(1895) Amivel nem számolt a cionizmus

Tibor bá’ online

 

~k200A helyzet az, hogy a fiatal amerikai zsidók elfordulnak Izraeltől. Egyszerűen nem érdekli őket a zsidó állam. A problémára megvan az izraeli válasz. A „Jeruzsálem U” Izrael-barát propaganda anyagot gyártott. Na jó, de hogy jut ez el a fiatal amerikai zsidókhoz. Egyszerű, 100 $ üti a markát annak, aki végignézi az anyagot. Itt van például ez, egy fiatal izraeli katonáról:

https://youtu.be/nh0UX_6C8fM

A lényege: sisak alatt középiskolából a hazai frontra öt izraeli katonáról.

A következő

https://youtu.be/TDqo8mu5u8U

Kis ország – nagy különbség.

A harmadik arról szól, hogy mi van az egyetemi antiszemitizmussal:

https://youtu.be/tNDCcsH_wgU

Hát ez.

Végül pedig Izrael megszületéséről

https://youtu.be/GsZ09p8e8Qw

Meglátjuk lesz-e eredmény, és fognak-e az amerikai milliók Izraelbe özönleni. – Még valami. Az ajánlat 18 és 26 év közöttiek részére érvényes és a propaganda anyag 80 százalékát meg kell nézni.

_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________

Éljetek a lehetőségekkel!

6 gondolat erről: „(1895) Amivel nem számolt a cionizmus

  1. 1 & 2:
    Emberek! Fingom sincs. Én nem vagyok a Jerusalem-U ügynöke, de szerintem az a fair, ha minden végignézésre kapsz 100 $-t.

  2. 3: Csak tréfálkozunk. Én sejtem a választ: a zsidók pontosan tudják, hogy ki zsidó. Ez a zárt kör kaphat érte pénzt, miután igazolta magát, egyszer. Ennyi.

  3. Az emberiség megszámlálhatatlan részhalmaza hozott létre “véd és dacszövettség” -eket ilyen-olyan érdekvédelmi társulást, egyesületet etc.

    Ezek között sokféle van, az egészen jelentéktelenektől a nagybefolyású szervezetekig………

    Mennyire meglepő vajon ? – horribile dictu – hogy néhány zsidó szervezet is akad ?

  4. 5:
    Egyáltalán nem meglepő, mert abszolút természetes. Nem is lett volna belőle egy poszt, ha nem formabontó. Én még nem hallottam olyat, hogy fizessenek a reklám elolvasásáért. Ellenkezőleg, a reklám célja, hogy az olvasója fizessen. A másik aspektus még érdekesebb. A zsidó állam megteremtése, és fenntartása iszonyatos sok zsidó és egyéb véráldozatot kíván és kívánt. Tragikus, hogy a legújabb, külföldön élő zsidó nemzedék hátat fordít neki. – Az pedig érdekes, hogy ezt meg kell magyaráznom.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük