törvényeit, szokásait nem akarják betartani, sőt a saját szokásaikat kívánják a befogadó nemzetre erőltetni.

    Most kellene a liberális professzor asszony javasolta oktatás, a muszlimok részére, az Európai társadalmak értékeiről a kultúránkról, a beilleszkedésről, stb. Ezzel szemben a helybelieket oktatják a toleranciára, viseljék el a muszlimok kilengéseit. Muszlim nők elnyomását az európai feministák némán lapulva tűrik, sőt még a saját sérelmükre elkövetett erőszakot is titkolják, nehogy rossz fény vetüljön az arab és néger fiúkra.

    Nagyon sötét, és rosszindulattól vezérelt játszma folyik Európa, és a világ civilizáltabb részei ellen, hatalmas pénzek és propaganda gépezet mozgatásával.

  19. A csuti törperambót csak a hatalma érdekli.
    Egy útálatos természetű kétszínű alak.
    Mátyást se kedvelték a magas adói miatt, de a történelemben mégis magasan jegyzik.
    Ezt az Orbánt miért kéne szeressük? Mi marad utána…?
    Sajnos, csak a sport stadionok és drága uszodák.
    Ha lenne értelmesebb, aki az országos dolgokat helyesen látja és belátó személyiség
    Hol van ilyen
    Ha a semmire való vénaszkenneres stadionjai helyett
    hidakat építene még becsülném is
    valami haszna lenne h ezen a magas poszton hízik szép kövérre.
    Beton -beton ez is meg az is, nem mindegy hova öntik feleslegesen.
    Lassanként úgy intézi,hogy hídpénz nélkül alig lehet átjutni a folyókon.
    Akik a nyomában lihegnek nem akarom felsorolni,
    Soros pénzeket húznak, és a migráncs bizniszbe érdekeltek.
    Üdítő kivétel jobbik.
    Ott meg sajnos az a gond hogy egy két értelmes ember kivételével
    vizesnyolcasok, és intellektuális kihívásokkal küzdő anarchisták társasága.
    Szerencsétlen Vona ráadásul habsburg imádó,
    és leült egy padra az ezoteriás szellem ösvényén.
    Én még emlékszem a jobbikosokra Pesten,
    ahogy a szellemileg sérült Toroczkaival az élen
    fűzős bakkancsosan felszöktek a Rákóczy úton dugóban álló autókra.

  20. 18. Bogozy

    „Erősen végig kell gondolni, hogy a köbvetkező választásra játssza ki a migráns kártyát, vagy valóságos államférfi aki látja a veszélyt, és cselekszik, kitart a végsőkig.”

    A fene tudja…
    Ha Orbánnak pusztán a hatalom kellene, akkor jobban járna, ha benyalna Brüsszelnek csontig.
    A német politikai elit is a migránsokon hízik, mert arra SZÁMOLATLANUL van pénz, főleg az ingatlanban, piaci ár duplájáért bérli az állam a lakásokat a menekülteknek…
    Ha beállna a sorba, még királlyá is koronáztathatná magát…
    De valami miatt mégis szembe megy az EU-s elvárásokkal, ami a hatalmát folyamatosan kétségessé teszi és veszélyezteti.
    Pedig csinálhatná azt amit Gyurcsányék, ráadásul nagyobb támogatottsággal.
    Neki is meg a haverjainak is százszor több jutna.
    Ráadásul tudja, ha bukik, akkor kiadják rá a vadászengedélyt itthon és külföldön is…
    (Persze Gyurcsán meg azt tudja, hogy ő meg védett állatfajta, ezért szinte mindent megtehet, mert komoly erőket juttatott hatalmas pénzekhez, akik most védik)

  21. 20.
    valami miatt mégis szembe megy az EU-s elvárásokkal

    Van egy olyan érzésem,hogy nem magától ilyen bátor,
    tudod a cigány amikor el akarja adni a lovat
    há te cigány nekimegy a falnak nem vak ez a ló?
    – Nem vak az csak bátor.
    Nem csak neki hanem Ficónak is így van leosztva.
    Közép -Európa egy pár évig úgymond oltalmazott ház lesz.
    Úgy látszik, Kell egy ilyen hely átmenetileg…
    A migráncs reklámok miatti félelemből meg fogják választani újból.
    Az ország jó marha, Varga Misi havonta nagy táska pénzzel fizeti a békekölcsön utáni törlesztőt.
    Nincs ok a menesztésére.

  22. 14 – Attila:
    A (már megszokott) elvakultságod már megint félrevezet. Senki nem akarja se Európát elveszteni, se az európai embereket kiirtani. A vezetők anyagi érdeke, hogy támogassák őket. A tőkésnek mindig jól jön, ha van sztrájktörő, vagy olcsó munkaerő. A muzulmánok nagy része már állampolgár. Ezek mind szavaznak, az utolsó darabig. Szavazataik eldöntik, hogy ki kerül hatalomra. Merkel nem akar kibaszni a németekkel, mert az anyja nem tudom milyen zsidó, meg hasonlók. Merkel simán élete végéig kancellár akar maradni. Egy ilyen kövér, családtalan tramplinak nincs affinitása az átlag emberekhez.

  23. 19. Attila,
    Pontosan tudja Orbán, hogyha beengedi a tömegeket, az számára politikai öngyilkosság. Merthogy akkor biztos bukta 2018. Ez Magyarország, itt nem lehetne megválasztatnia magát muszlim tömegek beengedése után. Merkel anyó meg tudta tenni, de nálunk ez lehetetlen.
    Tehát ha brüsszelnek benyalna csontig, az a hatalma elvesztésével járna.
    Migránsügyben brüsszelnek keményen ellenállni a hatalma megtartását jelenti! Legalábbis ezt kell kommunikálnia, hogy ellenáll, de hidd el, be fogja tartani a bíróság döntését, és szépen, csendben, fű alatt be fogja engedni azt az ezerkétszázvalahány embert, legfeljebb erre a következő választások után kerül sor.

    Nem buta Orbán, pontosan tudja, hogy a magyar társadalom 90+%-a nem helyesli a muszlim meg afrikai bevándorlást, így erre még ráerősített a kampánnyal, mert rájöttek, hogy ezzel választást lehet nyerni, sok sok disznóságot és a magyar társadalmat gyötrő problémákat meg elfedni. Beszélj állandóan a tömegnek a migránsveszélyről és arról, hogy ezt milyen kemény harcok árán hárítod el. Így már nem is lesz olyan fontos, hogy közben ezrek halnak meg a kórházakban feleslegesen vagy fagynak meg, mert közben elloptuk a pénzt.

    Számomra az a kérdés, hogy ha akkora hazafi, akkor pénzért miért engedett már be 10 ezer feletti migrantot? A pénzes muszlim az nem veszélyes? Nem veszélyesebb, mint a szerencsétlen földönfutó muszlim?

    Számomra az a kérdés, hogy van-e olyan politikai erő Magyarországon, mely fenntartja a kerítést, de pénzért SEM enged be ezreket ellentétben a rogán-orbán művekkel, mely ezt teszi, mely pénzért már ezreket engedett be, kárt okozva a társadalomnak és a magyar költségvetésnek egyaránt – mivel ezeket a kötvényeket az adófizetők fogják kamatostól visszafizetni – és teszi ezt csak azért, hogy ezermilliókat keressen az ügyön.

  24. =Az új Cordoba kalifátus=
    Úgy tűnik, hogy Spanyolország története megismétli magát
    a Bal büntetése a a spanyol inkvizícióért, és 1492-ért.

    Demográfiai szempontból sokkoló számokat tapasztalnak Spanyolországban.
    1990-ben a muzulmánok az országban 100 ezer.
    2010-re a szám 1,5 millióra nőtt.
    2017-ben a szám közel két millió volt .
    Ez 1900% -os növekedés 27 év alatt.
    A mecsetek száma évente 20% -kal nő.
    Ma 1400 mecset van Spanyolországban.
    Csak Madrid területén 112 mecset
    az iszlám kulturális központok száma ezen felül.
    Egész Európából ha valaha is felismerik szörnyű helyzetet, el kell küldeni a muszlimokat egyszer és mindenkorra.
    Soha nem késő, hogy megoldjuk a problémát azzal,
    hogy velük csak az egy ismert nyelven lehet tárgyalni a kard nyelvével.
    Meg kell kísérelni;
    Ki tudja, talán megjelenik egy valódi vezető?
    Az első ellenség, akivel annak a vezetőnek foglalkoznia kell,
    az egész Európában tenyésző „baloldali” maffiás politikus garnitúra kell legyen.
    Juncker, Schulz,Merkel & Co…

    Svájc megszavazta, hogy teljesen betiltsák a szaúdi és egyéb idegen államoknak az új mecsetek finanszírozását.

  25. 22.
    A muzulmánok nagy része már állampolgár.
    Ezek mind szavaznak, az utolsó darabig.

    és szavazni is fognak
    Szinte kivétel nélkül a baloldalra!
    Mert helyesen érzik, és tudják hogy ma az európai bal a migráns simogató akol.
    Furcsa ezt leírni, mert valljuk meg a szíve mélyén mindenki hisz
    a régi baloldali elvekben, a társadalmak lelesett tagjainak szociális kiegyenlítésében.
    Hol van már… -fényévekre ettől a mai EU és magyar politikai elit baloldala.

  26. 21. Xander

    „Nem csak neki hanem Ficónak is így van leosztva.
    Közép -Európa egy pár évig úgymond oltalmazott ház lesz.
    Úgy látszik, Kell egy ilyen hely átmenetileg…”

    Erre általában az a válaszom, hogy minek?

    Ha már olyan szinten be vagyunk mátrixozva, hogy Orbán Junckerrel egy üveg fütyülős barack mellett osztják le hogy ki milyen Rózsa Sándort játszik el, akkor egyáltalán MI SZÜKSÉG a színjátékra?
    Akkor simán meg tudnak tenni BÁRMIT, leszarva, hogy mi tetszik a népnek, mi nem.
    Az se érdekelte őket, hogy a Franciák nem szavazták meg az európai alkotmányt…
    Az is le volt zsírozva?
    Tudom, hogy a háttérhatalom szinte mindenütt ott van, de nem mindenütt… Van még homokszem a gépezetben…
    Ha minden olyan flottul menne, akkor minek ez a sok hazugság?

    Szerintem Orbán egyszerűen arra hazárdírozik, hogy VAN egy hatalmas EU ellenes légkör, és ha ügyesen lavírozik, akkor kicsikarhat engedményeket magának, az országnak, vagy ahogy ti mondjátok, a haverjainak…
    Abban igaza van, hogy a túlnyomó többség nem akarja a muszlim áradatot… Szóval ellenáll neki, és begyűjti a népszerűséget… Ez is baj?
    Az is teljesen logikus, hogy engedni fog mielőtt elküldik a B52-eseket az ország fölé, vagy az annak megfeleő Majdan V.2,0 verziót CIA mesterlövészekkel a háztetőkön…

    Amit röhelyesnek érzek, az az, hogy végre van valami, amit jól csinál, ami az ország, vagy akár Európa érdeke, de egyesek mégis fanyalognak, túlkombinálják, hogy milyen körmönfont módon tulajdonképpen azon dolgozik, hogy beengedje a migránsokat…

    Az a helyzet, hogy ez az egy lehetőség van, hogy legalább lassítsuk a migráns áradatot, reménykedve, hogy Európa felébred, aminek azért vannak jelei.
    De úgy tűnik, vannak akik inkább szeretnék vissza Gyurcsányt…
    Mert úgy néz ki, hogy ügyesen sakkozott a Feri, és már megint ő van egyedül a baloldalon, aki szóba jöhet… Akár csak a háttérből királycsinálónak…
    Az ő hozzáállását meg ismerjük a menekültkérdésről meg a hatalmak kiszolgálásáról…

  27. 26.
    Nem látok ennyire a kulisszák mögé,
    Több kérdés is felmerült a ténykedésével.
    Rendben van a letelepedések készpénzért való lehetővé tétele.
    Ezt más országoknál is bevett gyakorlat.
    Ha valaki egy megszabott nagyon magas összeggel hozzájárul az ország terheihez
    az kapjon jogot az itt élésre.
    De nem ilyen formában,hogy egy majdani visszafizetést varr a lakosság nyakába
    míg a hasznot azonnal zsebre teszik a társaival.
    A migráns kérdést is meg lehetne másként oldani.
    Igaz az teljesen sértené a saját letelepedési kötvény bizniszét.
    A Kanadai hozzáállás számomra a legszimpatikusabb.
    Egy szó nélkül visszazavarták a kirepkedett nógrádi cigányokat.
    Meg is indokolták:
    mondván nem akarnak kukákat nyitogató tolvaj, és sátorba,
    karavánba vonuló új polgárságot importálni.
    A nagy balos roma jogvédők persze kussoltak.

    Ezek valóban sorskérdések,
    Kikkel akarunk a jövőben egy országban élni.
    Mely népek jöhetnek egyáltalán szóba…
    Milyen felekezetű egyének alkothatnak nálunk közösségeket…?
    Mely az(ok) a nép ami több ok miatt egyáltalán nem jöhet ide,
    nem hogy hon atya nem lehet, de
    Beléphet e egyáltalán olyan kettős állampolgár az országunk házába aki nem a magyar utódállamokból vetődött ide.
    Milyen iskolázottság, nyelvismeret szint legyen a minimum.
    stb…
    biztos lenne még egy pár jó kérdés másnál is.
    valódi értelmes kérdések,
    ami azt feltételezi hogy felnőttként kezelik a lakosságot.
    Ezt kellett volna megkérdezni az emberektől
    És nem a kukában landolt volna a sok papír.

  28. 25. Hát ez gyengére sikerült Attila.

    Meg is értem, mert a számok, meg a tények makacs dolgok.
    – Orbán magasztalta az iszlámot, de ami sokkal rosszabb, pénzért, sok sok pénzért simán be is engedi őket. Minden kényszer nélkül, simán pénzért.

    Pontosan tudod te, hogy pontos a kórkép, amit lerajzolunk itt, így nem marad más, csak megint fletózni egyet.

    Mintha én vagy itt bárki a Fletót akarná vissza.

    Mintha a Fletónak lenne esélye, mintha a Fletó volna Orbán ellenfele.

    Nem kedves Attila, a Fletó kb. 1%-ot tudhat magáénak, amit ha megfeszül sem tud sokkal feljebb vinni.

    A Vona lesz itt az igazi ellenfél. Bár lehet hibákat találni benne, de nincs kummunista múltja, nem lopta el a fél országot, nem nullázta le magát. És persze nem akarja beengedni az áradatot, vissza akarja állítani a határőrséget stb..

    Ezt írod Orbánról:
    „Az is teljesen logikus, hogy engedni fog mielőtt elküldik a B52-eseket az ország fölé, vagy az annak megfeleő Majdan V.2,0 verziót CIA mesterlövészekkel a háztetőkön…”

    Ugyan már, elég ha komolyabban felmerül a brüsszeli pénzcsapok elzárása, ha tényleg úgy látszik majd, hogy nem kap több pénzt, amit el lehet lopni, meg amivel táplálhatja a hűbéres réteget, meg működtetheti a felvásárolt, orbánpropagandát ömlesztő médiabirodalmát.
    Ez bőven elég lesz ahhoz, hogy beengedje azt az 1300-at, meg majd a többit is sorban, amennyi még ki lesz szabva… Csak annyit fog kérni, hogy ezt csendben tehesse..

  29. 28. Gyarmathy

    „Ugyan már, elég ha komolyabban felmerül a brüsszeli pénzcsapok elzárása, ”

    Ez már tényleg a hordó feneke…
    Jól hangzik, de tényleg nagyon fals.
    A brüsszeli péncsapokból nem Orbánéknak folyik a pénz, hanem a német vállalatoknak… A német külügyminiszter fel is háborodott rajta, hogy micsoda hülye ötlet a kohéziós alapokkal való fenyegetőzés, hát 10 euróból 9 a német cégeknél köt ki.
    A másik meg az, hogy ezt a pénzt arra kapjuk, hogy betartsuk a különböző kvótákat, mint a cukorkvótát, aminek eredményeképpen 16 cukorgyárat felrobbantottak…
    (kivágatták a szőlőket, gyümölcsösöket, leölettek 10-10 millió marhát, sertést). Tehát ha a pénzcsapot elzárják, ugrik a kvóta egyezmény, és megint felfuttatjuk a mezőgazdaságot, amit EU-s kérésre fejlesztettünk vissza… Szóval kezdődhet az adok-kapok… És jó eséllyel beszálnak a lengyelek meg a csehek is…
    Kell ez egy Brexittel meg függetlenedő Katalóniával az EU nyakában ? (Bajorország meg észak Itália felkészül)….
    Szóval a brüsszeli pénzcsapok elég üres lózung…

    Fletó pártja valóban 1%, de még mindig ő mondja a tutit a többi ballib pártban is…
    Mindenkiről tud valami zaftosat, és nála vannak az ászok…
    És ezt a többi balos is tudja… Ezért kussolnak.

    Vonát meg ne értékeld túl.
    1 éve még én is reménykedtem, hogy jobbról megszorongatja a Fideszt…
    De már minden hitelét elvesztette. Tényleg csak egy báb Simicska kezében, és a néppártosodás se jött be… A „nagy dobás” a bérunió is üres frázis… Az EU létalapja a fizetéskülönbség…
    De hát 10-15 % körül lebeg, és Orbán összes bűnére se tudott sokat felmutatni…
    Szerinted minek kell történnie a következő pár hónapban, ami megtriplázná a Jobbik támogatottságát?
    Még egy kisvasút?
    Még egy stadion?
    Tud még Orbán olyat tenni, amit eddig nem tett és megváltoztatja az erőviszonyokat?
    Vagy a Jobbik? Kideríti, hogy Orbán buzi meg muzulmán egyszerre?
    A Boldog Hanuka után nem lenne meglepő a Ramadán bevezetésének javaslata se…

    Külföldi beavatkozás nélkül nem nagyon lesz itt komoly változás…
    Kérdés, kinek ér meg Orbán leváltása ANNYIT… Mert hogy nem lesz óccsó az tuti.

  30. 22. Tibor bá

    ” Senki nem akarja se Európát elveszteni, se az európai embereket kiirtani. ”

    Csak az európai középosztályt felszámolni.
    Te is tudod, én is tudom, hogy az iszlám invázió megoldhatalan konfliktusokhoz vezet.
    Gondolod, hogy pünkt azok ne tudnák, akiknek a pénze függ tőle ?
    Azok is jól tudják, akik nyernek rajtuk, és azok is akik veszítenek…

    Akik bevándoroltatják őket, azoknak nem sztrájktörő minőségben kellenek…
    Könyörgöm… Milyen munkát tudnának átvenni?

  31. 29
    A mai europai középosztály azért tűnik ,hogy csúszik lefele,mert hitelt hitelre halmozva emelkedett fel, a mostani lejtmenet pedig pontosan addig tart ,amig eléri eredeti és valódi értékteremtésének volumenét – a jobbágyi színvonalat,ahol önerőből a napi betévő megkeresése is kihivást jelenthet,főleg ha étteremben gondolkodik a polgár . 🙂 Valójában nincs is középosztály,csak paraszt és arisztokrata, a középosztály ,vagyis a konzumidióta réteg a legtermészetellenesebb dolog ,ami valaha volt a világunkon, a és a puszta természeti törvények miatt hamar el is fog tűnni.
    Parasztra mindig szűkség lesz,nem baj ha néger .

  32. 18. Xander
    A szerinted szelemileg sérült Toroczkai László leköltözött a családjával Ásotthalomra, és ott polgármester lett. A településen azóta lett csatronahálózat, aszfaltozás, az iskola és óvoda felújítása, mezőőrség megszervezése, és a település környékén migránsok elfogása. Ő már hamarabb közölte, hogy a határra kerítés kell, és katonai védelem, mert ezeket a migránsokat meg kell állítani.
    Ezért az a jutalma, hogy rendszeresen kap halálos fenyegetéseket a muszlimoktól, és a ballib oldal rendszeresen vegzálja, feljelenti.
    Itt a facebook oldala, lehet nézelődni:
    https://www.facebook.com/laszlotoroczkai/

  33. 31 (32?) Chani, „csatronahálózat, aszfaltozás, az iskola és óvoda felújítása”

    Ez nálunk is lett, Torockai nélkül is… 😉 Megkockáztatom, egy polgármesternek az a dolga (az is), hogy ilyenekre pályázzon, nemtől, névtől, színezettől függetlenül.
    (Persze, van, aki ezzel kérkedik, meg van, aki csendben teszi a dolgát.)

  34. 32.
    Semmi köze az erdélyi faluhoz, csak szégyellte az eredetit.
    Ennyi erővel én is lehetnék Székelykeresztúry.
    Ha nem akarja hogy az elátkozott rokonát felemlegessék
    én a helyébe örökre ott is maradnék, és kergetném a krumpliföldön a migránsokat.
    Nem fog.
    A féreg utódja nem lehet egy pillangó.
    Örüljön hogy az a kis tanya vagy község befogadta. Épp megfelel a szintjének.
    A véleményem nem tud megváltozni.
    Ha Pesten kitör valami lázadás mérget veszek rá hogy ott fog a punkok vezéreként a nyugati tv-k mikrofonja előtt nyüzsögni.

  35. 33 (34) Xander, Miért, mi az eredeti neve?

    PS. Elolvastam a wikin…

  36. Ha tudta volna, hogy a Tóth az tulajdonképpen az egyiptomi Thot, és így a neve igazából ősmagyar… 😀

  37. 30 – Attila:
    Én már voltam alkalmazó. Amíg nem veszem fel, és nem próbálom ki, fogalmam se volt mire lesz alkalmas és mire nem, esetleg semmire. – – – Mind Angliában, mind pedig Németországban a háború után nulla munkanélkülisé volt, amit a jól szervezett angol és német munkásság alaposan kihasznált. Erre a tőkés megoldás angoloknál a gyarmatokról becsalogatni a munkaerőt, a németeknél pedig a törököket. Hogy ez pár évtizeden belül mekkora probléma lesz, a kutya se gondolt. — Sok mindenre van egyszerű magyarázat, de vannak, akik csak összeesküvés elméletben tudnak gondolkodni.

  38. 35.
    Ez az alak a fizetett provokátorok tipikus esete.
    Mindenféle pseudo jobboldali és hazafias szövetségek élén megtalálod.
    A kitanult nemzeties hablatyolással bárkit megtéveszt.
    Ismerem az ilyeneket.
    Eladja magát mint harcos nemzeti easy rider,
    megadott jelre már a balhé közepén találod meg.
    Felborítanak pár kukát
    és ha teljesen sötét van, bátran alá mernek gyújtani egy két autónak is.
    Nagy tételben fogadnék rá,
    ha kormánybuktatás készül, ezt az alakot kell keresni
    mert biztosan a Hazafias Megmentés Tanácsát fogja vezetni.
    hasonlók bajkeverők még, és nem árt ha tudod,
    gój motorosok punkok foci huligánok,
    kápó aki futbalista élszurkoló
    Ezek mind egy céghez tartoznak.

  39. 29 Attila (PV)
    A cukorkvóta épp a hétvégén szűnt meg, így azt már nem kell betartani, költözz Kaposvárra és futtasd fel a magyar cukortermelést!
    16 cukorgyárat meg az EU miatt már csak azért se „robbanthattak” fel, mert már a rendszerváltáskor is csupán 12 volt az országban, ezek egy része már akkor bezárt, amikor még bőven az EU-n kívül voltunk.
    A cukorreform 2006-ban lépett életbe, az ekkor még működő 5 gyárból (Kaba, Kaposvár, Petőháza, Szerencs, Szolnok) 4 került nem sokkal később bezárásra. Ellentételezésképpen 2006–2013 között 627 millió euró európai uniós támogatás érkezett az országba. Ennek 65%-a (350 millió euró) azokhoz a répatermelőkhöz jutott, akik felhagytak a termeléssel.

  40. A nemzeti oldalnak csak egy baja volt mindig is, hogy az idétlenek provokátort látnak mindenhol, mert ők jobban tudják, hogy ki kicsoda.
    A mi családnevük se eredeti, mert a nagypapám magyarosítatta, a németek kitelepítése idején, mert sváb származásuak vagyunk.

    Ha megengeded, akkor megkérdezném, hogy mi a vélemyéned Budaházy Györgyről és Polgár(tomcat)Tamásról? Ők is árulók szerinted?

  41. 40.
    meg ne haragudj, de ez itt az európai migráns téma
    melyhez a nevezett úr azzal kapcsolódik, hogy annak idején
    egy pár év verőcei csövezés után bájos kis feleségével felcihelődtek, és leköltöztek a déli határra,
    mert ott a migránsok kergetésével további ismertséget,
    és hazafias jópontokat gyűjthet be az ezt megvásárló szavazói rétegtől.

    teljesen off lenne minden egyéb felvetés.
    Ha Tibor bá’ hasonló témaválasztással ilyen kérdésednek egyszer helyt adna,
    amire Őt ismerve azért nem gondolok 🙂
    szívesen állok rendelkezésedre

  42. 30. Tibor bá’

    ” Erre a tőkés megoldás angoloknál a gyarmatokról becsalogatni a munkaerőt, a németeknél pedig a törököket. ”

    Ha igazad lenne, akkor nem azokban az országokban lennének a legmagasabb fizetések, ahova a legtöbb bevándorló érkezett…
    A magas fizetés abban az időben a gazdaság motorja volt, és abszolúte nem kellett visszafogni…
    Angliának egyszerűen nem volt választása, ha meg akarta tartani a jó kapcsolatokat egykori gyarmataival, mint beengedni őket.
    A németeknél meg az volt a biznisz, hogy a NATO-nak kellett Törökország, és az USA megigérte a törököknek, hogy közelebb viszi őket Európához, ha telepíthet pár támaszpontot… Ennek volt része, hogy beengedett pár millió törököt.

  43. 39. Avatar

    „Ellentételezésképpen 2006–2013 között 627 millió euró európai uniós támogatás érkezett az országba. ”

    Erről van szó… Levitték a cukorrépa átvételi árát, hogy a termelőket rákényszerítsék hogy elfogadják a pánzt… de ez ment az egész mezőgazdaságban…
    Ne felejtsük el, hogy a rendszerváltás után meg az EU-s csatlakozás előtt egymást taposták a külföldi „tanácsadók” akik általában egy egy iparág külföldi érdekeit képviselték. Ezek hatására ment tönkre a legtöbb „éppen jókor tönkremenő” gyár vagy ágazat. Azért kellett „ellentételezést” pumpálni az országba, hogy ne rögtön derüljön ki a turpisság, és mire kiderül, már késő legyen.
    A kohéziós alap is pont ilyen ellentételezés, és ha zsarolásra akarják használni, akkor az több mint jogtalan.

  44. 41. Xander
    Reménytelen vagy, kár vitatkozni veled, és sejtem, hogy te is hasonlóan vélekedsz rólam. 🙂
    Téma lezárva.

  45. 44.
    tévedés, nem tudok sehogy vélekedni
    Arra gondolok az átlag embereknek nincs fogalma arról, hogy
    egy kívülről megtervezett kormánybuktató eseménysorozatot
    hogyan szerveznek meg.
    Ezeket a dolgokat előre meg kell komponálni mint egy programot,
    így is bármi felülírhatja a dolgokat.
    A legritkább,hogy valahol spontán forradalmi mozgalom tör ki.
    Egy tömeget össze kell terelni adott helyre, majd vezetgetni ide-oda.
    Ez nem olyan egyszerű ahogy mi elgondoljuk.
    Nagy 2 Józsi hiába mondja, nem fog a tömeg mozdulni, vagy átvonulni
    és a józan eszét elhagyva rádiót ostromolni, vagy közrendőrökkel megküzdeni.
    Ezért kellenek olyan ismert, vagy a médiával híressé tett ócska személyek,
    akik ezt a piszkos munkát elvégzik.
    A sajnálatos események nyomán áldozatok lesznek.
    Kiváló indok a külföldi rendrakásra.
    sry off,
    A g3cc Orbán poszthoz jobban találna.
    Budaházy Gyurit már rég fel kellett volna menteni!
    Továbbá őt, és családját ért veszteséget rendezni.
    Semmi olyat nem tudnak rábizonyítani ami igazolná a bírót.
    Ha egy csepp tudat lenne ebbe a kormányba,
    azt a magyarok szolgaságát jelképező emlékművet
    rég át kellett volna daruzni az integető osztyapenkó mellé.

  46. Az Orbán kormány eddig kb. 20 000 letelepedési kötvényt adott el és ezzel adott jogokat külföldieknek.
    Az egyik ilyen jog, hogy az illető hozhatja a családját, 7 év múlva állampolgárságot kaphat és így tovább.

    Vajon ebből a 20 ezerből mennyi volt muzulmán? Merthogy jó pár biztos hogy van közöttük, de inkább több száz vagy több ezer.

    A dollár ezermilliárdokkal rendelkező iszlám országoknak, akik Európát muszlimizálni akarják, ez nem maga a mennyei manna, a lehetőség, hogy ideküldjék a töménytelen pénzzel rendelkező előretolt ékeiket?

    5 év múlva visszakapják kamatostól a pénzüket, de a jogaik megmaradnak.

    Nem olyan ez, mintha Dobó fejpénzért beengedett volna a várba janicsárokat, mondjuk a csata előtt egy fél évvel?

  47. A felháborítóan nagy összegű, 2174 eurós jóléti segélyt kap Ahmed ……. Görögországban.
    Ugyanakkor a görög nyugdíjasok, a családok, a munkanélküliek, a hajléktalanok a szemetes kukákban keresnek, ennivalóért …

    https://www.youtube.com/watch?v=V1fEqpailXw

    Αιτητης: 48ΟΕ kérelmező
    Συζυγος: 240Ε a házastárs
    Τεκνα/14-28ετων/4Χ240:960Ε 14-28év közötti gyermekek
    Τεκνα κατω των 14ετων:144Ε 14-év alatti gyermekek
    Συνολο: 1824Ε összesen
    Παροχη στεγασης: 350Ε lakhatás biztosítása:
    Συνολο: 2174Ε összesen

  48. L. S.
    Ez egy héttagú család, ha jól látom, bár volt némi rejtvény jellege a görög betűk miatt. 🙂
    Nem akarok Ahmed mellett szólni, de így már nem tűnik olyan soknak, ismerve a görög árakat.

    Persze ne értsen félre senki, szerintem egyet sem szabadna beengedni, viszont ott Jordániában, Szíriában kellene nekik menekülttáborokat építeni és fenntartani. Annyi pénzből, ami Európában egy jövevényre rá van költve, annyiból ott a lakóhelyeiktől nem messze 5-7, de lehet 10-et is el lehetne látni.
    Ha jól tudom, Líbiának már most kemény pénzeket fizetünk, hogy tartsák ott az Európába készülőket. A beszivárgás persze tovább tart, de a gátszakadás jelenleg szünetel.

  49. 46 – Xander:
    Abból vettem ki a záró gondolatot, amit belinkeltél:
    „Now the very remarkable Mr Popović brings his dishonest career to Hungary where, not a dictator, but a very popular true democrat who offers his voters choices, is the target for Popović’ peculiar brand of US State Department fake democracy.”
    Nos, ezzel a záró gondolattal a szerző (a Németországban élő, amerikai születésű F. William Engdahl) totálisan hiteltelenné tette magát. Aki nem tud angolul, annak csak annyit fordítok: Magyarország vezetője nem egy diktátor, hanem egy igazi demokrata, aki a rászavazóknak választási lehetőséget biztosít. – Például úgy???, hogy 43 százalékból 67 százalék lesz. Az erdélyiek levélben szavazhatnak rá (de ide adót nem fizetnek), míg az otthon (is) adózó, ellene szavazó, Nyugatra emigráltak magyaroknak (esetenként) több száz kilométert kell utazni, hogy szavazhassanak.

  50. 47, L.S. : Ezt a pénzt a görög adófizetők állják, vagy az EU? Mert egyáltalán nem mindegy…

  51. Engahl tévedhet, a távolbol nem ismerheti a jelen magyar állapotát.
    Hírt adott erről a Szergya Popovicsról az egy anarchista zavarkeltő,
    aki a véleményem szerint nem teljesen véletlenül került a nyár végén Pestre.
    Ha a tek fel tud lépni terrorista külföldiekkel szemben,
    a hátára csavart kézzel miért nem fektették le a betonra.
    Hogy ki egy diktátor, az viszonyítás kérdése.
    Franco-t és de Gaulle -t is diktátorozzák, mégis évtizedekig jól kijöttek vele,
    mert mindkettő az anarchistákat és a komunistákat kergette.
    Orbán a diszkrét diktatúrájához a parlamentet használja díszletként,
    ravasz lett és sokat tanult a sikertelen próbálkozásaiból.
    Egyáltalán nem jobboldali, csak taktikázik.
    mate t. az https://

  52. 52 – Xander:
    Németország nincs olyan nagyon messze Budapesttől. Engdahl pedig elég rutinos újságíró. Egyszerűen nem értem, mert különben ismerem a véleményét. Popovics-csel kapcsolatos figyelmeztetése jogos, de Orbán dicsérete érthetetlen. Perszer az Washington érdeke lenne, ha Orbán megbukna és a liberálszocik visszakerülnének a hatalomba, de ez még polgárháború árán se menne. Korunk nagy hülyesége az, hogy nincsenek egyértelmű határvonalak.

  53. Observer,
    Szerintem az EU, mintahogy sokminden mást is a görögökkel kapcsolatban. Többszáz milliárd euróval tartoznak, amit a büdös életben nem fognak visszafizetni, mit számít már ez a havi pár ezer euró migráncs családonként? 🙂

    Az EU központi bankja nyomtatja vagy előállítja virtuálisan a pénzt, aztán odaadják a görögöknek, az euró elinflálásával meg majd mindannyian megfizetjük.

  54. 53: „Szerintem az EU” Valószínűleg. Csak a „tálalásból” nem ez jött le.

    Mert ugye, akinek van pénze (EU), annak joga van arra költeni, amire csak akarja. Ha migránsokat kényeztet belőle, tegye, ha ebben megegyeztek a döntéshozók.
    Viszont ha Görögország állja a cehhet (ismert okok miatt ez valószínűtlen), akkor az tényleg nem fair.

  55. Előző hozzászólás kapcsán jutott eszembe Budaörs helyzete az iskolája fenntartása tükrében: van pénzük – mázlisták – és mégis szolidaritálhatnak. Ahogyan mi adófizetők is.
    Vagyis volt pénze – így jobb a fogalmazás talán.
    A cikkben említett iszlám forradalom időpontja egy jó kérdés a Németországban átguruló tankok fényében. Ottani vélemények mára már reálisnak tartják az iszlám elleni forradalom megindulását, még ha Amerika más ellenfelet nevezett is meg: Oroszországot.

  56. Nekem ez nagyon homályos…
    Akkor most a német vezetők az erőltetett muszlim bevándorláshoz asszisztálnak, vagy a muszlim felkelés ellen készülnek katonai erőkkel?

  57. Bazs,

    „Ottani vélemények mára már reálisnak tartják az iszlám elleni forradalom megindulását”

    Erről, ha picit írnál többet jó lenne, ha van róla több infód.

    Az iszlám ki lesz írtva és nem csak Európából (az összes többi vallással együtt), csak az a kérdés, hogy mikor, de szerintem erre már nem kell sokat várni.
    Az iszlám a béke vallása c. baromságot már nem túl sokan veszik be, hiába is próbálja ezt harsogni a fősodor.
    Napról napra nő az iszlámellenes hangulat és a megvilágosodottak száma, akik hangja el van nyomva, vagy elhallgatva, de az a bizonyos ernyő egyszerre ki fog nyílni.

    Persze egy iszlám forradalom,felkelés, amikor a muszlimok tömegesen fegyvert ragadnak valahol Európában, vagy egy igazi merényletsorozat – olyasmi, mit ami ma történt Mogadishuban – felgyorsít(hat)ja majd a folyamatokat.

  58. Iszlám elleni Európai forradalomról vizionálnak egyesek.
    Mire fel?

    Európai muszlimok könnyen és gyorsan tudnak fegyverhez jutni.
    Európai szabálykövető őslakos nem.
    Betelepült migránsok 90%-a, harci tapasztalatokkal rendelkező, erőszakra ideologizált fiatal férfi.
    Európai hadseregekben, főképp a németeknél, már sok a muszlim katona.
    Politikában is képviselve vannak, sőt létszámarányukon felül.

    Tehát egy Európai muszlim ellenes forradalom győzelme kétséges, még akkor is, ha most azonnal meglépnék. Minden nap halogatás, csökkenti a győzelem esélyét.

  59. Bogozy,
    nem tartunk itt és szerintem nem is fogunk.

    Több tízezer brit futballszurkoló az iszlám terror ellen –

  60. 60. Gyarmathy

    Ja, ja igazad van, de szerintem, a szónoklás (nálam csak pofázásnak nevezett) és a hangzatos jelszavak, jelképes plüssmacikák és virágok nem oldják meg a gondot.

  61. Tibor bá’, nem arról van szó, hogy nem látom a csapdahelyzetet, amibe került Európa.
    Sajnos, ha nem változtat a mentalitásán, akkor a folyamat tényleg megállíthatatlan.
    Én csak arra utaltam, hogy elvileg lehetne olyan törvényi hátteret teremteni, amely a szélsőségeseket egyszerűen kivonná a forgalomból, és ha ez kellő következetességgel történne, akkor az kordában tarthatná a helyzetet.
    Viszont a cikknek igaza van abban, hogy ez sajnos az európai vezetőknek eszük ágába sem jut, mert a demokrácia szabályai szerint az hátrányos helyzetbe hozná őket a választásokkor a kevésbé finnyás vetélytársakkal szemben, ez a róka fogta csuka…
    De most megint eszembe jutott bálint megjegyzése a Szingapúri vastörvényekről, amivel az ő multikultijukat fenn tudják tartani.
    És igazat kell adjak neki, most szaladtam egy szingapúri cikkbe, ami szép példa erre:

    http://www.straitstimes.com/singapore/imam-who-made-offensive-remarks-against-christians-and-jews-charged-in-court

    Valaki felvette mobillal, hogyan lázított az imám, ez elég volt, hogy beinduljon ellene a jogi gépezet.
    Ezek tényleg nem gatyáznak, az imámot 4000 dollárra megbírságolták, és indult az eljárás a kiutasítására, hiába kért bocsánatot nyilvánosan egy zsinagógában minden zsidó , keresztény és buddhista polgártól.
    Persze európai jogvédők biztos sok elfogadhatatlan elemet találnának az eljárásban, de ez Szingapúrt nem hatja meg. És csodák csodája, ez működik, béke és nyugalom, meg persze jólét van…

  62. Persze, de ennél azért máris több történik Angliában.

    EGyébként szerinted mi oldaná meg a gondot? Fegyvert mégsem ragadhatunk és aki muszlim, azt kinyírjuk.

    Mi legyen az ilyen emberekkel? Ő Oszama, 1981-ben jött Magyarországra, orvosi diplomát szerzett, jelenleg háziorvos valahol Pest közelében, felesége magyar, gyerekeinek anyanyelve magyar, arabul nem is beszélnek. Viszont mindannyian muszlim vallásúak.

    http://hirtv.hu/ahirtvhirei/oszama-csaladjat-az-idegengyulolet-uzte-el-magyarorszagrol-1405593

  63. 63 – Gyarmathy:
    De, ragadhatunk fegyvert, és aki nem megy el magától, azt fegyverrel kell elkergetni. Ez még mindig sokkal emberségesebb, mint kamerák előtt, 10 éves gyerekekkel levágatni a gyaurok fejét. Ha ezt nem tesszük, akkor egészen biztos mi leszünk a vesztesek.

  64. Bocsánat, előző hsz-em Bogozy-nak címeztem, de közben valahogy Hubab írása elém került.

    Szívesen venném, ha más is véleményezné Oszama magyar szír muszlim példáját. Európa tele van olyanokkal, mint ő, akik 30-40 éve jöttek, mi fenét lehetne csinálni velük?

  65. 62.Gyarmathy
    …”EGyébként szerinted mi oldaná meg a gondot? Fegyvert mégsem ragadhatunk és aki muszlim, azt kinyírjuk.”
    Gyarmathy, ezzel a mentallitással TE MEG FOGSZ HALNI!!!
    Ezt üzeni neked Bálint, őszinte barátod, aki nálad SOKKAL, DE SOKKAL JOBBAN ISMERI AZ ISZLÁMOT, és már nincs sem elég szavam, meg bele is fáradtam a rátok váró borzalmas jövő ecsetelésébe.
    A durvaságig öszinte leszek hozzád:
    Nincs családod, Gyarmathy?
    Téged nem sajnállak, te meg-illetve kiérdemelted az alig néhány rövid év múlva beteljesedő sorsodat, de a családodat, ártatlan gyermekeidet – REMÉLEM, NINCSENEK- ŐKET VISZONT IGEN.!
    Istenem, mintegy valósággá válik a biblia:
    „Kit Isten el akar veszejteni, elébb elveszi az eszét.”

  66. Már bocsánat Bálint, de ti sem nyírjátok ki őket, csak amelyik támad, merényel.

    TE jóval idősebb vagy, mint én, ott élsz évtizedek óta a muzulmánok közelében, hány muszlimot nyírtál ki csupán azért, mert muszlim?

    Lehet nagy szavakat használni, verbálisan keménykedni, de van realitás is.

  67. 66.
    Már elnézést, Gyarmathy, Izrael lehet ostoba néha, de semmiképpen sem hülye.
    Persze, hogy nem ölünk meg senki muzulmán atyafit, mert Ő VAN ITTHON ÉS MI JÖTTÜNK A NYAKUKRA ÉS NEM FORDITVA.!
    Ők ezt nem felejtik el nekünk , öldösnek és robbantgatnak minket emiatt idestova több, mint 70 éve, mert harcol a hazáját elfoglalók ellen!!!!!
    Nálatok viszont mintha a helyzet forditottja volna, nemde?
    Mit keres a muzulmán Európában, méghozzá tömegestől??????????????
    A palesztinokkal ellentétben, akik elött emelem kalapomat, mert nemes ellenség, TI odaát mit tettetek harci szempontból az országotokat, városaitokat, utcáitokat ÉS NEMSOKÁRA A SAJÁT HÁZATOKAT elözönlő hordák ellen, megmondanád?

  68. Akkor a logikád szerint rendben ha ők nyírnak ki benneteket?

    És ha ők vannak otthon, ahogy írod, akkor ti mit kerestek ott, méghozzá tömegestől?

    Ha a muzulmán Izraelben van, akkor „atyafi”, ha meg Európában, akkor ellenség, akit ki kell nyírni? Nem értelek öreg barátom.

    Én a realitás talaján állva, de nem valami tömeggyilkosságban gondolkodva, valós, lehetséges megoldások mentén szeretnék gondolkodni.

  69. 68.Gyarmathy
    „Akkor a logikád szerint rendben ha ők nyírnak ki benneteket?”
    Ad absurdum IGENֱֱֱ!!!!
    Mert én őszinte ember vagyol és megértem és elfogadom, hogy helyükben ÉN IS IGY TENNÉK.
    Idézem Ehud Baraq volt katonai főparancsnok, majd miniszterelnök őszinte szavait:
    „Ha én palesztin volnék, PLO-Palesztin felszabaditó szervezet-tag lennék.”
    Milliónyi izraeli ember legbelsőbb véleményének adott hangot, ugy bizony.

    …”Én a realitás talaján állva, de nem valami tömeggyilkosságban gondolkodva, valós, lehetséges megoldások mentén szeretnék gondolkodni.”
    Gyarmathy, te meg fogsz halni, NEM MONDHATOK MÁST.
    Ki itélt halálra?
    Te, önmagadat.

  70. Nehéz helyzetben vagyok Bálint,

    mert egy – saját bevallásod szerint – betolakodó oktat ki, hogy mit kéne csinálnom. Azt mondod öljek olyanokat, akik nem bántottak engem, meg soha senkit. A gyerekeit is öljem, akik Magyarországon születtek, magyar anyától?

    Csak akkor öljem, ha muzulmán? A kis kínaival, aki az éttermet üzemelteti, mi legyen?

    Tudod mit Bálint, én is őszinte leszek. Elegem van a vérgőzös, ellentmondásos, meghasonlott, sehová sem vezető dumádból. 🙂

  71. 70.Gyarmathy
    Ahogy gondolod, az életeddel azt csinálsz, amit akarsz.
    Csakhogy én a vérgőzös dumámtól függetlenül-vagy annak köszönhetően – a való élet, a túlélés kegyetlen realitását megtapasztalt és megértő ember, én sok évvel túléllek téged, nyugodt, kiegyensúlyozott, ellentmondásoktól mentes európait.
    Mert minket az élet megtanitott egy rettenetes, kegyetlen, vérgőzös igazságra:
    HA ÉLNI AKARSZ, HARCOLNOD KELL EGY HELYÉRT A NAP ALATT.
    EZT A HELYET UGY HIVJÁK, HOGY HAZA!!
    Nem haragszol ezért, oké?
    Vagy igen?
    KÁR.

  72. 72. Bálint

    „HA ÉLNI AKARSZ, HARCOLNOD KELL EGY HELYÉRT A NAP ALATT.”

    És az is fontos, hogy a „valódi” ellenséggel harcolj, és ne feltétlenül az eléd tolt pofozózsákot püföld.

    Azzal együtt, hogy az Iszlámnak tényleg van egy erős terjeszkedési hajlama, segítség nélkül nem tudnák elárasztani Európát…
    Civil szervezetek, korrupt politikusok és erősen körvonalazható belső politikai akarat nélkül a fasorba se lennének, főleg benneteket meg egymást boldogítanák.

    Előbb a beáramlást kell megszüntetni, aztán kipaterolni azokat, akik már benn vannak.
    De addig nem lehet harcolni ellenük, ameddig végtelen sorokban özönlenek.

  73. Bálint,
    ha nincs Európa, meg Amerika, te már nem élnél és Izrael állama nem létezne. Úgyhogy ne nézd le az európait, meg az amerikait sem, mégha ott nem is ölik a muzulmánokat.

    És ebből következik, hogy a ki él tovább, az nem olyan egyértelmű.

    EGyébként nem haragszom, csak elegem lett a valóságtól elrugaszkodott, értelmetlen szócséplésből.

  74. 73 – Attila:
    Nem veszed észre, hogy Bálint-Gyarmathy szópárbajnak mi a lényege, mert te csak a saját dallamodat fújod megállás nélkül.

    74 – Gyarmathy:
    Sajnos a valóságtól te vagy elrugaszkodva, illetve a valóságot nem észre vevő. Bálintnak tökéletesen igaza van, a te (és sokan mások) finomkodó „emberségeskedésed” saját halálos ítéleted. Ennél is rosszabb, gyengíted azok elszántságát, akik meg tudnák mentei a hazánkat. Éles helyzetben én téged is kinyírnálak, mint hazaáruló felbujtót. Harc esetén az ilyenek ellen statárium van érvényben. Nézz körül! Amerika ledobta az atom bombákat, és egy pillanat alatt meghalt 200.000 ártatlan nő, gyerek, öreg férfi, mert ezt kívánta meg az ellenséggel való küzdelem. Te pedig siránkozol egy-két itt született kis muzulmán miatt.

  75. Tibor bá,

    Legalább 40 millió muzulmánról van szó Európában, akik már itt születtek vagy 30-40 éve itt vannak, nem pedig egy kettő-ről.
    Azért nem olyan egyszerű ez, hogy fogd a fegyvert és ölj.

    VAgy ha igen, te hányat nyírtál már ki? Én nem tartalak vissza, mehetsz mecsetet robbantani akár már ma.
    Eddig miért nem tetted?

  76. 76:
    A problémát éppen az adja, hogy hiába születtek itt. Ölni sose volt egyszerű, de számtalan esetben az egyetlen megoldás. Ne aggódj, nem lesz megoldás, a keresztény Európa már halott csak sokan még nem tudnak róla. – Micsoda hülye kérdés, hogy én hányat nyírtam ki? Miért tenném? Én kerüljek börtönbe, és tied legyen belőle a haszon? na ne már! 🙁

  77. Ezek a muzulmánok nem most jöttek, legalábbis 80%-uk már évtizedekkel ezelőtt jött. A magyar kb. 50 ezer muszlimra is ez az igaz, a hetvenes, nyolcvanas években jöttek, majd itt maradtak.

    Akkor mit tettél Tibor bá, hogy ne jussunk ide? Akkor te már közel 50 éves voltál én meg az általános iskolai padokat koptattam még.

    Most, hogy már itt vannak, gyerekeik születtek, akik magyarok, most essünk nekik, mert muszlimok?

    És ha igen, ha így gondolod, te aki végigélvezted az életet, nekünk meg, akiknek pár év múlva talán úgyis annyi, most ennyit megtehetnél értünk 85 évesen, legalább, hogy példát mutass. 🙂

  78. 62. Hubab

    A Szingapúri rendőrség akciója példaértékű.

    Szingapúrban elég sok muszlim él. Nem bántják őket, ha a vallásukat békésen élik meg, és elfogadják a többi polgár vallásait.
    Viszont amikor a muszlim imám elkezdte, -mondom, elkezdte- az uszító propagandát a zsidók és keresztények ellen, keményen megbírságolták, és azonnal ki is utasították az országból. Hiába kér bocsánatot, hiába fizette ki a komoly büntetést, CSOMAGOLNI KELL !
    Ami még szintén nagyon fontos, azokat is elkapták, akik a Facebook nyilvánosságán megosztották, terjesztették a gyűlölködést. Azok is szorultak!

    Európában élő muszlimok esetében, akik egyénileg utaztak be, és azokat is akiket a németek importáltak Törökországból, olcsó kétkezi munkásnak, hasonló elbánásban kell részesíteni.

    Békében élsz?, nincs veled gond, ok éldegélj nyugodtan, nem bántunk.
    Uszítasz?, gyűlölködöl? ok megbüntetünk, és deportálunk az eredeti nemzetiségednek megfelelő országba, ha állampolgár vagy, ha nem.

    A kétszázadik deportálás után a többi hamar észhez térne, mert a muszlim ember sem született hülye. Addig, és akkorákat ugrál, amennyit megengednek neki.
    A kényelmes, biztonságos Európából nem akarnak kicsöppenni.

  79. 79. bogozy

    „A kétszázadik deportálás után a többi hamar észhez térne”

    Nyilván ezt diktálja a józan ész.
    Évtizedekig ment az arab/muszlim ellenes propaganda, az Izrael melletti kiállás, mikor irtotta a palesztinokat, aztán… hirtelen valaki megnyomott egy gombot, és leállt az „önvédelem”.
    Évekig tartott, amíg végre lecsukták a legagresszívabb uszítót a briteknél…

    Most már a nők is be vannak áldozva… törődjenek bele az erőszakba.

    Tényleg nem az a kérdés, hogy az európai politikai elit (vagy az őket dróton rángató háttérhatalom) simán hülye, vagy számító gazember?

  80. 80. Attila (PV)

    Izraeli helyzet sokkal bonyolultabb mint ahogy Kádár idejében mondták nekünk.
    Ráfeküdtem egy kicsit, és kiderült, a palesztinok annak fejében kapnak pénzt a gazdagabb arab országoktól, ha támadják Izraelt, ha ölik a zsidókat. A bebörtönzött terroristának és családjának rendszeres segélyt fizet a Palesztin Hatóság, a halott terrorista családjának járadékot.
    Ha nincs terror, nincs pénz.

    Ha a palesztinok elfogadnák a zsidók létezését, és együttműködnének, nagyon jól élhetnének. Még így is sokkal jobb életszínvonalon élnek, mint a környező arab országokban élők. Persze kivéve a kőgazdag olajsejkségeket.

    Sajnos az Európai bal liberális elit számító gazember. Ami a még nagyobb tragédia az európai zsidóságra nézve, hogy a legvadabb antiszemita muszlimokat importálják, annak ellenére hogy ebben az elitben az európai zsidóság nagy létszámban van jelen.

  81. 61. hubab:
    Nyugat-Európában is kiutasítottak már számos imámot, nem is ma kezdték ezt a fajta kezelést.
    pl:
    „2012 óta (amióta Francois Hollande az államfő) negyven gyűlöletet hirdető imámot utasítottunk ki. Az azt megelőző öt évben (Nicolas Sarkozy elnöksége idején) csak 15-öt toloncoltak ki” – Bernard Cazeneuve francia belügyminiszter 2015 közepén

    „A kétszázadik deportálás után a többi hamar észhez térne”
    Nem tudom 200-ig eljutottak-e azóta franciák, de nem úgy tűnik mintha a radikális muzulmánok észhez tértek volna.

    kb 2 hete pedig épp a brüsszeli nagymecset imámját rakták ki…

    Mellesleg ha már a muzulmán imám zsidók és keresztények elleni uszításának megtorlását példaértékűnek tartod, akkor a muzulmánok legyilkolására uszító kommentek miatt legalább ilyen jogos lenne a hatóságok fellépése. Vagy ha muzulmán mondja hogy öld a másmilyet az rossz, ha meg nem muzulmán mondja, akkor elfogadható?

    balint:
    Van a szomszédságomban egyiptomi és görög származású szomszéd is. A görögöt is kinyírhatom, mert egy jöttment bevándorló, vagy csak az arabokat?
    Viszont speciel ők mind gyerekkorától kezdve ebben az utcában éltek, én meg még egy évtizede se. Akkor mégis inkább nekik van joga kinyírni engem?

  82. 82.Avatar
    …”balint:
    Van a szomszédságomban egyiptomi és görög származású szomszéd is. A görögöt is kinyírhatom, mert egy jöttment bevándorló, vagy csak az arabokat”
    Az elk0vetett terrorcselekmények száma szerint cselekedj.
    Hány randalirozó, gyilkoló görög migránsról hallottál a hirekben , és hány muszlimről.?
    Aszerint határozd el mit teszel az egyikkel, mit a másikkal.

  83. 81. bogozy

    „hogy a legvadabb antiszemita muszlimokat importálják, annak ellenére hogy ebben az elitben az európai zsidóság nagy létszámban van jelen.”

    Volt már arra példa, hogy az európai zsidókat cserben hagyták gazdagabb kollégáik… nem ?

  84. 77.Gyarmathy
    Idézem Tibor bá-nak irt válaszodat:
    …”Tibor bá,
    …Legalább 40 millió muzulmánról van szó Európában, akik már itt születtek vagy 30-40 éve itt vannak, nem pedig egy kettő-ről.
    Azért nem olyan egyszerű ez, hogy fogd a fegyvert és ölj.”

    „…Ezek a muzulmánok nem most jöttek, legalábbis 80%-uk már évtizedekkel ezelőtt jött. A magyar kb. 50 ezer muszlimra is ez az igaz, a hetvenes, nyolcvanas években jöttek, majd itt maradtak”
    Gyarmathy, ismét bebizonyitod mennyire nem akarod tudomásul venni a realitásokat!
    Rosszabb példát keresve sem találhattál volna:
    EZEK, az 50-es évek elején Európába, főleg Franciao.-ba került muzulmánok csemetéi, a MÁR ODASZÜLETETT fiaik-unokáik a LEGROSSZABBAK, jobban győlölik befogadó országaikat, mint nagyapáik.
    De miért kéne ezt pont tölem megtudjad, ne is higgyjél nekem, inkább kérdezd a franciát, angolt, a németet és a skandinávokat sokkal közelebb vannak hozzád, majd ők mesélnek neked az iszlám nemzedékeken átivelő „hálájáról” a befogadók iránt.
    Még valami: miért Tibor bá-t, az idős embert küldenéd harcolni a betolakodók ellen, megmondanád?

  85. 77.Gyarmathy
    „Ezek a muzulmánok nem most jöttek, legalábbis 80%-uk már évtizedekkel ezelőtt jött. A magyar kb. 50 ezer muszlimra is ez az igaz, a hetvenes, nyolcvanas években jöttek, majd itt maradtak”
    …”Legalább 40 millió muzulmánról van szó Európában, akik már itt születtek vagy 30-40 éve itt vannak, nem pedig egy kettő-ről.
    Azért nem olyan egyszerű ez, hogy fogd a fegyvert és ölj.”
    Gyarmathy, megint tévedsz!
    A fiatal muzulmán generáció, az 50-es évek elején Európába-főleg Fr.-ba került észak-afrikai bevándorlók fiai-unokái, AZ EURÓPÁBAN SZÜLETETT FIATALOK a LEGROSSZABBAK, sokkal jobban gyűlölik befogadóikat, mint szüleik.
    Ne higyj nekem ha nem akarsz, de kérdezd a franciát, az angolt, a németet, a skandinávokat, majd ők mesélnek neked a fiatal muszlim generáció „hálájáról” a befogadók iránt.

  86. balint

    Alapvetően igazad van, ha csak az iszlám által jelentett fenyegetést vesszük alapul. Ennek ellenére se egyénként, se országként nem kezdhetünk vérengzésbe, mert a kedves szövetségeseink minket számolnának fel, és a muszlimok céltáblájának a közepére kerülnénk. Egyelőre a legtöbb, amit tehetünk, hogy megvédjük a határainkat, és hirdetjük az iszlámban rejlő veszélyeket. Emiatt is kapunk hideget-meleget, de legalább az európai lakosság ébredezik. Már a németeknek is legalább a negyede a bevándorlásellenes pártokra szavazott, pedig ott durva cenzúra van, és a „szélsőségesek” megfélemlítése. Ausztriában most kb. kétharmadot szereztek a bevándorlásellenes pártok, de máris zsarolja őket a civilizált nyugat (pl. Paul Lendvai), hogy ezek nehogy összeálljanak, mert ők is páriává válnak, mint mi.

    Nem tudom, mit vársz tőlünk. Kezdjük el levadászni egyesével az ittlévő török kebabosokat, vagy szír pénzváltókat? Minden egyes ilyen merénylet miatt egyre lejjebb süllyednénk a süllyesztőben. Az adott merénylő megszívná, de az egész ország is. (mint ahogy az amerikai liberálisoknak úgy kellett a charlottsville-i merénylet, mint egy falat kenyér, hogy rásüthessék a patriótákra, hogy milyen erőszakosak, és közben az antifa mozgalom erőszakosságáról el lehet terelni a figyelmet) Nálunk is hasonló mentalitásúak a liberálisok, és az EU egészében is. Azonnal lehetne mutogatni, hogy a rasszista, idegengyűlölő, kirekesztő, stb. magyarok sokkal nagyobb veszélyt jelentenek Európára és a szent demokráciára, mint a muszlimok, akik tulajdonképpen csak válaszként gyilkolásznak, mert mi mekkora gecik vagyunk velük. És persze azonnal kézzelfogható retorziókat alkalmaznának ellenünk. Arról nem is beszélve, hogy a biztonságos ország imázsunkat is elvesztenénk, aminek szintén lenne egy csomó rossz következménye a turizmusra, befektetői kedvre és a muszlim terror elől ideköltözők mennyiségére.

    Tehát Magyarországon még nincs akkora probléma az iszlámmal, itt kontraproduktív lenne ennél is aktívabban fellépni ellenük, külföldön meg tényleg csak agitálhatunk. Nem indíthatunk merénylőket, kommandókat külföldre likvidálni nekünk nem tetsző embereket, ez az USA és Izrael monopóliuma, csak ők tehetik ezt büntetlenül.

    A hazánk, a családunk, vagy a saját életünk védelmében persze fegyvert ragadunk, ha kell, de pillanatnyilag az állam megvéd minket.

    Szerinted konkrétan kiket kéne legyilkolnunk, és hogy tudnánk megúszni a következményeket?

  87. 88 – Bazs:
    Olvasd el Varga Gyula hozzászólását!

    Elolvastam más, hosszabb írását is az „egyetemi oktató” úrnak. Részigazságok és agyszülemények zagyva, mániákus kutyulmánya, meglehetősen idióta alak. Faktumokkal ugyanúgy ütközik, mint a köznapi, higgadt józan ésszel…..

    Csak azért mert ezzel egyetértek.

  88. 86.jani
    …”Nem tudom, mit vársz tőlünk. Kezdjük el levadászni egyesével az ittlévő török kebabosokat, vagy szír pénzváltókat? Minden egyes ilyen merénylet miatt egyre lejjebb süllyednénk a süllyesztőben. Az adott merénylő megszívná, de az egész ország is….”
    Kedves Jani, leirtam négyszáznyolcvanszor, FELŐLEM NE CSINÁLJATOK SEMMIT.
    Hagyjátok ugy a kebabost, mint a szir pénzváltót elszaporodni nálatok, hagyjátok lassanként behozniuk családjaikat, rokonságukat, majd miután az arányok megváltoznak akár egy kicsivel is az ő javukra, akkor megtapasztaljátok AZ ISZLÁMOT.
    Mig ők nálatok hosszú évekig élhettek háboritlanul , ti, kedves Jani 5 PERCET SEM FOGTOK ÉLNI NÁLUK.
    Ezt üzeni neked is őszinte barátod majdnem 60 éves muzulmánközeli tapasztalata alapján, afféle kéretlen informátorként.
    ÉS NEM KELL HINNED NEKEM!!!
    Hogy mit teszel a jövödet illetően, a te dolgod.

  89. 90. balint

    🙂 Látom, nem vagy hajlandó elgondolkodni azokon, amit írunk neked. Magyarországon alig vannak muzulmánok. Ha a tömeges beáramlásukat nem hagyjuk, akkor évezredekig nem kerülhetnek többségbe itt. Ha már demográfiai arányváltozásokról van szó, akkor itt hipp-hopp cigányország lesz, ha nem változik semmi. Az itt lévő néhány ezer muszlim jó része dolgozik, és itt van a családja is.

    A kérdésemre csak részben válaszoltál. Eszerint válogatás nélkül gyilkoljuk le a néhány ezer muszlimunkat. A következményeket hogyan ússzuk meg?

  90. 90. Bálint

    Szerintem Janinak igaza van.
    Amíg kevesen vannak, addig nem okoznak problémát, és a jelenlegi kormány kifejezte szándékát, hogy a számukat alacsonyan is tartsa.

    A legtöbb amit tehetünk, hogy segítjük ebben a szándékában, és abban, hogy külföldi kormányok szemét ki tudja nyitni. Már az osztrákok is a mi oldalunkra álltak.

    Ismered a rögeszmémet: A muzulmánokat az európai politikai elitnél kell megállítani, és nem egyenként levadászni őket. És úgy tűnik, az európai politikai táljkép egyre erősebben tolódik jobbra, és talán még időben véget vetnek ennek az őrületnek.

    Ha néhány idióta elkezdené zargatni a magyarországi muzulmánokat, az hatalmas nemzetközi felzúdulást eredményezne, a kormányt elmozdítanák, és akkor minden gát nélkül özönlene befelé a muzulmán tömeg…

    Azt hiszem a „gyűlöletkampány” megtette a hatását, és a magyar muzulmánok egyelőre a szőnyeg alatt közlekednek.

  91. 92. Attila (PV)

    Magyarországon volt már néhány bűncselekmény a szír pénzváltók részéről. Mikor kiderült, elítélték őket, de nem utasították ki.
    Miért? Van az a pénz amiért Justitia behunyja szép szemét……

    Ez a nagy bajság. A bűnözőknek bőven van pénzük, amit elszedtek az áldozataiktól, abból tudnak tartózkodást vásárolni.

  92. 89 Balint:
    A történelem azt mutatja, a muzulmán országokban évezredes időtávban fennmaradt (nyilván erősen visszaszorulva) a zoroasztriánus vallás, több különböző ortodox keresztény egyház, no meg a zsidóság is. Számos esetben, amikor a keresztényeknél épp divatba jött a zsidóellenesség akkor a zsidók muzulmán területeken leltek menedékre.
    A keresztény uralmú területekről viszont lényegében minden más vallás követői eltűntek (kivéve a zsidókat, akiket hol megtűrték, hol meg üldözték), csak a 20. században a vallás hatalmának visszaszorulása után jelenik meg a vallási tolerancia.
    Jelenleg is sokkal reálisabb veszély nálunk, hogy Semlyén valami hülye keresztény indíttatású törvényt akaszt a nyakunkba (pl vasárnapi boltzár), mint hogy a muzulmán vallás előírásai alapján kerüljön bármi a jogrendünkbe.

  93. Valamit csinálni kell, ez kétségtelen.

    https://www.youtube.com/watch?v=Pf8jaVqLPsM

    Avatar, igazad van, a kereszténység kiírtotta az elfoglalt területekről az egyéb vallásokat, míg az iszlám toleránsabb volt. Ez igaz volt nagyon sokáig, viszont már jó ideje megfordult a dolog. Az iszlám kiírtotta vagy épp most írtja kifelé a kereszténységet meg a zsidóságot (egyéb vallásokat is) ott, ahol fölénybe került, míg a keresztény Európa, Amerika vallás és szólásszabadságot biztosít mindenkinek, amivel visszaélve nyomul az iszlám.
    Magyarországon, meg néhány más szomszédunknál ez még nem napi probléma, de hamarosan két tűz közé kerülhetünk, keletről elindul(t) a horda, míg nyugatról meggyökerezett és radikalizálódott iszlám fenyegethet.

  94. 95.Gyarmathy
    Europa ebredezik,lasd a Te 60. linked Angliabol.
    Szemelyes tapasztalat Spanyolorszagbol a franciaorszagi (Bataclan) merenylet utan,kozemberek,temahoz hozzaerto kollegak velemenye:
    -haboruban allunk
    -ki fogjuk paterolni oket innen megint

  95. KLS,
    Igen, bár még szerintem kell jónéhány kemény és véres merénylet, hogy felébredjen rendesen Európa és olyan tömegnyomás jöjjön létre, ami áttöri a finomkodás, polkorrektség meg a magas toleranciaküszöböt, ami hathatós intézkedéseket tesz lehetővé, illetve kényszerít ki.

    A minap egy brit orvos azt nyilatkozta, hogy minden muzulmány merénylőt disznóbőrben kell eltemetni és persze ment a visítás a toleranciaharcosok részéről. Pedig ilyen intézkedésekre van szükség, meg még sokkal ilyenebbekre.

    A muzulmán tanítás szerint, ha a hívő nem tartotta be allah parancsait, alkoholizált, nem imádkozott stb…, de ha ezután hitetleneket öl és így mártírként meghal, minden jóvátétetik neki és egyből allahhoz kerül, ahol várják a szüzek..
    No hát világossá kell tenni mindegyik előtt, hogy hiába a mártíromság, mert nem fog allahhoz menni, mert a disznyóbőr nem engedi, mivel egy tisztátalan állat belsejében fog megrohadni.

    Bizony, kedves toleranciaharcosok, egy vallási fanatikus gyilkosnak nincsenek kegyeleti jogai, másrészt a további értelmetlen merényleteknek is elejét veheti ez az aprócska intézkedés, ami csak egy pici kezdő lépés természetesen.

    Aki el akar mélyülni a témában nagyon ajánlom ennek a kiváló muszlim hátterű tudósnak az előadásait. Neve: Dr Rashwan Mohamed
    Azért is ajánlatos meghallgatni, mert jó lenne, ha minél többen tisztában lennénk azzal, hogy mivel is állunk valójában szemben.

    Magyarul beszél, de kicsit lassan, így a kis fogaskerékre kattintva, 1.25 -szörös lejátszási sebességgel is jól követhető a mondanivaló és így hamarabb vége is lesz.

  96. félig OFF
    Ki hallott az egy hete a frankfurti könyvvásáron történtekről? A magyar sajtóban nem olvastam róla. Angol nyelvű cikkekben nagyjából az alábbiakat találtam, de esetleg Németországban élők pontosíthatnának.

    A szólásszabadság jegyében idén meghívtak „szélsőjobbos” szerzőket is, ha már bejutottak a törvényhozásba, mint például Bjorn Höcke-t az AfD képviselőjét is. Ő idén fel merte hozni, hogy Németország felhagyhatna a II. vh. miatti szégyenkezés politikájával. Nem azt, hogy az dicsőség, csak hogy nem a szégyennek kéne mindent meghatároznia. Mivel (többek között) őt meghívták, hatalmas felháborodás kerekedett ballib körökben, és szervezetten megzavarták az eseményt. A nácinak titulált szerzők előadásait ellehetetlenítették tömeges skandálással, az egyik kiadó könyvkészletét ellopták, más könyveket megrongáltak, fogkrémmel kentek össze, kávéval öntöttek le. A sajtóban viszont az kapta a legnagyobb nyilvánosságot, hogy egy a „náciknak” beszóló embert megütöttek, és a biztonságiak mégis őt teperték le.

  97. 97- Jani

    „A sajtóban viszont az kapta a legnagyobb nyilvánosságot, hogy egy a “náciknak” beszóló embert megütöttek, és a biztonságiak mégis őt teperték le.”

    Amilyen hazug világban élünk, én már semmin sem lepődök meg.
    Csak nem hasonlóképpen zajlott?

    https://www.liveleak.com/view?i=b4a_1508347273

  98. 98 – Jani:
    A sputnyik (orosz hirportál) annyit közölt, hogy „késelés Münchenben”, de nem olvastam el.

  99. Az agenda a fehér faj kiirtásáról szól.
    Ez folyik É.-Amerikában is.
    A sok „menekült ” pld. akit a kanadai „trust fund boy” Soros buzditàsára behozott
    itt élôsködik az én és honfitársaim pénzén.Utánpótlás jön nagy sebességgel…már mini van kell ,hogy az iskolába,ovódába hordják a kölykeiket.
    Ezek a zsákfejüek nagyon jól ismerik a szabályokat,amivel kijátszhatják a sok hiszékeny bennszülött agyát.
    Undorral figyelik lányaink mini szoknyás lábait,fiaink hosszú haját etc.
    Ezek ide hóditani jöttek!

  100. 81 Avatar:
    „Mellesleg ha már a muzulmán imám zsidók és keresztények elleni uszításának megtorlását példaértékűnek tartod, akkor a muzulmánok legyilkolására uszító kommentek miatt legalább ilyen jogos lenne a hatóságok fellépése. Vagy ha muzulmán mondja hogy öld a másmilyet az rossz, ha meg nem muzulmán mondja, akkor elfogadható?”

    Attól függ hol prédikál. Hallottál már olyat, hogy egy keresztény pap, vagy zsidó rabbi egy muzulmán országban felszólítja az ottani keresztényeket v. zsidókat a muzulmánok legyilkolására? Ha mégis megtörténne, akkor Te ott felszólalhatnál a védelmükben a PC jegyében?
    Ha átrágod magad ezen a nem túl hosszú cikken rájössz, hogy te is csak egy dimmi vagy a szemükben.
    http://www.dzsihadfigyelo.com/2017/06/10/miert-hodol-be-europa-onkent-az-iszlamnak-%E2%94%82-bat-yeor/

    Ja és még valami. Azt írod ” csak a 20. században a vallás hatalmának visszaszorulása után jelenik meg a vallási tolerancia.”
    Ezek szerint nem hallottál a 400 évvel korábbi tordai országgyűlésről, amely teljes vallásszabadságot ad mindenkinek.

  101. 102.
    Az előadás igen részletesen leírja a helyzet kialakulását, de szerintem semmiféle konkrét méltányolható magyarázatot nem ad az EU. engedékeny hozzáállására.
    Ha a folyamat ilyen nyilvánvalóan az európai kultúra háttérbe szorítását eredményezi, és a muszlim szempontok érvényesülését, akkor egyszerűen megmagyarázhatatlan, hogy mi motiválja az EU vezetését arra, hogy belemenjen egy ilyen egyoldalú dologba.
    Kell lenni valaminek az előadó által elemzett dolgokon kívül is a háttérben, valami rejtett szándéknak, kitűzött célnak az európai részről is, nem csupán egy pipogyaságról, érdekérvényesítési képtelenségről lehet szó.
    De úgy látszik, ezekről még az előadó sem mer nyíltan beszélni, minden muszlim ellenessége ellenére sem, pedig így is sok tabut feszeget, még sem önt tiszta vizet a pohárba.

  102. 101.

    Tordai országgyűlés, csodállatos fejezete történelmünknek, ahol vallásszabadságot hírdettek.
    Ettől az évtől jött létre (1568) az Unitárius Egyház, amelynek lényege, hogy nem fogadja el a háromságot, azt, hogy Isten egy három személyű valami (Atya, Fiú, Szentlélek). Isten az Atya, aki különálló személy a Fiútól(Jézustól), a Szentlélek pedig nem is személy, hanem Isten ujja, szelleme, ereje.

    Amiért érdekes ez, mert az Iszlám másfél ezer éve azzal vádolja a kereszténységet, hogy eltorzította, meghamisította az istenképet, az Isten személyét, azzal, hogy az egy Istenből hármat csinált. És úgy tűnik nekem, hogy ebben igazuk van. Valójában a katolicizmus és a legtöbb keresztény felekezet(szinte mindegyik háromsághívő) nem is monoteista.

    „Higgyetek Allahban és a Küldötteiben, és ne mondjátok: Három! Hagyjátok abba!”
    (Korán 4: 171)

    Az unitáriusok viszont visszatértek az egyisten hithez már 1568-ban.

  103. 101: A zsidók szemében meg gój vagyok, a keresztények szemében meg pogány, sőt igazából istentagadó vagyok, így mindhárom vallás szemében az abszolút legalja.
    Ha megnézed a történelmet, akkor a zsidók és a keresztények is elég komoly tisztogatásokat rendeztek kimondottan vallási alapon. A zsidók esetében ott van a Bibliában is, hogy Isten maga utasítja őket népirtásokra vagy épp személyesen is besegít, de a keresztények történelmében is gyakran papok, püspökök, érsekek vezetnek komoly haderőket gyakran vallási törésvonalak mentén zajló háborúkban, no meg a katolikus egyháznak volt egy inkvizíció nevű intézménye is azok ellen, akik nem pont azt vallották, amit a központ elvárt…

    A tordai országgyűlés meg annyira adott teljes vallásszabadságot, hogy a _kereszténységen belül_ 4 irányzat közül lehetett választani: katolikus, református, evangélikus, unitárius.
    Gondolom neked az is teljes vallásszabadság lenne, ha választhatnál, hogy szunnita, siíta, vagy háridzsita akarsz-e lenni…

  104. 103: Nem véletlen, hogy a katolikusok az ellenreformáció során sokszor azzal érveltek, hogy a reformáció valójában a muzulmán ügynökök aknamunkája, melynek során a keresztény elképzelések közé muszlim elemeket építenek be, hogy így megosszák a hívőket.

  105. Hallom a ma reggeli hirekben, miszerint a német hadseregben valami hatvanezer török fiatal, a volt vendégmunkások fiai szolgál.
    Ezek a katonák muszlimok.
    Szerintem Németo. fölött kong a lélekharang.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük